معرفی و دانلود کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

عکس جلد کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

رابرت شمین در کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن، به شما نشان می‌دهد که چطور باهوش‌تر باشید، اهداف بزرگی برای خود در نظر بگیرید، برنامه‌ریزی کنید و به ثروت برسید. این اثر موفق که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز قرار گرفته، رازهای مهم ثروتمند شدن را در اختیارتان می‌گذارد و کمک می‌کند در زمانی کوتاه به دیوانه‌ای پولدار تبدیل شوید!

درباره‌ی کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

گاهی ممکن است به این سؤال بربخوریم که چطور بعضی‌ها با وجود اینکه خیلی باهوش به نظر نمی‌رسند، ثروتی افسانه‌ای دارند؟ چطور به این پول رسیده‌اند و چه رازی در میان است که ما با وجود تلاش‌های زیاد، از نظر مالی همیشه در تنگنا هستیم؟ احتمالاً برای خیلی‌ها این سؤال پیش می‌آید و جوابی هم برای آن پیدا نمی‌کنند. اما رابرت شمین (Robert Shemin) از مولتی میلیونرها و سرمایه‌گذارهای بااستعداد آمریکایی، پاسخی جامع را برای این پرسش به شما ارائه داده است. او در کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن (?How Come That Idiot's Rich and I'm Not) سعی می‌کند توضیح دهد که چطور می‌توانیم خیلی سریع به ثروت هنگفتی دست پیدا کنیم. او این شیوه را «دیوانگی» می‌نامد و قصد دارد به ما کمک کند تبدیل به دیوانه‌هایی پولدار شویم.

رابرت شمین کتاب حاضر را در سه بخش عرضه می‌کند: آمادگی، هدف‌گیری و آتش. نویسنده در قسمت اول ما را برای مسیر دیوانگی آماده می‌کند. در وهله‌ی اول باید بدانیم چه چیزی باعث شده بی‌پول باشیم و خیلی سریع از این موانع رد شویم. شمین ما را راهنمایی می‌کند تا استعداد پنهانمان را پیدا و بالفعل کنیم. در حقیقت الگوهای ذهنی‌مان را تغییر می‌دهیم و شیوه‌ی درست را جایگزین باورهای نادرست می‌کنیم.

او در بخش دوم کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن، به مسیر شخصی کسب ثروت می‌پردازد و نشان می‌دهد دقیقاً باید چه‌ کار کنیم تا تبدیل به دیوانه‌ای پولدار شویم. در این مرحله ما تا حد زیادی شبیه ثروتمندان می‌شویم و مثل آن‌ها فکر و رفتار می‌کنیم اما برای اینکه به ثروتمندی تمام‌عیار تبدیل شویم باید به بخش سوم این کتاب مراجعه کنیم. جایی که شمین به‌ صورت عملی به ما می‌گوید چطور از شر بدهی‌ها خلاص شویم و دارایی‌مان را افزایش دهیم. همین‌طور یاد می‌گیریم که در برابر تهدیدات بایستیم و نگذاریم دارایی‌هایمان به خطر بیافتد.

کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن، با لحنی طنز و زبانی ساده رازهای مهم ثروتمند شدن را در اختیار خواننده‌اش قرار می‌دهد. این اثر با استقبال گسترده‌ی مخاطبان مواجه شد و به فروش زیادی نیز دست پیدا کرد. اثر حاضر را ابوالفضل طاهریان ریزی به فارسی ترجمه کرده و انتشارات طاهریان به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

  • در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز
  • در لیست پرفروش‌ترین آثار وال‌استریت ژورنال
  • در لیست پرفروش‌های یو‌اِس‌اِی تودِی
  • کتاب پرفروش آمازون

نکوداشت‌های کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

  • هوای تازه... رابرت شمین در این کتاب داستانِ شخصیِ تأثیرگذاری را روایت می‌کند که مورد توجهتان واقع خواهد شد. اگر به درس‌های کتاب دل بدهید، هر آنچه در جستجوی آن هستید را خواهید یافت. (آنتونی رابینز)

  • اگر تمام عمر کار درست را انجام دادید ولی هنوز احساس می‌کنید دارید درجا می‌زنید، لطفی در حق خودتان بکنید و کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن را بخرید. (تی. هارو اکر، نویسنده)

  • کتاب پیش‌رو نه‌تنها نشان می‌دهد که یک آدم معمولی چطور می‌تواند پولدار شود، بلکه این را هم یاد می‌دهد چطور با دیگران ارتباط برقرار کند و مشارکت داشته باشد. با فراگرفتن آنچه شمین می‌گوید درهای آینده را به روی خود باز کنید. (مارک ویکتور هنسن، نویسنده)

کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با راه و رسم ثروتمند شدن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن را مطالعه کنید.

با رابرت شمین بیشتر آشنا شویم

رابرت دی. شمین (متولد 1963)، سرمایه‌گذار و نویسنده‌ی آمریکایی است. او در رشته‌ی MBA فارغ‌التحصیل شده و بیشتر در حوزه‌ی مسکن و املاک فعالیت دارد. شمین پیش از سی‌سالگی خرید املاک را آغاز کرد و ظرف شش سال تعداد ملک‌هایش را به بیشتر از 120 رساند. او کتاب‌های زیادی نوشته که چند مورد از آن‌ها در لیست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌ تایمز هم قرار گرفته‌اند. کتاب‌های او عموماً درمورد ثروتمند شدن و یا موفقیت در کسب‌وکار املاک هستند. کتاب‌های «75 اشتباه سرمایه‌گذاران در املاک و مستغلات»، «پولسازی در املاک و مستغلات» و «هفت راز اساتید پولسازی» از جمله آثار رابرت شمین محسوب می‌شوند.

جملات برگزیده‌ی کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

  • او جرأت کرد دیوانه باشد و این اولین قدم در مسیر دانایی است. (جیمز گیبونز هانکر)
  • تمام آنچه ما به دنبال آن هستیم، یک هدف است. زیرا تنها چیزی که نیاز داریم یک آرمان است. (ترانه‌ای از گروه موسیقی ایفل 65)
  • ثروتمند شدن مانند بازی مونوپولی است... کسی که بتواند بیشترین دارایی را جمع کند برنده بازی است. (نوئل ویتاکر)

در بخشی از کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن می‌خوانیم

با خودتان صادق باشید: آیا موارد زیر شما را توصیف می‌کند؟ شما به هر فرصتی بیش از حد فکر می‌کنید. شما عاشق تحلیل هستید. شما بر این باورید که با توجه شدید به تمام جزئیات نشان می‌دهید که چقدر باهوش هستید. شما همه چیزهایی را که ممکن است اشتباه پیش برود بررسی می‌کنید. شما ساعت‌ها صرف مطالعه هر تکه کاغذی می‌کنید که پیدا می‌کنید. شما نمودارها و نمودارهای احتمال پیچیده را با رنگ‌های زیبا می‌سازید. شما دفتر یادداشت را با فرمول‌های موفقیت پر می‌کنید. آن انبوه تی‌شرت‌ها را مرتب تا شده نگه می‌دارید؛ اما زمانی که ماشه را فشار می‌دهید (اگر چنین کاری انجام دهید)، فرصتی که با دقت مطالعه کرده‌اید مدت‌هاست ناپدیدشده است - به احتمال زیاد توسط یک دیوانه پولدار قاپیده شده است.

خوب حدس بزن اشکال از کجاست؟ همه این‌ها به این دلیل است که شما بیش از حد فکر می‌کنید. به همین دلیل است که شما یک دیوانه پولدار نیستید.

این یک جنبه دیگر هم دارد. اگر دانای بی‌پول هستید، شما سرمایه‌گذاری زیادی روی هوشمندی خود کرده‌اید. شما در برابر رد کردن چیزهایی که آموخته‌اید مقاومت می‌کنید و حتی از کسب اطلاعات جدید خودداری می‌کنید. به هر حال شما کسی هستید که بلیط‌های خود را سوزاندید. نمرات خوبی در مدرسه و دانشگاه دریافت کردید. در تمام سخنرانی‌ها شرکت کردید؛ و حتی یک کلاس را غیبت نکردید. پس از انجام تمام این کارها، دانای بی‌پول موجود در شما می‌خواهد آنچه را که واقعاً آموخته‌اید، محکم نگه دارد و هرگز رها نکند؛ اما سر شما آنقدر پر از چیزهای قدیمی است که جایی برای چیز جدیدی نیست. نتیجه؟ داناهای بی‌پول مانند شما آنقدر سفت و سخت هستند که نمی‌توانید به راحتی ایده‌های جدیدی را بپذیرید که به سرعت به کسب ثروت آنها سرعت می‌بخشد.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: آماده شدن
فصل 1: در مورد ثروتمند شدن برعکس فکر کنید
فصل 2: قوانین معنوی ثروت را دنبال کنید
بخش 2: هدف‌گیری
فصل 3: انتخاب بیش از یک هدف شما را ورشکست می‌کند
فصل 4: برای پولدار شدن فردا، باید امروز ثروتمند زندگی کنید
فصل 5: دیوانه‌های پولدار به تنهایی ثروتمند نمی‌شوند
بخش 3: آتش
فصل 6: همه چیز درباره دارایی‌های شماست!
فصل 7: بدهکار شوید
فصل 8: با سه معامله کار را تمام کنید
فصل 9: امروز در سهام سرمایه‌گذاری کنید
فصل 10: کسب‌وکار خودت را راه‌اندازی کن
فصل 11: آستین بالا زده و اقدام کنید
فصل 12: شما از قبل ثروتمند هستید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-622-284-267-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

برای دریافت کتاب قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.