معرفی و دانلود کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما

عکس جلد کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما
قیمت:
46800 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما

کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما نوشته‌ی المور لئونارد، حاوی داستان‌هایی هیجان‌انگیز است که در غرب آمریکا سپری می‌شوند و فضاهایی همانند فیلم‌های وسترن را دربردارند.

درباره‌ی کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما:

المور لئونارد (Elmore Leonard) در این مجموعه داستان، زندگی انسان‌هایی را روایت می‌کند که جهان‌های متفاوتی دارند. سکوت و تنهایی در دشت‌ها، قسمت‌های بسیاری از داستان‌های کتاب صوتی (3:10 to Yuma) را تشکیل می‌دهد.

لئونارد در بیان حوادث و رویدادهای مربوط به هر داستان بسیار استادانه عمل کرده و شما پس از شنیدن این داستان‌ها دقیقا می‌توانید فضاهای فیلم‌های وسترن را با اسب‌ها و تفنگ‌ها و زمین‌های خاکی در ذهن خود مجسم کنید.

یکی از برجسته‌ترین خاطرات طرفداران سینما با ژانر وسترن در ایران و دنیا، فیلم مرد با بازی پل نیومن در سال 1957 است، فیلمی جذاب با درونمایه شجاعت و احساس تعهد که از کتاب حاضر برگرفته شده بود و تاثیر حیرت‌انگیزی بر ادبیات سینما گذاشت و در معرض دید همگان قرار گرفت.

در سال 2007 نیز بازسازی فیلم وسترنی قدیمی به اسم سه و ده دقیقه یوما با بازی هنرمندانه راسل کرو و کریستین بیل بار دیگر اسم نویسنده‌ای درخشان به نام المور لئونارد را به یاد همگان آورد که درگذشته نیز بارها در نقش رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویسی موفق جوایز گوناگونی را کسب کرده بود. هر دوی این فیلم‌ها مورد توجه منتقدان و مخاطبان بسیاری قرار گرفتند.

خلاصه‌ی داستان قطار سه و ده دقیقه یوما:

داستان در شهری به نام بیزبی اتفاق می‌افتد. پاو اسکالن، معاون کلانتر سارقی به نام جیم کید را از زندانی تحویل گرفته و ماموریت دارد آن را به زندان دیگری ببرد. پس از طی کردن مسیری طولانی در هتلی که قبلا رزرو شده بود برای استراحت می‌روند. وقتی دوستان جیم کید متوجه می‌شوند که او در هتل اقامت دارد به پاو اسکالن حمله می‌کنند و او را زخمی می‌کنند تا دوست‌شان را نجات دهند. اما اسکالن کوتاه نمی‌آید و با بدنی زخمی جیم را به درون واگن قطار یوما هل می‌دهد تا به وظیفه‌ی خود عمل کند و او را به یوما ببرد.

کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما برای چه کسانی مناسب است:

شنیدن این کتاب صوتی جذاب به افرادی که به داستان‌های کوتاه خارجی خصوصا داستان‌های آمریکایی علاقمند هستند پیشنهاد می‌شود.

المور لئونارد را بیشتر بشناسیم:

المور لئونارد رمان‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس برجسته، در سال 1925 در آمریکا چشم به جهان گشود. او در طول زندگی خود بیش از 40 کتاب به نگارش درآورد که اغلب آن‌ها جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا هستند. برخی فیلم‌های هالیوود مثل کوتوله را بگیر، دور از دید و رامپانچ، برگرفته از رمان‌های او هستند. انجمن نویسندگان معمایی‌نویس آمریکا به لئونارد عنوان استاد بزرگ را داده است و افراد برجسته‌ای مانند سال بلو، مارتین امیس و استیون کینگ، آثار او را تحسین کرده و پاتریشیا کورنول، از او به عنوان یکی از چهره‌های حقیقی ادبیات جنایی یاد کرده است.

داستان‌های لئونارد بیشتر در ژانر وسترن (نوعی فیلم با صحنه‌های زد و خورد و تیراندازی) به نگارش درآمده‌اند اما چندین تریلر جنایی هم دارد که تبدیل به فیلم شده‌اند. او ژانر وسترن و جنایی را از سطح داستان‌های عوام پسند بالاتر برد و نشان داد که این داستان‌ها هم ارزش‌های ادبی بسیاری دارند و به اندازه کتاب‌ها و رمان‌های فلسفی، روشنفکرانه و باارزش هستند. او نویسنده‌ای بود که ریتم نگارشش را با ریتم موسیقی جاز مقایسه کرده‌اند.

در قسمتی از کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما می‌شنویم:

می‌توانست صدای دلیجان و صدای جیغ خفیف چرخ‌ها را از دوردست بشنود. داشت فکر می‌کرد یک ساعت قبل زودتر از برنامه است، اگر دلیجان طبق برنامه از کانتنت خارج شده بود چرا یک ساعت از برنامه جلوتر است، اسمش پت برنان بود، لاغر و کمی بلند قد با دوستی نسبتا تیره، چهره‌ی جذابی داشت و طبق عادت لبه‌ی کلاهش را پایین می‌کشید. با ژست یک کابوی بیکار یک وری ایستاده بود کناز زینش که روی زمین بود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
مقدمه - چکمه‌های سواره نظام - بخش اول
26 دقیقه
چکمه‌های سواره نظام - بخش دوم
24 دقیقه
زیر صخره‌ی راهب - بخش اول
26 دقیقه
زیر صخره‌ی راهب - بخش دوم
26 دقیقه
قطار سه و ده دقیقه‌ی یوما - بخش اول
24 دقیقه
قطار سه و ده دقیقه‌ی یوما - بخش دوم
22 دقیقه
شب طولانی - بخش اول
24 دقیقه
شب طولانی - بخش دوم
23 دقیقه
گروگان‌ها - بخش اول
32 دقیقه
گروگان‌ها - بخش دوم و سوم
25 دقیقه
گروگان‌ها - بخش چهارم و پنجم
21 دقیقه
گروگان‌ها - بخش ششم
23 دقیقه
زندانی - بخش اول
19 دقیقه
زندانی - بخش دوم
24 دقیقه
بچه - بخش اول
28 دقیقه
بچه - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما
نویسنده
مترجمکیهان بهمنی
راویمیلاد تمدن
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
46800 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما

M Etminanzade
۱۴۰۱/۸/۶
کتاب صوتیشو گوش دادم بسیار زیبا و لذت بخش است حتما پیشنهاد میکنم. البته کمی اولش روال داستان کند ولی به ناگهان بسیار زیبا و گوشدادنی شد. ممنون
saeed keikha
۱۳۹۹/۶/۳۰
کتابی عالی و پر از کشش. ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما

برای دریافت کتاب صوتی قطار سه و ده دقیقه یوما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.