معرفی و دانلود کتاب صوتی قلب رهبری

عکس جلد کتاب صوتی قلب رهبری
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قلب رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قلب رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قلب رهبری

کتاب صوتی قلب رهبری نوشته‌ی مارک میلر، مهارت‌ها و ویژگی‌های خاص و مهم یک رهبر را برمی‌شمارد و از میزان تأثیر تصمیمات چنین فردی در محل کار و زندگی شخصی سخن می‌گوید و از خودخواه نبودن و داشتن انگیزه بالا در این مسیر صحبت می‌کند.

درباره کتاب صوتی قلب رهبری:

بلیک براون شخصیت اصلی کتاب مردی جوان و جاه‌طلب است که با وجود همه کوشش‌هایش برای دستیابی به جایگاه کاری بهتر و بالاتر، ناامید و سرگردان می‌شود و به جای یافتن یک راه‌حل، نزد الگوی خود دبی بروستر می‌رود. او بلیک را نزد چند تن از دوستان قدیمی پدرش می‌برد تا هر یک تکه‌ای از پازل این مشکل را حل کنند.

همان طور که بلیک تکه‌های این پازل را در کنار هم قرار می‌دهد، سرانجام بعد از ارزیابی مشکل خود متوجه می‌شود که او هیچ یک از مهارت‌هایی که اغلب رهبران بزرگ دارا هستند، ندارد. آخرین کشف بلیک این است که اکثر مواقع، وقتی رهبران به پتانسیل کامل در حرفه‌شان دست نمی‌یابند، ناامید و دلسرد می‌شوند.

مسئله رهبری تاکنون موضوع کتاب‌ها، مطالعات و سخنرانی‌های زیادی بوده است و بسیاری از افراد از اهمیت این مطلب غافل هستند. نویسندگان و سخنرانان، اغلب کلیشه‌هایی یکسان و حقایقی ملموس را تکرار می‌کنند و خوانندگان و شنوندگان خود را در جستجوی کارهایی جدید در این زمینه تنها به حال خود رها می‌سازند.

با این حال این جستجو، کار جدیدی که به آن نیاز دارید نیست. ممکن است شما تنها نیازمند نگاهی عمیق‌تر و دقیق‌تر به دانسته‌های قبلی‌تان باشید که حقیقتِ ساده، اما مشکل آن‌ها را هنوز درنیافته‌اید. اگر قلب شما خوب کار نکند، هیچکس به مهارت‌های رهبری‌تان اهمیت نخواهد داد.

در کتاب قلب رهبری (The Heart of Leadership)، مارک میلر (Mark Miller) یک نمونه قابل فهم از توانایی‌های رهبری را ارائه می‌دهد. نظریه مارک درباره قلب رهبری مطابق نظریات، عادت‌ها و شرایط فرهنگ امروزی نیست؛ درواقع این کتاب توضیح می‌دهد که مفهوم رهبری، فراتر از آن چیزی‌ست که بیشتر مردم فکر می‌کنند.

همان‌گونه که شخصیت اصلی داستان متوجه می‌شود درک، دانایی، مسئولیت و شهامت مفاهیمی عمومی، ظاهری یا ساده نیستند که هر رهبری بتواند به راحتی درک کند. این مفاهیم را تنها می‌توان به کمک صداقت کامل درباره اشتباهات و محدودیت‌های گذشته، به دست آورد. هر گونه حرکت دیگری موجب ایجاد حس خلاء در یک رهبر مشتاق و تصمیمات او خواهد شد.

افرادی که شهامت و شخصیت تبدیل شدن به رهبری شایسته و بزرگ را دارا هستند، پاداشی بزرگ دریافت خواهند کرد. اما این پاداش‌ها همیشه ملموس و تضمین شده نیستند و نمی‌توان آن‌ها را همانند یک جایزه محاسبه کرد. به همین دلیل، نسبتاً رهبران کمی این گونه رهبری می‌کنند اما شاید این کتاب، شروع تغییری در این زمینه باشد.

داشتن مهارت اهمیت دارد اما نداشتن آن باعث نمی‌شود رهبران به نتیجه نرسند چرا که یادگیری مهارت بسیار آسان است. پس اگر مایل هستید تا موفقیت نهایی یک فرد را در مقام رهبری پیش‌بینی نمایید، شخصیت رهبری او را ارزیابی کنید و به مهارت‌های او توجهی نکنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی قلب رهبری:

- بین رهبرانی که استعداد رهبری کردن دارند و رهبران بزرگی که تأثیر واقعی دارند، تفاوت وجود دارد. کتاب مارک میلر این تفاوت بنیادی را آشکار می‌نماید؛ کل این کتاب درباره ویژگی رهبری است. (Tony Morgan)

- مهم‌ترین ابزار رهبری شما تحصیلات، تجربیات یا دانش فنی شما نیست. این قلب شماست که مهم است. در این کتاب، مارک نسخه واضحی جهت استفاده شما برای تبدیل شدن به رهبری که مردم می‌خواهند از او پیروی کنند، ارائه می‌دهد. (Michael Hyatt)

- مارک یک بار دیگر با تسلط مثال‌زدنی‌اش یک داستان ساده را به خوبی روایت می‌کند. قلب رهبری برای دهه‌های آینده در خدمت رهبران سراسر جهان خواهد بود. (Dr. Henry Cloud)

- قلب رهبری یک اثر خواندنی و بسیار لذت‌بخش است. دانش مارک میلر در توانایی او برای انتقال ساده و روشن حقایق بروز می‌کند. این کتاب رهبری، فراتر از استراتژی‌ها و تکنیک‌ها به بهترین شکل می‌گوید که شما چه کسی هستید. (Dan Rockwell)

- مارک میلر یک شاهکار طراحی کرده است. کتاب‌های زیادی با موضوع رهبری درباره به جلو حرکت کردن به شکل خودخواهانه است. این کتاب قلب رهبر را مخاطب قرار می‌دهد. با خطاب به قلب، پیش می‌روید و این یک سفر رضایت‌بخش خواهد بود. (Nancy Duarte)

- مارک میلر یک بار دیگر این کار را انجام داده است! کتاب برجسته دیگری - این بار در مورد مهم‌ترین جنبه رهبری را نوشته است. پس اگر تنها بر روی توانایی‌هایتان متمرکز شوید، 90 درصد از آنچه را که یک رهبر بزرگ نیاز دارد نادیده می‌گیرید. (Jesse Lyn Stoner)

- کتاب قلب رهبری اولین موانع لغزشی را به مدیران نشان می‌دهد! اگر تمایل دارید تا نحوه مدیریت دیگران توسط خود را ارتقا ببخشید، بایستی در ابتدا نحوه مدیریت خودتان را ارتقا دهید. این کتاب کوچک شگفت‌انگیز، نحوه انجام این کار را به شما نشان می‌دهد. (Daniel S. Harkavy)

- کتاب قلب رهبری موجب گستردگی و عمیق‌سازی مدل‌های پرفروش رهبری پیش از کتاب مارک میلر شده است. این کتاب، واضح، تأثیرگذار و دارای ارزش عملی حقیقی می‌باشد. آن را داشته باشید. یک سرمایه‌گذاری کوچک در زمان، در تمام طول عمر زندگی و همچنین شغل شما، بازدهی سودمندی خواهد داشت. (Jeff Rosensweig)

کتاب صوتی قلب رهبری به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمام صاحبان کسب‌وکارها و مدیران و رهبران سازمان‌ها و شرکت‌ها از این کتاب بسیار بهره خواهند برد.

با مارک میلر بیشتر آشنا شویم:

نویسنده کتاب‌های پرفروش و رهبر حوزه تجارت، مارک میلر در سال 1977 کارش را به طور پاره‌وقت در شرکت چیک-فیل-ای آغاز کرد. در سال 1978 به عضویت نیروهای شرکتی انبارداری و تحویل نامه درآمد. از آن زمان به بعد، در زمینه ارتباطات، رضایت کیفی، عملیات میدانی، رضایت مشتریان و آموزش و پیشرفت مشغول فعالیت شده است.

هم‌اکنون میلر به عنوان معاون رئیس‌جمهور آمریکا در بخش اثربخشی سازمانی خدمت می‌کند. در زمان همکاری وی با کمپانی چیک-فیل-ای، مقدار فروش سالانه آن‌ها به بیش از 5 میلیارد دلار رسید. این شرکت، امروز بیش از 1750 رستوران در 39 ایالت و منطقه کلمبیا دارد.

در بخشی از کتاب صوتی قلب رهبری می‌شنویم:

وقتی که بِلِیک به اداره رسید، نامه‌ای از دبی حاوی اسامی مردان و زنان عضو گروه کوچک پدر خود دریافت کرد. تنها از روی عناوین این افراد می‌توانستید حدس بزنید که این گروه گلچینی از مشاغل مختلف است؛ یک مدیرعامل، یک قاضی، رهبر یک مؤسسه غیرانتفاعی بزرگ، یک مربی فوتبال دبیرستان و یک رئیس آموزش و پرورش. بِلِیک شروع به تماس و گذاشتن قرار ملاقات کرد. او خوشحال بود زیرا تمامی افراد مشتاق این ملاقات بودند. اولین قرار او یک هفته بعد صورت گرفت.

صبح روز دوشنبه، ساعت 7، بِلِیک کنار یک پیاده‌رو در مرکز شهر در مقابل ساختمانی قدیمی ایستاده بود. او تنها نبود، چند نفر دیگر نیز منتظر بودند تا درها باز شوند. بلیک به ساعتش نگاه کرد، به نظرش رسید که هیچ کدام از آن افراد به اندازه او به وقت اهمیت نمی‌دهند. بلیک تلاش کرد تا دیگر افراد منتظر را براساس ظاهرشان قضاوت نکند، اما تصور می‌کرد که تمام آن افراد بی‌خانمان هستند. این جمعیت در یک سازمان غیرانتفاعی به نام هِوِن کیچِن جمع شده بودند که مؤسس آن چاد کالپپر بود. چاد، جوان‌ترین عضو گروه کوچک پدر بلیک بود. او بلافاصله پس از اتمام دانشگاه، به آن گروه پیوسته بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه - شخصیت رهبری
8 دقیقه
رهبران، افراد متفاوتی هستند
14 دقیقه
وقتی بِلِیک آماده یادگیری است
25 دقیقه
موضوع مهم در رهبری کردن خودتان نیست
18 دقیقه
رهبران آینده‌ساز هستند
19 دقیقه
نحوه نگرش، محرک شجاعت است
12 دقیقه
هزینه رهبری
16 دقیقه
دانایی جایگزینی ندارد
16 دقیقه
به آیینه نگاه کن
7 دقیقه
من می‌توانم این وضع را تغییر بدهم
17 دقیقه
اهمیت قلب
6 دقیقه
گام بعدی
3 دقیقه
سخن پایانی
3 دقیقه
یادداشت نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قلب رهبری
نویسنده
مترجمعلیرضا سلطان زاده
راویگروه گویندگان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قلب رهبری

Kamran shid
۱۴۰۲/۳/۶
در این کتاب گویا به نکات کلیدی همچون رفتار‌های متفات رهبر، همیشه در حال یادگیری هستند، رهبری یک شخصیت است و... اشاره شده است که به راحتی می‌توان رهبری را در خود و دیگران تشخیص داد.
محسن ریاستی
۱۴۰۰/۲/۱۶
کنابی عالی و متفاوت بود ممنون بابت کار زیبای گوینده ها
محمد امینیان
۱۴۰۱/۶/۲۶
شیوا و روان. صدای بسیار دلنشین گوینده
Maryam Gh
۱۴۰۰/۴/۵
عالی بود. هم محتوای کتاب و هم خوانش آن
man manam
۱۴۰۰/۲/۱۰
بسیار عالی و کارآمد تو روال خودش!
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قلب رهبری

برای دریافت کتاب صوتی قلب رهبری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.