معرفی و دانلود کتاب صوتی هر روز برنده شو: روش‌های اثبات شده برای نتایج خارق العاده

عکس جلد کتاب صوتی هر روز برنده شو: روش‌های اثبات شده برای نتایج خارق العاده
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر روز برنده شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر روز برنده شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هر روز برنده شو: روش‌های اثبات شده برای نتایج خارق العاده

مارک میلر در کتاب صوتی هر روز برنده شو، تمریناتی شگفت‌انگیز را به شما ارائه می‌دهد تا با بهره‌گیری از آن‌ها به نتایج خارق‌العاده‌ای در محیط کاری‌تان برسید، عملکرد کارکنان و تیم خود را بهبود ببخشید و شاهد موفقیت روزافزون شرکت‌تان باشید.

درباره کتاب صوتی هر روز برنده شو:

مارک میلر در کتاب پیش رو به شما می‌گوید که ایده‌های بزرگ از اهمیت برخوردار نیستند، اگر نتوانید آن‌ها را عملی کنید. او روشی کارآمد برای به وجود آوردن محیط‌های کاری که در آن‌ها کارکنان در بهترین سطوح فعالیت می‌کنند، پیشنهاد می‌دهد.

تاکنون از خود پرسیده‌اید چه رفتارهای خاصی باعث رسیدن به سطوح برتر عملکردی یا حفظ آن می‌شود؟ سازمان‌های کارآمد همگی چهار عمل را انجام می‌دهند:

- به رهبری اطمینان دارند.
- با هم هماهنگ هستند.
- در قلب‌ها و اذهان نفوذ پیدا می‌کنند.
- در عملکرد برتری دارند.

این چهار حرکت در کنار هم سازمان‌های فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده است. ایده‌های کتاب هر روز برنده شو می‌تواند برای شما متحول‌کننده باشد. اگر شما هر کدام از این چهار عمل را انجام ندهید، نه تنها دچار چالش‌های فراوان می‌شوید بلکه شما جایگاه‌تان را در بین سازمان‌های عالی دنیا هم از دست می‌دهید.

چالش‌های اجرایی امروزه اغلب انرژی و منبع خود را در سه حرکت اول پیدا می‌کنند؛ هرچند که هرکدام یک مرحله ضروری به حساب می‌آیند. با این حال این کتاب هرچند به ظاهر ساده و مختصر است اما می‌تواند برای شما بسیار سودمند و مفید باشد.

مارک میلر در کتاب هر روز برنده شو (Win Every Day) داستان مردی به نام بلیک برون را روایت می‌کند. مدیری که می‌آموزد چگونه به تیمش برای دستیابی به بهترین عملکرد کمک کند. هر چند این یک داستان غیرواقعی و خیالی است اما مقررات و عملکردها بسیار حقیقی هستند و طی سالیان دراز پژوهش‌ها توسط تیمی از دانشگاه استنفورد به دست آمده است.

نویسنده به همراه تیمش به مصاحبه و گفت‌وگو با چندین سازمان بزرگ بین‌المللی همچون اپل، استارباکس، نیوی سیلز، مایو کلینیک، خطوط هوایی سوس وست، سیاتل سی. هک، سیرک دو سولیل و... پرداخته‌اند؛ بعد از آن آموزه‌های به کار گرفته شده در بیش از هفتاد سازمان با بیش از هفت هزار کارمند را مورد آزمایش قرار دادند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی هر روز برنده شو:

- این کتاب را بخوانید و جای خود را در میان نخبه‌ترین سازمان‌های کره زمین پیدا کنید. (Michael Hyatt)

- مارک میلر اصول عمیق رهبری را آموزش می‌دهد و هر روز برنده شو نیز از این قاعده مستثنی نیست! هم به‌یادماندنی و هم الهام‌بخش است. من این کتاب را به هر رهبر باتجربه یا مشتاق که می‌خواهد نتیجه بگیرد، توصیه می‌کنم. (Chris McChesney)

- هر سازمان و تیمی باید خرد موجود در این کتاب را در فرهنگ سازمانی خود ادغام کند. (Shane Duffey)

- هر روز برنده شو یک منبع ارزشمند برای رهبران و کارآفرینان است که براساس تحقیقات گسترده و در قالب یک داستان ساده بیان شده، من آن را در یک روز به پایان رساندم و با تعهد و ایده‌های جدید به کارم در کنار تیمم ادامه دادم. (Liz Bohannon)

- همه ما خلق شده‌ایم تا بخشی از چیزی بزرگ‌تر از خودمان باشیم. مارک میلر برای ایجاد یک نسخه بهتر از خود و دیگران یک برنامه بازی را برای شما ترسیم می‌کند. اصول توصیف شده در این کتاب به فوتبال کلمسون و بسیاری دیگر از تیم‌ها، سازمان‌ها و افراد با عملکرد بالا کمک کرده است تا به موفقیت‌های بالاتری دست یابند. (Milt Lowder)

کتاب صوتی هر روز برنده شو به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این اثر برای تمامی مدیران و کارمندانی که به صورت تیمی فعالیت می‌کنند، بسیار سودمند خواهد بود.

با مارک میلر بیشتر آشنا شویم:

نویسنده کتاب‌های پرفروش و رهبر حوزه تجارت، مارک میلر (Mark Miller) در سال 1977 کارش را به طور پاره‌وقت در شرکت چیک-فیل-ای آغاز کرد. در سال 1978 به عضویت نیروهای شرکتی انبارداری و تحویل نامه درآمد. از آن زمان به بعد، در زمینه ارتباطات، رضایت کیفی، عملیات میدانی، رضایت مشتریان و آموزش و پیشرفت مشغول فعالیت شده است.

هم‌اکنون میلر به عنوان معاون رئیس‌جمهور آمریکا در بخش اثربخشی سازمانی خدمت می‌کند. در زمان همکاری وی با کمپانی چیک-فیل-ای، مقدار فروش سالانه آن‌ها به بیش از 5 میلیارد دلار رسید. این شرکت، امروز بیش از 1750 رستوران در 39 ایالت و منطقه کلمبیا دارد.

در بخشی از کتاب صوتی هر روز برنده شو می‌شنویم:

عصر روز بعد مربی داشت توی راهرو به بازیکنان خوش‌آمد می‌گفت و تکالیف‌شان را جمع‌آوری می‌کرد. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت تا اینکه داریل بدون تکلیف آمد.

- «متأسفم داریل. تو نمی‌توانی به تیم ملحق شوی. تو تکلیفت را انجام ندادی.»

بچه‌هایی که این صحبت‌ها را می‌شنیدند، شوکه شده بودند. این مربی خیلی قاطع بود. متأسفانه و شاید هم نه، پنج پسر دیگر هم تکلیف‌شان را انجام نداده بودند. آن‌ها همگی اخراج شدند. مربی در مورد اتفاقی که افتاده بود هیچ چیزی به گروه نگفت. او درست رأس ساعت شروع کرد.

- «برای انجام تکالیف و برگشت دوباره‌تان ممنونم. دوست دارم که هر چه زودتر همه این خلاصه‌ها را بخوانم. البته به آن‌ها نمره داده نمی‌شود اما قرار است که این کار را انجام دهم. اگر براساس خلاصه‌های شما معلوم شود که من نتوانستم منظورم را به خوبی برسانم، به صورت فردی با شما صحبت می‌کنم و منظورم را برای‌تان روشن می‌کنم. تازه بعضی از پاسخ‌هایتان را در روزها و هفته‌های آینده برای‌تان می‌خوانم. امروز ما قرار است در مورد دومین اصل‌مان صحبت کنیم. در واقع شما قرار است تجربه‌اش کنید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل اول - کابوس
4 دقیقه
فصل دوم - شطرنج نه دوزبازی
14 دقیقه
فصل سوم - یک روز جدید
14 دقیقه
فصل چهارم - بازی شروع شد
13 دقیقه
فصل پنجم - به دنبال تبحر داشتن
12 دقیقه
فصل ششم - اعداد را تصاحب کنید
7 دقیقه
فصل هفتم - بررسی واقعیت
14 دقیقه
فصل هشتم - به دیگران کمک کنید برنده شوند
16 دقیقه
فصل نهم - آماده، تنظیم، حرکت
17 دقیقه
فصل دهم - به رهبران نیازمندیم
10 دقیقه
فصل یازدهم - برنامه بازی
9 دقیقه
فصل دوازدهم - هر روز برنده شو
19 دقیقه
فصل سیزدهم - قوی‌تر
3 دقیقه
فصل چهاردهم - میراث

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هر روز برنده شو: روش‌های اثبات شده برای نتایج خارق العاده
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
راویگروه گویندگان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هر روز برنده شو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هر روز برنده شو

برای دریافت کتاب صوتی هر روز برنده شو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.