معرفی و دانلود کتاب صوتی راز تیم‌ها: آنچه تیم‌های موفق می‌دانند و به آن عمل می‌کنند

عکس جلد کتاب صوتی راز تیم‌ها: آنچه تیم‌های موفق می‌دانند و به آن عمل می‌کنند
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز تیم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز تیم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز تیم‌ها: آنچه تیم‌های موفق می‌دانند و به آن عمل می‌کنند

مارک میلر در کتاب صوتی راز تیم‌ها، با ایده‌ها و راهکارهای خود به مدیران و صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا عملکرد و توسعه کارکنان خود را بالا ببرند و فرهنگ سازمانی و کار گروهی را در میان اعضای شرکت‌ها ایجاد کنند تا از این طریق به موفقیت دلخواهشان دست یابند.

درباره کتاب صوتی راز تیم‌ها:

تشکیل گروه مطمئناً یک ایده جدید نیست. اکثر شما تجربه شرکت در یک گروه را دارید؛ شاید گروهی که در آن عضو بوده‌اید یک گروه ورزشی بوده یا گروهی ایجاد شده تا مشکلی را حل کند یا شاید هم عضوی از یک سازمان غیرانتفاعی یا تیم کاری بوده‌اید. هر کدام از شما براساس نتیجه تجربیات فردی‌تان و دیدی که از گذشته‌تان شکل گرفته به داستان این کتاب گوش می‌کنید.

با این حال نویسنده شما را تشویق می‌کند تا آن تجربه‌ها را پشت سر بگذارید. بیشتر شما تجربه حضور در گروه‌هایی را داشتید که از حالت ایده‌آل بسیار دور بودند. اغلب افراد هیچ وقت عضوی از یک گروه واقعی با عملکرد بالا نبودند. اگر بتوانید با دیدی تازه با این ایده روبه‌رو شوید، می‌توانید در لبه یک پیشرفت عظیم قرار بگیرید. پیشرفتی در عملکرد؛ در ترقی افراد، در ظرفیت مدیریت خودتان و شاید از همه مهم‌تر اینکه توانستید پیشرفتی در کیفیت زندگی‌تان تجربه کنید.

وادار کردن افراد به کار کردن با یکدیگر برای دستیابی به نتایج استثنائی و پایدار، دشوارتر از بحث کردن درباره آن است. دنبال کردن تیم‌هایی با عملکرد بالا به عنوان یک استراتژی برای بهبود عملکرد، کاری آشفته و به شدت چالش‌برانگیز است. این کتاب شامل ایده‌های ساده‌ایست که می‌تواند انقلابی در تیم شما و عملکردش ایجاد کند اما بدون مدیریت شما هیچ کدام از آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

در انتهای کتاب راز تیم‌ها (The Secret of Teams) شما یک تصمیم‌گیری خواهید داشت که بعد از آن چه کار می‌کنید. نویسنده به شما کمک می‌کند به این سوال پاسخ دهید. این کتاب یک پیام مهم در ادبیات تیم‌ها و عملکرد بیشتر سازمان‌ها ارسال می‌کند. اغلب آثاری که در مورد تیم‌ها به نگارش درآمده‌اند، بر روی نکاتی چون شفاف‌سازی در مورد اهداف تیم و وظایف اعضا متمرکز هستند نه در مورد اهمیت به وجود آوردن حس گروه در یک تیم.

میلر پیشنهاداتی فوق‌العاده برای ایجاد یک تیم مطرح می‌کند. جایی که افراد آشنایی عمیق و بسیاری با هم دارند، با اشتیاق و میل به همدیگر کمک می‌کنند و اهمیت زیادی برای یکدیگر قائل هستند. پیام مهمی که این کتاب ابراز می‌کند این است که استعداد، توانایی‌ها و اجتماع عوامل، برای یک تیم موفق ضروری هستند و رهبران و مدیران برای ایجاد چنین محیط کاری باید هر سه این موارد را رشد و توسعه دهند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی راز تیم‌ها:

- مارک در این کتاب تجربه و بینش منحصربه‌فردی در مورد عملکرد تیم‌ها و آنچه برای بهره بیشتر از تلاش‌های تیمی لازم است را ارائه می‌دهد. (Jon Katzenbach)

- راز تیم‌ها به شما کمک می‌کند تیم خود را به مرحله بعدی برسانید. وضعیت تیم شما چطور است؟ تیم‌ها شکست نمی‌خورند زیرا آن‌ها (تیم مقابل) می‌خواهند شکست بخورند. آن‌ها شکست می‌خورند زیرا نمی‌دانند چگونه موفق شوند. بگذارید مارک میلر به تیم شما نشان دهد که چگونه موفق شود. (Matthew Kelly)

- اگر می‌خواهید تیم خود را از خوب به عالی برسانید، کتاب شگرف مارک میلر را بخوانید. راز تیم‌ها به روشی بسیار ساده، واضح و مختصر نوشته شده است، تئوری مدیریت پیچیده را به قطعات قابل اندازه‌گیری لقمه قابل هضم تقسیم می‌کند. این کتاب را به همه کسانی که تیمی را هدایت می‌کنند یا به زودی می‌خواهند هدایت تیمی را بر عهده بگیرند، توصیه می‌کنم. (General Charles Krulak)

- هیچ‌کس بیش از کارکنان شرکت Chick-fil-A اهمیت فرهنگ و کار تیمی را درک نمی‌کند. آن‌ها یکی از بهترین شرکت‌های جهان را تشکیل می‌دهند. مارک میلر برخی از اسرار خود را در این داستانِ جالبِ توجهِ تجاری به اشتراک می‌گذارد. (Patrick Lencioni)

- اجازه دهید این کتاب به شما و تیم‌تان الهام ببخشد تا به مدیریت، سهامداران، فروشندگان، شرکا و مشتریان بیشتر از آنچه انتظار دارند بدهید. خواه عضو یک شرکت عظیم، یک سازمان غیرانتفاعی یا یک شرکت کوچک باشید که فقط چند کارمند دارد، اصول و روال موجود در راز تیم‌ها را برای زنده کردن محل کار خود اعمال کنید! (Ken Blanchard)

کتاب صوتی راز تیم‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر به مدیران، رهبران و صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا عملکرد تیمی بهتری برای کارکنان‌شان ایجاد کنند.

با مارک میلر بیشتر آشنا شویم:

نویسنده کتاب‌های پرفروش و رهبر حوزه تجارت، مارک میلر (Mark Miller) در سال 1977 کارش را به طور پاره‌وقت در شرکت چیک-فیل-ای آغاز کرد. در سال 1978 به عضویت نیروهای شرکتی انبارداری و تحویل نامه درآمد. از آن زمان به بعد، در زمینه ارتباطات، رضایت کیفی، عملیات میدانی، رضایت مشتریان و آموزش و پیشرفت مشغول به فعالیت است.

هم‌اکنون میلر به عنوان معاون رئیس‌جمهور آمریکا در بخش اثربخشی سازمانی خدمت می‌کند. در زمان همکاری وی با کمپانی چیک-فیل-ای، مقدار فروش سالانه آن‌ها به بیش از 5 میلیارد دلار رسید. این شرکت، امروز بیش از 1750 رستوران در 39 ایالت و منطقه کلمبیا دارد.

در بخشی از کتاب صوتی راز تیم‌ها می‌شنویم:

تیم مشتاقانه در انتظار جلسه بعدی بود. هر کدام از اعضا براساس تجربه شخصیِ بررسی بهترین‌ها ایده‌ای برای در میان گذاشتن داشت. وقتی دور هم جمع شدند طبق رسمشان زمانی را به برقراری ارتباط و معاشرت اختصاص داده و با آن شروع کردند.

باب احساس کرد که استیو سزاوار کمی سرزنش است. «اگه بودی از ملاقات رستوران لذت می‌بردی استیو. کلی غذای رایگان و واقعاً هم خوب بودند.»

«من صبح خواب موندم و وقتی به دفتر اومدم شما رفته بودید. فراموش کردم مکان ملاقات کجاست بنابراین اینجا موندم و روی چندتا چیز کار کردم.»

دبی با خودش فکر کرد «من واقعاً لازمه در مورد رفتارش باهاش حرف بزنم. اما نمی‌خوام این کارو جلوی جمع انجام بدم. بعد از این جلسه این کارو تو اولویت می‌ذارم.»

بعد سریعاً گفت‌وگو را به سمت مادر جو برگرداند. جو بلافاصله پس از جلسه آنجا را ترک می‌کرد تا کنار مادرش باشد. دبی بعد موضوع گفت‌وگو را به بازدیدهایشان تغییر داد.

«خب بازدیدهای میدانی ما مطمئناً جالب بودن. بیایید با مشاهدات کلی هر کدوم از شما شروع کنیم.»

این گفت‌وگوی عالی حدود 40 دقیقه طول کشید. آن‌ها هیجان‌زده بودند تا چیزهایی که یاد گرفته بودند به شکلی دربیاورند که درک آنها آسان باشد و امیدوار بودند که توسط گروه‌هایشان در سراسر جهان پذیرفته شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه - یک سفر شگفت‌انگیز
16 دقیقه
فصل اول - بهترین‌ها را بررسی کنید
10 دقیقه
فصل دوم - حقیقت، حقیقت است
12 دقیقه
فصل سوم - سه ستون
14 دقیقه
فصل چهارم - موفقیت حاصل سخت‌کوشی است
21 دقیقه
فصل پنجم - منافع شخصی روشن‌شده
19 دقیقه
فصل ششم - ایده بزرگ
17 دقیقه
فصل هفتم - تصحیح جریان
6 دقیقه
فصل هشتم - استعدادها نباید تلف شوند
14 دقیقه
فصل نهم - هدف، نتایج
6 دقیقه
فصل دهم - شروع یک جنبش
23 دقیقه
فصل یازدهم - سخت‌تر از آنچه به نظر می‌رسد
6 دقیقه
فصل دوازدهم - تغییر سخت است
10 دقیقه
فصل سیزدهم - مسئله واقعی
10 دقیقه
فصل چهاردهم - شانس دوباره
13 دقیقه
فصل پانزدهم - سفر ادامه دارد
6 دقیقه
فصل شانزدهم - نتیجه: قدم بعدی متعلق به شماست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز تیم‌ها: آنچه تیم‌های موفق می‌دانند و به آن عمل می‌کنند
نویسنده
مترجمحامد اسماعیلی
راویگروه گویندگان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز تیم‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز تیم‌ها

برای دریافت کتاب صوتی راز تیم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.