معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجرای یک سوسک

عکس جلد کتاب صوتی ماجرای یک سوسک
قیمت:
4500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجرای یک سوسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجرای یک سوسک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجرای یک سوسک

کتاب صوتی ماجرای یک سوسک اثر کمرون گیل، درباره‌ی سوسکی به نام آناستازیا است که دوست دارد مانند بقیه‌ی اجداد سیصد هزار ساله‌اش در یک مکان زیبا، گرم و امن زندگی کند. این اثر برای کودکان گروه سنی (الف) و (ب) تهیه شده است.

او ترک‌هاى پایه‌هاى دیوار اتاق نشیمن، شکاف‌هاى کابینت‌هاى آشپزخونه یا لوله‌هاى حموم را برای زندگی کردن ترجیح می‌دهد. اما مسئله این است که او همیشه یک سوسک عادی نبوده، او یک روزى پرنسس بوده، پرنسس آناستازیا...

چیزى که اتفاق افتاد این بود: در یک شب زمستانى، از مخفی­گاهش بیرون آمد و داشت در سطل زباله دنبال غذا می‌گشت و شکایت می‌کرد. از شانس بد او، صاحب عتیقه­ فروشی صداى ناله­ و زارى‌اش را شنید و آمد که به او کمک کند.

با گفتن چند جمله­‌ی مخصوص قبل از اینکه یک سگ بتواند واق واق کند یا یک گاو بتواند ماما کند، به یک پرنسس تبدیل شد، از آن پرنسس‌هایى که در قصر زندگى می‌کنند و روى تخت خواب می‌خوابند.

شما فکر می‌کنىد که پرنسس بودن بهترین و قشنگ‌ترین شغل در دنیاست؟ خب کاملاً اشتباه می‌کنید، اصلاً اینجورى نیست، حداقل براى او!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
ماجرای یک سوسک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجرای یک سوسک
نویسنده
مترجمهدیه آرمان
راویمهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجرای یک سوسک

سیدحمیدحسینی
۱۳۹۸/۷/۵
ممکنه یکم حال بهم زن بود آخرش ولی آموزنده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجرای یک سوسک

برای دریافت کتاب صوتی ماجرای یک سوسک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.