معرفی و دانلود کتاب صوتی مترو نوشت

عکس جلد کتاب صوتی مترو نوشت
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مترو نوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مترو نوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مترو نوشت

کتاب صوتی مترو نوشت نوشته پدیده ترابی، روایتگر ماجراهای هیجان‌انگیزی‌ست که در مترو، شهر زیرزمینی پرجنب‌وجوش و پویا رخ می‌دهد.

مترو، سامانه‌ای برای جابجایی حجم انبوهی از مسافران درون شهری است. شهری دارای دالان‌های تودرتو که قطارها از میانشان به تمامی مسیرهای زیر پوست شهر می‌روند و جمعیت در حال هیاهو را از میان این دالان‌های ساکت و تاریک عبور می‌دهند و به مقصد می‌رسانند. مردم برای استفاده از مترو دلایل زیادی دارند، ترافیک، شرایط اقتصادی و فرهنگی، شتاب‌زدگی و...

این کتاب صوتی تجربیات شخصی پدیده ترابی، نویسندۀ کتاب، در رویارویی با ماجراهایی است که در مترو اتفاق می‌افتد و هرکدام از آن‌ها ساعاتی از زندگی مسافران را روایت می‌کند. روایت‌هایی که از زبان خود مسافران یا مشاهده‌های نویسنده نوشته شده است و در قسمتی از نوشته‌ها نیز دل‌مشغولی‌ها و دیدگاه‌های شخصی نویسنده هم آمده است.

در قسمتی از کتاب صوتی مترو نوشت می‌شنویم:

مطابق هر شنبه که با شتاب زدگی عجیبی نسبت به سایر روزهای هفته همراه است، مسافران قطار، زن و مرد، عزم خود را جزم کرده و برای جا شدن در فضاهای محدود قطار، خود را به دست سیل جمعیت تلنبار شده در واگن‌های مترو می‌سپردند. هیچ کدام هم پیشرفتی برای ورود و خروج ندارند! هیچ کس به دیگری رحم نمی‌کند. همه با شتاب زدگی و کمبود وقت، گاهی نسبت به هم ناملایمتی می‌کردند. برخی با عربده کشیدن و ایجاد فضای رعب آور سعی می‌کردند مسیر خود را برای ورود یا خروج باز کنند و سمفونی «هوی یارو! عوضی! چه خبرته...، خانوم یواش‌تر کُشتی منو... و کمرم شکست» را سر می‌دادند.

در میان ازدحام مسافران، گروهی هستند که نگران آسیب دیدن بینی، فک، دست و پا یا سایر قسمت‌های بدنشان هستند. این افراد با احتیاط زیاد تلاش می‌کنند بدون درگیری از گوشه درب واگن وارد قطار شوند و در هر نقطه‌ای که جمعیت هدایتشان می‌کند، بایستند. هیچ مقاومتی برای قرار گرفتن در مسیری خاص انجام نمی‌دهند و بسیار مطیع رفتار می‌کنند. این دست افراد تعدادشان کم است اما دوراندیشی‌شان همیشه تضمینی برای سلامت جسمشان قلمداد نمی‌شود چون گاهی باید به فشار جمعیت پاسخ‌گو باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
توهم شبانه
22 دقیقه
بخت‌گشا
22 دقیقه
دخترک
19 دقیقه
بودار
21 دقیقه
فرجام ارتباطات
19 دقیقه
پیرمرد
19 دقیقه
عروسی در مترو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مترو نوشت
نویسنده
راویمژده شبان
ناشر صوتیانتشارات تیسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی، کتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی
قیمت نسخه صوتی
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مترو نوشت

محمدجواد احمدی
۱۴۰۰/۱۱/۱
روزمرگی‌های زندگی خودمون بود
amir amir
۱۴۰۰/۱/۸
هنوز نخوندمش
بزار بخونمش بعد می‌گم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مترو نوشت

برای دریافت کتاب صوتی مترو نوشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.