معرفی و دانلود کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها

عکس جلد کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها
قیمت:
185000 تومان - 19.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها

جدال کهنه و نو و نبرد همیشگی سنت با تجدد، درون‌مایه‌ی کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها را می‌سازد. غزاله علیزاده، در این رمان اجتماعی شما را به عمارتی می‌برد که از شکوه گذشته تنها خاطرات قدیمی و لایه‌ی ضخیمی از گردوخاک را حفظ کرده. خانه‌ای که اهالی آن سال‌هاست با گشت‌و‌گذار در گذشته‌ها روزهایشان را می‌گذرانند اما اکنون قرار است با گسستن از پیوندهای دیرین، رهسپار آینده‌ شوند.

درباره‌ی کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها

از همان لحظات اولی که پا به عمارت ادریسی‌ها می‌گذارید، سکون و خمودگیِ سراسر خانه شما هم دربرمی‌گیرد. اهالی این عمارت که بیشتر به شبح می‌مانند سال‌هاست پیوند خود را با دنیا قطع کرده‌اند و تنها دلخوش به خاطراتی شده‌اند که هرازچندگاهی به سراغشان می‌آید. عشق‌های نافرجام قدیمی، ابهت و جلال گذشته و رونقی که دیگر از آن خبری نیست تنها دلخوشی «خانم ادریسی»، «وهاب»، «لقا» و «یاور» است. با‌این‌حال، «تازه‌واردان» در راهند و قرار است یک خانه‌تکانی اساسی در بنیان‌های این عمارت و البته در ذهن و فکر اهالی خانه برپا کنند.

غزاله علیزاده، در کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها، ایرانی را برای شما به تصویر می‌کشد که در حال گذار از سنت‌های پیشین و ورود به جهان مدرن است. هرچند این گذار چندان باب میل بزرگان و اشراف نبوده اما سرانجام همگی خواه‌ناخواه با جریان آن هماهنگ شدند.

همه چیز مانند گذشته است. خانم ادریسی سال‌هاست که با نشستن روی صندلی گهواره‌ای و فکر کردن به گذشته‌ها و معشوق دوران جوانی‌اش زمان را سپری می‌کند. وهاب هرروزه، ساعت‌ها زمان خود را با اشیائی می‌گذراند که یاد «رحیلا» را برایش زنده می‌کنند. لقا هم مانند سال‌های پیش با توهمات ذهنی خود دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. هیچ‌کس حتی تصور هم نمی‌کند که قرار است خانه‌ی ادریسی‌ها هدف هجوم جوانانی قرار بگیرد که هرگز بویی از اشرافیت نبرده‌اند و از ارزش تجملات این خانه هیچ اطلاعی ندارند.

«رشید»، «یوسف»، «گلرخ»، «برزو» و... سرمی‌رسند تا ساکنان خانه را از تحولات دنیای بیرون آگاه کنند. در این بین، شخصیت «رکسانا» بیش از همه قابل‌توجه است. اگر پیش از این، رمان «شب‌های تهران» را خوانده باشید حتماً حدس می‌زنید که قرار است غزاله علیزاده در داستان حاضر هم شخصیتی اثیری را وارد ماجرا کند. بانویی خردمند که گویا از اتفاقاتی خبر دارد که همه‌ی اطرافیانش از آن بی‌خبرند!

اولین مواجهه‌ی تازه‌واردان با خانواده‌ی ادریسی چندان خوشایند نیست. این جوانان ارزشی برای تزئینات لوکس عمارت و سنت‌هایی که آن را سرپا نگه‌داشته قائل نیستند. هرآنچه که سر راه آرمان‌هایشان باشد تخریب می‌کنند و شعار آن‌ها برابری است. برای ادریسی‌ها کنار آمدن با مفاهیم تازه‌ای مانند «آزادی‌خواهی» و «حکومت‌داری» دشوار است. آن‌ها که از ورود مهمان‌های جدید خوشحال نیستند و ناگهان کل دارایی خود را بربادرفته می‌بینند، به‌تدریج با واقعیت‌های جدیدی درمورد خود روبه‌رو می‌شوند. حقایقی که نشان می‌دهد گذشته چیزی جز محدودیت‌های دست‌و‌پاگیر برایشان نداشته و برای بقا هم که شده ناچارند با تغییرات جهان بیرون همراه شوند.

توصیفات دقیق و توجه به جزئیات در کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها باعث می‌شوند شنونده خود را به‌عنوان یکی از شخصیت‌های داستان احساس کند. کتاب با شرح دقیقی از گوشه‌گوشه‌ی عمارت ادریسی‌ها آغاز می‌شود که ممکن است برای مخاطب کمی خسته‌کننده باشد اما مطمئن باشید که توجه به همین توصیفات ابتدایی بر درک شما از روند داستان بسیار مؤثر خواهد بود. بی‌شک اثر حاضر یکی از شاهکارهای ادبی معاصر است که حساس‌ترین بزنگاه تاریخی ایران را برای شما به نمایش می‌گذارد.

نشر توس چاپ این کتاب را بر عهده داشته و نشر صوتی رادیو گوشه نیز آن را منتشر کرده است. کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها را با صدای دلنشین سلمی الهی می‌شنوید.

کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

به داستان‌های اجتماعی با حال‌و‌هوای تاریخی علاقه‌مند هستید؟ به دنبال رمانی می‌گردید که از نمونه‌های درخشان ادبیات معاصر باشد؟ باید بگوییم کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها دقیقاً همان داستانی‌ست که در جست‌و‌جوی آن هستید. کتابی که ارزش بارها‌و‌بارها شنیده شدن را دارد.

با غزاله علیزاده بیشتر آشنا شویم

در بهمن 1327 خورشیدی متولد شد و در اردیبهشت 1375، هنگامی که چهل‌وهشت‌ساله بود به زندگی خود پایان داد. غزاله علیزاده، نویسنده‌ای‌ست که هرچند کوتاه زیست اما توانست آثار ماندگاری را به ادبیات معاصر ایران پیشکش کند.

این بانوی داستان‌نویس، نخستین فعالیت‌های ادبی خود را در دهه‌ی چهل و با انتشار داستان‌های کوتاه آغاز کرد. دو رمان بلند «خانه ادریسی‌ها» و «شب‌های تهران» از آثار شاخص و ماندگار او هستند.

جالب است بدانید که غزاله علیزاده دوبار تجربه‌ی ازدواج را داشته؛ نخستین‌بار با بیژن الهی و سپس با محمدرضا نظام شهیدی. «سلمی» حاصل نخستین ازدواج اوست.

در بخشی از کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها می‌شنویم

پرده‌‌های تور بوی خاک می‌داد و عطر گل حسرتی. وهاب در آینه میز آرایش صورت خود را می‌دید. تصویر بیگانه بود. چشم‌ها را می‌بست و می‌خواست رحیلا زنده باشد، موهای صاف بلند را افشان کند، وقت شانه زدن، تارها روی هم بلغزد، به نرمی ابریشم جرقّه‌ای بزند، او پسر کوچکی باشد، دامنش را بگیرد، دختر جوان بچّه را بی‌حوصله دور کند، چشم‌ها دلاویز، به سردی یخ.

کشوهای میز آرایش را باز می‌کرد، شیشه‌های عطر را روبه‌روی آینه می‌چید: پاریسی سال‌های هزارونهصد، مسکویی، ایتالیایی، چینی و هندی، عطرهای دیرپای آن‌سوی اقیانوس‌ها: مشک، توس و مورد و عنبر سیاه. از اسباب آرایش جز عطر چیزی نداشت، در هر کشو چند شیشه.

مرد روی میز خم می‌شد، نفس عمیقی می‌کشید. در گنجه را می‌گشود، چهره را بین دامن جامه‌های سفید، پوشیده‌ی لکه گِل، گُلِ دکمه‌یی، علف خشک و خار پولکی گم می‌کرد. در تاریکی، تراک چوب موریانه خورده‌یی از ته گنجه برمی‌خاست. سربرمی‌داشت و در را می‌بست، عطرها را به جای خود می‌گذاشت، چین‌های پرده را با دست صاف می‌کرد، روتختی کتان را تا زیر بالش‌های پوشیده‌ تور و برودری می‌کشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
18 دقیقه
بخش اول
21 دقیقه
بخش دوم
20 دقیقه
بخش سوم
30 دقیقه
بخش چهارم
9 دقیقه
بخش پنجم
23 دقیقه
بخش ششم
13 دقیقه
بخش هفتم
13 دقیقه
بخش هشتم
17 دقیقه
بخش نهم - قسمت اول
20 دقیقه
بخش نهم - قسمت دوم
28 دقیقه
بخش دهم - قسمت اول
31 دقیقه
بخش دهم - قسمت دوم
22 دقیقه
بخش یازدهم
26 دقیقه
بخش دوازدهم
30 دقیقه
بخش سیزدهم - قسمت اول
32 دقیقه
بخش سیزدهم - قسمت دوم
13 دقیقه
بخش چهاردهم
17 دقیقه
بخش پانزدهم
17 دقیقه
بخش شانزدهم
24 دقیقه
بخش هفدهم
26 دقیقه
بخش هجدهم
17 دقیقه
بخش نوزدهم
26 دقیقه
بخش بیستم
28 دقیقه
بخش بیست و یکم
30 دقیقه
بخش بیست و دوم
28 دقیقه
بخش بیست و سوم
25 دقیقه
بخش بیست و چهارم
24 دقیقه
بخش بیست و پنجم - قسمت اول
20 دقیقه
بخش بیست و پنجم - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش بیست و ششم
19 دقیقه
بخش بیست و هفتم - قسمت اول
27 دقیقه
بخش بیست و هفتم - قسمت دوم
21 دقیقه
بخش بیست و هشتم
19 دقیقه
بخش بیست و نهم - قسمت اول
22 دقیقه
بخش بیست و نهم - قسمت دوم
16 دقیقه
بخش سی‌ام
23 دقیقه
بخش سی و یکم
15 دقیقه
بخش سی و دوم
28 دقیقه
بخش سی و سوم - قسمت اول
20 دقیقه
بخش سی و سوم - قسمت دوم
27 دقیقه
بخش سی و چهارم
22 دقیقه
بخش سی و پنجم - قسمت اول
19 دقیقه
بخش سی و پنجم - قسمت دوم
27 دقیقه
بخش سی و ششم
28 دقیقه
بخش سی و هفتم - قسمت اول
20 دقیقه
بخش سی و هفتم - قسمت دوم
17 دقیقه
بخش سی و هشتم - قسمت اول
23 دقیقه
بخش سی و هشتم - قسمت دوم
29 دقیقه
بخش سی و نهم
23 دقیقه
بخش چهلم - قسمت اول
28 دقیقه
بخش چهلم - قسمت دوم
18 دقیقه
بخش چهلم - قسمت سوم
29 دقیقه
بخش چهل و یکم
21 دقیقه
بخش چهل و دوم - قسمت اول
21 دقیقه
بخش چهل و دوم - قسمت دوم
16 دقیقه
بخش چهل و دوم - قسمت سوم
26 دقیقه
بخش چهل و دوم - قسمت چهارم
20 دقیقه
بخش چهل و سوم - قسمت اول
17 دقیقه
بخش چهل و سوم - قسمت دوم
17 دقیقه
بخش چهل و چهارم
20 دقیقه
بخش چهل و پنجم - قسمت اول
14 دقیقه
بخش چهل و پنجم - قسمت دوم
21 دقیقه
بخش چهل و ششم
19 دقیقه
بخش چهل و هفتم
29 دقیقه
بخش چهل و هشتم
37 دقیقه
بخش چهل و نهم
15 دقیقه
بخش پنجاهم
12 دقیقه
بخش پنجاه و یکم
18 دقیقه
بخش پنجاه و دوم
12 دقیقه
بخش پنجاه و سوم
17 دقیقه
بخش پنجاه و چهارم
13 دقیقه
بخش پنجاه و پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خانه ادریسی‌ها
نویسنده
راویسلمی الهی
ناشر چاپیانتشارات توس
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
185000 ت - 19.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها

محمود اژدری
۱۴۰۲/۸/۶
سلام به همه کتابخوانهای عزیز کتاب خانه ادریسی‌ها، یک کتاب خوب از نویسنده‌ای خوب و نام آشنا بنام غراله علیزاده. این کتاب به پیشنهاد دوستان بود ولی در آخر فهمیدم قلم این نویسنده از بهترین هاست و وقتی در مورئ ایشون خوندم از زندگی ایشان بسیار ناراخت شدم و خیلی تاسف خوردن نویسنده توانایی مثل ایشون باید خودکشی کنه و از بین ما بره وحتی نتونه جایزه‌ای که به اثرش تعلق میگیره را خودش دریافت کنه. کتاب خانه ادریسی‌ها رمان خاطرات خانواده‌ای است که در دوران حکومت کمونیست‌ها در روسیه فعلی و کشورهای مشترک المنافع و قفقاز است. داستانی با افت و خیزهای عالی و رویدادی بسیار جذاب از تسخیر که خانه با همه خاطرات افرادی که در آن مانده است. از خانم ادریسی بزرگ گرفته تا لقا خانم و وهاب که همه در این داستان نقشی بسایر عالی ایفا می‌کنند. از سرخ شدن گونه‌های خانم لقا دختر میانسال صاحب خانه تا بالا گرفتن عشق قدیمی خانم ادریسی بزرگ و معشوق سالها از دست رفته اونها و آقای وهاب که با جواب دادن‌ها و شب بیخوابی‌ها و عشق نا کام به عمه خودش رحیلا و همه ماجراهای ورود آتشکارها به خانه آن‌ها و غصب خانه اجدادی و حتی به تمسخر گرفتن خاطرات سالهای گذشته آنها. این داستان با روح شما پیوند میخوره و مدتی که آن را مطالعه میکنید در نسوج شما رخنه میکنه. من که لذت بردم امید شما هم از مطالعه آن لذت ببرید. نسخه چاپی این کتاب به همت انتشارات توس و نسخه صوتی آن به همت رایدو گوشه چاپ و تهیه شده است با صدای خانم سلمی الهی که متاسفانه من صدای ایشون رو برای اینکار دوست نداشتم ولی جای تقدیر داره. سپاس از همراهی شما
همایون شیوایی
۱۴۰۲/۲/۲۴
خانه ادریسی ها
آفرین به خانوم غزاله علیزاده و «خانه ادریسی‌ها» که شاید بتوان گفت که یکی از ده بهترین داستان‌های سور ئالیست و پر از ماجراهای عجیب و دور از ذهن در فضائی اثیری که نمیتواند واقعیت داشته باشد، ولی دارد! فقط کافیست فضای داستان را بجای عشق آباد (که در حقیقت پایتخت تاجیکستان است و شاید و
نویسنده بخاطر نزدیکی فرهنگ ایرانی تاجیک اسم این شهر خیالی را عشق آباد گذاشته) را یکی از شهر‌های ایران فرض کنیم. داستان‌های هر کدام از قهرمانان داستان بسیار به واقعیت نزدیک است، و‌خانه ادریسی‌ها نه تنها انتقاد از جامعهٔ طبقاتی گذشته و بی عدالتی هایش هست بلکه نقد و گلایه‌ای است از حکومت تازه به قدرت رسیده که بدون مدیریت و تجربه کار گروهی قدرت مطلقه خود را بجان شهروندان انداخته و میخواهد تمام کمبود‌ها و‌ محرومیتهای گذشته را یکجا بگردن خانه ادریسی‌ها گذاشته، و با ازبین بردن این خانه (وطن) و فقط برای انتقام، تاریخ و فرهنگ آنرا از بین ببرد، که در آخر کتاب، خانه برجای مانده ولی مشتی گوسفند و گاو ساکن خانه ادریسی‌ها شده‌اند. و آخر اینکه،
«رگبار، غبارهایِ طناب‌های رخت را میشست» جملهٔ ساده‌ای هست ولی مثل کتاب مرموز، پیچیده ولی بسیار شفاف است! رگبار، کنایه از قدرت تازه بدوران رسیده، و غبار تاریخچه، و طناب‌های رخت بسادگی کنایه از نسل قبل، که حالا حتی نمیتوانند آویزان باشند. کتاب خوانی خانوم سلمی الهی سرشار از زیر و بم‌های بموقع و گویش‌های مختلف کمک به درک و نزدیکی بیشتر به کاراکترها یا قهرمانان داستان هست، و بهمین دلیل گذشته از خواندن خیلی بهتر هست که کتاب را گوش هم بدهیم!
بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۲/۲/۱
در یک کلمه شگفت زده شدم. می‌دانستم قرار است اثر خوبی را بشنوم ولی فکر نمی‌کردم تا این حد لذت ببرم. مدتها بود دلم یک رمان ایرانی خوب می‌خواست و خانه ادریسی‌ها عالی بود.
ابتدا از گوینده شروع میکنم. صدای خانم الهی شاید در ابتدا به نظر نامانوس بیاید ولی به مرور ‌که گوش به آن عادت کرد بسیار گوش نواز و
میشد کم کم که قصه پیش می‌رفت حس می‌کردم شاید این بهترین انتخاب برای این رمان خاص باشد.
خانه ادریسی‌ها، خانه‌ای است در ناکجا. در شهر خیالی عشق آباد که معلوم نیست در کدام کشور است ولی گویا از کشورهای شوروی سابق است اما در عین حال با وجود برخی اسامی روسی، قصه به شدت ایرانیست.
داستان انقلاب طبقات فرودست و به قدرت رسیدنشان اما این قدرت عاقبت خوشی ندارد و حکومت آتش درنده تر از حکومت سابق است و این انقلاب فرزندان خویش را می‌خورد (شوکت و قباد و...) و به دو رویان حیله گر (حدادیان و موید) پر و بال می‌دهد و بدین سان، مبارزه ادامه دارد و آتش کوه خاموشی نمی‌گیرد.
توصیف‌های نویسنده از محیط شاید کمی خسته کننده باشد ولی به درک بهتر فضای داستان کمک می‌کند. شخصیت پردازی عالی است و کاراکتر‌ها چنان زنده‌اند که گویی داری فیلم می‌بینی. بیشتر شخصیت‌ها گذشته‌ای دارند که دلیل روزگار امروزشان است و همانگونه که ساکنان خانه ادریسی‌ها کم کم با قهرمان‌ها انس می‌گیرند ما نیز نرم نرم دوستشان خواهیم داشت.
توصیفات نویسنده از ویژگی‌های ظاهری هر شخصیت به گونه‌ای است که گویی آن عضو بدن خود فردی مستقل است.
جذاب‌ترین فرد داستان به نظرم شوکت بود که با صدا پردازی خاص خانم الهی در عین سرسخت و زخمت بودن بسیار شیرین بود.
در انتها باید بگویم این رمان هم مانند قلعه حیوانات داستان انقلابی بود که به انحراف کشیده شد.
سپاس
سهیلا محبعلی
۱۴۰۲/۶/۱۲
بسیار بسیار کتاب جالب و دوست داشتنیی هست انگار شنونده خودش هم عضوی از اعضای خانه ادریسی‌ها میشود انقدر همه موضوعات واقعی بنظر میاید که بشدت باهریک از اعضائ درون خانه انسان همزاد پنداری میکند به شخصه اصلا دوست نداشتم کتاب به اتمام برسه ودوست داشتم همواره دراین خانه بمانم وچقدر زیبا تغییر تدریجی را و ادمها دراین کتاب میبینیم امیختگی طبقات مختلف جامعه باهم من بشدت شنیدن این کتاب را به همگان توصیه میکنم باتشکر از کتابراه بابت انتخاب کتاب همینطورگوینده و موسیقی همه چیز عالی بود
رابعه نظرپور همدانی
۱۴۰۲/۷/۱۶
چه قلم و تخیل قوی و چه دایره لغات وسیعی خیلی لذت بردم
به قول خود نویسنده "قدرت تطبیق" آدمها با شرایط بود شخصیت‌ها به مرور و نرم نرمک عوض شدن بیشتر از همه لقا یا شوکت که در ابتدا موجودی چندش آور بود بامزه و دوست داشتنی شد واقعا نویسنده با فوتش ادبیات را زخمی کرد سی سال پیش انقدر حرفه‌ای بنویسی جای
واقعا تقدیر داره ممنون از دخترشون که خوانش کتاب را انجام دادن عاشق صدای شوکت بودم چقدر به شخصیتش میومد.
Fer Elh
۱۴۰۳/۱/۳
خیلی عالی بود. به کتاب خوان‌های عزیز پیشنهاد میکنم. داستان در مورد خانواده اشرافی در زمان شروع حکومت کمونیستها در روسیه شروع میشه و در ادامه با ورود گروهی به خانه و اتفاقاتی جدید شکل و غالب افراد خانواده تغییر میکند. بخش جالب این داستان از نظر من این بود که سردمداران انقلاب خودشون جز مخالفین شدند. حیف از چنین نویسنده‌ای که زندگی کوتاهی داشته. بسیار قلم شیرین و گیرایی داشتن. روحشون شاد.
بیتا بقالان
۱۴۰۲/۱۲/۳
با سلام
نثر بسیار جذابی بود بعضی کلمات استفاده شده به نظرم قدیمی بودند که گاهی مجبور میشدم معنی کلمه رو سرچ کنم. در عین شور زندگی که در کتاب بود حس حزن را هم القا میکرد. پایان کتاب خیلی غم داشت که توقعش رو نداشتم
به نظرم راوی کتاب دختر خانم علیزاده بودند و یا شاید تشابه اسم و فامیلی بود. ولی اگر واقعا دخترشون بودند کار جالبی بود
ممنون از کتابراه عزیز
مهسا .ر
۱۴۰۲/۳/۳۱
شخصیت‌ها زنده و پویا بود و مثل فیلم جلوی چشم ادم نقش بازی میکردند، نویسنده مرام کمونیستی مورد نقد قرار داده و مرام اشتراکی رو در نوع خودش بی عدالتی به حساب اورده، در حالیکه این مرام تمام فرهنگ و زیبایی‌ها را از بین میبرد حتی ان خلوص اهداف اشخاصی مثل قباد و شوکت باقی نمیماند و در انتها افراد ریاکار و فرصت طلب به قدرت میرسند. داستان قوی و خوانش هم جذاب بود
اعظم بیگلو
۱۴۰۲/۳/۱۱
کتابی واقع گرا وادبی که دوطبقه مرفه و مشقت دیده که ناخواسته بواسطه انقلاب در یک عمارت زندگی میکنند، جملاتی زیبا وادبی که محسور کننده است، با موسیقی حزن انگیز و گویندگی خوب، تمامی شخصیت‌ها را دوست داشتم بخصوص قهرمان شوکت
و وهاب، از رادیو گوشه ممنون
زهره آزادی
۱۴۰۲/۱۱/۳
با این که گاهی حس میکردم خسته کننده میشه و توضیحات زیادی راجع به محیط اطراف داستان و افراد ان داشت ولی به طرز اعجاب انگیزی آرامش بخش و دوست داشتنی بود. در ضمن صدای خانم سلمی الهی فوق العاده به ژانر داستان می‌خورد و عالی بود.
شقایق شفیع پور
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
غزاله علیزاده همیشه برای من مبهم و در عین حال جذاب بوده. خانه ادریسی‌ها پر از نماد و پر از تضاد بود. راوی، سلمی الهی، صدای بسیار پر قدرت و گیرایی داره که بهترین گزینه برای خوانش این اثر مهم از ادبیات معاصر ایرانه.
شیما مسجدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
متن و محتوای کتاب و دوست داشتم ولی صدای گوینده افتضاح بود و باعث سر درد و رها کردن کتاب میشد
دقت کنید در انتخاب صدا و گوینده، حیف از متن و‌ محتوای کتاب واقعا نمیتونم گوش بدم اینقدر که بعضی حروف رو مثل (ش) بد تلفظ میکنن و صدا دار
ساناز حاجی نژاد
۱۴۰۲/۸/۱۸
وقتی نظر دوستان رو خوندم کتاب رو خریدم و شروع به گوش دادن کردم اما برام عجیب هست نظر دوستان. یک متن خیلی یکنواخت بدون هیچ فراز و فرودی. بدون هیچ اتفاق شاخصی. و همینطور صدای راوی هم فوق العاده یکنواخت
Mehdi Tehrani
۱۴۰۳/۱/۲
چند با گوش کردم نویسنده مشخص نمیکنه مکان رو اسانس ایرانی هستند ولی فضا کمونیستی هست ولی صدا و گویش خواننده کتاب بینظیره
مژگان برکوکرام
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
بعداز سال ها اولین کتاب ایرانی بود که از خواندنش لذت بردم و باعث افتخار بود که با صدای دختر نویسنده باشد شدیدا توصیه میکنم.
مشاهده همه نظرات 35

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها

برای دریافت کتاب صوتی خانه ادریسی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.