معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق

عکس جلد کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق

کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق اثری است که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد به انتشار رسیده است. در این کتاب می‌آموزید چگونه تعامل سودمند و سازنده‌ای را با مدیر خود برقرار کرده و از راه این مهارتِ ارتباطی ارزشمند، به اهدافی که هر دو طرف پایبندِ آن هستید، دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق

برای دستیابی به اهداف حرفه‌ای خود و محقق کردن ایده‌هایی که به ذهن‌تان می‌رسد، گاهی لازم است قدرت اجرایی داشته باشید تا بتوانید آن افکار و اندیشه‌ها را به منصه‌ی ظهور برسانید؛ اما تصور کنید رئیسی دارید که نه تنها از ایده‌های شما استقبال نمی‌کند بلکه در برابر هر فکر جدیدی، مقاومتِ عجیبی از خود نشان می‌دهد! در چنین مواردی که کسب‌وکار از آنِ فرد دیگری است، چطور می‌توانید مدیر خود را به پشتیبانی از ایده‌ها و نوآوری‌های خود ترغیب کنید؟ با شنیدنِ کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق (Managing Up) که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد (Harvard Business School) تهیه و تدوین شده‌ است، می‌توانید تا اندازه‌ی زیادی به راه‌حل‌های خوبی برای مقابله با این چالش دست پیدا کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق

شنیدنِ کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق به شما کمک می‌کند برنامه‌های کاری و نوآوری‌های حرفه‌ای خود را هوشمندانه‌تر پیش ببرید، شبکه‌های ارتباطی قوی‌تری بسازید، مدیران و تصمیم‌گیرندگان را به حمایت از طرح‌های خود ترغیب کنید، همکاری مؤثرتر و موفق‌تری با هم‌تیمی‌های خود داشته باشید، با رؤسای نالایق و چالش‌برانگیز کنار آمده و سیاست‌های حرفه‌ایِ کارآمدتری در پیش بگیرید.

یک تعاملِ دوسویه می‌تواند به بهبود رابطه‌ی شما با مدیرتان بینجامد. همان‌طور که از مدیر خود انتظار دارید شرایط شما را درک کرده و به افکار و اندیشه‌های شما احترام بگذارد، شما نیز به عنوان یک کارمند باید بتوانید اولویت‌ها و فشارهایی را که مدیرتان تحمل می‌کند، درک کنید، لحن مثبت و تأثیرگذاری را برای گفت‌وگو با وی به کار ببرید، انتظاراتی را که از او دارید مدیریت کرده و از همکاری و مشارکت او در فرآیندها استقبال کنید و در نهایت بتوانید احترام و اعتماد او را نسبت به خود جلب کنید.

کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق را به همت نشر هورمزد، با ترجمه‌ی ابراهیم فربد و کاظم منافی شرف‌آباد و خوانش مهربان جزینی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای

مجموعه کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای (HBR's 20-Minute Manager series)، برجسته‌ترین و کاربردی‌ترین مهارت‌های مدیریت و کسب‌وکار را به شما معرفی می‌کند. هر کتاب از این مجموعه، راهنمایی‌های مختصر و مفیدی را در زمینه‌ی مباحث مدیریتی و توسعه‌ی فردی در بر دارد که به شما کمک می‌کند بر حوزه‌ای خاص در این مباحث متمرکز شده و نکاتی کلیدی و کارآمد را درباره‌ی آن بیاموزید. از این مجموعه کتاب که توسط انتشارات هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده است، تاکنون عناوین مختلفی مانند «تدوین طرح کسب و کار»، «کارسپاری»، «مبانی مالی»، «به انجام رساندن کارها»، «بازخورد‌ اثربخش»، «گروه‌های خلاق»، «مدیریت پروژه‌ها»، «مدیریت زمان»، «مدیرمداری»، «بررسی عملکردها»، «ارائه» و «برگزاری جلسات» به انتشار رسیده‌اند.

کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق را به تمام افرادی که می‌خواهند ارتباط مؤثرتر و موفق‌تری را با مدیرانِ خود برقرار کنند، پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب همچنین برای مدیران، صاحبانِ کسب‌وکار و کارآفرینانی که درصددند کیفیت ارتباطِ خود را با کارمندان‌شان بهبود ببخشند نیز مطالب شنیدنی و جالب‌توجهی در بر دارد.

در بخشی از کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق می‌شنویم

پرورش ارتباط متقابل پربار و سودمند با مدیر خود، از شما یعنی کارمند زیر دست او شروع می‌شود. اگرچه دلهره‌آور به نظر می‌رسد اما هنر مدیریت ارتباط با مافوق، آموختنی است. این کتاب به کمک اصول پایه گام‌به‌گام شما را در این مسیر راهنمایی می‌کند. این اصول پایه عبارت است از درک اولویت‌ها و فشارهای وارده بر مدیرتان، انتقال نیازها و اهداف خود به‌وضوح و به صورت حرفه‌ای، الهام گرفتن از علایق مشترک بین خود و مدیرتان، ایجاد فضایی مثبت برای مدیریت ارتباط، مدیریت انتظارات خود از مدیرتان، مدیریت مذاکرات و اختلاف‌نظرها، تقویت ارتباط با گذشت زمان، ارزیابی ارتباط و ایجاد انطباق.

مدیریت ارتباط با مافوق چیست؟ از دوستی می‌پرسید که اوضاع کارش چه‌طور است و او می‌گوید از وقتی با مدیرم ارتباط برقرار کرده‌ام، اوضاع خیلی بهتر شده است. ناخواسته فکر می‌کنید مدیریت ارتباط با مافوق یعنی سیاست‌ورزی، پاچه‎‌خواری یا حتی سوءاستفاده. خوشبختانه زمانی که مدیریت ارتباط با مافوق به‌درستی صورت گیرد، هیچ‌یک از این موارد در بین نخواهد بود. بی‌شک مدیریت ارتباط با مافوق، نوعی دادوستد پیچیده است اما نیازی نیست این ارتباط از سویی بازی قدرت باشد و از سوی دیگر، کرنش و تواضع. مدیریت ارتباط با مافوق، صرفاً نوعی رویکرد آگاهانه برای همکاری با سرپرست خود در راستای رسیدن به اهدافی است که هر دوی شما به آن پایبندید. هدف از آن، دستیابی به ارتباطی سودمند و متقابل است. این کتاب دربرگیرنده‌ی نکاتی است درباره‌ی نحوه‌ی برقراری این ارتباط.

مدیریت ارتباط با مافوق چه مواردی را در بر می‌گیرد؟ حتی اگر شما مسئول نیستید، لازم است فضای مثبت و مولدی برای مدیریت ارتباط با مافوق خود ایجاد کنید. این کار به مهارت‌های خاصی نیاز دارد. شناختِ خوبِ خود و مدیرتان، مدیریت انتظارات هر دو طرف، مشتاقانه گوش سپردن، برقراری ارتباط با لحنی قابل اعتماد و شفاف، مذاکره به کمک دیپلماسی، نظارت بر فرآیند پیش‌روی ارتباط.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
57 دقیقه
مدیریت ارتباط با مافوق

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق
نویسنده
مترجمکاظم منافی شرف آباد، ابراهیم فربد
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق

برای دریافت کتاب صوتی مدیریت ارتباط با مافوق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.