معرفی و دانلود کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی

عکس جلد کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی

کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی اثری است که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد به انتشار رسیده است. در این کتاب صوتی، از چالش‌هایی که ممکن است در هدایت یک تیم مجازی با آن روبه‌رو شوید، آگاهی پیدا کرده و بهترین و مؤثرترین راه‌های مقابله با آن‌ها را می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی

چه یک عضو از مجموعه‌ی شما خارج از فضای سازمان کار کنند چه تمام کارمندانِ شما دورکار باشند، در هر صورت شما مدیرِ یک تیم مجازی به شمار می‌روید. هدایت یک تیم مجازی آنچنان که تصور می‌شود، ساده نیست و چالش‌های خاص خود را دارد. چطور می‌توانید از انجامِ صحیحِ وظایف توسط نیروهای خود در خارج از سازمان مطلع شوید؟ تا چه اندازه می‌توانید از مسئولیت‌پذیریِ آنان اطمینان حاصل کنید؟ چگونه می‌توانید تیم خود را هدایت کنید تا با به کار گیری کانال‌های ارتباطی مؤثر نظیر ایمیل و پیام‌رسان‌های مختلف، با سایر همکارانشان، ارتباطاتی شفاف و بدون سوءتعبیر برقرار کنند؟ و در نهایت، چگونه می‌توانید از پسِ هدایت یک تیم مجازی به خوبی برآیید؟ شنیدنِ کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی (Leading Virtual Teams) که توسط دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد (Harvard Business School) تهیه و تدوین شده است، باعث می‌شود به پاسخ بسیاری از این پرسش‌ها دست یابید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی

در کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی چگونگیِ هدایت یک تیم مجازی و راهکارهایی برای بهبود کیفیت این فرآیند معرفی شده است. هنگامی که هدایت چنین تیمی را به عهده می‌گیرید، موارد بسیاری وجود دارند که نیازمند توجه و بررسیِ دقیق شما هستند. شناخت اعضا و امکانات و توانایی‌های آنان از جمله اولین اقداماتی است که باید در فهرست کارهای خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که تیم شما، از ترکیب مناسبی از مهارت‌ها و قابلیت‌ها برخوردار است. سپس نیازهای فنی اعضا را بررسی کنید. مشخص کنید که افراد تیم شما به چه امکاناتی نیاز دارند و تا اندازه‌ای که می‌توانید، دسترسیِ ساده‌ترِ آنان را به این امکانات فراهم کنید. ابزارها و روش‌های ارتباطی کارکنانِ خود را از پیش تعیین کرده به آن‌ها اعلام کنید، اهمیتِ لزوم برقراری ارتباط شفاف و مداوم را به آنان یادآور شوید و در نهایت، با حفظ ارتباط هدفمند و مؤثر، انگیزه و امید را در تیم خود افزایش دهید.

از دیگر مواردی که در رهبریِ یک تیم مجازی باید در نظر گرفته شود، دیدگاه مشترک با اعضای تیم است. در کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی به این نکات اشاره شده است که آیا همه‌ی افراد تیم شما می‌دانند به سمت چه هدفی پیش‌ می‌روند؟ آیا می‌توانند اهداف سازمان را با زبانی ساده و روشن بیان کنند؟ اکنون که مدیر یک تیم مجازی هستید، بهتر است چشم‌اندازهای تیم – فارغ از اینکه بلندمدت یا کوتاه‌مدت هستند - و همین‌طور مسیری که برای رسیدن به موفقیت برای آن در نظر گرفته‌اید را با هم‌تیمی‌های خود مطرح کنید تا به عنوان یک نقطه‌ی هدف و مرجع، به فصل مشترک تمام اعضا تبدیل شده و به انسجام بیشتر تیم بینجامد. کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی را بشنوید تا با دیگر راهکارهای مؤثر در هدایت موفقِ یک تیم مجازی آشنا شوید.

کتاب صوتی رهبری یک تیم مجازی را به همت نشر هورمزد، با ترجمه‌ی ابراهیم فربد و کاظم منافی شرف‌آباد و خوانش مهربان جزینی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب مدیریت 20 دقیقه‌ای

مجموعه کتاب‌های مدیریت 20 دقیقه‌ای (HBR's 20-Minute Manager series) اساسی‌ترین و مهم‌ترین مهارت‌های مدیریت و کسب‌وکار را به شما معرفی می‌کند. در هر کتابی از این مجموعه می‌توانید راهنمایی‌هایی گام‌به‌گام و مفید در خصوص یکی از مباحث مدیریتی را بشنوید. این مباحث به شما کمک می‌کنند بر مهارتی خاص متمرکز شده و توصیه‌هایی کوتاه و کاربردی درباره‌ی آن دریافت کنید. این مجموعه کتاب توسط انتشارات هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده است. از میان عناوینی که از این مجموعه به انتشار رسیده‌اند می‌توان به «تدوین طرح کسب و کار»، «کارسپاری»، «مبانی مالی»، «به انجام رساندن کارها»، «بازخورد‌ اثربخش»، «گروه‌های خلاق»، «مدیریت پروژه‌ها»، «مدیریت زمان»، «مدیرمداری»، «بررسی عملکردها»، «ارائه» و «برگزاری جلسات» اشاره کرد.

کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی، برای همه‌ی مدیران، صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینانی که به صورت مجازی هدایت برخی یا تمام اعضای تیم خود را بر عهده دارند، مطالبی شنیدنی، مفید و جالب‌توجه در بر دارد.

در بخشی از کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی می‌شنویم

رهبری تیم مجازی با پدیدآمدنِ مجموعه‌ی خاصی از چالش‌ها همراه است. ممکن است یکی از اعضای تیم، در خارج از گروه باشد یا چندین نفر از راه دور فعالیت کنند. وقتی هر روز افراد خود را نمی‌بینید، چگونه پاسخ‌گوییِ آنان را تضمین می‌کنید؟ وقتی زمان، زبان و بسیاری فن‌آوری‌های پیچیده مانع شماست، چگونه می‌توانید آن‌ها را به برقراری ارتباط مؤثر تشویق کنید؟ مسافت، مشکلاتی به وجود می‌آورد اما می‌توانید بر این مشکلات غلبه کنید و آن‌ها را به نفع خود برگردانید. هدایت یک تیم مجازی کارآمد امکان‌پذیر است و این کتاب، نکات و راهکارهای مختصر و مفیدی برای مدیریت مؤثر افراد در اختیار شما قرار می‌دهد. صرف‌نظر از اینکه اعضای تیم شما کجا هستند. برای هدایت تیم‌های مجازی، باید این اصول مهم را گام‌به‌گام رعایت کنید. از اینکه ترکیب مناسبی از مهارت‌ها و توانایی‌های لازم را برای دورکاری دارند، اطمینان حاصل کنید. نیازهای فنی تیم را ارزیابی و برآورده کنید. اهداف، فرآیندها و اصول برقراری ارتباط و همکاری از راه دور با تیم را شفاف‌سازی کنید. پیام‌ها و رسانه‌های بیشماری که اعضای تیم را قادر می‌سازد جدا از هم ولی با هم کار کنند، تعیین کنید. افراد تیم را با انگیزه، مشغول و پاسخگو نگه دارید. زمانی که نظارت بر کار گروهی افراد ندارید، با ایجاد فاصله‌ی مناسب، نزاع‌ها را حل کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
98 دقیقه
رهبری تیم‌های مجازی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی
نویسنده
مترجمابراهیم فربد، کاظم منافی شرف آباد
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی

برای دریافت کتاب صوتی رهبری تیم‌های مجازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.