معرفی و دانلود کتاب صوتی مراقب خودت باش: خودت رو هلاک نکن و زمانی رو به خودت اختصاص بده

عکس جلد کتاب صوتی مراقب خودت باش: خودت رو هلاک نکن و زمانی رو به خودت اختصاص بده
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مراقب خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مراقب خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مراقب خودت باش: خودت رو هلاک نکن و زمانی رو به خودت اختصاص بده

جین هاردی در کتاب صوتی مراقب خودت باش درمورد مزایای خودمراقبتی و گنجاندن آن در برنامه‌ریزی روزانه صحبت می‌کند. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید که خود را در حاشیه قرار ندهید و با اختصاص دادن زمان‌هایی در روز به خودتان کیفیت زندگی‌تان را بالا ببرید.

درباره کتاب صوتی مراقب خودت باش:

بسیاری از افراد در زندگی شلوغ و پرهیاهوی دنیای مدرن امروزی خودشان را از یاد می‌برند و رسیدگی به خود، به اولویت آخرشان تبدیل می‌شود. دلیل این اتفاق این است که محیط اطراف، ما را به‌راحتی در خود حل می‌کند و وادارمان می‌کند که به نیازها و درخواست‌های دیگران بیشتر از نیازهایمان توجه کنیم و خودمان را به حاشیه برانیم.

«کامل بودن» چیزی است که در این روزها بسیار زیاد در رسانه‌های اجتماعی توجه و تبلیغ می‌شود. انسان‌ها هرچقدر تلاش می‌کنند بازهم کافی نیست و با کامل و بی‌نقص بودن فاصلهٔ زیادی دارند. این موضوع آن‌ها را سرخورده می‌کند و تصور می‌کنند یک جای کارشان اشتباه است. اما نکتهٔ مهمی که تقریباً هیچ‌کس به آن توجه نمی‌کند این است که کارهایی که ما انجام می‌دهیم جایگاهمان را نزد دیگران مشخص می‌کنند.

اگر مدام به ساز دیگران برقصید و بر اساس آرمان‌ها و توقعات آن‌ها زندگی کنید، یعنی به بقیه این اجازه را می‌دهید که زندگی شما را اداره کنند و به آن شکل بدهند. کار کردن زیاد نیز شما را فرسوده می‌کند و خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها را نیز در وجودتان افزایش می‌دهد. تنها راه رضایت از زندگی این است که به خود مجال آسایش دهید و از خودتان مراقبت کنید.

کتاب مراقب خودت باش (The Self-Care Project) با تمرکز بر روی «خود» به شما یاد می‌دهد با مراقبت از خودتان با فشارهای روانی و بیماری‌های جسمی و روحی مبارزه کنید. اگر مدت زیادی است که زندگی‌تان دچار آشوب شده اما هنوز موفق نشده‌اید به علت آن پی ببرید، محتوای ارزشمند این کتاب کمک زیادی به شناخت خود و نیازهایتان می‌کند.

جین هاردی عقیده دارد این تصور اشتباه در جامعه وجود دارد که اولویت دادن و توجه به خود، کار خودخواهانه‌ای به شمار می‌آید. او به شما این پیام مهم را می‌رساند که خود مراقبتی همچون ابزاری برای شما عمل می‌کند و کمکتان می‌کند تا مسئولیت خوشبختی خود را بر عهده بگیرید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی مراقب خودت باش:

- خواندن این کتاب مانند یک جلسه درمانی با یک دوست قابل‌اعتماد و همدل است که مصمم است به شما کمک کند تا همه چیز را تغییر دهید. (ایندیپندنت)

- در این راهنمای جذاب، جین هاردی استدلال می‌کند که برای سلامت عاطفی، اجتماعی و روانی ما ضروری است که به خودمان توجه کنیم. او راه‌هایی را بیان می‌کند که ما می‌توانیم در جهت سلامت روزانه خود از آن‌ها استفاده کنیم. (کارولاین سندرسن)

- باطراوت، صمیمانه و متواضع! این کتاب یک تغییر اساسی در ارتقای سلامت روان مثبت شما خواهد بود. (سارا ای. ترنر - استاد اقتصاد و آموزش آمریکایی)

- اینها کلمات گران‌بهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توانید از ورطه سلامت روان بیرون بیایید. بسیار کاربردی و بسیار جالب. حتی ممکن است نجات‌دهنده باشد. (جرمی واین - پخش‌کننده و روزنامه‌نگار انگلیسی)

- این کتاب به موضوع بسیار مهم خودمراقبتی با بینش و گرمای تجربه شخصی می‌پردازد. (پورنا بِل)

کتاب صوتی مراقب خودت باش به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از فشارهای زندگی روزمره و کار زیاد خسته شدید و دوست دارید وقت بیشتری را با خودتان بگذرانید، شنیدن این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما کند. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و توسعه فردی از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

جین هاردی را بیشتر بشناسیم:

او بنیان‌گذار و مدیرعامل بنیاد «بلورت» است. این بنیاد یک شرکت اجتماعی برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی است. جین هاردی (Jayne Hardy) درباره تجارب خود از افسردگی و مراقبت از خود در رادیو بی‌بی‌سی، تداکس و نشریاتی مانند Huffington Post، Grazia و Virgin.com صحبت کرده و نوشته است.

استفاده نوآورانه وی از اینترنت برای ایجاد تغییرات اجتماعی مثبت از همان ابتدا موردتوجه و استقبال زیادی قرار گرفت. این نویسنده فعال در سال 2016، کمپین شبکه‌های اجتماعی #whatyoudontsee را نیز رهبری کرد.

جوایز و افتخارات جین هاردی:

- برنده جایزه TalkTalk Digital Hero Award در سال 2011
- قرارگرفتن در فهرست ده فعال برتر دیجیتال مجله بازاریابی در سال 2014
- یکی از 19 زن الهام‌بخش پیشرو در سلامت روان

در بخشی از کتاب صوتی مراقب خودت باش می‌شنویم:

اینباکس ما حتی اگر بهترین نیت‌ها در آن نهفته باشد، دائماً در حال سرریز شدن است. ایمیل‌هایی که باید به آن‌ها پاسخ بدهیم، ایمیل‌هایی که فراموش می‌کنیم پاسخ بدهیم و ایمیل‌هایی که باید آن‌ها را برای روز دیگری ذخیره کنیم. از سر و کولمان ایمیل بالا می‌رود. ایمیل‌ها اغلب با هشدارهای بی‌وقفه‌شان حواسمان را از کاری که مشغول انجام‌دادن آن هستیم پرت می‌کنند و زنگشان تمام توجه ما را که باید صرف کارها و اطرافمان کنیم به خود اختصاص می‌دهند.

مراقبت از خود ایجاب می‌کند کنترل کارهایی را که می‌کنیم دوباره به دست بگیریم و ایمیل‌ها فرصت این کار را به ما نمی‌دهند. برای به دست گرفتن کنترل ایمیل‌ها باید چند اقدام انجام دهیم. اینباکس ایمیل‌هایتان را از تلفن هوشمندتان حذف کنید یا حداقل زنگ آن را خاموش کنید. تا بتوانید آگاهانه زمان رسیدگی به آن را انتخاب کنید.

وقتی مشغول به کار هستید جستجوگر یا نرم‌افزار ایمیل را در رایانه‌تان ببندید و در اوقات تعیین شده‌ای در روز به آن رسیدگی کنید. برای خارج‌شدن از فهرست ایمیل‌های غیرضروری، همان‌هایی که یادتان نیست کی در آن‌ها ثبت‌نام کرده‌اید، از گزینهٔ حذف ثبت‌نام استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
5 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
بخش یک: من که هستم که این کتاب را بنویسم
20 دقیقه
9 راه برای نادیده گرفتن خود
22 دقیقه
بخش دو: مراقبت از خود یعنی‌ چه
23 دقیقه
بخش سه: چرا مهم است که از خود مراقبت کنیم
16 دقیقه
هشدارهایی که برای مراقبت از خود می‌بینیم و اغلب آن‌ها را نادیده می‌گیریم
21 دقیقه
بخش چهار: مسائلی که سد ‌راهمان می‌شوند
19 دقیقه
اجتناب از تصمیم‌گیری
18 دقیقه
بخش پنج: چطور خود و خواسته‌هایمان را بشناسیم
19 دقیقه
از غبطه‌ای که در خود احساس می‌کنید به عنوان علامت راهنما استفاده کنید
19 دقیقه
بخش شش: همه‌ی کارهای لازم را همزمان انجام ندهید
20 دقیقه
خانه‌تکانی این‌باکس
15 دقیقه
بخش هفت: مراقبت از خود را در اولویت قرار دهید و آن را در برنامه پرمشغله روزانه‌تان بگنجانید
14 دقیقه
کارهای متعدد را با هم انجام ندهید
12 دقیقه
بخش هشت: جوخه‌ی مراقبت از خود
12 دقیقه
حریف
13 دقیقه
بخش نه: چه‌کنیم وقتی موجو یا انگیزه مراقبت از خود را از دست می‌دهیم؟
12 دقیقه
ما تغییر کرده‌ایم
14 دقیقه
بخش ده: مراقبت از خود در محدوده‌ی آسایش
12 دقیقه
والدین خسته‌ای که به‌ تازگی بچه‌دار شده‌اند چطور باید از خود مراقبت کنند؟
12 دقیقه
بخش یازده: مراقبت از خود در زمانی که خالی شده‌ایم و چیزی برای بخشیدن نداریم
13 دقیقه
مراقبت از خود در زمان ترس، اضطراب و نگرانی
7 دقیقه
نامه‌ای از من به شما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مراقب خودت باش: خودت رو هلاک نکن و زمانی رو به خودت اختصاص بده
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مراقب خودت باش

Nazak Rmzni
۱۴۰۲/۱۰/۸
نگرش من بعد از خواندن این کتاب در خصوص مراقبت از خود تغییر کردمن به دنبال راه‌های اشتباه برای مراقبت از خود بودم بهتون پیشنهاد میکنم چند بار بخوانید
شهرزاد خردمند
۱۴۰۱/۱/۳
کمک خوبی برام هست
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مراقب خودت باش

برای دریافت کتاب صوتی مراقب خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.