معرفی و دانلود کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری

عکس جلد کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری
قیمت:
43000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری

کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری نوشته‌ی اریک اشمیت، جاناتان روزنبرگ و الن ایگل، درباره زندگی و نبوغ تجاری مردی به نام بی کمپبل است که تاثیری به‌سزایی در پیشرفت و توسعه شرکت‌های بزرگی نظیر گوگل داشته و دوستان او درباره مهارت‌های این مربی برجسته سخن می‌گویند. این کتاب پرفروش‌ترین‌ اثر نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال بوده است.

درباره کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری:

امروزه کمتر کسی را پیدا می‌کنید نام شرکت‌های بزرگی نظیر گوگل، اپل و اینتوئیت را نشنیده باشد؛ این شرکت‌ها پیش از آنکه به چنین عظمت و قدرتی دست پیدا کنند، بی‌شک مدیران و مشاوران حرفه‌ای داشته‌اند. ویلیام بی کمپبل یکی از مربیان و کارآفرینان برجسته آمریکایی‌ست که به عنوان اسطوره و قهرمان سیلیون ولی شناخته می‌شود و در حوزه کسب‌وکار نابغه بوده است. نویسندگان کتاب مربی تریلیون دلاری (Trillion Dollar Coach) که مدیران پیشین شرکت گوگل بوده‌اند، در این اثر تلاش کرده‌اند تا شخصیت قوی بی کمپبل را نشان دهند و او را به عنوان یک مربی معرفی کنند که توانست در دوران فعالیت خود با شجاعت و نبوغ بالا روابط قابل اعتمادی ایجاد کند و به رشد شخصی و سازمانی برسد.

بی کمپبل روابط عمیقی با بزرگان حوزه تجارت یعنی استیو جابز، لری پیج و اریک اشمیت داشت و همواره تلاش کرد تا سرمایه‌داران، کارآفرینان و تمامی فعالان حوزه کسب‌وکار را راهنمایی بکند و سرانجام نیز در سال 2016 از دنیا رفت.

اریک اشمیت، جاناتان روزنبرگ و الن ایگل در کتاب مربی تریلیون دلاری تلاش کردند حکمت مربی خود را به نسل‌های آینده منتقل کنند و داستان زندگی جذاب و پر فراز و نشیب او را به تصویر بکشند. آن‌ها در نظر دارند که رهبران و مدیران آینده‌نگر با شنیدن این کتاب صوتی عملکرد تیمی شرکت‌های خود را بهبود ببخشند و بهتر و سریع‌تر کار کنند.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری:

- پرفروش‌ترین نیویورک تایمز
- پرفروش‌ترین USA Toda
- شماره 1 پرفروش‌ترین کتاب روزنامه وال استریت ژورنال

کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب کاربردی به تمامی رهبران و مدیران کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ که رویای پیشرفت و توسعه دارند، پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری بیشتر آشنا شویم:

اریک اشمیت (Eric Schmidt) از سال 2001 تا 2011 به عنوان مدیر عامل و رئیس گوگل، از سال 2011 تا 2015 در سمت رئیس اجرایی گوگل و از سال 2015 تا 2018 نیز در جایگاه رئیس اجرایی شرکت آلفابت فعالیت می‌کرد.

جاناتان روزنبرگ (Jonathan Rosenberg) معاون ارشد رئیس گوگل بود و مشاور تیم مدیریت شرکت آلفابت است. او تیم تولید محصولات گوگل را از سال 2002 تا 2011 اداره می‌کرد.

آلن ایگل (Alan Eagle) نیز از سال 2007 مدیر گوگل بوده است و در حال حاضر مجموعه‌ای از برنامه‌های فروش گوگل را مدیریت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری می‌شنویم:

در دورانی که بیل مدیر و رئیس اجرایی شرکت اینتوییت بود، در مقطعی شرکت با فصل دشواری روبه‌رو شد که به نظر نمی‌رسید بتواند به اهداف تعیین شده در درآمدها و سود دست پیدا کند. هیئت مدیره جلسه‌ای تشکیل داد درمورد وضعیت جاری بحث و گفت‌وگو کنند و راهکاری برای آن بیابند. بیشتر اعضای هیئت مدیره حاضر به پذیرش شکست در رسیدن به اهداف مالی کوتاه مدت بودند، چرا که احساس می‌کردند سرمایه گذاری شرکت برای آینده اهمیت بیشتری داشت. اهداف کوتاه مدت به اندازه رشد دراز مدت اهمیت نداشت و اگر بنا بر کاهش هزینه‌ها بود، اهداف کوتاه مدت را میشد قربانی کرد.

بیل با این نظر مخالف بود؛ مایل بود هزینه‌ها را کاهش دهد و به اعداد مورد نظر نیز دست پیدا کند. او شرح داد که این همان فرهنگی‌ست که ما در اینجا خواهان آن هستیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
16 دقیقه
مقدمه
34 دقیقه
توپ جمع‌کن و مدیرعامل - بخش یک
36 دقیقه
توپ جمع‌کن و مدیرعامل - بخش دو
46 دقیقه
شما به پشتوانه عنوان خود یک مدیر هستید - بخش یک
31 دقیقه
شما به پشتوانه عنوان خود یک مدیر هستید - بخش دو
29 دقیقه
شما به پشتوانه عنوان خود یک مدیر هستید - بخش سه
32 دقیقه
ساختاری از اعتماد بنا کنید - بخش یک
33 دقیقه
ساختاری از اعتماد بنا کنید - بخش دو
40 دقیقه
اولویت با تیم ماست - بخش یک
38 دقیقه
اولویت با تیم ماست - بخش دو
29 دقیقه
اولویت با تیم ماست - بخش سه
31 دقیقه
قدرت عشق - بخش یک
39 دقیقه
قدرت عشق - بخش دو
22 دقیقه
معیار
12 دقیقه
تشکر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مربی تریلیون دلاری
نویسنده، ،
مترجماحمد آل احمد
راویمهیار ستاری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
43000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری

کیانوش سیاح
۱۴۰۰/۳/۱۵
کناب حاوى مطالب ارزشمند در حیطه کوچینگ و رهبرى مؤثر مى باشد و الگوى مناسبى براى ایجاد هویت رفتارى در برخورد با مخاطبان و اطرافیان است.
پارسا سلطانی
۱۴۰۰/۲/۳
به پولی که میدین نمی‌ارزه یه سری مفاهیم مهم و کلیدی رو تکرار میکنه ولی اگه بتونین اینا رو اجرا کنین می‌ارزه
Afshin Lotfi
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خوب بود اما باید با تمرکز گوش بدید و بعد از هر فصل فکر کنی روش
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری

برای دریافت کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.