معرفی و دانلود کتاب صوتی مسافر بهشت: حکایات دیدار با حضرت مهدی (عج)

عکس جلد کتاب صوتی مسافر بهشت: حکایات دیدار با حضرت مهدی (عج)
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسافر بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسافر بهشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مسافر بهشت: حکایات دیدار با حضرت مهدی (عج)

در سراسر دوران غیب کبری، معدود دیدگانی به جمال حسن امام دوازدهم شیعیان روشن گشته‌اند. محمدتقی اختیاری در کتاب صوتی مسافر بهشت تعدادی از این روایات تشرف را گردآوری کرده است و در اختیار مخاطبان مشتاق خود قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی مسافر بهشت

محمدتقی اختیاری از خلال روایات پراکنده‌ی شرفیاب شدن در محضر امام دوازدهم شیعیان، کوشیده است در کتاب صوتی مسافر بهشت تعدادی از تکان‌دهنده‌ترین و زیباترین این گفته‌ها و شنیده‌ها را گردآوری کند و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. دیده‌ی مشتاقان خورشید پرفروغ معصوم چهاردهم شیعیان، صدها سال است که از رؤیت روی او بی‌نصیب مانده است. نخستین بار ابر غیبت، تابش انوار الهی آن آفتاب عالم‌تاب را به‌مدت هفت دهه از شیعیان محروم کرد. در سراسر این سال‌ها اما چهار شخص برگزیده در میان مردم بودند که از اجتماع بی‌نصیبان به ساحت نور و رحمت پل می‌زدند و طریقی به‌سوی او می‌گشودند. این چهار برگزیده که نواب اربعه نام داشتند، در سراسر طول غیبت صغری امام زمان پیک رحمت و حقیقت به شمار می‌رفتند.

اما روزگار به ما مجال چندانی نداد تا حضور حضرت را به‌واسطه‌ی پیغام‌آوران برگزیده‌اش درک کنیم. دوران غیبت صغری به پایان رسید و جهان به سیاهچاله‌ی حرمان فرو کشیده شد. اکنون دیگر نه پیغام‌آوری بود و نه راهی به‌سوی نور. خیل عظیم مشتاقان در غربتی طول‌ودراز گرفتار آمدند و از وجود شریف واپسین امام و منجی طریقت خود بی‌بهره ماندند. اما بارقه‌های نازک‌آرای خورشید، از پس تیره‌ترین ابرها هم راه خود را پیدا کردند و برگزیدگانی توانستند به دیدار منجی نائل شوند.

این شخصیت‌ها گاه از میان عالمان نامدار و مراجع گرانقدر شیعه انتخاب می‌شدند و گاه از میان پیرمردان و پیرزنانی که حتی سوادی برای خواندن و نوشتن نداشتند اما در عوض از روحی آسمان‌سای و قلبی گسترده برخوردار بودند. محمدتقی اختیاری تعدادی از روایات کسانی را که در محضر امام زمان شرفیاب شدند، در کتاب صوتی مسافر بهشت برای مخاطب نوجوان گردآوری کرده است. قاطبه‌ی این روایات حقیقی از کتاب‌هایی همچون «نجم الثاقب»، «جنت الماوی»، «دارالسلام» و «عبقری الحسان» برگرفته شده‌اند.

ناشر چاپی این اثر انتشارات مدرسه است و نسخه‌ی صوتی آن را گروه فرهنگی سماوا تهیه و منتشر کرده است. کتاب صوتی مسافر بهشت را با صدای معصومه مختاری می‌شنوید.

کتاب صوتی مسافر بهشت برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان علاقه‌مند به کتب مذهبی و آثار منتشرشده در حوزه‌ی مهدویت مخاطبان اصلی این کتاب به شمار می‌روند.

با محمدتقی اختیاری بیشتر آشنا شویم

محمدتقی اختیاری در سال 1336 متولد شد. این نویسنده و معلم باتجربه در مدارس تهران به تدریس و مشاوره می‌پردازد و «آن چهارده نفر» عنوان کتاب دیگری از اوست. جایزه‌ی کتاب سال جمهوری اسلامی در سال 1385 و جایزه‌ی جشنواره‌ی مطبوعات در سال 1375 از جمله افتخارات محمدتقی اختیاری به شمار می‌آیند.

در بخشی از کتاب صوتی مسافر بهشت می‌شنویم

حالا در چهره‌ی حاج‌علی از آن مقاومت چند دقیقه‌ی پیش خبری نبود. سرش را دوباره بالا گرفت و پرسید: «کدام حاجی میرزا حسین؟ نکند محدث نوری را می‌گویید؟» وقتی تأیید آقا سیدمحمد را در چهره‌ی او دید ادامه داد: «داستان من به چه کار او می‌آید؟ او خودش عالم بزرگی است و حتماً از این‌گونه وقایع بسیار شنیده است.» حالا آقا سیدمحمد مجبور بود داستان کتاب میرزای نوری را برای حاج‌علی توضیح دهد و بگوید که محدث نوری چرا به دنبال داستان ملاقات اوست. آقا سیدمحمد ادامه داد: «آقای حاج‌علی بغدادی، اگر داستان تشرف تو باعث شود که عده‌ی بیشتری به وجود حضرت مهدی معتقد شوند و بیشتر به یاد او باشند، آیا باز هم وظیفه نداری ماجرا را بگویی؟ ممکن است خیلی‌ها مدعی دیدار حضرت باشند. اما حاجی میرزا حسین تو را انتخاب کرده. زیرا شنیده است تو در گفتارت صادقی و چیزی را کم و زیاد نمی‌کنی.» بر چهره‌ی آقا سیدمحمد آثار رضایت و شادمانی آشکار بود. فهمیده بود که حاج‌علی همه‌چیز را خواهد گفت. جابه‌جا شد و چهارزانو نشست و عبایش را روی پایش کشید و گفت: «من با همه‌ی وجود منتظرم حاجی.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
67 دقیقه
مسافر بهشت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مسافر بهشت: حکایات دیدار با حضرت مهدی (عج)
نویسنده
راویمعصومه مختاری
ناشر چاپیانتشارات مدرسه
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب مذهبی انقلاب دفاع مقدس نوجوان
قیمت نسخه صوتی
8000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسافر بهشت

محمد رضا
۱۴۰۲/۵/۷
الهم عجل لولیک الفرج.
مسافر بهشت کتابی بود راجع به دیدار یک مرد بازاری که در دادن حقوق کارگرها و خمسش بسیار دقیق و مقید بود باآقا امام زمان عج
و امام بزرگوار مدتی ایشان را در راه رسیدن به حرم امام کاظم ع همراهی کرده بودند.
اما با صدای راوی ارتباط چندانی برقرار نکردم
sarbaz cyberi
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب روایت دیدار یکی از بازاری‌های بغداد با امام زمان هست. خیلی با صدای راوی ارتباط برقرار نکردم. اما در کل خوانش خوب بود.
کتاب با این که کوتاه بود اما برای روایت یک دیدار بیشتر از این هم انتظار نمیره طولانی بشه
عیسی زاده
۱۴۰۲/۷/۱۸
مرور این داستان آدمو به فکر خودش میندازه. اینکه آقامون هست و در جریلن همه کارهامون هستند.
راستی زیارت امین الله فراموش نشه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مسافر بهشت

برای دریافت کتاب صوتی مسافر بهشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.