معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری

عکس جلد کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری

کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری اثری خواندنی از مجموعه کتاب‌های راز، نوشته‌ی راندا برن است. نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که سپاسگزاری و قدردانی همان چیزی است که در زندگی شما تغییری اساسی ایجاد می‌کند. در هر فصل از این کتاب تمرین‌هایی ویژه برای قدردانی قرار دارد که با کمک آن‌ها، نگاهتان به زندگی دگرگون شده و یک قدم به رویاهایتان نزدیک‌تر می‌شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری

راندا برن (Rhonda Byrne) در ابتدای کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری (The Magic) یک سؤال مهم از مخاطب می‌پرسد: «آیا به جادو اعتقاد دارید؟». شاید به‌عنوان مخاطب، در حال حاضر جوابمان به این پرسش منفی باشد؛ اما اگر به دوران کودکی‌مان فکر کنیم، به خاطر می‌آوریم که با تعجب به همه چیز نگاه می‌کردیم و هر اتفاق و رخدادی برایمان هیجان‌انگیز بود. ما در دوران کودکی فکر می‌کردیم زندگی سرشار از شادی، هیجان و جادوست و هر لحظه‌ی آن پر از شگفتی است. جادویی که در زمان کودکی به آن باور داشتیم، حقیقت دارد؛ اما مشکل اینجاست که با رسیدن به دوران بزرگسالی، تقریبا بیشتر اتفاقات را عادی می‌بینیم! نویسنده اعتقاد دارد که جادوی زندگی واقعی است؛ درست به همان اندازه که ما واقعی هستیم. اما این جادویی که نویسنده از آن حرف می‌زند دقیقاً چیست؟

جادویی که در دستانمان قرار دارد و از آن بی‌خبریم، سپاسگزاری است. همانطور که در آموزه‌‌های دینی و ادبی هم گفته شده «شکر نعمت، نعمتت افزون کند / کفر، نعمت از کَفَت بیرون کند.» مقصود اصلی راندا برن در کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری نیز همین است. شکرگزاری کمک می‌کند که با نگاهی تازه به دنیای اطرافمان بنگریم و همین دید مثبت و شکرگزار می‌تواند بسیاری از اتفاقات خوب و مثبت را به سمت ما جذب کند.

راندا برن معتقد است که قانون جذب بر تمام زندگی ما حاکم است و این قانون بر افکار و احساساتمان اثر می‌گذارد. پس هرچه بیشتر سپاسگزار باشیم، چیزهای بیشتری به دست می‌آوریم. برای مثال وقتی صبح از خواب بیدار می‌شویم، باید شکرگزاری را آغاز کنیم. همیشه دلیلی برای شکرگزاری پیدا می‌شود. به یاد سخنان سعدی در آغاز کتاب گلستان بیفتیم: «منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت. هر نفسی که فرومی‌رود ممدّ حیات است و چون برمی‌آید مفرّح ذات. پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و بر هر نعمت شکری واجب.» بر این اساس ما حتی باید قدردان نفس کشیدنمان باشیم.

کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری به ما می‌گوید که معنای واقعی سپاسگزاری چیست. شاید با خودمان فکر کنیم که ما همیشه از دیگران تشکر می‌کنیم؛ پس چرا هیچ چیزی به دست نمی‌آوریم؟ درواقع راندا برن در تمرین‌های کتاب به ما می‌آموزد که چقدر از قدردانی حقیقی در زندگی خود استفاده کرده‌ایم. وقتی سپاسگزار باشیم، سلامتی بیشتر، روابط بهتر، پیشرفت شغلی و پول زیاد به دست می‌آوریم. در کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری، 28 تمرین جادویی قرار دارد که با انجام آن‌ها می‌توانیم آرزوی خود را محقق کنیم. پس بهتر است هر چه زودتر این کتاب را با صدای آیلار محمدی و ترجمه‌ی فرزام حبیبی اصفهانی بشنویم. ناشر چاپی این کتاب انتشارات آتیسا است و نشر صوتی رمانو آن را به صورت کتاب گویا در اختیار مخاطبان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های راز

راندا برن بعد از انتشار فیلم مستند «راز» و استقبال مردم از آن، تصمیم گرفت که مجموعه کتاب‌های راز را به نگارش درآورد. او با 6 جلد کتاب این مجموعه به مردم زیادی کمک کرد که زندگی بهتری داشته باشند و به رویاهایشان جامه‌ی تحقق بپوشانند. کتا‌ب‌های این مجموعه عبارتند از: «راز»، «قدرت»، «جادوی سپاسگزاری»، «قهرمان»، «بزرگ‌ترین راز» و «اسرار عشق، سلامتی و ثروت».

کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری برای کسانی است که می‌خواهند اتفاقات مثبتی در زندگی خود رقم بزنند و از نظر معنوی رشد کنند. اگر به قانون جذب علاقه‌مند هستید، به این اثر جذاب از راندا برن گوش بسپارید.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری می‌شنویم

آیا به یاد می‌آورید هنگامی که کودک بودید و زندگی را شگفت‌انگیز می‌پنداشتید؟ آن روزها زندگی را معجزه‌ای هیجان‌انگیز می‌یافتید و کوچک‌ترین چیزها شما را به هیجان می‌آورد...

نمی‌توان احساسی را بیان کرد که انسان‌ها در کودکی دارند. آن روزها همه‌چیز خوب و زیبا بود و هر روز را جذاب‌تر و پرهیجان‌تر از روز پیش می‌یافتیم. ما معجزه را باور داشتیم و هیچ آسیبی از این باور نمی‌دیدیم. بزرگ که شدیم دنیایی از مشکلات و کوهی از مسئولیت‌ها، دوروبرمان را گرفت. دیگر به رویاهایمان نمی‌اندیشیدیم و معجزه را که در کودکی کاملاً باور داشتیم از یاد برده بودیم. اما همواره جذب کودکان می‌شدیم. زیرا در کنار آن‌ها، همان احساسی در وجودمان زنده می‌شود که در کودکی داشتیم؛ گرچه تنها برای لحظاتی زودگذر است. اینجا هستم تا به شما بگویم معجزه‌ای که روزی به آن اعتقاد داشتید، حقیقت دارد و آنچه که دروغ و واهی است، نگرش خشک و عاری از هرگونه تخیلی است که ما بزرگ‌ترها در سر داریم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
44 دقیقه
آیا معجزه را باور دارید؟
87 دقیقه
روز اول تا هفتم
73 دقیقه
روز هشتم تا چهاردهم
68 دقیقه
روز پانزدهم تا بیست‌ویکم
53 دقیقه
روز بیست‌ودوم تا بیست‌وهشتم
14 دقیقه
آینه‌ی معجزه‌آسای شما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جادوی سپاسگزاری
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری

عین القضات محمد
۱۴۰۲/۸/۶
به شما توصیه میکنم که این کتاب رو با مثال‌هایی که میزنه و مثال‌هایی که به ذهنتون میرسه تلفیق کنین تا به قول معروف، ایرانیزه بشه و به درک بالاتری از مطلب برسید. آنگاه به نتیجه‌های خیلی فوق العاده‌ای دست پیدا میکنین که شاید برای اولین بار تجربه کرده باشید.
میرتقی چاوشی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
سلام، خیلی عالی است، اگر اینها راانجام بدین زندگیتون دگرگون میشه.
رقیه عرب بیک
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
عالی هر روز گوش دادم و انجام شد و مرتب تکرار می‌کنم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری

برای دریافت کتاب صوتی جادوی سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.