معرفی و دانلود کتاب صوتی من آنجا بودم

عکس جلد کتاب صوتی من آنجا بودم
قیمت:
۶۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من آنجا بودم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من آنجا بودم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من آنجا بودم

کتاب صوتی من آنجا بودم نوشته‌ی زهره زاهدی، رمانی روانشناسانه و جذاب با مضمون تناسخ و تجربه‌ی زندگی چندباره است. داستان این کتاب صوتی حول محور زنی نویسنده به نام شراره می‌گردد که انتشار رمان جدیدش، باب آشنایی او را با پیرزنی مرموز که ادعا می‌کند زندگی‌های پیشینش را به خاطر دارد، باز می‌کند...

درباره‌ی کتاب صوتی من آنجا بودم

زهره زاهدی در کتاب صوتی من آنجا بودم، به سراغ موضوعی جنجالی و بحث‌برانگیز رفته که برای بسیاری، معمایی حل‌نشده است. این موضوع یعنی تناسخ، باوری است که پیروان ادیان هندو بیشتر به آن اعتقاد دارند. فناناپذیری روح و زندگی پس از مرگ اصول اعتقادی بیشتر ادیان هستند، ولی فرقی که تناسخ با این مفاهیم دارد این است که در طول فرایند آن، شخص بارها و بارها پس از مرگش زندگی می‌کند و در قالب شخصیت‌های گوناگون انسان و غیرانسان زاده می‌شود و می‌میرد. گرچه شواهد علمی هیچ‌گاه چنین مفهومی را معتبر نمی‌دانند، ولی از آنجا که علم انسان از جهان اندک است و بسیاری از رازهای هستی هنوز بر او پوشیده مانده، بسیاری از افراد احتمالی هرچند اندک برای درست بودن چنین فرضیه‌ای در نظر می‌گیرند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی من آنجا بودم

زهره زاهدی این مفهوم رازآلود، یعنی تناسخ را دستمایه‌ی نوشتن داستانی جذاب و پیچیده قرار داده است. شخصیت اصلی داستان کتاب صوتی من آنجا بودم، زنی به نام شراره است. او به نویسندگی مشغول است و به تازگی رمان جدیدش را منتشر کرده. در جلسه‌ی رونمایی از کتاب جدید، در میان جمعیت طرفدارانی که برای امضا کردن کتابشان نزد او می‌آیند، پیرزنی موقر و مهربان را می‌بیند که بی توضیح اضافه پاکتی را به او می‌دهد و از جلسه خارج می‌شود. تنها چیزی که پیرزن از شراره می‌خواهد این است که امانت‌دار آنچه به دستش سپرده باشد.

شراره در فرصت مناسب نامه‌ی پیرزن را می‌خواند و با چیز عجیبی روبه‌رو می‌شود. پیرزن در نوشته‌هایش ادعا کرده که زندگی‌های پیشینش و حتی زمانی را که در رحم مادرش بوده، به خاطر دارد. او حتی عنوان کرده که بین خودش و شراره، آشنایی‌ای دور و دراز است و حالا او آمده تا مسیر رسیدن به نور را نشان شراره دهد. شخصیت اصلی کتاب صوتی من آنجا بودم یعنی شراره، از خواندن چنین داستانی متحیر می‌شود، اما تصمیم می‌گیرد که آن را فراموش کند و در وقت بهتری به آن بپردازد. در این میان، خوابی عجیب شراره را وادار می‌کند تا برای فهمیدن راز حرف‌های پیرزن، با برادر و بعد روان‌پزشکش مشورت کند؛ او در خواب، خود را در جسم دختری غمگین در قلعه‌ای سنگی می‌بیند که هیچ‌گاه پیش از این در آنجا نبوده است...

کتاب صوتی من آنجا بودم اثری از زهره زاهدی است که با تلاش نشر صوتی جیحون در قالب کتاب صوتی و همچنین به همت انتشارت بذر خرد به شکل کتاب متنی منتشر شده. این کتاب صوتی را با صدای شهره روحی و محمد ولیان می‌شنوید.

کتاب صوتی من آنجا بودم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به شنیدن داستان‌های پیچیده‌ی روانشناختی با موضوع تناسخ علاقه دارید، کتاب صوتی فوق مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی من آنجا بودم می‌شنویم

به پنجره‌ی خاموش خانم سرابی نگاه می‌کنم، به ماجرای عجیب نیلوفر و به تابلویی که با گذشت زمان سنش بالاتر می‌ره و به خیلی چیزهای دیگه که توضیحی براشون ندارم فکر می‌کنم و به یاد خاطره‌ی برادر دوستی که در دوران جنگ خلبان نیروی هوایی بود می‌افتم. اون می‌گفت: «من خلبان هلیکوپتری بودم که باید سریعاً به جبهه‌های مقدم مرزی آذوقه و مهمات می‌رسوندم. زمستون بود و مه غلیظی همه‌جا رو پوشونده بود. نمی‌تونستم محل فرود خودم رو ببینم و دستگاه‌ها هم دید نداشتن و کمک زیادی نمی‌کردن. همین‌طور که از ارتفاعم کم می‌کردم، امکان داشت تو دریا، در خاک عراق یا حتی روی میدون مین پایین بیام. هیچ نمی‌دونستم. در چنین شرایطی فقط یه چیز جون ما رو می‌خرید: دستورات برج کنترل که بر اوضاع مسلط بود، از محل فرود ما و از خطرات جانبی باخبر بود و با تمام امکانات سعی می‌کرد ما رو به سلامت به مقصد برسونه. برج کنترل بود که به ما می‌گفت با چه سرعتی و با چند درجه به کدوم جهت حرکت کنیم، تا بتونیم فرودی به‌سلامت داشته باشیم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
24 دقیقه
آن زن
22 دقیقه
دوست روان‌پزشک من
23 دقیقه
همسایه‌ی طبقه‌ی بالا
2 دقیقه
زندگی‌های متوالی و تناسخ
15 دقیقه
باز هم خواب‌ها
38 دقیقه
ماجرای نیلوفر
9 دقیقه
خانه‌ی خالی
6 دقیقه
جهان‌های موازی
9 دقیقه
حکیمه
21 دقیقه
دوباره نیلوفر ـ قسمت یک
20 دقیقه
دوباره نیلوفر ـ قسمت دو
9 دقیقه
بازنده
17 دقیقه
پرتره‌ی زنده
35 دقیقه
برج کنترل
19 دقیقه
من و تبریز ـ قسمت یک
26 دقیقه
من و تبریز ـ قسمت دو
3 دقیقه
فصل آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من آنجا بودم
نویسنده
راویشهره روحی، محمد ولیان
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من آنجا بودم

negar soltani
۱۴۰۲/۱۰/۵
بد نبود کتاب جالبی بود تقریبا ولی میشد خیلی بیشتر بازش کرد و خیلی زیباتر تناسخ رو توصیف کرد
در کل خیلی جای پر و بال دادن بیشتر داشت ولی بد نبود دوست داشتم مخصوصا اینکه ایرانی بودن و راحت‌تر تونستم ارتباط بگیرم و اینکه در اخر داستان مذهبی شد و به جاهای پرتی کشیده شد رو نپسندیدم
ممنون از گوینده با صدای دلنشینش
نانا خمیسی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
به نظرم کتاب بسیار ضعیفی بود. از اینکه این همه هم تم مذهبی در داستان با دنیای موازی قاطی شده بود اصلا برایم خوشایند نبود
F.javan
۱۴۰۲/۱۰/۹
از گوش کردنش لذت بردم و تو این بازه از زندگیم انگار احتیاج داشتم بشنوم که ما حزئی از یک کل هستیم همه ما هستیم و ما همه
m salimi
۱۴۰۲/۱۱/۵
واقعا عالی بود. حتما باید این رمان رو همه بخونند. حس خیلی خوبی بهم داد. ممنون بابت این کتاب فوق العاده
بهنام بایرام زاده
۱۴۰۳/۲/۴
خیلی سطح پایین و فوق العاده درهم بود بجای تناسخ و دنیای موازی یک فرد بیمار چند شخصیتی رو نشون میداد
ش امیری
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
عالی بود صدای راوی دلنشین و داستان هم گیرایی داشت
Mohtaram hajipour
۱۴۰۲/۹/۲۱
کم کم داره از کتابهای نویسنده‌های ایرانی خوشم میاد🤔
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من آنجا بودم

برای دریافت کتاب صوتی من آنجا بودم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.