معرفی و دانلود کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم: زنان موفق چطور بیشترین استفاده را از زمان خود می‌برند

عکس جلد کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم: زنان موفق چطور بیشترین استفاده را از زمان خود می‌برند
قیمت:
44000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم: زنان موفق چطور بیشترین استفاده را از زمان خود می‌برند

پشت هر زن موفقی، تلاش و پشتکار و اراده است! لارا وندرکام به تمام زنان جهان نشان می‌دهد که موفقیت کاری زنان هیچ تناقضی با مادر بودن و نقش همسری ایشان ندارد. کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم شامل تکنیک‌ها و راهکارهایی است که توانایی شما را در برنامه‌ریزی زمانی و مدیریت کارها ارتقا داده و موفقیت شخصی و کاری را برایتان به ارمغان می‌آورد.

درباره‌ی کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم

شاغل باشید، وظیفه‌ی نگهداری از کودکانتان هم به‌عهده شما باشد، دغدغه‌های ریزودرشت امور خانه‌ لحظه‌ای شما را رها نکنند، نقش همسری هم بخشی از وظایف شما باشد؛ این یعنی زن بودن! هرچند ساختار ذهنی زنان به‌ آن‌ها اجازه می‌دهد چندین کار متفاوت را به‌طور همزمان انجام دهند؛ اما گاه وظایف چندگانه آن‌قدر پیچیده و سنگین می‌شوند که هیچ زنی به‌تنهایی از پس آن‌ها برنمی‌آید. خب، اینجاست که لارا وندرکام (Laura Vanderkam) به‌عنوان یک کارآفرین، مادر و همسر موفق به یاری شما می‌آید تا نکته‌های جادویی خود را درمورد مدیریت زمان و کنترل امور به شما بیاموزد. کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم (I Know How She Does It) شما را با راهکارهایی آشنا می‌کند که بسیاری از زنان با به کار بردن آن‌ها به موفقیت‌های چشم‌گیری رسیده‌اند.

برخی از زنان شاغل با ورود به زندگی زناشویی، به دلیل مشغله‌های جدیدی که به سراغشان می‌آید، شغل و حرفه‌ی خود را رها می‌کنند. بسیاری از زنان هم اگرچه در مدیریت کار و خانه موفق عمل می‌کنند اما با به دنیا آمدن کودکشان، ترجیح می‌دهند کل زمان خود را صرف امور مادرانه کنند. کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم برای بانوانی نوشته شده که می‌خواهند بیرون از خانه به موفقیت برسند، بدون اینکه خللی به نقش مادری و همسری آن‌ها وارد شود. در بسیاری از فرهنگ‌ها و سنت‌های اجتماعی گویا سرنوشت زنان با فداکاری و از خودگذشتگی گره خورده است. در این جوامع یک مادر باید تمام استعدادها و خواسته‌هایش را نادیده بگیرد تا بتواند از پس تربیت کودکش بربیاید. لارا وندرکام که در عمل نیز خلاف این ادعا را ثابت کرده، می‌کوشد در کتاب خود به شما هم کمک کند تا تعریف جدیدی از «زن بودن» را جایگزین تفکرات پوسیده‌ی مردسالاری کنید.

درست است که تمام انسان‌ها در کوچکترین وظایف خود به کنترل زمان و برنامه‌ریزی صحیح نیاز دارند اما زنان به خاطر طیف گسترده‌ی وظایفشان بیش از همه باید به زمان‌بندی اهمیت دهند. لارا وندرکام به شما می‌آموزد که چطور با طراحی جدول‌های برنامه‌ریزی از عامل هدر رفتن انرژی و زمان خود آگاه شوید و کنترل آن را به دست بگیرید. شما در کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم تکنیک‌هایی را می‌آموزید که از طریق آن‌ها می‌توانید کارهای متنوع خود را اولویت‌بندی کرده و مرز مشخصی بین وظایفتان بکشید. بتوانید با فرزندتان بازی کنید و در‌عین حال شب‌ها به تمرین نوازندگی خود بپردازید. همچنین وقت کافی برای استراحت داشته باشید و بدون عجله، صبح‌ها در محل کار خود حاضر شوید. خواندن کتاب حاضر شما را با نکته‌هایی آشنا می‌کند که بدانید چطور می‌توان حداکثر استفاده را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن برد.

هنگامه خدابنده برگردان این کتاب را به عهده داشته و نشر صوتی شادن پژواک نیز آن را با خوانش معصومه عزیز محمدی منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم

  • من به‌عنوان یک کارآفرین و مادر، به جای حذف هرگونه انعطاف‌پذیری از زندگی، روی تقویت استراتژی‌های مدیریت زمان سرمایه‌گذاری می‌کنم که زندگی من را غنی‌تر می‌کند؛ لورا وندرکام این نکته را به‌خوبی می‌داند. او در کتاب جدیدش به شما نشان می‌دهد که چگونه افراد پرمشغله می‌توانند مشاغل بی‌نقص و سازنده و همچنین خانه‌هایی شاد داشته باشند. ابزارهای زیادی پیدا خواهید کرد که می‌توانند به شما کمک کنند تا برای هر چیزی که مهم است وقت بگذارید و چیزهایی را که اهمیتی ندارند از زندگی خود حذف کنید. (آنجلا جیا کیم، کارآفرین)

  • من از طرفداران پروپاقرص کتاب‌های لورا واندرکام هستم. او در کتاب جدید خود، استراتژی‌های مدیریت زمان را که مادران بسیار موفق به کار می‌برند، آشکار می‌کند. به لطف یافته‌های او، دیگر هرگز به تقویم هفتگی خود مانند گذشته نگاه نخواهم کرد. (گرچن روبین، نویسنده)

  • سال‌های متمادی می‌خواستم آنچه را که مطمئنم در زندگی زنان صادق است، در گفت‌وگوی جمعی‌مان منعکس کنم: اینکه بسیاری از ما با خوشحالی شغل و نقش مادری را در کنار هم مدیریت می‌کنیم و اتفاقاً هر دو را دوست داریم. لارا وندرکام کتابی نوشته است که شدیداً به آن نیاز داریم. (تارا موهر، نویسنده)

  • راهنمایی توانمند برای حرفه‌ای‌هایی که می‌خواهند دریابند چگونه در حیطه‌ی خود به یک ستاره تبدیل شوند و در‌عین‌حال زندگی رضایت‌بخشی را نیز بسازند. (دوری کلارک، نویسنده)

کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم برای چه کسانی مناسب است؟

بانوانی که با وجود مشغله‌های بسیار، می‌خواهند هم در شغل خود بدرخشند و هم در خانه همسر و مادر موفقی باشند، مخاطبان خاص این کتاب هستند. کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم راهنمایی است برای خودسازی و موفقیت شخصی از طریق مدیریت زمان و برنامه‌ریزی دقیق.

با لارا وندرکام بیشتر آشنا شویم

لارا وندرکام که با نام لورا وندرکام نیز خطاب می‌شود، متولد 1978، از نویسندگان موفقی است که علاوه‌بر انتشار کتاب‌های پرفروش در وب‌سایت فست کامپنی فعالیت داشته و عضو هیئت مدیره‌ی یو. اس. ای. تودی نیز هست. آثار این نویسنده همواره مورد توجه نشریاتی همچون وال استریت، نیویورک تایمز، فورچون و... بوده. «موفق‌ترین آدم‌‌ها قبل از صبحانه چه می‌کنند؟» عنوان کتاب دیگر این نویسنده است.

در بخشی از کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم می‌شنویم

میشه زندگی لیندا باسلی رو پراسترس توصیف کرد. اون مدیر بخش پزشکی یک مرکز بی‌خانمان‌هاست. روزش رو صرف معالجه‌ی افرادی می‌کنه که توی شرایط بدی قرار دارن. شوهرش تمام‌وقت کار می‌کنه و از سه کودک در سن مدرسه مراقبت می‌کنن که هم برنامه‌های فوق‌برنامه دارن، هم روزایی هست که مریض میشن و هم نیازهاشون هر پدر و مادری رو دیوونه می‌کنه. با‌این‌حال، وقتی جدول لیندا رو نگاه کردم، خبری از فشار مستمر نبود.

اون شعر می‌خوند. صبح‌هاش رو به یادداشت‌برداری، یوگا و کار با تردمیل می‌گذروند. شب‌ها رو گیتار می‌زد. هرچند ویزیت کردن بیماران به‌مدت ده ساعت در روز کار مشکلی بود اما جدول اون برخلاف بعضی از جدول‌های دیگه که قبل از این دیده بودم، حس تقلا کردن برای زمان اضافی رو نشون نمی‌داد. این درحالیه که توی جدول‌های دیگه لیست کارهای صبح‌گاهی برای انجام و با عجله از در خونه خارج شدن برای رسیدن به سر کار ثبت شده بود.

باسلی توی برنامه‌ی خودش، تأخیرهای دوساعته‌ی زمستونی تا رسیدن به مدرسه رو ثبت کرده بود. اون بدون اینکه زنگ هشدار ساعتش رو برای پنجشنبه و جمعه تنظیم کنه بیدار شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
49 دقیقه
فصل اول: موزائیک
59 دقیقه
فصل دوم: به دنبال توازن واقعی باشید
37 دقیقه
فصل سوم: کنترل زمانتان را به دست بگیرید
44 دقیقه
فصل چهارم: موفقیت را برای خودتان ممکن کنید
39 دقیقه
فصل پنجم: در زندگی خانوادگی حضور داشته باشید
29 دقیقه
فصل ششم: زندگی را برای خودتان راحت‌تر کنید
29 دقیقه
فصل هفتم: خودتان را تغذیه کنید
34 دقیقه
فصل هشتم: برای خودتان فضا بیافرینید
40 دقیقه
فصل نهم: در کاشی‌کاری استاد شوید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم: زنان موفق چطور بیشترین استفاده را از زمان خود می‌برند
نویسنده
مترجمهنگامه خدابنده
راویمعصومه عزیز محمدی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
44000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم

طیبه ابوطالبی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
سلام دوستان، به نظر این کتاب برای خانم‌هایی خوب هست که خود اشتغال و کار آفرین هستند خوبه یا اینکه در شرکت‌هایی کار میکنند که امکان دور کاری وجود داره می‌توانیم برای ساعت‌های خودمون برنامه ریزی وپیشرفت داشت باشیم ولی برای دوستان کارمند که ساعت کاری مشخص دارن زیاد جوابگو نیست.
ژیلا شجاعی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
این کتاب زیاد جالب توجه نبود برام. فکر نمی‌کردم همه مطالب راجع به آمار و ارقام کار و فعالیت و شغل در طول هفته باشه واقعا حوصله سر بر هست و هیچی هم عایدم نشد فقط گویندگی خانم خدابنده عزیز رو دوست داشتم پیشنهاد نمی‌کنم
Parva Namiranian
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
فوق العاده بود. مخصوصا در بخشی که در مورد "زندگی را برای خود راحت کنید" توضیح میداد. خواندنش را به خانمها به ویژه مادرهای شاغل حتما توصیه میکنم. در مورد انتخاب آگاهانه کارها برای مدیریت زمان نکات مفیدی دارد.
افسانه رستمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
سلام تازه کتاب روشروع کردم امیدوارم که مفیدباشه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم

برای دریافت کتاب صوتی من می‌دانم چطور این کار را انجام دهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.