معرفی و دانلود کتاب صوتی مهندسی درون: راهنمای طراحی سرنوشت

عکس جلد کتاب صوتی مهندسی درون: راهنمای طراحی سرنوشت
قیمت:
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهندسی درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهندسی درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهندسی درون: راهنمای طراحی سرنوشت

این کتاب در سال 2016 به قلم جاگی واسودو، عارف و یوگی اهل هندوستان نوشته شده است. یک راهنمای معنوی با تمرین‌هایی برای رشد شخصی و همچنین با نگاهی به سفر معنوی نویسنده. کتاب صوتی مهندسی درون در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در بخش معنویت و خودیاری قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی مهندسی درون

این کتاب به دو بخش تقسیم شده است. نقشه‌های اولیه زمینه‌ساز هستند و نقشه‌ی ثانویه راه را نشان می‌دهد. جاگی واسودو (Jaggi Vasudev) که او را اغلب با نام سادگورو (Sadhguru) می‌شناسیم، معتقد است در سفری که به‌تنهایی به مقصد درونیات خود سیر و سلوک می‌کنید، کتاب صوتی مهندسی درون (Inner Engineering) می‌تواند حکم تابلوهای راهنما را برایتان داشته باشد. در بخش اول درباره‌ی نویسنده از زبان خودش می‌شنوید و همچنین بازتعریف اصطلاحاتی پیرامون مفاهیمی همچون سرنوشت، مسئولیت، سلامتی و به‌طور کلی یوگا در اختیارتان قرار می‌گیرد.

«زمانی که حواسم را از دست دادم»، «راه برون درون است»، «طراحی سرنوشت»، «هیچ حد و مرزی نیست، هیچ تحمیلی نیست»، «و حالا، یوگا» عناوین فصل‌های مختلف بخش نخست کتاب هستند. این بخش با شرح مختصری از زندگی سادگورو آغاز می‌شود و تمرکز اصلی در آن، روی بازگویی تجربیات معنوی نویسنده است؛ تجربیاتی که به‌زعم خودش بعدها مسیر زندگی را برای او هموار کرد.

سادگورو در بخش اول کتاب درباره‌ی نیاز به تجدید نظر درمورد مفهوم شادی صحبت می‌کند. او معتقد است شاد بودن هدف نهایی همه‌ی انسان‌هاست و باید به‌جای جست‌وجو کردن شادی در جهان بیرونی، آن را درون خود پیدا کنیم. و به همین ترتیب توصیه می‌کند که به دنبال راهی برای رهایی از رنج نباشیم، بلکه سرچشمه‌ی آن را در درون خود کاوش کنیم.

در امتداد این بخش سادگورو از شما می‌خواهد کاری را که فکر می‌کنید درست است انجام دهید و ضمانت می‌کند که در پی آن، اتفاقات درست برای شما رقم خواهند خورد. مداقه درمورد ماهیت کلمه‌ی مسئولیت در زمینه درونیات و پرورش توانایی مسئولیت‌پذیری موضوع دیگری است که نویسنده در بخش اول کتاب به سراغ آن می‌رود. و در پایان توضیحات مفصلی را پیرامون ماهیت حقیقی یوگا، مفهوم پنج کوشا، انواع یوگا و ایده‌ی همسویی کامل با هستی می‌شنویم.

قسمت دوم با پیش کشیدن بحث‌های تخصصی‌تر، شما را به تعمّق و تدقیق پیرامون چهار موضوع بدن، ذهن، انرژی و شادی دعوت می‌کند. در این فصل سادگورو به بررسی مفهوم لایه‌ها یا غلاف‌ها در هویت انسان می‌پردازد. همچنین هر بخش به قسمت‌های فرعی و جزئی‌تری تقسیم می‌شود و با یک تمرین عملی پایان می‌یابد؛ تمرین‌های معنوی و کوتاهی که سادگورو آن‌ها را برای فهم و ادراک بی‌واسطه از موضوعات مطرح‌شده در اختیار شما قرار می‌دهد.

ترجمه‌ی یلدا یزدان‌پناه را از این اثر با صدای آرمین همتی می‌شنوید. نشر صوتی واوخوان با همکاری انتشارات بهجت این اثر را در قالب کتاب صوتی تهیه و منتشر نموده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی مهندسی درون

  • با هر معیاری، سادگورو مردی قابل توجه است. برای افراد بی شماری در سراسر جهان، او در هیئت یک راهنمای معنوی درخشان ظاهر شده است. سادگورو همچنین یک فعال اجتماعی عملگرا و مبارز دلسوز برای حقوق بشر، آموزش همگانی، صلح و رفاه جهانی است. در این کتاب او تجربیات شخصی و بینش عمیقی را بیان می‌کند که زندگی و آگاهی او را متحول کرده است. همچنین یک برنامه‌ی تمرین‌شده برای تحول شخصی ارائه می‌دهد که از آموزه‌های ارجمند و الهام‌بخش دیگر استادان یوگا نشأت می‌گیرد. در طول اعصار مختلف انسان‌ها هیچ سؤالی را به انداهز‌ی این دو سؤال از خود نپرسیده‌اند: «ما که هستیم؟» و «هدف ما از زندگی چیست؟» کتاب مهندسی درون دعوتی روحانی و اطمینان‌بخش است که ما را به‌سوی بهترین زندگی‌مان رهنمون می‌سازد. (سر کن رابینسون)
  • من از ظرفیت سادگورو، شور و نشاط او برای زندگی، و عمق و وسعت کنجکاوی و دانش او الهام گرفته‌ام. کتاب او مملو از لحظات شگفتی، شکوه و چالش‌های فکری است. من آن را به‌شدت به هر کسی که به تغییر خود علاقه دارد توصیه می‌کنم. (مارک هیمن، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • مهندسی درون کتاب جذابی است که بینش‌های سادگورو و آموزه‌های او را در بر می‌گیرد. اگر آمادگی لازم را داشته باشید، این کتاب می‌تواند ابزاری برای کمک به بیدار کردن هوش درونی و نبوغ متعالی شما باشد؛ نبوغی که منعکس‌کننده‌ی حکمت کیهانی است. (دیپاک چوپرا)

کتاب صوتی مهندسی درون برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به آثاری با موضوع یوگا و مراقبه علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با جاگی واسودو بیشتر آشنا شویم

نویسنده‌ی کتاب صوتی مهندسی درون یوگی، عارف اهل هندوستان، جاگی واسودو است که بیشتر با نام «سادگورو» شناخته می‌شود. سادگورو موفق به کسب سه جایزه از سوی ریاست‌جمهوری هند شده است. جایزه‌ای در نکوداشت فعالیت‌های زیست‌محیطی و همچنین بالاترین جایزه‌ی سالانه‌ی شهروندی برای خدمات استثنایی و ممتاز این عارف روشن‌ضمیر، از جمله افتخاراتی هستند که سادگورو به آن‌ها نایل شده است.

او همچنین سخنران و نظریه‌پرداز مشهوری در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود. سادگورو در مجامع عمومی سراسر دنیا، از جمله سازمان ملل، مجمع جهانی اقتصاد، بانک جهانی، مجلس اعیان بریتانیا، تد، و اداره‌ی مرکزی شرکت‌های مایکروسافت و گوگل سخنرانی داشته است. همچنین از او دعوت کرده‌اند تا در مؤسسات آموزشی پیشرو نظیر آکسفورد، استنفورد، ییل، وارتون و ام‌آی‌تی سخنرانی کند.

پیش از این، کتاب‌هایی همچون «شیدایی» و «در باب شناخت خویشتن» از این نویسنده به فارسی برگردانده شده است.

در بخشی از کتاب صوتی مهندسی درون می‌شنویم

روزی بین زن و شوهری جروبحث درگرفته بود. دعوایشان بر سر این پرسش آتشین بود: «امروز نوبت چه کسیه تا در جلوی خونه رو ببنده؟» پرسش ساده‌ای نیست. خنده‌دار هم نیست. در موقعیت‌های خانوادگی، مواردی از این دست بسیار جدی هستند. چه کسی باید امروز در را ببندد؟ چه کسی باید چراغ باغ را امشب خاموش کند؟ چه کسی باید سگ را برای پیاده‌روی بیرون ببرد؟ این پرسش‌ها می‌توانند رابطه‌ی زن و شوهر را به طلاق بکشانند. جروبحث داغ‌تر و داغ‌تر شد. زن مصمم بود که: «این من هستم که همیشه تسلیم می‌شم اما امروز نمی‌خوام شکست بخورم.» مرد نیز به همان اندازه شروع به مقایسه کرد: «اون همیشه به من زور می‌گه. امروز تن به زورگوییش نمی‌دم. مهم نیست چی پیش می‌آد.» این از قیل‌وقال‌های معروف بین زن و شوهرهاست. همچنین هر خانواده‌ای هم راه‌حل خود را برای حل کردن این جروبحث‌ها دارد. این زن و شوهر زمانی که با بن‌بست روبه‌رو شدند، هردو ساکت در گوشه‌ای نشستند. قرارشان این بود که هرکسی اولین کلمه از دهانش بیرون بیاید، باید در را ببندد. هر دو در سکوتی مرگبار به سر می‌بردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
بخش اول - قسمت یک
26 دقیقه
بخش اول - قسمت دو
32 دقیقه
بخش اول - قسمت سه
18 دقیقه
بخش اول - قسمت چهار
27 دقیقه
بخش اول - قسمت پنج
28 دقیقه
بخش اول - قسمت شش
28 دقیقه
بخش اول - قسمت هفت
22 دقیقه
بخش دوم - قسمت یک
35 دقیقه
بخش دوم - قسمت دو
21 دقیقه
بخش دوم - قسمت سه
32 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهار
34 دقیقه
بخش دوم - قسمت پنج
10 دقیقه
بخش دوم - قسمت شش
27 دقیقه
بخش دوم - قسمت هفت
26 دقیقه
بخش دوم - قسمت هشت
29 دقیقه
بخش دوم - قسمت نه
35 دقیقه
بخش دوم - قسمت ده
31 دقیقه
بخش دوم - قسمت یازده
33 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوازده
23 دقیقه
بخش دوم - قسمت سیزده
32 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارده
4 دقیقه
بخش دوم - قسمت پانزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهندسی درون: راهنمای طراحی سرنوشت
نویسنده
مترجمیلدا یزدان پناه
راویآرمین همتی
ناشر چاپیانتشارات بهجت
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۸۰۰۰ ۵۴,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مهندسی درون

بیتا جوان
۱۴۰۲/۲/۳۰
کتاب بسیار خوب و آموزنده‌ای هست. در مورد مفاهیم عرفانی و زندگی معنوی و یوگا مطالب خوبی ارائه می‌دهد. تمرینات ساده‌ای هم ارائه داده که برای افزایش خودآگاهی می‌باشد. ولی این کتاب بیشتر به معرفی مفاهیم و انواع یوگا پرداخته در حالی که با توجه به عنوان آن تصور می‌شود کتابی خودآموز در زمینه رسیدن به و که خودآگاهی روشن بینی باشد (انتظاری من داشتم؛ راهنمای عملی زندگی معنوی). با این حال توصیه می‌کنم این کتاب را بارها گوش کنید چون مفاهیم خوبی را ارائه می‌کند. خصوصا گوینده هم بسیار مسلط بوده و صدا و بیان بسیار شیوایی دارد. از همین نویسنده کتاب کارما را پیشنهاد می‌کنم که حتما بخوانید.
Sharateh Jafari
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب عالی و بی نظیری هست در کل آموزه‌های سادگورو میتونه در درک مفاهیم کلی و ساده و پیش پا افتاده کمک زیادی بکنه همچنین تمرینات این کتاب کاربردی و مفید هستند خوندن اون رو پیشنهاد میدم
Zahra Janginejad
۱۴۰۲/۷/۲۲
برای همه اونهایی که به این کتاب دسترسی دارند ارزوی سعادت درونی دارم و امیدوارم همه در این مسیر قرار بگیرند هرچند کافیست کمی هوشیار و دور از مادیات شد، کتاب عالی و روشنی بخش
هاله نخبه
۱۴۰۱/۱۰/۳
کتاب‌های ساد گورو دیدگاه جدیدی نسبت به زندگی در من ایجاد کرده
از استرس‌ها خلاص شدم
به آرامش رسیدم
به شدت توصیه میکنم
نسرین قلی نژاد
۱۴۰۲/۶/۲۶
کتاب ارزنده و بیدار کننده‌ای هست شناسنامه ومستند یوگا ودرسهای واقعی معنای واقعی فراوانی وبرکت تن ابعاد انسان تعریف درست و روشن از من
مریم صدری
۱۴۰۲/۶/۵
محتوی کاربردی و مفید، ترجمه روان به همراه گویندگی بسیار با کیفیت این کتاب صوتی را ارزشمند کرده است. متشکرم
Katty Vishnesky
۱۴۰۲/۵/۵
بهترین‌ها. من خیلی لذت بردم ویاد گرفتم‌ و قابل درک کبه زبان ساده. متشکرم از شما.
مریم ضرابی نیا
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کتاب بسیار جالب و پر محتوا است ولی خوب روایتش رو نپسندیدم متاسفانه
محمودی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
این کتاب بی نظیر بود هم از نظر نوشتار و هم صدای راوی عالی بود.
سعید خیری
۱۴۰۲/۵/۱۴
این کتاب و شیدایی رو حتما بخونید، نگاه جدیدی از زندگی بهتون میده
راز گرانپایه
۱۴۰۲/۲/۱۸
این کتاب یک راهنمای مختصر و جامع و امروزی درباره‌ی طریقت معنوی یوگاست
کریم باحجب
۱۴۰۲/۴/۲۰
کتاب خوبی است خواندن آن را توصیه میکنم
مسعود حسینی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
کتاب جامع و با بیان خوبی ادعا شده بود
Rezaei
۱۴۰۳/۲/۵
عالی وبینظیر بود
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهندسی درون

برای دریافت کتاب صوتی مهندسی درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.