معرفی و دانلود کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی

عکس جلد کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی
قیمت:
۴۹۰۰۰ 34300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی

جاگی واسودو در کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی تمریناتی را به شما آموزش می‌دهد که با به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید احساسات ناخوشایندتان را متعادل‌سازی کنید و تجربه‌ی زیسته‌ی بهتری را برای خود رقم بزنید.

درباره کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی:

ما انسان‌ها موجوداتی «حساس» هستیم؛ به این معنا که طبق عشق، نفرت،‌ لذت و غم‌هامان تعریف می‌شویم. به عبارت دقیق‌تر، زندگی مجموعه‌ای از دوست داشتن‌ها و نداشتن‌ها، ترس‌ها، نفرت‌ها و بیزاری‌هاست. گاه بالا آمدن احساسی ناخوشایند و گنگ می‌تواند تمام روزمان را تحت تأثیر قرار دهد. از همین‌ رو، شناخت دقیق احساسات و تلاش برای هدایت آگاهانه‌ی آن‌ها اهمیتی دو چندان می‌یابد. این خلاصه‌ی چیزی‌ست که جاگی واسودو در کتاب شیدایی: عصاره زندگی (Emotions) مفصلاً‌ به شرح آن می‌پردازد.

احساسات گوناگون، از حسادت و رشک، گناه و شرم گرفته تا خوشی و حتی عشق قادرند همچنان که باعث رشد شخصیت ما شوند، همچون اربابانی ما را در چرخه‌ی بی‌پایانی از تصمیمات اشتباه و حس‌های ناخوشایند گرفتار آورند. به همین دلیل است که شناخت احساسات و تلاش برای متعادل‌سازی آن‌ها اهمیت بالایی پیدا می‌کند. سادگورو در کتاب اثربخش خود، با بهره گرفتن از تعالیم یوگا، مدیتیشن و مراقبه به شما کمک می‌کند تا بتوانید از احساسات نامطلوبتان استفاده و آن‌ها را به سکوی پرشی در زندگی تبدیل کنید.

با به‌کاربستن تعالیم کتاب شیدایی می‌توانید تسلط بیشتری به ضمیر ناخودآگاهتان داشته باشید و در نتیجه، به جای افتادن در دام دلبستگی‌ها، دوست ‌داشتن و دوست نداشتن‌ها، به آگاهی مطلق برسید. بدیهی‌ست که این امر جز با تلاش فراوان حاصل نمی‌شود. اما اگر کمی حوصله به خرج دهید و در انجام تمرینات کتاب شیدایی ممارست بورزید،‌ به توانایی شگرفی دست پیدا خواهید کرد که قابل قیاس با هیچ چیز دیگری نیست.

کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های ژانر موفقیت و خودسازی علاقه‌مند هستید،‌ از مخاطبان کتاب صوتی شیدایی به شمار می‌آیید.

با جاگی واسودو بیشتر آشنا شویم:

جاگی واسودو (Jaggi Vasudev) در سال 1957 متولد شده و یک یوگی و عارف از هند است که او را معمولاً به نام سادگورو می‌شناسند. واسودو از سال 1982 در جنوب هندوستان یوگا تدریس می‌کرد و در سال 1992 بنیادی غیرانتفاعی برای آموزش یوگا و انجام فعالیت‌های معنوی، محیط‌زیست و آموزش در سرتاسر جهان تأسیس کرد.

سادگورو آثار متعددی به نگارش درآورده که کتاب "مهندسی درونی" وی در لیست پرفروش‌ترین‌ها در نیویورک تایمز قرار دارد. او به دلیل اینکه معنویت را به طور کامل و صحیح ترویج کرد در سال 2017 موفق به دریافت جایزه پادما ویبوهوشان شد. سادگورو جزو برترین و قدرتمندترین افراد هند محسوب می‌شود.

همچنین جاگی واسودو از نویسندگان پرکاری به شمار می‌رود که کتاب‌های زیادی را در زمینه یوگا، عرفان و آرامش درونی به نگارش درآورده است. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به سه حقیقت بهزیستی و مهندسی درونی اشاره نمود.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی:

- احساس فقط بخش شورانگیز تفکر است.
- باید ورای محدودیتی باشید که اکنون شما را در بر گرفته است.
- هر فردی می‌تواند احساسش را به نیرویی خلاق در زندگی تبدیل کند.
- به مردمی که پیرامون شما زنده‌اند، احترام بگذارید و هر لحظه از زندگی‌ خود را با آنان تقسیم کنید.
- هر کاری که انجام می‌دهید، در جهت زندگی و تجربۀ زندگی است. هر بار به روشی بزرگ‌تر از آنچه هم‌ اکنون در حال تجربۀ آن هستید.

در بخشی از کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی می‌شنویم:

به هر روشی که نفس بکشید، همان روشی است که فکر می‌کنید. به هر روشی که فکر می‌کنید، همان روشی است که نفس می‌کشید. کل زندگی شما، کل ذهن ناخودآگاهتان در تنفستان نوشته شده است. اگر فقط تنفستان را بخوانید گذشته، حال و آینده‌تان به روشی که نفس می‌کشید آن جا نوشته شده است.

وقتی این را تشخیص می‌دهید، زندگی بسیار متفاوت می‌شود. لازم است به طور تجربی شناخته شود؛ این چیزی نیست که بتوانید مثل این طرح کنید. اگر برکت اینجا نشستن را بشناسید، برکت اینجا نشستن و فکر نکردن به هیچ چیز و انجام ندادن هیچ کاری. فقط ساده اینجا نشسته‌اید، این فقط زندگی است، پس زندگی بسیار متفاوت خواهد بود.

به این ترتیب، معنی‌اش این است که امروز اثباتی علمی وجود دارد که اگر به روشی معین آگاه شوید، می‌توانید این سیستم را به طریقی فعال کنید که همین که اینجا می‌نشینید لذتی عظیم است. وقتی به سادگی می‌نشینید و نفس می‌کشید خودش لذتی بزرگ است، شما بسیار سرزنده، منعطف و شگفت‌انگیز خواهید شد؛ زیرا مدام در وضعیت عالی درون خودتان هستید. خماری صبحگاهی ذهن را تیزتر از قبل می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه / شیدایی و زیبایی
36 دقیقه
به ریشه توجه کنید
43 دقیقه
هیجان تا خشم
47 دقیقه
موانع را پشت سر بگذارید
17 دقیقه
ایشا کری‌یا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی
نویسنده
مترجمفرهود مذهبی فرد
راویمهیار ستاری، منیژه قاسمی فرد
ناشر چاپینشر ترنگ
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۹۰۰۰ 34300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی

شین ب
۱۴۰۱/۳/۵
کتاب روشن کننده‌ای بود. مسیر رو روشن کرد و درست موقعی خودش رو بهم نشون داد که لازمش داشتم🦋 کتابیه که باید چندین بار گوش داده بشه و بنظر میریسه گاها خطای ترجمه‌ای داره. اما به همه‌ی این‌ها ارزشمند هستش. اگر علاقمند به رمزگشایی‌هایی در مورد افکار، احساسات، تنفس و نحوه‌ی عملکرد انسان هستین حتما گوش بدین
الهه ارشاد
۱۴۰۲/۸/۲۴
خوندن این کتاب ایمان را قوی تر میکند انسان را سرزنده وعاشق زندگی میکند روش‌های ساده و بیان سادش باعث میشه به کتاب علاقه مندشین و عمل کردن بش دوست داشتنی تر میشه
علیرضا رضائیان
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
واقعا بی سر و ته
بی محتوا
حتی یک روش مراقبه در فصل اخر کتاب انقدر بهم ریخته توضیح میده برای من که همیشه مراقبه جزوی از زندگیم هست باز گیج کننده و بهم ریخته و بی محتواست.
خیلی متاسفم
طاووس مقدسی
۱۴۰۱/۲/۲۵
کتاب عجیبی بود
منو به عمق وجود و شناخت برد
یک شناخت غریبی از خودم پیدا کردم و قدرت خداوند قابل توصیف نیست
ای شاکریا یک آموزش ۱۲ دقیقه‌ای فوق العاده بود
اشرف نقی زاده نقی زاده
۱۴۰۱/۸/۱۰
کتاب عالی بود و لذت بردم ولی فعلا یکبار خوندم و احساس میکنم از اون دست کتابهایی است که باید چندین بار بخونی
شیدا
۱۴۰۱/۹/۲۶
عالی بهترین کتابی که هم نسخه صوتی وهم نسخه متنی گرفتم و همیشه مطالعه میکنم
مریم قربانی
۱۴۰۱/۹/۱۵
پیشنهاد میکنم این کتاب بخونین
من لذت بردم
مریم زاهدی
۱۴۰۱/۷/۲۲
اطلاعات بسیار عالی راجع به احساسات از این کتاب متوجه شدم
سعید خیری
۱۴۰۱/۶/۱۱
این کتاب ذهنتون رو نسبت به زندگی باز می‌کنه، صدای گوینده بسیار عالی و بی نقصه
Hossein Moshkelgosha
۱۴۰۲/۹/۱۴
من بدنبال شیدایی به منظور قطب دیگر افسردگی میگشتم
مهدی خدایی رحم
۱۴۰۱/۴/۱۲
خیلی کتاب خوبیه پیشنهادش میکنم
زهرا بیدارمنش
۱۴۰۲/۳/۲۱
من خوشم اومد کتاب خوبیه
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی

برای دریافت کتاب صوتی شیدایی: عصاره زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.