معرفی و دانلود کتاب صوتی مکمل راز

عکس جلد کتاب صوتی مکمل راز
قیمت:
۹۲۰۰۰ ۶۴,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مکمل راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مکمل راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مکمل راز

کتاب صوتی مکمل راز، نوشته‌ی بیل هریس اثری درخورتوجه برای تکمیل آموزه‌های استادان مستند راز به منظور نتیجه‌ گرفتن قطعی از قانون جهانی جذب است. نویسنده‌ی کتاب حاضر گام‌به‌گام همراه شماست تا بتوانید با به‌کارگرفتن صحیح و اصول قانون جذب به خواسته‌های خود دست یابید. این اثر ذیل مجموعه کتاب‌های «تعالیم آموزگاران راز» به همت انتشارات نسل نواندیش به انتشار رسیده است.

درباره‌ی کتاب صوتی مکمل راز

زمانی که مستند راز (The Secret) با همکاری گروهی از سخنرانان و آموزگاران حوزه‌ی خودسازی ساخته شد و به نمایش در آمد، نوعی تحول را در حوزه‌ی رشد و توسعه‌ی فردی رقم زد. در این مستند یک ساعت و سی دقیقه‌ای گروهی از معلمان به آموزش چگونگی به‌کارگیری قانون جذب پرداختند. انتشار این مستند در سال 2006 به‌نوعی نقطه‌‌ی آغاز انتشار کتاب‌ها و فیلم‌های مرتبط دیگری با موضوع قانون جذب قرار گرفت. بیل هریس (Bill Harris) یکی از افرادی بود که در این مستند ایفای نقش کرده بود. پس از انتشار مستند راز، بیل هریس کتابی را با این موضوع منتشر کرد که تکمیل آموزش‌های مستند نامبرده به شمار می‌آمد. به‌ عبارت دقیق‌تر، از آن‌جا که مستندی نَوَد دقیقه‌ای برای آموزش کامل استفاده از قانون جذب کافی نبود، بیل هریس و دیگر آموزگاران مستند راز تصمیم گرفتند کارگاه‌ها و کتاب‌هایی را در تکمیل مستند نامبرده منتشر کنند و در آن به آموزش جامع این قانون قدرتمند بپردازند.

انتشارات نسل نواندیش کتاب‌ها و مطالب منتشرشده با موضوع قانون جذب و مستند راز را در مجموعه‌ای با عنوان مکمل راز (The masters of the secret) گردآوری کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. توجه داشته باشید که این کتاب نسخه‌ای به زبان انگلیسی ندارد و به‌عبارتی، مجموعه‌ای از آموزه‌های معلمان مستند راز است که پیش‌تر به‌صورت پراکنده منتشر شده بود و اکنون انتشارات نسل‌ نواندیش اقدام به جمع‌آوری آن‌ها در یک مجموعه کرده است. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از فصول این کتاب است: «از میان گفته‌های جک کنفیلد»، «آموزه‌های بیل هریس»، «از میان گفته‌های مایکل برنارد بک‌ویت» و «آموزه‌های لیسا نیکولز».

پس از اتمام کتاب صوتی مکمل راز شما می‌دانید که قانون جذب حقیقتاً چیست و به چه شکل عمل می‌کند؛ همچنین می‌توانید از آن به‌عنوان ابزاری برای رسیدن به موفقیت شخصی و شغلی بهره ببرید. درنهایت این که کتاب آموزگاران در کتاب مکمل راز با شما از معنای «کارشکنی در کار» سخن می‌گویند، به شما کمک می‌کنند ذهن‌تان را بر آنچه که می‌خواهید متمرکز کنید و جلوی انحراف آن‌ها را به ناخواسته‌ها بگیرید. گفتنی است کتاب حاضر نسخه‌ی صوتی کتاب مکمل راز است که به همت انتشارات صوتی «آوانامه» و با روایت «مهدی صفری» و «نازیما حسینی» در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب صوتی مکمل راز برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی خودسازی از مخاطبان اصلی کتاب صوتی مکمل راز هستند. اگر می‌خواهید شیوه‌ی استفاده‌ی صحیح از قانون جذب را یاد بگیرید، توصیه‌ی ما به شما کتاب حاضر است.

با بیل هریس بیشتر آشنا شویم

بیل هریس نویسنده و از آموزگاران قانون جذب است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در این زمینه در سال 1979 و در مؤسسه‌ی آموزشی دیل کارنگی آغاز کرد. مخاطبان امروزه او را به‌عنوان سخنران، درمانگر، آموزگار قانون جذب، نویسنده و البته موسیقی‌دان می‌شناسند. از این نویسنده‌ی پرطرفدار کتابی با عنوان مکمل راز به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است.

در بخشی از کتاب صوتی مکمل راز می‌شنویم

حالا اگر کسی شنونده‌ی این صحبت‌ها باشد و بگوید «من که به زور می‌توانم درآمدم را تا آخر ماه بکشانم و مخارجم را بپردازم، خرج خورد و خوراک خودم را هم به زور می‌دهم، این‌ها همه‌ به نظرم خیلی نظری می‌آید. به طور دقیق چکار باید بکنم؟» به او چه جوابی می‌دهی؟

رِی: کاری که می‌کنید این است که اول یک تصویر روشن از چیزی که می‌خواهید و از چیزی که برای زندگی‌تان می‌خواهید، ایجاد کنید. من می‌خواهم با شما درباره‌ی این که چه چیزی را می‌خواهید هم صحبت کنم. من پیش‌تر به طور مفصل درباره‌ی این که چه چیزی می‌خواهید گفته‌ام و حتی در کتاب‌هایم هم مفصل نوشته‌ام. اما اینجا یک فرق کلیدی وجود دارد: «خواستن، پذیرش نداشتن است . بنابراین همین خواستن یک میدان انرژی یا ارتعاش است که دارد به طور ضمنی بیان می‌کند که آن را ندارید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
قسمت اول
28 دقیقه
قسمت دوم
30 دقیقه
قسمت سوم
23 دقیقه
قسمت چهارم
16 دقیقه
قسمت پنجم
34 دقیقه
قسمت ششم
34 دقیقه
قسمت هفتم
19 دقیقه
قسمت هشتم
29 دقیقه
قسمت نهم
30 دقیقه
قسمت دهم
29 دقیقه
قسمت یازدهم
30 دقیقه
قسمت دوازدهم
19 دقیقه
قسمت سیزدهم
32 دقیقه
قسمت چهاردهم
31 دقیقه
قسمت پانزدهم
25 دقیقه
قسمت شانزدهم
30 دقیقه
قسمت هفدهم
29 دقیقه
قسمت هجدهم
27 دقیقه
قسمت نوزدهم
33 دقیقه
قسمت بیستم
19 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
19 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
31 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم
28 دقیقه
قسمت بیست‌وچهارم
16 دقیقه
قسمت بیست‌وپنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مکمل راز
نویسنده
مترجمافشین ابراهیمی
راویمهدی صفری، نازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۹۲۰۰۰ ۶۴,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مکمل راز

داریوش فتحیان
۱۴۰۳/۱/۲۸
سلام من لذت میبرم از این کتاب فقط باید مطلب بگیری خواهشا کتاب های که آقای صفری خواننده بوده با من معرفی کنید صداش خیلی دوست دارم ممنون
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مکمل راز

برای دریافت کتاب صوتی مکمل راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.