معرفی و دانلود کتاب صوتی راز

عکس جلد کتاب صوتی راز
قیمت:
۴۸۰۰۰ 33600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز

با کتاب صوتی راز نوشته راندا برن، می‌توانید هر آنچه می‌خواهید را به دست آورید. این کتاب شما را با اسرار راز آشنا مى‌‌کند و در می‌یابید که بر هر کارى توانا هستید و هیچ مانعى نمى‌تواند شما را از آرزوهایتان محروم کند. کتاب راز شما را با خویشتن راستین خویش آشنا مى‌کند. با کشف راز، شکوه انسانى خود را کشف خواهیم کرد.

بزرگ‌ترین راز زندگى، قانون جذب است. قانون جذب مى‌گوید هر چیز مشابه خود را جذب مى‌کند. بنابراین، وقتى فکر مى‌کنى، آن فکر، فکرهاى مشابه خود را جذب مى‌کند. فکرها مغناطیس‌اند و امواجى تولید مى‌کنند. وقتى فکر مى‌کنید، در واقع، آن‌ها را به جهان مخابره مى‌کنید و آن‌ها در مسیر خود همه‌ى چیزهاى متناسب با فرکانس خود را جذب مى‌کنند. هر آنچه ارسال مى‌شود، به مرکز باز مى‌گردد به شما.

شما یک برج مخابراتى انسانى هستید و با فکرهاى خود سیگنال‌هایى به عالم مى‌فرستید. اگر مى‌خواهید در زندگى خود چیزى را دگرگون کنید، با دگرگون کردن فکرهاى خود، سیگنال‌هاى ارسالى زندگی‌تان را دگرگون کنید. فکرهاى کنونى شما آفریننده‌ى زندگى آینده‌ى شماست. آنچه مدام فکر شما را مشغول مى‌کند و شما را وا مى‌دارد مدام به آن فکر کنید، روزى تبدیل به واقعیت زندگی‌تان مى‌شود. فکرهاى شما به واقعیت تبدیل مى‌شوند.

قانون جذب، قانون طبیعت است. قانون جذب درست مانند قانون جاذبه بى‌طرف و غیرشخصى است. قانون جذب، ظریف و بسیار دقیق است.

هر کاری دوست دارید انجام دهید. اگر نمی‌دانید چه چیزی شما را خوشحال می‌کند، از خودتان بپرسید: «چه چیزی برای من لذت بخش است؟» و بعد خود را به انجام آن متعهد کنید. با ‌این کار دریایی از شادمانی برای خود به ارمغان خواهید آورد و خوشحالی از شما تشعشع می‌کند.

در کتاب راز (The secret) از آموزه‌هاى ژرف بیست و چهار استاد بزرگ بهره برده‌ شده است. آموزه‌هاى آن‌ها را گردآوردی شده و با شگفتى می‌توان دید که دیدگاه همه‌ى آن‌ها یکى‌ست. کتاب راز شامل حرف‌هاى استادان راز است و نیز حکایت‌هاى گوناگون از سراسر جهان درباره معجزه‌ى راز.

راندا برن (Rhonda Byrne) درباره کتاب راز می‌گوید: پرتویى از «راز بزرگ» بر دلم تابیده بود و درکى اجمالى از آن به دست آورده بودم راز زندگى. این پرتو از کتابى بر دلم تابیده بود که قدمتى یکصد ساله داشت. این کتاب توسط دخترم هایلى به دستم رسیده بود. سرنخ راز را به دست گرفتم و در گذرگاه تاریخ راه افتادم و به دنبال آن به گذشته‌هاى دور رفتم. باورم نمى‌شد این همه آدم از راز باخبر بوده باشند؛ با شگفتى از خود مى‌پرسیدم: «چرا این راز را همه مردم نمى‌دانند؟» اشتیاقى سوزان براى سهیم شدن این راز با همگان شعله‌ورم کرده بود. جستجویى را آغاز کردم براى یافتن کسانى که زنده بودند و از این راز باخبر.

آن‌ها یکى یکى کشف مى‌شدند. من آهن‌ربا شدم: به محض آنکه جستجو را آغاز کردم، استادان بزرگ و زنده‌ى دنیا یکى پس از دیگرى به سوى من کشیده مى‌شدند. فکر اینکه راز را در فیلمى به جهانیان عرضه کنم از خاطرم گذشت و دو ماه بعد تیم تولید تلویزیونى راز آماده‌ى کار بودند. لازم بود هرکدام از اعضاى تیم از ماهیت راز به طور کامل آگاه باشد، زیرا بدون این آگاهى، کوشش ما براى انتقال راز بى‌نتیجه می‌ماند.

حتى یک استاد را هم نداشتیم که از حضورش در فیلم مطمئن باشیم. با وجود این، به راز اطمینان کامل داشتیم. ما هر چیز و یا هر کسى را که نیاز داشتیم به سوى خود جذب مى‌کردیم. هشت ماه بعد فیلم راز پخش شد. فیلم به تدریج در سراسر دنیا پخش مى‌شد و حکایت معجزه‌هاى گوناگون سیل‌وار جارى مى‌شد: هزاران گزارش به ما رسید حاکى از آن که عده‌اى بسیار راز را به کار بسته بودند و به ثروت هنگفت و سلامت و شادمانى رسیده بودند. چک‌هاى برگشتى بسیارى به طور غیرمنتظره وصول شده بود.

من راز را ساختم تا مایه‌ى شادمانى و سعادت میلیاردها نفر در سراسر جهان شود. گروه سازنده‌ى فیلم راز هر روز از سراسر جهان میلیون‌ها نامه‌ى رضایت و قدردانى دریافت مى‌کنند. آن‌ها از ملیت‌هاى گوناگون و داراى کیش‌ها و آیین‌هاى گوناگون‌اند. آرى، با دانستن این راز، دیگر هیچ کارى غیرممکن نیست. مهم نیست کجا هستى و در چه وضعیتى هستى، راز مى‌تواند تو را به همه‌ى خواسته‌هایت برساند.

کتاب «راز» تاکنون به 46 زبان زنده‌ دنیا ترجمه شده است و این به معنای موفقیتی جهانیست. حالا هزاران نفر در جهان با این کتاب شگفت‌انگیز به موفقیت‌های عجیبی رسیده‌اند، کتاب راز در کشورمان نیز طرفداران زیادی دارد، به دلیل همین محبوبیت جهانی بود که مستندی هم از این کتاب تولید شد.

راندا برن، نویسنده و تهیه‌ کننده مجموعه راز است. وی را بیشتر بخاطر مستند راز و کتابی که با همین نام چندی بعد به چاپ رسید، می‌شناسند. وی در سال 2007 از سوی مجله تایم به عنوان یکی از 100 نفر تاثیرگذار در دنیا معرفی شد.

در قسمتی از کتاب صوتی راز می‌شنویم:

«قانون جذب واقعاً تابع فکر توست. هنگامى که به چیزى فکر مى‌کنى که آن را مى‌خواهى و همه‌ىِ توجه خود را به آن معطوف مى‌کنى، آنگاه قانون جذب دقیقاً همان چیزى را به تو مى‌دهد که تو مى‌خواهى. هنگامى که بر چیزى تمرکز مى‌کنى که آن را نمى‌خواهى «نمى‌خواهم دیر برسم، نمى‌خواهم دیر برسم» قانون جاذبه عدم تمایل تو به دیر رسیدن را نمى‌شنود. قانون جذب به فکرهاى تو تجسم بیرونى مى‌بخشد. به همین دلیل، تو مدام دیر مى‌رسى. قانون جذب دربند خواستن و نخواستن تو نیست. هنگامى که بر چیزى متمرکز مى‌شوى، صرف‌ نظر از اینکه آن چیز چیست، تو آن چیز را به زندگى خویش دعوت مى‌کنى. به تعبیر دیگر، فکر تو واقعیت پیدا مى‌کند.

هنگامى که فکرهاى خود را متمرکز مى‌کنى بر چیزى که مى‌خواهى، و این تمرکز را تداوم مى‌بخشى، آنگاه با عظیم‌ترین نیروى جهان خواسته‌ىِ خود را به سوى زندگى خود فرا مى‌خوانى. قانون جذب با واژه‌هاى نفى مانند «نمى‌خواهم» و «نمى‌شود» و «نیست» کار نمى‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
2 دقیقه
تیتراژ
9 دقیقه
پیش‌گفتار
4 دقیقه
راز کشف می‌شود
10 دقیقه
راز چيست؟
11 دقیقه
هر چيزى مشابه خود را جذب مى‌كند
12 دقیقه
به جاى شر، خير را به سوى خود جذب كنيد
10 دقیقه
قدرت ذهن
2 دقیقه
خلاصه‌ى‌ راز
21 دقیقه
راز به زبان ساده
8 دقیقه
عشق: برترين احساس
2 دقیقه
خلاصه‌ى راز
3 دقیقه
شیوه‌ی به‌کار بستن راز
22 دقیقه
روند خلاقيت
6 دقیقه
راز و بدن تو
8 دقیقه
چه مدت طول مى‌كشد؟
3 دقیقه
روز خود را پيشاپيش بيافرين
3 دقیقه
خلاصه‌ى راز
5 دقیقه
روندهای توانایی
12 دقیقه
فرآيند پرقدرت احساس سپاس و امتنان
10 دقیقه
فرآيند تجسم خلاق
9 دقیقه
روند قدرتمند تجسم خلاق در عمل
2 دقیقه
خلاصه‌ى راز
7 دقیقه
راز مال و ثروت
3 دقیقه
ثروت و نعمت را جذب كن
10 دقیقه
بر ثروت و رفاه تمركز كن
6 دقیقه
ببخش تا پول بيشترى جذب كنى
2 دقیقه
خلاصه‌ى راز
4 دقیقه
راز رابطه با دیگران
11 دقیقه
مهم‌ترين كار تو پرداختن به خود است
2 دقیقه
خلاصه‌ى راز
6 دقیقه
راز سلامتی
4 دقیقه
خنده بهترين دواست
8 دقیقه
به كمال زندگى بينديش
3 دقیقه
همه‌ى بيمارى‌ها درمان دارند
2 دقیقه
خلاصه‌ى راز
10 دقیقه
راز جهان
8 دقیقه
جهان سرشار از نعمت است
1 دقیقه
خلاصه‌ى راز
6 دقیقه
راز وجود تو
9 دقیقه
وحدت آگاهى وجود
9 دقیقه
تو گذشته‌ى خود نيستى
5 دقیقه
از فكرهايى كه در سر دارى آگاه باش
1 دقیقه
خلاصه‌ى راز
12 دقیقه
راز زندگی
2 دقیقه
خلاصه‌ی راز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز
نویسنده
مترجممسیحا برزگر
راویشاهین شرافتی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۸۰۰۰ 33600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز

امیرشهاب هاشمی
۱۳۹۹/۲/۲۰
لطفا اگه حالتون بده دیدگاه منو بخونین من۲۱ سال سن دارم و مدت زیادی بود ک خیلی بدبیاری و بدشناسی برام اتفاق میوفتاد، کلافه شده بودم و دست به طلا میزدم به خاک سیاه تبدیل میشد، شکست پشت شکست و بدبیاری پشت بدبیاری همش تو ذهنم بود ک چ سِر و انرژی ماورایی هست ک منو داره نابود میکنه، فک میکردم طلسم شدم، ک حالت افسردگی گرفته بودم... تا اینک یکی از دوستام از شرایطم خبر داشت بهم پیشنهاد خوندن کتاب راز رو داد، بی‌اهمیت نسبت بهش از حرفش گذشتم چندروز پیش دخترخالم بهم پیاد داد و احوالمو پرسید و من گفتم خوب نیستم و حال خوبی اصلا ندارم.. بهم گفت داداش هرارزو و هرخواسته‌ای داری بنویس ولی اول توکلت به خداباشه و شاکر خدا باش بعد بنویس ک برات اتفاق میوفته.. البته از تجربه شخصی خودش به این قدرت رسیده.. کما اینکه خودش هم مدتی شرایط بسیار بدی داشت و الان خداروشکر خوب شده من این کار رو کردم و به یاد معرفی کتاب راز توسط دوستم افتادم و گشتم به دنبال خرید اینترنتی یا pdf تا با برنامه کتاب راه اشنا شدم و کتاب صوتی راز رو پیدا کردم میخوام اینو بگم که تمام اون سر و انرژیی که دنبالش میگشتم رو این کتاب بهم نشون داد، الان میفهمم تمام اتفاق‌های منفیی ک توی این مدت برام افتاده بخاطر قدرت ذهن و جذب ک نشات گرفته از افکار منفی خودم بودن، بوده... به این راز اعتقاد داشته باشید... امیدوارم در به دست گرفتن این قدرت عظیم و بی‌پایان موفق باشیدالتماس دعا
Ali Akbari
۱۴۰۱/۴/۱۹
اسم و توضیح این کتاب گمراه کننده است و بخاطر اینکه داره مخاطب رو گول میزنه من امتیاز کمی بهش دادم، این کتاب دقیقا همون قانون جذب هست و در تمام فصول داره قانون جذب رو توضیح میده و چیزی جز قانون جذب نداره و کلمه راز فقط برای معمایی کردن و جذب مخاطب، بنظرم دیگه توی این زمونه ثابت شده قانون جذب چیز بیش چرتی نیست، و جز ادمای تنبل و اونایی که از حقیقت میخوان فرار کنن کسی به این قانون اهمیتی نمیده، قانونی من دراوردی که هیچ چیز و هیچکس هیچ استدلال و دلیلی براش نداره، اخرشم خیلی راحت میگه اگر نشده خب واقعا نخواستی، نمیخوایش دیگه بماچه. خلاصه فقطططط قانون جذب و فقطططط میگه هرچی بخوای میشه و بهش میرسی، هزاران بار همینو میگه...
علیرضا رحمان زاده
۱۳۹۹/۸/۲
سلام
با احترام
بیش از 16 ساله که من بطور جدی و مداوم
راجع به مقوله یِ بسیار مهم *موفقیت* مطالعه و تحقیق میکنم!
پرواضحه که کتابها و مقالات و مجله‌ها و... زیادی خوندم.
اما این کتاب!!!
*کتاب راز* رو بیش از 50 بار گوش کردم و خوندم!
و به بیش از 50 نفر هم معرفی کردم!!!
هنوز هم گوش میکنم که
بااین تقریبا این کتاب رو حفظ کردم!
اما هنوز هم گوش میکنم.
مؤکدا" به شما هم پیشنهاد میکنم که این کتاب رو تهیه کنید و مطالعه کنید.
در ضمن بهتون پیشنهاد میکنم که:
کتاب صوتی راز رو با صدای خوانشِ آقای شرافتی گوش کنید!
چون اینقدر زیبا این کتاب رو خوندن ایشون که انگار واقعا" خودِ ایشون، نویسنده یِ این کتابه!
براتون ارزوی موفقیت دارم.
بابک نیکوئیان
۱۳۹۹/۴/۲۶
وای که چقدر ترجمه مسیحا برزگر عالیست واقعا در ایران از لحاظ مختلف، بعد فنی ترجمه، نثر زیبای ترجمه، رساندن معنای اصلی کتاب به زیباترین شکل، واقعا کم نظیر است، و کتاب راز بعد از سالها مطالعه در زمینه قانون جذب و گذراندن دوره‌های مختلف در این زمینه، واقعا کتابی به نظر من بی نظیر است حتی از کتب دیگر هم راندا برن بهتر است انگار این کتاب را با کمک ارواح مثبت نوشته است چون از کتب بعدی خودش هم خیلی جامعتر و بهتر است و در آخر باید بگویم اجرای راوی و موسیقی متن هم واقعا عالیست بنده در انتخاب و تایید کتب بسیار سختگیر و در واقع کمی ایرادگیر هستم ولی این اثر از هر لحاظ شاهکار است ممنونم از تمامی عوامل محترم تولید کننده این اثر
فاطمه قلی زاده
۱۳۹۸/۲/۶
کتاب راز، دیدگاه منو نسبت به زندگی، موفقیت، دستیابی به خواسته و تحقق آرزو تغییر داد. صداگذاری عالی و در جذب مخاطب بسیار عالیه. به نظرم در مراقبه هرروزه که در این کتاب اشاره شده، باید خلاصه راز رو چند دقیقه‌ای گوش داد. خواندنش رو به شما توصیه میکنم. تنها عیب کتاب تکرار مکررات بود که شاید از نظر نویسنده لازم بوده.
Nima Bero
۱۳۹۹/۵/۳
این کتاب حدود ۱۰ سال زندگی منو منفعل کرد، صرفا بخاطر اینکه فکر میکردم اگه فقط بخوام ب خواسته هام میرسم، هیچ حرفی از تلاش نمیزنه تو این کتاب فقط میگه بخواه و این بدترین توهمه، اگه ب هرکاری میخواین برسین ۲۰ هزار ساعت بایس واسش تلاش تمرین کنید، اینو رابرت گرین نویسنده کتاب استادی میگه که از دل تاریخ و افراد موفق اونو بدست اورده هیچ راه میانبری دیگه‌ای نیس فریب این کتاب‌های مزخرف نخورین بدیش اینکه فقط میگه تصور کن و این ادما رو گمراه میکنه، مایکل فلپس بزرگترین قهرمان المپیک با ذهن قوی تصور مثبت داشتن و تلاش زیاد به موفقیت رسید
باران آسمانی
۱۴۰۰/۳/۱۴
انسان در زندگی باید امید و انگیزه داشته باشه, زندگی بدون امید پوچه و اینکه این کتاب بهت انگیزه میده که از جات بلند بشی، روی ناخداگاه آدم تاثیر مستقیم میزاره، یک سریا نوشتن در کتاب حرفی از تلاش نزده، خوب عزیز من کسی که واقعا بخواااااد انگیزه میگیره از این کتاب و البته کسی که انگیزه داره تلاش میکنه، تنها ایرادی که این کتاب صوتی داره، آهنگ بیش از حد معمولشه، وگرنه بهترین صدا پیشه و بهترین ترجمه رو داره، البته که باید بگم اولین بار که گوش دادم خیلی ارتباط نگرفتم با صدای گوینده, اما الان حدود ۲ ساعت در روز به این کتاب گوش میدم, این کلمه‌ها باااااید ملکه ذهن بشن
Aram darabi
۱۳۹۹/۱/۹
نمره‌ی صفر هم برای این کتاب زیاد هست. همش دروغه کارش سر کیسه کردن مردم. چند مورد انقاد از کتاب رو اینجا کپی میکنم ۱) بزرگترین عیب این نظریّه غلوّآمیز بودن آن است. که تا حدّ زیادی شکل شعار و تبلیغات به خود گرفته است. ۲) با این که نویسنده کتاب، مدّعی تجربی بودن مطالب خود است ولی حقیقت این است که این مطالب کتاب از راه روش تحقیق تجربی به اثبات نرسیده است. اینکه ما بگردیم و صدها و یا حتّی هزاران مورد موافق با این نظریّه پیدا کنیم موجب اثبات شدن آن نمی‌شود. در علوم تجربی، باید کلّیّت یک قانون فرضی به اثبات برسد. برای مثال اگر ما آب تمام چشمه‌ها و دریاها و... را آزمایش کنیم خواهیم دید که همه هادی جریان الکتریسیته هستند امّا حقیقت علمی این است که آب خالص هادی جریان الکتریسته نیست. پس به صرف استقراء و مشاهده صدها و هزاران مورد نمی‌توان به قانون علمی دست یافت.
نسترن
۱۴۰۱/۲/۸
سلام. در نگارش نظر برای این کتاب میتونم به جرات بگم که کتاب راز با ترجمه آقای مسیحا بزرگر از بهترین ترجمه‌هایی هست که من دیدم. تسلط قوی مترجم بر زبان مبدا و مقصد کاملا مشخص هست. متن خیلی روان و قابل فهم ترجمه شده است. از طرفی صدای شیرین و رسای گوینده به جذابیت متن کتاب افزوده است‌. به طور کلی بگم و میتونم به لحاظ ترجمه گویندگی این کتاب از بهترین کتاب‌های کتابراه هست. واقعا ممنون از کتابراه عزیز.
در مورد متن کتاب هم من به طور کلی کتاب‌های راندا برن را تایید میکنم چون وقتی به طور عملی راهکارهاش پیاده میکنم، تاثیرات مثبتش مشاهده میکنم. من خواندن این کتاب رو به دوستان عزیز توصیه می‌کنم.
شیوا تقی زادگان
۱۴۰۰/۱۰/۳
کتاب بسیار عالی است من قبلا فیلم آنرا دیدم و کتاب اصلی هم دارم خواندم و این خیلی با اصل کتاب و فیلمش تغییر داره اصلا اون نیست خیلی جاهاش و بسیار تکراری است فایلها و گوینده بسیار تند و خشن و بد لحن این کتاب پر انرژی را میخواند باد صدای یک خانم یا حتی آقایی که کمی باد احساستر بیان میکرد بهتر بود کتاب درسی که نبود این کتاب عرفانی است من سی دی و ۳کتاب صوتی این کتاب را گوش دادم هیچ کدام بااین لحن نبود واثربیشتری داشت حیفه. با این که کتاب کاملتره و گوینه بده و موزیکش از صدای گوینده بلندتر است واذیت کننده. صداشو کم کنی صدای گوینده رانمیشنوی بلند کنی صدای موزیک اذیت میکنه. چرا؟ تشکر.
علی پرور
۱۴۰۱/۵/۸
من راجب قانون جذب و فرکانس کتاب و پادکست‌های زیادی خوندم و تا حدودی مطمالب رو قبل از اینکه کتاب بخواد بهم بگه میفهمم چی میخواد بگه نظرم راحب این کتاب اینکه تمام اون مطالب رو به صورت یک جا در منار هم آورده یعنی ما رو توی هر زمینه‌ای راهنمایی کرده و یک کتاب کاملی هستش.
نقاط قوت کتاب اینکه ارام و از
ارتمشبخش بهترین مطالب اساتید بزرگ این زمینه رو بیان میکنه یک کتاب انگیزشی اموزشی هستش. روش به مار بردن قانون حذب در تمام زمینه‌ها رو گفته (برای شروع کسی که میخواد قانون جذب رو یاد بگیره و استارت کار رو بزنه خیلی خوبه ولی کافی نیس)
moradi morteza
۱۴۰۰/۱۱/۳
انچه این کتاب سعی در ترویج آن دارد به وضوح مبتنی بر اطلاعات مغشوش و بدون هیچ گونه پشتوانه منطقی و استدلالی و بعضاً به واسطه درک ناصحیح از مفاهیم علمی است. دلیل آن‌هم واضح است. راز می‌گوید: به هر چیز فکر کنی آن را به دست می‌آوری!
این ادعا به‌هیچ‌عنوان قابل تائید یا رد کردن نیست شاید بتوان چند را و
نمونه که با این استدلال‌ها همخوانی داشته باشد پیدا نمود ولی نمیتوان به طور کل این را پذیرفت که این مسائل نتیجه نهایی استدلال‌ها دلایل مع فی سده در این کتاب باشد.
محمود مدبری
۱۳۹۸/۵/۱۵
میخوام کوتاه بگم، این کتاب کلمات خداست که به گوش ما میرسه و تفسیر تمام کتابهای الهی است.
پاشو اوضاع رو تغئیر بده همه چیز درون ذهن توست... موسیقی شعر شادی عشق ستایش، متوجه این امور باش
آتنا معزی
۱۴۰۱/۱/۱۳
من این کتاب را ۳بار گوش دادم و کتاب تجربیات مردم دنیا درباره بکارگیری قوانین راز را خوانده‌ان، میخوام بهتون بگم اگه واقعا به تمام کلمات این کتاب باور داشته باشید و نشانه‌هارا دنبال کنید میتوانید لحظه به لحظه رندگیتان را همان گونه که میخواهید برنامه ریزیو کنترل کنید، من بارها از روشهای راز استفاده و کردم نشانه‌هایی برای خودم گذاشتمو همیشه نتیجه همان شد که من برایش برنامه ریزی کرده بودمو از خدا خواسته بودم، خدایا سپاسگزارم برای لحظه لحظه حضورت در زنگیم
Mohadese Hatami
۱۳۹۹/۲/۲۸
واقعاااااااااا من بهش رسیدم و تا حالا به هرچیزی که میخاستم و درموردش فکر کردم احساس خوب داشتم و براش تلاش کردم بهش رسیدم حتی چیزهایی که قبلا فکرشم نمیکردم یروزی بهشون برسم نمونه‌اش اتومبیل سرمایه و خیییییییلی چیزهای دیگه امیدوارم شما هم درست توی این راه قدم بذارین و افکار منفی تون باعث عقب گردتون نشه متشکرم از دست اندرکارهای خوب این مجموعه
مشاهده همه نظرات 729

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز

برای دریافت کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.