معرفی و دانلود کتاب همه‌ی خوبی‌هایت

عکس جلد کتاب همه‌ی خوبی‌هایت
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ی خوبی‌هایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ی خوبی‌هایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه‌ی خوبی‌هایت

کتاب همه‌ی خوبی‌هایت، داستانی تاثیرگذار، سرشار از احساس و قدرتمند از نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز، کالین هوور است. این کتاب در خصوص زوجی است که آینده آن‌ها به وعده‌های گذشته‌شان بستگی دارد. کالین هوور به ما تاکید می‌کند که قدرت بی‌کران عشق همان منجی موعود انسان‌هاست.

آیا یک داستان عاشقانه با یک آغاز کامل تا پایان عمر میان دو انسان ناکامل ادامه می‌یابد؟

کالین هوور (Colleen Hoover)، نویسندۀ آثار پرفروش نیویوک تایمز، همچون «ما تمامش می‌کنیم!» و «اسیر سرنوشت» است که به مدت 3 سال متوالی توانست جایزه‌ی بهترین نویسنده از دیدگاه خوانندگان را کسب کند. او در کتاب‌هایش با مهارت تمام عواطف و احساسات شما را درگیر می‌کند. کتاب همه‌ی خوبی‌هایت (All your perfects) را نیز با همین احساسات عمیق نوشته است.

عشق بی‌عیب و نقص کین و گراهام با ازدواج نادرست‌شان مورد تهدید قرار گرفته است. خاطرات، اشتباهات و رازهایی که آن‌ها سال‌ها ساخته‌اند حالا از هم پاشیده. یکی از چیزهایی که می‌تواند زندگی آن‌ها را نجات دهد این است که رابطه‌شان را به سمت بهبودی پیش ببرند. در فصل‌های این کتاب، روند شکل‌گیری و پیشروی این رابطه مرور می‌شود. رابطه‌ای که تا مرز فروپاشی پیش می‌رود و بعد مانند آتش زیر خاکستر جان می‌گیرد.

در بخشی از کتاب همه‌ی خوبی‌هایت می‌خوانیم:

زمانى که به طبقه‌ى مورد نظر رسیدم؛ از آسانسور خارج شدم و با دیدن مرد جوانى که دقیقا جلوى آپارتمان اتان مشغول قدم زدن بود، اندکى درنگ کردم. او سه گام برداشت و به سمت در آپارتمان اتان نگاه کرد؛ سپس چرخید و همان مسیر را با سه گام طى نمود و دوباره به در آپارتمان نگاه مى‌انداخت. حرکات او را زیر نظر گرفتم و همان‌جا ایستادم. امیدوار بودم خسته شده و از آن‌جا برود، اما واضح بود که قصد رفتن ندارد. او فقط در طول راهرو به طور رفت و برگشت قدم مى‌زد و مرتب به در آپارتمان اتان نگاه مى‌کرد. او را نمى‌شناختم پس دوست اتان نبود، اگر بود قطعا اتان مرا به او معرفى کرده بود.

بالأخره به سمت آپارتمان اتان حرکت کردم؛ گلویم را صاف کردم تا شروع به صحبت کنم. مرد جوان به سمت من چرخید، بدون توجه به او مسیر خود به سمت در آپارتمان را ادامه دادم. امیدوار بودم متوجه شود که دقیقا سر راه من ایستاده است. مرد جوان خود را کنار کشید و راه را برایم باز کرد، سعى کردم با او تماس چشمى برقرار نکنم. داخل کیفم را براى یافتن کلید جستجو کردم. زمانی که قصد بازکردن در را داشتم؛ دستش را بر روى در گذاشت و گفت: «مى‌خواى برى تو؟!»

ابتدا به او و سپس به در آپارتمان اتان نگاه کردم. چرا این پرسش را مطرح کرد؟ از اینکه در راهرو تنها بودم و یک مرد جوان سر راهم قرار داشت؛ ترسیدم! ضربان قلبم افزایش یافت. شاید منتظر بود در آپارتمان را باز کنم و او به من حمله کند. آیا او مى‌دانست که اتان در خانه نیست؟ آیا مى‌دانست که من تنها به آن‌جا رفته‌ام؟

گلویم را صاف کرده و سعى کردم وحشت خود را پنهان کنم. به نظر مى‌رسید که آن مرد جوان قصد مزاحمت ندارد و ابدا خطرناک نیست، اما یک ذات خبیث را نمى‌توان از ظاهر افراد تشخیص داد و قضاوت در خصوص افراد با توجه به ظاهر آن‌ها اشتباه است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه‌ی خوبی‌هایت
نویسنده
مترجممحمدجواد شجاعی
ناشر چاپیانتشارات جامی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-622-95069-7-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه‌ی خوبی‌هایت

فرزانه نجاری
۱۳۹۹/۱/۱۴
یک اثر خوب دیگه از خانم هوور دوستش داشتم چون استفاده از زمان حال و گذشته به نظر من باعث جذابیت متن شده بود این موضوع خواننده رو وادار میکرد بیشتر کنجکاو بشه برای مطالعه. پیشنهادم به دوستانی که از این نویسنده تا حالا کتابی رو مطالعه نکردند اینه که اول کتاب ما تمامش میکنیم رو بخوانند با این حال این کتاب هم داستان خوبی داشت.
Diler Shazaman
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
نکته‌ای این کتاب داره درس اخلاقی داستان قبول اشتباه وعذر خواهی وپافشاری نکردن روی اشتباه کاراکترهاست‌ که من دوستش داشتم
از آقای شجاعی هم بابت ترجمه روان ‌و اصطلاحات مشابه برای درک بهتر وهم زحمات زیادی که روی این کتاب کشیده ممنون
mahdiye H.m
۱۳۹۸/۱۰/۱
سلام
فقط چند خط انتهایی فصل اخرش یکم قشنگ بود
خیللللی جملات تکراری یکنواخت، خسته کننده بدون استفاده از هیچ استعاره و ارایه‌ای
مجبور شدم تا اخرش بخونم
یک نکته منفی که داشت از حال و گذشته استفاده کرده بود
Maryam hosayni
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
هر کتابی که این نویسنده نوشته زیباست یکی از خوبی‌های کتاب‌ هم این بود که از زمان گذشته و حال استفاده کرده بود و کتاب‌ رو برای خوانندهٔ جذاب تر کرده بود و ارزش وقت گذاشتن و خوندن داره
Mahya Marjani
۱۳۹۸/۶/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود، اما نکته اینجاست که ۹۹٪ادما مثل گراهام نیستند!!! اینجوری عاشق نیستن و اینجوری به زندگی نگاه نمی‌کنن!!! پس میشه گفت دور از واقعیت بود و برا همین خوشایند بود..
Fateme Edrissi
۱۳۹۸/۶/۱۸
یک عاشقانه با اتفاقات واقعی که شاید هرکدام از ما متاهل‌ها لحظه‌هایی از آن را در زندگی تجربه کرده باشیم، دوستان مجرد هم بخوانند تا صحنه‌ای از زندگی عاشقانه واقعی را ببینند
ممنون از کتابراه
الناز منصوری
۱۴۰۰/۴/۲۹
موضوع جالبی داشت. اما اینکه مدام زمان در گذشته و اینده نوسان داشت حوصله سر بر بود. کتابای دیگه این نویسنده رو خوندم دوستشون داشتم. دیدگاهش به موضوعات مختلف جالب و پنداموز هست.
Farah Hm
۱۳۹۸/۴/۳۱
عااااالی
روابط و شخصیت‌ها و تاثیر اونا روی تک تک‌لحظه‌های زندگی به طرز شگفت آوری تحلیل میشه و به تو یاد میده رندگی چقدر میتونه ساده و قشنگ باشه
Faezeh Tvgh
۱۳۹۸/۹/۳
نسبت به کتابهای دیگه نویسنده این یه داستان معمولی بود... کتاب زنی به نام وریتی از همین نویسنده واقعا عالیه
لیدا تهرانی
۱۳۹۸/۶/۱۴
من عاشق کتاباشم. قوی و پرقدرت و عاشقانه❤👌
پبشنهاد میکنم کتاب " ما تمامش میکنیم " رو هم از همین نویسنده مطالعه کنید 🌺👌
Zeinab
۱۴۰۲/۶/۳۰
رمان زیبایی بود؛ اما کتاب ما تمامش می‌کنیم یکی دیگر از اثر خانم
کالین هوور خیلی زیبا و فوق العاده تر بود!
Haniyeh Siavash
۱۴۰۲/۳/۴
با توجه به آثار دیگه‌ای که از این نویسنده خوندم این کتاب خیلی به نظرم جالب نبود یه داستان روتین که هیجان خاصی نداشت
Pegah Tsn
۱۳۹۹/۱۰/۳
این کتابو همین الان تموم کردم. خیلی خیلی زیبا و خیلی خوب بود و واقعا خوندنش رو برای هر زوجی پیشنهاد میکنم
امیر حسنی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
خیلی خوشم امد داستان زیبایی از فراز و نشیب یک رابطه که خیلی خوب شرح داده شده
فروغ حقیقی
۱۴۰۱/۱۱/۷
من همه آثار خانم کالین هوور رو خواندم و به نظرم این کتاب ضعیف‌ترین آنهاست
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب همه‌ی خوبی‌هایت

برای دریافت کتاب همه‌ی خوبی‌هایت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.