معرفی و دانلود کتاب صوتی نوزادان

عکس جلد کتاب صوتی نوزادان
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نوزادان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نوزادان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نوزادان

اقدام به تربیت صحیح کودکان، مستلزم یادگیری چه مهارت‌هایی است؟ آن انرایت کتاب صوتی نوزادان را برای پاسخ گفتن به همین پرسش به نگارش درآورده است. او در این اثر آموزنده که ساختاری اتوبیوگرافیک دارد، هر آن‌چه را که باید برای تربیت فرزندانی سالم و کوشا بدانید، با شما در میان گذاشته است. گفتنی‌ست که این اثر یکی از عناوین پرفروش ساندی تایمز به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی نوزادان

مادر شدن و مادر بودن تجربه‌ای شگرف و دگرگون‌کننده است. موجودی در بطن شما پا می‌گیرد و درونتان رشد می‌کند؛ رشد می‌کند و رشد می‌کند، تا روزی که به حکمِ طبیعت، مجال بیرون آمدن از زهدان شما را می‌یابد. اینجاست که دست تقدیر سنگین‌ترین وظیفه‌ی ممکن را بر عهده‌تان می‌گذارد: محافظت از موجودی کوچک و ناتوان، که جز شما هیچ‌کس دیگری را در این دنیا ندارد، و چنان‌که شما نباشید، دیر یا زود به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن تلف می‌شود.

به راستی مادر بودن چنان دشوار است که حتی سخن گفتن از آن، مستلزم برخورداری از درجه‌ای از شهامت و پایداری‌ست. شاید از همین رو بوده که تاکنون، مادران انگشت‌شماری همت کرده و تجربه‌ی زیسته‌ی خویش در مقام یک مادر را با مخاطبان عام، در میان گذاشته‌اند. آن انرایت یکی از همین مادران انگشت‌شمار است. او در کتاب صوتی نوزادان (Making babies) تجارب خویش به عنوان مادری جوان را با خوانندگان به اشتراک گذاشته است.

صداقت و صراحتی که نگارنده در نگارش کتاب پیش رو داشته، به راستی تأثیرگذار و خیره‌کننده است. انرایت ابداً نقش مادری دلسوز و فداکار را بازی نکرده، و آنچه از تجربه‌ی مادر و فرزندی در این اثر گفته، آکنده از جزئیات تکان‌دهنده و گاه شرم‌آور است. با این حال، همین وجه کار او، یعنی همین صداقت در بیان دشواری‌های مادر بودن است که به کتاب نوزادان رنگ‌وبویی جذاب بخشیده است.

اگر بخواهیم فایده‌ی کتاب نوزادان را در یک کلامِ مختصر بیان کنیم، می‌توانیم بگوییم که با گوش سپردن به این اثر، خواهید آموخت که در مقام یک مادر، به چه موارد و نکاتی توجه کنید و از چه اشتباهات و خطاهایی اجتناب ورزید.

کتاب صوتی نوزادان توسط صبا راستگار به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات جیحون در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی نوزادان

  • کتابی شیرین و خواندنی با موضوع مادر بودن. (Dwight Garner, New York Times)
  • یکی از بهترین آثاری که در زمینه‌ی تجربه‌ی مادر بودن به نگارش درآمده است. (Boston Sunday Globe)
  • برای نگارش اثری درخور در حوزه‌ی روابط مادر - فرزندی، نگارنده باید تجربه‌ی عمیقی از عاطفه‌ی مادرانه داشته باشد؛ چنان‌که آن انرایت چنین تجربه‌ای داشته. (Judith Newman, New York Times Book Review)

کتاب صوتی نوزادان مناسب چه کسانی است؟

والدینی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند، از مطالب کتاب صوتی نوزادان بهره‌های فراوانی خواهند گرفت.

با آن انرایت بیشتر آشنا شویم

آن انرایت (Anne Enright) متولد سال 1962 و اهل کشور ایرلند است. از این نویسنده‌ی توانا تاکنون هفت رمان و یک مجموعه داستان به انتشار رسیده است. آثار انرایت جوایز و افتخارات متعددی را برای او به ارمغان آورده‌اند؛ از جمله جایزه‌ی مطرح من بوکر را.

کتاب «نوزادان» که با نام «بچه‌ها» نیز به زبان فارسی ترجمه شده، یکی از بهترین آثار منتشرشده از آن انرایت به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب صوتی نوزادان می‌شنویم

آیا همه‌ی مادرها طرفدار آیین مانوی هستند؟ این فقط یکی از صدها سوالی است که هیچ‌وقت در مورد مادری پرسیده نشده است. چیزی که به آن علاقه دارم داستان بچه بودن نیست، بلکه این داستان جدید مادر بودن است، که در مورد آن چیزهای کمی نوشته شده است. بله، در خواب‌های من هم آدم‌خوار وجود دارد. بله، آیا مادرها می‌توانند قلمی به دست نگیرند؟ یا واقعیت فقط این است که همه‌ی ما وقتی می‌نویسیم بچه هستیم؟...

می‌روم فروشگاهی در دوبلین تا شعری از ایوان بلاند پیدا کنم. بچه در کالسکه‌اش است و در آن لباس سرهمی سفیدش که سویی‌شرت کلاه‌داری هم با آن پوشیده، شبیه به خواننده‌های هیپ هاپ شده. بیش از اندازه و با ناراحتی به این واقعیت افتخار می‌کنم که او تمیز است. ما درباره‌ی کارهای مختلف گفت‌وگو می‌کنیم، و درباره‌ی بعضی از کتاب‌ها بحث می‌کنیم. بچه در سکوت مغازه ریدمانی حسابی راه می‌اندازد!...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
3 دقیقه
یادداشت سرپرست مجموعه
8 دقیقه
عذرخواهی از همه
5 دقیقه
دیوار شیشه‌ای
9 دقیقه
زمان رویا - قسمت اول
19 دقیقه
زمان رویا - قسمت دوم
13 دقیقه
تولد - قسمت اول
21 دقیقه
تولد - قسمت دوم
10 دقیقه
شیر - قسمت اول
16 دقیقه
شیر - قسمت دوم
18 دقیقه
نه ماه - قسمت اول
14 دقیقه
نه ماه - قسمت دوم
13 دقیقه
نه ماه - قسمت سوم
12 دقیقه
زمان - قسمت اول
10 دقیقه
زمان - قسمت دوم
13 دقیقه
نصیحت
12 دقیقه
دوسالگی - قسمت اول
14 دقیقه
دوسالگی - قسمت دوم
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نوزادان
نویسنده
مترجمصبا راستگار
راویفرزانه فائزی، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نوزادان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نوزادان

برای دریافت کتاب صوتی نوزادان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.