معرفی و دانلود کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15

عکس جلد کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15
قیمت:
۴۰۵۰۰ ۲۸,۳۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15

نه، اینجا مدرسه نیست! اصلاً هر جایی هست به‌جز مدرسه. کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15 داستانی‌ست مهیج از اتفاقات خنده‌دار یک مدرسه که دن گاتمن به جذاب‌ترین حالت ممکن برایتان روایت می‌کند. باور ندارید؟ کافی است سری به این مدرسه‌ی مهیج بزنید. ای. جی، مایکل، دیزی، آقای کاربلز و... یک عالمه اتفاقات جورواجور برای شما تدارک دیده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15

برای بسیاری از کودکانی که به‌تازگی تحصیل را آغاز می‌کنند، ممکن است مدرسه دنیایی ناشناخته و کمی ترسناک باشد. از طرف دیگر، برای کودکانی که چند سالی است به‌عنوان دانش‌آموز به تحصیل مشغول هستند، مدرسه ممکن است محیط کسل‌کننده و یکنواختی باشد که انگار قرار نیست هیچ‌وقت هیچ اتفاق تازه‌ای در آن رخ بدهد. دن گاتمن (Dan Gutman) در کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15 (Dr Carbles is Losing His Marbles) قرار است تصور شما را از مدرسه زیر و رو کند.

شخصیت اصلی و قهرمان داستان، ای. جی. است. او هم مانند بسیاری از دانش‌آموزان از مدرسه نفرت دارد. البته ناظم سخت‌گیر و مدیر بداخلاق باعث شده‌اند او چنین حسی نسبت به مدرسه داشته باشد. خب، وقتی یک کله‌پوک به اسم «کاربلز» مدیریت مدرسه را به عهده می‌گیرد و با بلندگوی گوش‌خراش خود بچه‌ها را کنترل می‌کند، پس چاره‌ای نمی‌ماند جز شیطنت‌های کوچکی که بزرگترها را دیوانه خواهد کرد. درست است که به نظر ای. جی. و دوستش «مایکل» مدرسه جز سر بردن حوصله‌ی آن‌ها هیچ کاربرد دیگری ندارد، اما اینبار قرار است هر روزه شاهد اتفاقات هیجان‌انگیز و بامزه‌ای باشند! اول که سروکله‌ی سرخپوستان در مدرسه پیدا می‌شود. بعد از آن هم بوقلمونی با کلاه شیپوری و لباس مهاجران وارد صحنه می‌شود تا مدرسه از صدای خنده‌ی بچه‌ها منفجر شود! و در نهایت روز ملاقات با رئیس جدید مدرسه فرا می‌رسد که با آن لباس و چکمه‌ی ارتشی، مدرسه را به پادگان تبدیل می‌کند. البته جشن‌ها و مراسم‌های مدرسه هم فرصت خوبی هستند برای اتفاقات بامزه و خراب‌کاری‌های گروهی!

کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15 با برگردان مونا قائمی و صدای شرگان انورزاده از سوی نشر صوتی واوخوان منتشر شده است. انتشارات گام نیز چاپ نسخه‌ی متنی آن را به عهده داشته است.

معرفی مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا

این سری سرگرم‌کننده و خنده‌دار برای اولین بار در سال 2004 به چاپ رسید و خیلی زود محبوب دل بچه‌ها شد. در همه‌ی عناوین پرتعداد این مجموعه، ماجراها در مدرسه‌ای اتفاق می‌افتد که معلم‌هایش اشخاصی عجیب و دانش‌آموزانش دخترها و پسرهایی سربه‌هوا هستند. معمولاً در هر داستان یکی از معلم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و قصه پیرامون شخصیت او شکل می‌گیرد. شخصیت اصلی مجموعه مدرسه‌ی پرماجرا (My Weird School) پسری کله‌شق به نام ای. جی. (A. J) است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تاکنون 23 میلیون نسخه از داستان‌های این مجموعه در سراسر جهان به فروش رفته است؛ رقمی که در نوع خود حیرت‌انگیز به شمار می‌رود.

کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15 برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 7 تا 12‌ساله که عاشق داستان‌های هیجان‌انگیز و البته شیطنت‌های دوران مدرسه هستند، از شنیدن کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15 بسیار لذت خواهند برد. داستانی طنز و سرگرم‌کننده که شما را از خنده روده‌بر می‌کند.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

او داستان‌نویسی آمریکایی‌ست که به خاطر خلق آثار به یادماندنی در زمینه‌ی ادبیات کودک و نوجوان، نام خود را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز بر سر زبان‌ها انداخته است. دن گاتمن علاوه بر نگارش داستان‌های جذاب کودکانه، در زمینه‌ی مطبوعات و ادبیات بزرگسال نیز فعالیت‌هایی داشته است.

آثار این داستان‌نویس محبوب، تاکنون نزدیک به بیست بار برنده جایزه کتاب ایالتی شده است! مهم‌ترین آثار این نویسنده، همین مجموعه کتاب‌های مدرسه پرماجراست که با عنوان مدرسه عجیب و غریب من نیز شناخته می‌شود. گاتمن درباره این اثر گفته که برای خلق آن سالانه به ده‌ها مدرسه سر زده است و ایده‌ی تمامی ماجراهای کتابش را از اتفاقات رخ‌داده در آنها الهام گرفته است.

در بخشی از کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15 می‌شنویم

دکتر کاربلز؟ من همیشه فکر می‌کردم برای اینکه مدیر یه مدرسه بشیم باید بریم دانشکده‌ی مدیریت ولی حالا می‌دیدم که هر کله‌پولی می‌تونه مدیر مدرسه بشه. دکتر کاربلز ژاکت و کروات همیشگی خودش رو نپوشیده بود، بلکه با یه لباس ارتشی، چکمه‌های سیاه و سوتی که با نخ از گردنش آویزون بود به روی صحنه رفت. اون توی یه دستش یه بلندگوی دستی گوش‌خراش و در دست دیگه‌ش یک شلاق داشت.

اول حرفی نزد. فقط از فاصله‌ی بین صندلی‌ها عبور کرد و به همه‌ی ما نگاهی انداخت. کسی از جاش جنب نمی‌خورد. نفس از کسی درنمی‌اومد. همه‌جا به‌قدری ساکت بود که صدای افتادن یک سنجاق ته‌گرد هم شنیده می‌شد. همه‌مون از دکتر کاربلز ترسیده بودیم. حسابی اخم کرده بود. حتی دوشیزه دیزی هم ترسیده بود. بالأخره دکتر کاربلز بلندگوش رو توی دهنش گذاشت. بعد در بلندگوی دستیش هوار زد: «توجه!» همه سیخ توی صندلی‌هامون نشستیم. «وضعیت این مدرسه رقت‌آوره. همه‌ی شما بی‌تربیت و بی‌انضباطید. هیچ‌کدوم از شما لیاقت احترام رو ندارین. نمی‌تونم این وضع رو تحمل کنم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
سرخپوستان قلابی
6 دقیقه
بوقلمون‌ها عجیب و غریب هستند
5 دقیقه
ملاقات با رئیس جدید
5 دقیقه
یک بی‌معنی به تمام معنی
7 دقیقه
رک بودن
4 دقیقه
دکتر کاربلز مراقب توست
6 دقیقه
راز دکتر کاربلز
6 دقیقه
این عادلانه نیست
6 دقیقه
چگونه می‌شود بزرگترها را دیوانه کرد؟
3 دقیقه
اتاق شکنجه
6 دقیقه
اسکیت‌بازی بزرگ
6 دقیقه
هر چیزی را می‌شود کرایه کرد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15
نویسنده
مترجممونا قائمی
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپی گام
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۴۰۵۰۰ ۲۸,۳۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15

امین طاها زارع طبیبی
۱۴۰۲/۷/۱
بنظره عالی است من تمام جلد هاش را دارم وگوش دادم خیلی اموزندس برای بچه‌ها و طنز تمام چیزب که می‌توانم از عالی هم بهتر تره اگر دنبال کتاب صوتی برای بچه‌ها و خودتان می‌گردید این کتاب را پیش نهاد می‌کنم
Amir mahdi
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
عالی دوسش داشتم ولی نسبت به قیمتش حجمش کم بود ولی در کل من‌ای جی رو خیلی دوست دارم چون با هم در مورد مدرسه هم نظریم ولی داستان زیبایی توصیه می‌کنم بخرید
ف ی
۱۴۰۲/۳/۱۶
شیطنت‌های بچگانه و گویندگان حرفه‌ای باعث شده تمامی کتاب‌های مدرسه پرماجرا روبمحض قرار گرفتن در کتابراه تهیه کنم و با دخترم گوش کنم.
بسیار پیشنهاد میکنم
سادینا رستمی
۱۴۰۱/۱۱/۸
کتاب بسیار زیبا با کلام شیرین و رسا و بی نظیر خانم شرگان انورزاده عزیز که این قصه را بسیار شنیدنی کرده.
مهرانوش کشاورز
۱۴۰۱/۱۲/۴
این کتاب عالیه من که هر شب گوش میدم...
این کتاب برای بچه‌های ۶تا ۱۰ یال خوبه و بچه‌ها میتونن با اون سرگرم بشوند
سارا
۱۴۰۲/۱۲/۷
سلام.
کتاب جالبی است و دخترم خیلی این کتاب رو دوست داره، تا حالا چند بار گوش کرده.
با تشکر از کتابراه
مهدی خاکی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
سلام واقعا کتاب قشنگ و خنده داری هست من برای دخترم گرفتم ولی خودم هم هر شب باهاش گوش میکنم.
محمدصادق اصغری
۱۴۰۲/۹/۲۱
من کیانم‌ی دأنش آموز و از این کتاب بسیااااار خوشم اومد و کلی لذت بردم🙏😍
ندا حدیدی
۱۴۰۲/۸/۱۳
به نظر من این کتاب یکی از بهترین کتاب هاست
حسن آبیاری
۱۴۰۲/۵/۲۲
مدرسه پرماجرا داستان‌های آموزنده‌ای برای کودکان ۶ تا ۸ ساله داره
M.kool
۱۴۰۲/۴/۱۱
از این دست کتاب‌ها برای ایجاد شوق سخن گفتن هم وسعت بخشیدن به کلمات بچه‌ها عالیه
ابراهیم زبیری
۱۴۰۲/۹/۳۰
دخترم خوشش اومد، ولی جزو داستان‌هایی که قبل از خواب بشه گوش داد نیست...
الا کتابخوان
۱۴۰۲/۸/۱۲
ممنونم از شما عالی بود و لذت بردیم لطفا کتاب‌های بعدی رو زودتر بگذارید
nahid julaieha
۱۴۰۲/۱/۱۰
این بهترین داستان از سری کتاب‌های مدرسه پر ماجرا بود که تا حالا گوش دادم.
ام البنین حسن زاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
14 تای قبلی رو گوش دادیم خیلی دنبالش بودیم تا پیداش کردیم خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 33

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15

برای دریافت کتاب صوتی مدرسه یا پادگان: مدرسه پرماجرا 15 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.