معرفی و دانلود کتاب صوتی هدف گذاری: راهنمای دستیابی به اهدافی که شما را هیجان‌زده می‌کند

عکس جلد کتاب صوتی هدف گذاری: راهنمای دستیابی به اهدافی که شما را هیجان‌زده می‌کند
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدف گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدف گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هدف گذاری: راهنمای دستیابی به اهدافی که شما را هیجان‌زده می‌کند

کتاب صوتی هدف گذاری نوشته‌ی تیبو موریس، راهنمایی برای تعیین هدف و انتخاب استراتژی مناسب برای رسیدن به آن با استفاده از متد SMARTEST است. تیبو موریس در این اثر به شما کمک می‌کند تا اهدافی متناسب با آنچه می‌خواهید در زندگی به دست بیاورید تعیین کنید و همچنین از مشکلات و موانعی که بر سر راهتان خواهد بود مطلع باشید تا از آن‌ها اجتناب کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی هدف‌گذاری

انسان‌ها همگی در زندگی خواسته‌هایی دارند که برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنند. زمان و انرژی محدود ما اما نیاز به کار هوشمندانه و برنامه‌ریزی‌شده را بالا می‌برد. نمی‌توانیم بدون فکر، در راه رسیدن به هدفی پا بگذاریم و پس از صرف زمان، انرژی و هزینه‌ی زیاد بفهمیم که کل مسیر را اشتباه آمده‌ایم. بنابراین زمانی که رویای داشتن چیزی در ذهنمان شکل می‌گیرد، باید کل مسیر رسیدن به آن را در ذهنمان ترسیم کنیم. روش‌های زیادی برای هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی وجود دارد؛ تیبو موریس (Thibaut Meurisse) در کتاب صوتی هدف‌گذاری (Goal Setting: The Ultimate Guide To Achieving Goals That Truly Excite You)، تکنیک SMARTEST را برای انجام این کار انتخاب کرده و فرایند تعیین اهداف را از یک پله عقب‌تر، یعنی سنجش درستی و کارآمدی هدف به شما آموزش می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هدف گذاری

تیبو موریس در کتاب صوتی هدف‌گذاری بر این مسئله تأکید دارد که صرفاً انتخاب یک هدف، و بعد سخت کار کردن برای دستیابی به آن مفید و موثر نخواهد بود؛ بلکه باید در ابتدا همسو بودن هدف با ارزش‌ها و مسیر کلی ما در زندگی بررسی شود. آیا آنچه ذهنمان را بر رویش متمرکز کرده‌ایم پتانسیل رساندن ما به جایگاهی بالاتر را دارد؟ آیا باعث پیشرفت و بهتر شدن دیگر جنبه‌های زندگیمان می‌شود؟ اگر جواب این سوالات «بله» باشد، آن‌گاه می‌توانیم دست به برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی بزنیم. باید همواره این را به خاطر داشته باشید که محقق شدن یک ایده، در خواب و رویا اتفاق نمی‌افتد و تصور رسیدن به آرزویی آن را واقعی نمی‌کند. پس برای رسیدن به یک رویا، باید به برنامه‌ای عملی و کاربردی مجهز باشید.

کتاب صوتی هدف‌گذاری، ابتدا پروسه‌ای 4 مرحله‌ای را به شما می‌آموزد که با استفاده از آن بتوانید بر محدودیت‌های ذهنی خود غلبه کنید و به چیزی فراتر از آنچه انتظارش را دارید برسید. نویسنده سپس از اشتباهات احتمالی صحبت می‌کند و روش اجتناب کردن از آن‌ها را نیز در ادامه توضیح می‌دهد. تیبو موریس در این کتاب به شما کمک می‌کند تا با بیدار کردن خوش‌بینی در ذهنتان، راه رسیدن به اهدافتان را هموار کنید و همچنین بدانید که چطور از اراده، انگیزه و پشتکارتان در برابر ناامیدی‌ها و سختی‌های راه محافظت کنید.

کتاب صوتی هدف‌گذاری اثری از تیبو موریس است که توسط ساسان جعفرنیا به فارسی ترجمه شده. انتشارات زمان تغییر ناشر صوتی و متنی این کتاب بوده و محمدمهدی عربشاهی نیز گویندگی آن را به عهده داشته.

نکوداشت‌های کتاب هدف‌گذاری

  • تیبو موریس کتابی فوق‌العاده برای هدف‌گذاری خلق کرده است. (Anthony Edward Desercey)
  • کتابی بسیار ارزشمند! آن را به همه توصیه می‌کنم، همه می‌توانند از این روش بهره ببرند. (Karen Dye)
  • من به شدت تحت‌تأثیر کتاب قرار گرفتم و هیجان‌زده شدم. به شخصه چندین بار آن را خوانده و گوش داده‌ام. (Lance Alwood)
  • مهم‌ترین چیز در زندگی، توانایی شما در تعیین هدف و رسیدن به آن است. این کتاب چگونگی رسیدن به این هدف‌ها را به شما نشان می‌دهد. (Brian Tracy)
  • من آثار دیوید آلن، جک کنفیلد، برایان تریسی و بسیاری دیگر از نویسنده‌های محبوب را خوانده‌ام، و به نظرم کتاب تیبو موریس در کنار همه‌ی این غول‌ها در یک جایگاه ایستاده است. از خواندن این کتاب ناامید نخواهید شد. (John Henry Ruggier)

کتاب صوتی هدف‌گذاری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در مسیر رسیدن به اهدافتان به شکلی کارآمدتر و هوشمندانه‌تر حرکت کنید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی هدف گذاری: راهنمای دستیابی به اهدافی که شما را هیجان‌زده می‌کند می‌شنویم

مشکلات اصلی که هنگام تعیین اهداف باید از آن‌ها اجتناب کرد:

هدف‌گذاری وقتی به درستی انجام شود، تعیین اهداف به شما قدرت می‌دهد. بااین‌حال، اگر مراقب نباشید، ممکن است با موانعی روبرو شوید. اکنون، من قصد دارم چند تله را بیان کنم تا بتوانید از آن‌ها اجتناب کنید. اگر این مسائل بالقوه را قبل از تعیین اهداف در نظر بگیرید، برای رویارویی موفقیت‌آمیز با آن‌ها مجهزتر خواهید بود.

1. ناآگاهی از عوامل محدود‌کننده

مغز ما برای جستجوی پاداش و اجتناب از درد، ناراحتی و ترس طراحی شده است. برای تغییر، سیم‌کشی نشده است، بنابراین از ترس از شکست مراقب باشید. اگر آن را کنترل نکنید، می‌تواند منجر به خود خرابکاری شود. همچنین باید باورهای محدودکننده یا موانع ذهنی را که ممکن است شما را عقب نگه دارد، شناسایی کنید.

راه حل: از باورهای محدودکننده آگاه، مدیریت و ریشه کن کنید. (در بخش "انتقال اهداف خود به ناخودآگاه" بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد.)

2. تمرکز بیش‌ازحد بر روی هدف خود

این امر مستلزم آن است که آن‌قدر روی هدف خود متمرکز شوید که سایر جنبه‌های زندگی خود را نادیده بگیرید.

راه حل: مطمئن شوید که هدف خود را به طور منظم مورد ارزیابی مجدد قرار دهید و ارزیابی کنید که چگونه در کل زندگی شما جا می‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل یک: چرا تعیین هدف مهم است
45 دقیقه
فصل دو: نحوه‌ی تعیین اهداف مهم و هیجان‌انگیز
68 دقیقه
فصل سه: تعیین اهداف به روش SMARTEST
87 دقیقه
فصل سه ـ قسمت دو
23 دقیقه
فصل چهار: سایر نکات مهم
4 دقیقه
نتیجه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هدف گذاری: راهنمای دستیابی به اهدافی که شما را هیجان‌زده می‌کند
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا
راویمحمدمهدی عربشاهی
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هدف گذاری

Javid Amini
۱۴۰۳/۱/۲۳
در این کتاب، موریس به توضیح اهمیت تعیین اهداف در زندگی و شغل می‌پردازد. او به خوانندگان روش‌ها و تکنیک‌هایی را ارائه می‌دهد که به آن‌ها کمک می‌کند تا اهداف خود را مشخص کرده و به دست آورند. این کتاب به عنوان یک راهنمای عملی برای بهبود زندگی شخصی و حرفه‌ای شناخته می‌شود و برای افرادی که می‌خواهند به طرز موثرتری زندگی کنند، مفید است.
علی مرادخانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
محتوای کتاب و صدای راوی در حد متوسط است
خیلی جذب محتوای کتاب نمی‌شوید
ولی در کل مفید است
علیرضا محلوجی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
خیلی خوب بود اگه دنبال موفقیتید از دستش ندید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هدف گذاری

برای دریافت کتاب صوتی هدف گذاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.