معرفی و دانلود کتاب صوتی هدیه

عکس جلد کتاب صوتی هدیه
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هدیه

کتاب صوتی هدیه نوشتۀ اسپنسر جانسون، به شما کمک می‌کند تا راه سعادت و خوشبختی را در زندگی‌تان بیابید و با ایجاد تغییرات شگرف در زندگی شخصی و شغلی خود از تک‌تک لحظات‌تان لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی هدیه:

این کتاب داستان هیجان‌انگیز سفر مردی جوان به دوران بزرگسالی و کندوکاو پی در پی او برای هدیه یا همان موهبت بزرگ و مرموزی است که یک پیرمرد دانا به وی معرفی کرده بود. پیرمرد این هدیه (The Present) را ارزشمندترین موهبتی شمرده بود که آدمی می‌توانست صاحبش باشد. چرا؟ زیرا این هدیه هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد.

زمانی که پسر جوان به مردی بالغ تبدیل می‌شود، به ناامیدی از زندگی و شغلش می‌رسد. از این رو نزد پیرمرد می‌رود تا از او برای پیدا کردن هدیه کمک و راهنمایی بگیرد. پیرمرد دانا به او می‌گوید: «این فقط تو هستی که توان پیدا کردن هدیه را داری.» مرد جوان با اتکا به توصیه پیرمرد، سرتاسر جهان را در پی این موهبت جادویی زیر پا می‌گذارد، هدیه‌ای که در این دنیای متغیر، بدون تغییر می‌ماند و موجب خوشحالی و موفقیت در زندگی می‌گردد. مرد جوان با جست‌وجوی فراوان هیچ‌گاه از این هدفش دست برنمی‌دارد و سرانجام موفق به کشف هدیه می‌شود.

ممکن است این هدیه برای شما نیز همچون این مرد جوان، بهترین موهبتی باشد که بتوانید به آن دست پیدا کنید و آن را به خود و عزیزانتان هدیه دهید. اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) در این کتاب صوتی با بیان این داستان به شما می‌گوید که چطور می‌توانید به خوشبختی، شادی، خلاقیت، موفقیت و آرامش دست یابید. به عقیدۀ او کشف این راز هدیه‌ای برای همۀ انسان‌هاست.

شنیدن کتاب صوتی هدیه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب به افرادی که می‌خواهند در زندگی شخصی و شغلی خود تغییر و تحول ایجاد کنند پیشنهاد می‌شود. همچنین می‌تواند برای تمامی کسانی که به موضوعات روانشناسی علاقه دارند جذاب و مفید باشد.

با اسپنسر جانسون بیشتر آشنا شویم:

اسپنسر جانسون یکی از مهم‌ترین نویسندگان در حوزۀ مدیریت و فروش در جهان است. میلیون‌ها نفر از علاقه‌مندان آثار او موفق شده‌اند به آسانی با اعتماد به خود در شغل، کار و زندگی به موفقیت دست یابند. از دیگر آثار او می‌توان به چه کسی پنیر مرا برداشت، قله‌ها و دره‌ها، نقش مادر در تربیت کودک و نقش پدر در تربیت کودک اشاره کرد. او همچنین کتاب مدیر یک دقیقه‌ای را به همراه کنت بلانچارد نوشته است.

در بخشی از کتاب صوتی هدیه می‌شنویم:

- «مرد جوان امروز حالت چطوره؟»

مرد جوان در حالی که حس خوبی نداشت خندید. «بعضی روزها خوبم و بعضی روزها خوب نیستم.» بعد در مورد چالشی که با آن دست‌وپنجه نرم کرده بود با پیرمرد صحبت کرد. «من متوجه نمی‌شوم. من اغلب درگیر زمان حال بودم. حتی دیگران بابت توانایی‌هایم برای تمرکز زیادم روی کارها نظر مثبتی دادند. بر روی اینکه از گذشته‌ام درس بگیرم بدون آنکه احساس پشیمانی کنم کار کردم و از هر آنچه که یاد گرفته بودم در مسیر بهتری استفاده کردم. البته ممکن است نتوانم همه چیز را تحت کنترلم بگیرم و شاید کارم برایم بیش از حد سنگین و بزرگ است.»

- «در حال حاضر ممکن است همین طور باشد. تنها چیزی که متوجه آن نشدی این است که هنوز یک نشانه از زمان حال وجود دارد که آن را کشف نکردی. البته این درست است که تو داری در مورد چیزهای گذشته یاد می‌گیری و از آن آموخته‌ها برای بهبود زمان حال و در حال زندگی کردن استفاده می‌کنی و فکر می‌کنم که بیش از سابق شکرگزار جهان اطرافت هستی و برای آن مؤثرتر واقع شدی. پس تو پیشرفت چشمگیری یافتی ولی قسمت مهمی که هنوز آن را کشف نکردی سومین نشانه است که آینده نام دارد.»

- «ولی وقتی من خیلی به آینده فکر می‌کنم اضطراب می‌گیرم. می‌دونم وقتی که در مورد خانه‌ای که دوست دارم داشته باشم یا ترفیع رتبه‌ای که دوست دارم توی کارم به دست بیاورم و خانواده‌ای که دوست دارم داشته باشم رویاپردازی می‌کنم، دیگر در زمان حال زندگی نمی‌کنم و از آن غافل می‌شوم و احساس سردرگمی می‌کنم.»

- «درست است. چون در آینده زندگی کردن هوشمندانه نیست و دقیقاً به همین دلیل است که تو احساس سردرگمی و اضطراب می‌کنی. اما در حقیقت کار هوشمندانه این است که با کمک حال آینده را بسازی حتی اگر برحسب اتفاق خوش‌شانسی بیاوری ولی روزی این خوش‌شانسی به آخر می‌رسد و می‌تواند تو را به سمت مشکلات دیگری سوق بدهد.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
پیش‌داستان
26 دقیقه
فصل اول - داستان هدیه
17 دقیقه
فصل دوم - بودن
13 دقیقه
فصل سوم - آموختن
33 دقیقه
فصل چهارم - خلق کردن
23 دقیقه
بعد از داستان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هدیه
نویسنده
مترجمنازنین فرهنگ
راویفرزانه فائزی، مهیار ستاری، اعظم حبیبی، احمد لشینی، محسن خدری، نسترن نجاران
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هدیه

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۲۷
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان. این کتاب خوب از یک نویسنده‌ی با اندیشه و ثابت شده ست که با کتب دیگرش خیلی حرف برای گفتن داشته و داره. موضوع جالبی را در قالب داستان کوتاه گنجانده و داره به خواننده القا می‌کنه این مفهوم مهم زندگی را که لحظه‌ی حال تمام دارایی تو از این دنیا هست و باید به نحو ازش احسنت استفاده‌ کرد. نه در حسرت گذشته باقی بمان و نه افسوس و استرس آینده‌ی نامعلوم را بخور چون اینجاست و الان که باید زندگی کرد. به نظرم کتاب جالبی بود و نکات جالب تری هم بیان کرده که به خوبی میشه درکش کرد. ترجمه‌ی عالی و خوانش راویان فوق العاده بود. سپاس از تیم خوب کتابراه و تهیه کنندگان این اثر خوب
Kamran-gh
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
واقعا عالی است، چون در زمان حال زندگی کردن، باعث میشه نه به گذشته فکر کنی نه نگران آینده باشی، بلکه باید با داشته هایت در ان لحظه شاد باشی و زندگی کنی. پس هر چه غر بزنی و استرس به خودت راه بدهی خودت رو ویران می کنی، تمام مشکلاتت رو به خدای مهربان بسپار خودش در بهترین زمان و در بهترین لحظه ان رو حل میکنه پس زمان حال رو بچسب و نگران هیچی نباش، فقط به پروردگارت توکل کن و شکرگزارش باش. همین.
ابوالفضل جباری
۱۴۰۰/۵/۱
این کتاب بهترین هدیه برای کسایی که خیلی دوستشون دارین. کتابی کوتاه و سراسر مطالب آموزنده.
متین رستگار
۱۴۰۱/۲/۲۳
خیلی خوب و عالی بود ارزش گوش دادن داره
Naser Mahpeikar
۱۴۰۰/۷/۱۳
کتاب قبلا خوانده‌ بودم عالی است.
Hamid Hassan pour
۱۳۹۹/۱۱/۱
کتابی بر پایه منطق معقول و بدیهیات
Sharif Alboshokeh
۱۴۰۰/۷/۱۶
بسیار بسیار عالی
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هدیه

برای دریافت کتاب صوتی هدیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.