معرفی و دانلود کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

عکس جلد کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو
قیمت:
۸۵۸۰۰ ۶۰,۰۶۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

چگونه می‌توانیم در نخستین لحظات بیداری در صبح، کیفیت بالای روز خود را تضمین کنیم؟ جول اوستین و ویکتوریا اوستین در کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو به این پرسش پاسخ می‌دهند.

درباره‌ی کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

اولین لحظه‌ای که در بستر خواب، چشم خود را باز می‌کنید با چه چیزی مواجه می‌شوید؟ چه تصاویری را می‌بینید؟ پنجره‌ی اتاق؟ چراغ خاموش بالای سرتان؟ یا صفحه‌ی نمایشگر تلفن همراهتان؟ درست در همین لحظات چه افکاری به سراغ شما می‌آیند؟ هجوم اضطراب کارهای پیش رو یا هیجان آغاز یک روز تازه؟ آیا راهی وجود دارد که با به کار گرفتن آن، از همان نخستین لحظات آغاز روز، کیفیت حال خودتان را تضمین کنید؟ پاسخ این سؤال مثبت است و کلید آن در دستان جول اوستین و ویکتوریا اوستین قرار دارد. آن‌ها در کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو (Wake Up to Hope) دراین‌باره نکات و راهبردهای مهمی را با شما به اشتراک می‌گذارند.

نحوه‌ی شروع روز اغلب تعیین می‌کند که چه روزی خواهید داشت. اگر صبح از خواب بیدار شوید، در حالی که خوابی آسوده و بی‌انقباض را پشت سر گذاشته‌اید، کیفیت روز شما متفاوت خواهد بود نسبت به وقتی که با افکار منفی از خواب برمی‌خیزید. با شنیدن این کتاب و استفاده از راهکارهای جول و ویکتوریا اوستین، در هر روز از زندگی خود معجزه‌ای بزرگ را رقم بزنید.

نویسندگان برای اصل و اساس آموزه‌های این کتاب، یک برنامه‌ی عبادی در نظر گرفته‌اند. مخاطبان اصلی این کتاب صوتی کسانی هستند که می‌خواهند در آغاز هر صبح، حتی در روزهای پرمشغله یک عبادت مختصر و مفید داشته باشند. عمل به راهبردهای روشنگر این کتاب صوتی هرگز برای شما طاقت‌فرسا یا خسته‌کننده نخواهد بود. از خلال این برنامه‌ی روزانه و تمرین مداوم، جول و ویکتوریا اوستین آرمان‌های بلند و پیغام‌های مهم و ارزشمند خود را برای تقویت ایمان در اختیار شما خواهند گذاشت.

نشر صوتی ماه‌آوا با همکاری انتشارات نسل نواندیش، ترجمه‌ی افسانه مقدم را از این کتاب برگزیده و آن را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر نموده است. این اثر را با صدای فرنوش پیغامی می‌شنوید.

کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهی هستید که با استفاده از آن هر روز صبح محموله‌ای از ایمان و امید را مانند یک داروی تزریقی دریافت کنید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

نویسندگان کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو را بیشتر بشناسیم

جول اوستین (Joel Osteen) نویسنده، سخنران، کشیش، راهبر زندگی و مربی متولد آمریکا است. او یکی از معروف‌ترین فعالان حوزه انگیزش و موفقیت است که با الهام از تعالیم عسیح مسیح، مردم را به سمت زندگی سرشار از اعتمادبه‌نفس، رضایت و خوشبختی دعوت می‌کند. اوستین بیشتر از ده کتاب پرفروش را منتشر کرده است و از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین رهبران مسیحی در جهان یاد می‌شود. از آثار دیگر این نویسنده‌ی متفاوت و محبوب می‌توان به کتاب‌های «روزت را مدیریت کن»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «تفکر مثبت» و «فراتر از محدودیت» اشاره کرد.

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) کشیش، نویسنده و همسر جول اوستین است. او مجری برنامه‌ای هفتگی در Joel Osteen radio است که در رادیو ملی آمریکا پخش می‌شود. ویکتوریا اوستین بیشتر از هشت میلیون دنبال‌کننده در رسانه‌های اجتماعی دارد و از فرصت‌های مختلف برای برقراری ارتباط با علاقه‌مندان آثار خود استفاده می‌کند. اگر علاقه دارید آثار بیشتری از این نویسنده بخوانید توجه شما را به کتاب‌های «عاشق زندگی‌ات باش»، «شکرگزاری»، «تو بی‌نظیری» و «خداوند شما را انتخاب کرده است» جلب می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو می‌شنویم

وقتی پطروس وارد سرزمین موعود شد، مدعیان از او عیب‌جویی کردند. روزی عیسی مسیح در عبادتگاه نشسته بود. آن روز روز نیایش و استراحت بود. او مردی را دید که دستش مانند چوب خشک شده بود. مسیح فقط گفت: «دستت را دراز کن.» و آن مرد بی‌درنگ شفا یافت. پیشوایان آیینی و فریضیان آن جا بودند و از مسیح خوششان نمی‌آمد. با این که مسیح شاهکار کرده بود او را مسخره کردند. زیرا او این کار را در روز استراحت انجام داده بود. فرقی نمی‌کند که چه کاری انجام می‌دهی. برخی از مردم با تو موافق نخواهند بود. حتی اگر تغییر کنی، تمام خواسته‌هایشان را برآورده کنی و به تمام آن‌ها پاسخ مثبت بدهی، باز هم یک مشکل پیدا می‌کنند. اما اگر بیاموزیم که این صداهای عیب‌جو را نادیده بگیریم، خود را از بسیاری از دردها و دلشکستگی‌ها حفظ می‌کنیم. تو به تأیید آن افراد احتیاجی نداری. ضرورتی ندارد که آن‌ها روحیه‌ات را بالا ببرند. شاید هم تلاش می‌کنند که بد به نظر برسی. اما اگر همچنان بزرگ‌منشی کنی، و اجازه دهی که خداوند در نبردهای تو مبارزه کند، هرچه بیشتر درباره‌ی تو حرف بزنند، خداوند نعمت‌های بیشتری به تو می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
قسمت اول
36 دقیقه
قسمت دوم
32 دقیقه
قسمت سوم
33 دقیقه
قسمت چهارم
32 دقیقه
قسمت پنجم
33 دقیقه
قسمت ششم
32 دقیقه
قسمت هفتم
35 دقیقه
قسمت هشتم
32 دقیقه
قسمت نهم
35 دقیقه
قسمت دهم
29 دقیقه
قسمت یازدهم
34 دقیقه
قسمت دوازدهم
29 دقیقه
قسمت سیزدهم
33 دقیقه
قسمت چهاردهم
30 دقیقه
قسمت پانزدهم
34 دقیقه
قسمت شانزدهم
31 دقیقه
قسمت هفدهم
33 دقیقه
قسمت هجدهم
24 دقیقه
قسمت نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو
نویسنده،
مترجمافسانه مقدم
راویفرنوش پیغامی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۵۸۰۰ ۶۰,۰۶۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۶
فقط یک ستاره ندادم بخاطر طرز خوانش گوینده که یجور خاصی میخونه. حیف باشه، کتاب به این خوبی رو انقدر بی‌احساس میخونه انگار که صدا کامپیوتری هست و صدا روی صدا میاد و کلمه روی کلمه میاد و خسته کننده و یکنواخت و بی روح میشه وگرنه متن کتاب خیلی خوب بود و باعث میشه ایمان آدم نسبت به خدا بیشتر بشه و این و ایمان باعث میشه درجاهای درست توکل کنیم این توکل هم باعث میشه کلی آرامش بگیریم.
من نسخه‌ی صوتی دیگری از این کتاب پیدا نکردم و پیشنهادی ندارم. پیشنهادم اینه که نسخه چاپی این کتاب رو بگیرید و هر روز صبح، همین که ازخواب بیدار شدید یک صفحه بخونید تا نتیجه که همان ایمان و توکل و آرامش در زندگی هست رو بدست بیارید. شاد باشید
بابک نیکوئیان
۱۴۰۲/۴/۲۵
تمام کتب جول اوستین عالی هستند و تاثیر گذار، شخصا خیلی خیلی این متفکر مسیحی به من در آرامش داشتن و کسب موفقیت در زندگی روزمره‌ام کمک کرده است ولی این کتاب خاص، به نظرم شاهکاریست در میان کتب ایشان، شاید چون همسرشان هم در نوشتن این کتب با ایشان همکاری داشته است...، ترجمه و روایت صوتی کتاب نبز به نظر من عالیست، ممنونم از پدید آورندگان این اثر زیبا
مهسا .ر
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
اگر ناامید هستید و احساس میکنید در تاریک‌ترین قسمت زندگی خود هستید این کتاب مناسب شماست! البته خداباوری شرط اصلی گوش دادن به این کتاب است! اگر احساسات معنوی بالایی دارید اما ناامید هستید این کتاب چراغی می‌تواند باشد برای مسیر تاریک زندگی شما.
حیدرتولی خانلو
۱۴۰۲/۴/۵
باسلام این کتاب عالیه کلمات این کتاب خیلی زیباست و کاملا متفاوت مثل زیرخاکی میمونه ولی خب کتابیه که نمیشه به ضبط ماشین وصل کرد که همه گوش بدن به نظر دیگران خسته کننده س باید اهل دل باشی بدونی این کتاب چیه
سمیه عزیزی
۱۴۰۲/۱/۱۱
من کتاب‌های جول اوستین رو بسیار زیاد دوس دارم بهم آرامش میده، در این کتاب هم خیلی درمورد افکار درست و درخواست خوب از خداوند صحبت میکنه و روزت رو میسازه اول صبح به این کتاب گوش بدین خیلی انرژی مثبتی دریافت میکنی🌹
رضاحیدریان
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
بسیار عالی و فوق العاده خیلی حس خوبی دارم باگوش کردن این کتاب ازگوینده خوبش هم سپاسگذارم که قشنگ توضیح میده پیشنهاد میکنم این کتاب فوق العاده روبه همه چون حس خوبی میده به ادم که همیشه تو هرشرایط خدارو وارد زندگیش کنه
سید محمد موسوی
۱۴۰۲/۳/۱۲
کتابی فوق العاده انرژی بخش! من هر روز صبح تا رسیدن به محل کارم فایل صوتیشو گوش میکنم، بمب انرژی و شکر پروردگاره، ازون جایی که به شکل دعا هم هست، هزار بار هم گوش کنی تکراری نمیشه! با خدا باشید!
حدیثه محمدی
۱۴۰۲/۱۰/۷
بیشتر از چیزی که فکرشو بکنید لذت بخش و امیدبخشه. ایمان گرانبهاترین چیزیه که خداوند بهمون هدیه داده و با این کتاب میتونیم اینو به خودمون یادآوری کنیم‌. بارها و بارها این کتاب رو گوش خواهم داد.
Marjan
۱۴۰۲/۵/۲۶
بسیار کتاب مفیدی هست من بعد مدتی کتاب میخونم ذهنمو ازاد میکنم بعد دوباره ذهنم مشغول میشه این کتاب بهترین‌ها هست که واقعا از کجا شروع کنیم کلمات مثبت افکار مثبت از شک بیرون بیایم
نرگس سلطانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
کتاب فوق العاده‌ای بود طوری که من هر روز باید حداقل یه فصل رو تکرار کنم و هر بار ارامش به عجیبی دست پیدا میکنم
فاطمه زارع
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
باسلام. کتاب‌های جول آستین همه عالی هست. به آدم امید میده. هر روز باید به‌گوش بدی. ممنون از کتابراه🙏💖💖💖💖
سمانه حقانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
بسیار ارامش بخش.... انگار خدا باتو صحبت میکند. هیچ بودن انسان ودرعین حال معشوق خدابودن را حس میکنی.
فاطمه کریم پور
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
سلام. خیلی عالیه امروزخریدم ودارم گوش میدم خیلی کاربردی و آرامش بخش. فقط یک کلمه بی نظیره بخرید حتما. سپاسگزارم
فاطمه لبافی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
جملات مثبتی که در طول کتاب بیان میشه بسیار عالی و کاربردی هست
من مدام ازش استفاده میکنم
مصطفی اصلانی
۱۴۰۳/۱/۱۱
بسیار عالی روزی نمیشه که به این کتاب گوش ندم به من آرامش میده و دعاهای خیلی خوب هم درونش هست
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

برای دریافت کتاب صوتی هر روز صبح با امید از خواب بلند شو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.