معرفی و دانلود کتاب صوتی هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد!

عکس جلد کتاب صوتی هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد!
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد!

کتاب صوتی هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد! نوشته‌ی کریس واس، از جمله کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز، به شما یاد می‌دهد که کنترل مکالماتی را که به زندگی و کارتان مربوط هست به دست آورید.

با خواندن کتاب صوتی هرگز سازش نکنید (Never Split The Diffrences)، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از داشتن درک عمیقی از روانشناسی انسان، ماشین را با قیمت پایین‌تری بخرید، حقوقتان را افزایش دهید و کاری کنید کودکتان در زمان مقرری بخوابد.

کریس واس (Chris Voss) در این کتاب صوتی، از تجارب کاری که در بیش از دو دهه در دفتر تحقیقات فدرال (FBI) کسب کرده‌، بهره گرفته‌ تا جوهره اصول و شیوه‌هایی را که برای رسیدن به روش جدید و هیجان‌‌انگیز کنونی به کار برده‌ در اختیار شما قرار دهد تا برای خلع سلاح، نفوذ و تسلیم شدن طرف مقابل‌تان در هر مذاکره‌ای استفاده کنید. همچنین به شیوه‌ای انجام می‌شود که طرف مقابل آن را تصدیق می‌کند.

اولین قدم برای دستیابی به تسلط در مذاکرات روزانه، این است که بر بیزاری‌ که از مذاکره دارید غلبه کنید. لازم نیست که آن را دوست داشته باشید؛ فقط لازم است که درک کنید جهان چگونه عمل می‌کند. مذاکره به این معنا نیست که زورگویی کنید و یا دیگران را سرکوب کنید. صرفا به این معنی است که بازی هیجانی که جامعه بشری برای آن تنظیم شده است را انجام دهید. در این جهان، هر چه را که بخواهید به دست می‌آورید. فقط باید به درستی درخواست کنید. بنابراین برای طلب حقتان، چیزی را بخواهید که فکر می‌کنید درست است.

بنابراین موضوع اصلی کتاب صوتی هرگز سازش نکنید، این است که شما را آماده پذیرش مذاکره کند و به شما یاد دهد که چطور به شیوه کاملا روان‌آگاهانه‌ای چیزی را که می‌خواهید به دست بیاورید. یاد خواهید گرفت که از احساسات، غرایز و بینش خود در هر نوع مواجهه‌ای استفاده کنید، تا ارتباط بهتری با دیگران برقرار کنید، آنها را تحت تاثیر قرار دهید و به چیزهای بیشتری دست یابید.

هر فصل این کتاب صوتی با داستان کوتاهی در مورد مذاکره با گروگان‌گیران شروع می‌شود، که سپس به منظور توضیح شیوه‌هایی که موثر واقع شدند و شیوه‌هایی که شکست خوردند، آن داستان کالبد شکافی می‌‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد! می‌شنویم:

هر بینش روانی و اطلاعات جدیدی که فاش می‌شود، مذاکره را یک گام به جلو می‌برد و اجازه می‌دهد تا یکی از فرضیه‌های محتمل را به خاطر دیگری کنار بگذارید. شما باید با طرز فکرِ کشف، در این فرآیند درگیر شوید. هدف اصلی شما باید این باشد که تا جایی که امکان دارد اطلاعات را استخراج و نظاره کنید. و این یکی از دلایلی است که باعث می‌شود افراد بسیار باهوش اغلب در مذاکرات مشکل داشته باشند. آن‌ها بسیار باهوش هستند و فکر می‌کنند که چیز جدیدی برای کشف کردن وجود ندارد، چرا که آن‌ها به همه‌چیز واقفند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
64 دقیقه
فصل 1: قوانین جدید
72 دقیقه
فصل 2: آینه باشید
73 دقیقه
فصل 3: فقط دردشان را احساس نکنید، بلکه به آن برچسب بزنید
61 دقیقه
فصل 4: مراقب «بله» گفتن باشید، در «نه» گفتن استاد شوید
45 دقیقه
فصل 5: شرایط لازم برای دو کلمه‌ی متحول‌کننده‌ی مذاکرات را بوجود آورید
78 دقیقه
فصل 6: واقعیت آن‌ها را دستکاری کنید
58 دقیقه
فصل 7: توهم کنترل ایجاد کنید
67 دقیقه
فصل 8: اجرای توافق را تضمین کنید
68 دقیقه
فصل 9: حسابی چانه بزنید
85 دقیقه
فصل 10: قوی سیاه را پیدا کنید
20 دقیقه
پیوست: برنامه «یک صفحه‌ای» مذاکره را آماده کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد!
نویسنده
مترجمشهلا ثریاصفت
ناشر صوتی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد!

مهدی صالحی
۱۴۰۱/۳/۱۷
می‌دونید چیه؟!!!
من تعجب می‌کنم چطور دوستان از این کتاب صوتی تعریف می‌کنند درحالی که پر از غلط‌های گوینده‌ست!
منم موافقم که کتاب فوق‌العاده‌ای هست، عاشقشم و دارم نسخه چاپیش رو می‌خونم اما این نسخه صوتی پر از غلط و اشتباهه!!
دو موردش رو مثال می‌زنم:
گوینده به تکنیک سوالِ باز می‌گه: soal baz
- خب اینجا که معنی واژه به کل عوض شد!!
یا به قوی سیاه می‌گه: ghaviye siah!
گوینده جان، اون قو یک پرنده‌ست و اونی که شما خوندی مال باشگاه و زورخانه‌ست عزیز دل!
لطفا این کتاب باارزش رو درست بخونید...
فوآد شبانی
۱۴۰۲/۶/۲۸
کاش این کتاب را وقتی بیست سالم بود میخواندم! به شما مطالعه آن را بشدت توصیه میکنم چون تمام موارد آن ورای فضای کاری و تخصصی در زندگی خصوصی مصداق داشته و کاملا قابل اجرا است. اگر میخواهیم دستشان را بخوانید و همیشه یک گام جلوتر باشید، حتما این کتاب را مطالعه کنید تا به درک درست تری از تعاملات احتماعی دست یابید. تمرکز بر یک حقیقت مسلم و روشنگری بی نظیر این کتاب در باب ذات مذاکره و تعریف حقیقی زندگی ان را ابدیل به یکی از اثار اعجاز برانگیز برای من نمود. تا این لحظه نه بار انرا گوش کردم و باز هم خواهم کرد... چون دیگر قصد سازش ندارم! شما هم هرگز سازش نکنید...
H Moosavipoor
۱۳۹۷/۴/۲۸
کتاب از نظر محتوا بسیار غنی و کاربردی نگارش شده اما متاسفانه گوینده از سطح ابتدایی هم پایین تره کاش کتابراه این گونه کتاب‌های با ارزش رو به کسانی بده بخونن که کار بلدن و باعث بشه ارزش کار صوتی هم مثل کتاب بالا بره از هزینه هم ترسی نداشته باشه این اثر عالی مشتری خودش رو داره.
Ali Haeri
۱۳۹۸/۴/۲
کتاب فوق العاده ایست اما سوالاتی مطرح کرده‌ایدبیشتر بدرد ناشر ومولف اثر میخوره برای ثبت دیدگاه چندان کمکی درجهت بهبود rah book reader نمی‌کند بنظرم اگردررابطه با ترجمه و مهارت راوی ثبت دیدگاه مینمودید حتما متوجه این امر می‌شدید که نه تنها ترجمه آن تخصصی نیست بلکه راوی آن حتی سواد و فهم آن را ندارد که فرق بین قوی سیاه که یک پرنده است نه gavie siah. “قوی (پرنده) و قوی (قوت) “ این نشاندهنده آن است که حتی زحمت نظارت بر کیفیت محصولتونو بخود ندادین چه برسه به بازنگریو ارتقاء سطح اونو
amirbostony
۱۴۰۱/۹/۱۳
تو چه تیپی هستی؟ ١ تحلیلگر، ٢- سازشگر ٣- مدعی وقتی اینو یاد میگیری، انگار به عمق مذاکره وارد شوید! خودت رو بشناس ‌ طرف مقابل رو بشناس و با زبان خودش باهاش صحبت کن و از برداشت ‌های غلط دور بمون... یا پارادکس «من نرمال هستم» یعنی جهان در نظر دیگران، باید همانطور باشد که در نظر ماست، درسته؟ کتاب که رو بینظیری دید شما اول نسبت به خودتون تغییر میده و بعد یادتون میده چطور حامی واقعی خودتون توی مذاکره باشید... گوینده و مترجم هم عالی کار کردن...
عزیزه معلم
۱۳۹۷/۳/۲
محتوای کتاب عالیه و بی‌نهایت کاربردی. کاش گوینده هم مثل کتاب عالی بود. ولی در حدی هم که برخی اشاره می‌کنند گوینده بد نیست. کاش برای اینجور کتاب‌های ارزشمند گوینده‌های حرفه‌ای انتخاب بشه.
سین ب
۱۳۹۸/۱/۱۶
این از اون کتابهایی هست که وقتی خوندیش باید بگردی دنبال نسخه چاپیش. پیشنهاد می‌کنم این کتاب ارزشمند رو با کتاب چگونه با هر کسی صحبت‌کنیم از خانم لیل لوندز با ترجمه آقای مهدی قراچه داغی مطالعه کنید. هر دو کتاب رو از کتابراه خریدم. یکیش متنی بود یکیش صوتی و به این نتیجه رسیدم نسخه چاپیه هر دو رو باید هر کسی که دنبال برتری در مذاکره و فروش حرفه‌ای هست داشته باشه.
محمود حاجعلی اکبری
۱۳۹۷/۲/۳۱
کاشکی گوینده این کتاب رو پیدا میکردم. واقعا اثر گذاری این کتاب رو از بین برده
کورش کاشی
۱۴۰۱/۷/۱۹
کتاب خوبیه ولی گویندش اصلا حرفه‌ای نیست. صداش به درد این کار نمیخوره و لطایف کتاب خوانی رو واقعا نمیدونه بسیار مونو تن و تک بعدی خوانش می‌کنه. حتی با این وضع به نظر تمرین هم نکرده. در ضمن ممکنه ترجمه فارسی کتاب هم خیلی خوب نباشه ولی اصل مشکل که باعث سر رفتن حوصله میشه گویندگی کتابه.
zahra hrd
۱۳۹۹/۲/۲۰
یکی از فوق العاده‌ترین کتاب‌های مذاکره که خوندم. مثال‌هایی که میزنه به شدت به درک کمک میکنه‌. اگه مثل من خجالتی هستین این کتاب راه حل شماست. عالی عالی. ۱۰ بار بخونیدش. مشکل این کتاب صوتی نحوه بیان گوینده اس. من اصلا ارتباط برقرار نکردم. ولی بعد یکی ۲ فصل با صدای گوینده بیشتر ارتباط میکنید و کمتر تمرکزتونو بهم میزنه
امیررضا آکف
۱۴۰۰/۱/۳
گوینده این کتاب گویندیش زیاد جالب نیست ولی کتاب آنقدر محتوای مهم جالب و خفن دارد که اصلا صدای گویند به چشم نمیاد مثال بهترین بازیکنان جهان فوتبال را کنار هم گذاشتید و یک بازی کن بد مثلاً مهدی عبدی درکنار آن‌ها بازی میکند شاید بد باشد ولی در کنار اون همه ستار به چشم نمی‌آید
احمد قصابزاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
بنظرم یکم قیمت کتاب رو بالا ببرن عوضش از یک گوینده خبره استفاده بکنند خیلی بهتر از اینه که کتابی به این خوبی رو افتضاح جلوه بدن من الان برای اینکه خوابم نبره سرعت کتاب رو بردم بالا، اگه از خود کتاب بگم واقعا ارزش شنیدن و خواندن رو حتما و قطعا داره حتما گوش بدین عالیه.
علیرضا نورمحمدی
۱۳۹۷/۲/۱۴
کتاب خوبیه ولی متاسفانه خیلی ضعیف خوانده و اجرا شده ,لطفا شمایی که میخوای کتاب صوتی بخونی و بفروش برسونی بد نیست کمی در این مورد مطالعه و تمرین کنی چون آدم ترجیح میده خود کتاب رو بخونه تا بهتر متوجه بشه تا اینکه این طرز کتاب خوندنو تحمل کنه
حسین امینی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
یکی از فوق العاده‌ترین کتابایی که تو کتابراه گوش دادم این کتابه با این کتاب توی هرکاری که باشین میتونین بهتر مذاکره کنین چه یه فروشنده باشین چه یه تاجر یا حتی یه خریدار ساده که برای خرید به لباس فروشی میرین حتما گوش بدین و به یک بار گوش دادن اکتفا نکنین
Soheil Alipour
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
متاسفانه یکی از بی‌خودترین کتاب‌های است که در این اواخر شنیده‌ام و بخصوص گوینده بسیار ضعیف بهصورت کلمه کلمه کتابخوانی می‌کند که باعث شد حتی بیشتر از یک فصل این کتاب را گوش نکنم. بهتر است ابتدا کتابخوان را برود یک دوره روانخوانی بگذرونه بعد بیاید.
مشاهده همه نظرات 202

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد!

برای دریافت کتاب صوتی هرگز سازش نکنید؛ طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.