معرفی و دانلود کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم

عکس جلد کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم
قیمت:
۹۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم

کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم اثری از شاری لاپنا، نویسنده‌ی پرفروش کانادایی است. لاپنا در این کتاب راوی داستانی مهیج و معمایی از جنایتی است که در محله‌ای کوچک و دوست‌داشتنی در حومه‌ی یک شهر بزرگ رخ می‌دهد. زنی مفقود شده است. تصور همه‌ی اهالی این است که او خودخواسته همسرش را ترک کرده اما هنگامی که جسدش در صندوق عقب ماشینی پیدا می‌شود، وحشت و نگرانی، محله را فرا می‌گیرد. گفتنی است که این اثر یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز است.

درباره‌ی کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم

خبر قتل آماندا خیابان‌های سرسبز، آرام و معمولی آیلزفورد، شهری در دره‌ی هودسون در حومه‌ی نیویورک را به التهاب دچار می‌کند. شایعات بسیاری درباره‌ی زندگی و رفتار آماندا، زنی که به دلیل زیبایی خود، حسادت بسیاری را در شهر برانگیخته، ورد زبان ساکنان شهر است. او به همسرش گفته است که برای آخر هفته با دوستانش به سفر کوتاهی می‌رود اما با عدم بازگشت او، همسرش متوجه دروغ بودن ماجرای سفر می‌شود و گم شدنش را به پلیس اطلاع می‌دهد. هیچ کسی در شهر روایت همسر آماندا از مفقودی او را جدی نمی‌گیرد تا اینکه جسد آماندا در صندوق عقب ماشینش در کنار دریاچه پیدا می‌شود. شایعات در شهر در حال پخش شدن هستند و هر کسی، فردی از اهالی را قاتل می‌داند. اعتماد از شهر رخت برمی‌بندد و همه به یکدیگر به‌عنوان قاتلی بالقوه نگاه می‌کنند.

اندکی پیش از این اتفاق هولناک، رلی شارپ، پسری نوجوان، پنهانی از یک خانه به خانه‌ی دیگر این منطقه می‌رفته و دزدکی و با هک کردن رایانه‌های آنان، به اطلاعات شخصیِ آن‌ها دسترسی پیدا می‌کرده است. او ظاهراً در تلاش بوده ثابت کند که هر کسی چیزی برای پنهان کردن دارد؛ چیزی که حتی اعضای خانواده‌ی او نیز از آن باخبر نیستند. مرگ آماندا و پیدا شدن اثر انگشت رلی در گوشه و کنار خانه‌ی قربانی، به دلهره‌ها و نگرانی‌های اهالی دامن می‌زند و شاری لاپنا (Shari Lapena) با شرح این ماجرا در کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم (Someone We Know) مخاطب خود را با این پرسش تنها می‌گذارد که آیا واقعاً همسایه‌های خود را می‌شناسیم؟!

معرفی و دانلود کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم

لاری شاپنا را با سه‌گانه‌ی «غریبه‌ای در خانه»، «مهمان ناخوانده» و «زن همسایه» می‌شناسیم. این نویسنده‌ی کانادایی که پیش از داستان‌نویسی به تدریس و وکالت اشتغال داشته، از جمله نویسندگان پرفروشی است که توانسته به دلیل سبک ویژه‌ی کتاب‌هایش، به‌سرعت به محبوبیت و شهرت دست پیدا کند و آثارش به بیش از سی‌وپنج زبان دنیا ترجمه شود. کسی که می‌شناسیم، چهارمین کتاب او، اثری جنایی و معمایی است که در سال 2019 به انتشار رسید و بلافاصله توسط مخاطبان و منتقدان مورد استقبال و تحسین قرار گرفت.

کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم از همان ابتدا با توصیف‌‌هایی که از مکان داستان و ویژگی‌های شخصیت‌ها ارائه می‌دهد، آرام و به‌تدریج مخاطب خود را به ماجرا وارد می‌کند و به او یادآوری می‌نماید که مانند واقعیت، در این داستان نیز هر فردی رازهایی پنهانی دارد که برای محافظت از آن‌ها، هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد. او همچنین این ایده را مدام به بوته‌ی آزمایش می‌گذارد که هر شخصی، برای محافظت از کسی که دوستش دارد، تا کجا پیش می‌رود؛ یک پدر یا مادر برای حفاظت از فرزند یا یک زوج برای پشتیبانی از یکدیگر تا چه اندازه مایل به فداکاری هستند و به چه میزان می‌توانند محدودیت‌های اخلاقی را پشت سر بگذارند.

راوی کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم مدام از شخصیتی به شخصیتِ دیگر تغییر می‌کند و به این ترتیب، بینش و آگاهی همه‌جانبه‌ای به مخاطب ارائه می‌نماید. شاری لاپنا در هر پیچشی از داستان، مخاطب خود را غافلگیر می‌کند. در هنگام شنیدنِ داستان با روایت جذاب و مهیج او همراه می‌شوید و هر لحظه تصور می‌کنید که به ماجرا پی برده‌اید اما سطرهای بعدی همچنان به غافلگیری‌های خود ادامه می‌دهد و تا پایانِ داستان، تصوری که از رویدادهای آن داشته‌اید، بارها و بارها دچار دگرگونی می‌شود.

کتاب کسی که می‌شناسیم را عباس زارعی به فارسی ترجمه کرده و نشر آموت آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی صوتی این اثر را به همت آوانامه و با خوانش سحر بیرانوند می‌شنوید.

افتخارات کتاب کسی که می‌شناسیم

  • حضور در فهرست صد کتاب برتر یو اس ای تودی
  • حضور در فهرست صد کتاب برتر گلوب اند میل در سال 2019
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز

نکوداشت‌های کتاب کسی که می‌شناسیم

  • کمتر کسی هست که بتواند مانند شاری لاپنا ترس و پارانویا را در یک محله در حومه‌ی شهر به تصویر بکشد. او شما را وادار می‌کند تا از ترس، ناخن‌هایتان را بجوید! (روث ور، نویسنده‌ی کتاب پرفروش زنی در کابین ده)
  • شاری لاپنا بار دیگر ثابت کرد که مهارت ویژه‌ای در طراحی تنش و وحشت و کلاستروفوبیا دارد. اگر تا به حال کتاب‌های او را نخوانده‌اید، حتماً این کتاب را امتحان کنید. (گیلی مک میلان، نویسنده‌ی کتاب پرفروش دایه)
  • داستان‌سرایی ماهرانه‌ی شاری لاپنا باعث شده تا به شکلی منطقی و حیرت‌آور، پیچ‌وخم‌های داستان و تعلیق‌های آن، به‌تدریج برای شما گره‌گشایی شوند. (پابلیشرز ویکلی)
  • کتاب کسی که می‌شناسیم اثری پر از فراز و نشیب است. شری لاپنا شما را در تعلیقی گیج‌کننده از دروغ‌ها و فریبکاری‌ها رها می‌کند و درست هنگامی که فکر می‌کنید همه‌چیز را فهمیده‌اید، به شما نشان می‌دهد که اشتباه کرده‌اید! (مجله‌ی ساسپنس)

کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم را به تمامی علاقه‌مندانِ داستان‌های جنایی، معمایی و رمزآلود پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم می‌شنویم

زن توی آشپزخانه ایستاده و از پنجره‌های بزرگ پشتی بیرون را نگاه می‌کند. به‌طرف من برمی‌گردد. موهای قهوه‌ای پرپشتش تاب می‌خورد. بهت را در چهره‌اش می‌بینم و بعد، ترس را در چشمان قهوه‌ای گرد‌شده‌اش. موقعیت را درک می‌کند. خطر. نگاهمان در هم گره می‌خورد. چون حیوانی زیبا و وحشت‌زده به نظر می‌رسد. اما من اهمیتی نمی‌دهم. موجی از احساس و خشمی غیرقابل کنترل را در درونم حس می‌کنم. حتی ذره‌ای دلم به حالش نمی‌سوزد. هر دومان از وجود چکش در دستِ من باخبریم. انگار زمان کند می‌گذرد. همه‌چیز باید سریع اتفاق بیفتد اما چنین نیست. دهانش را باز می‌کند تا حرفی بزند اما من علاقه‌ای به شنیدنِ حرف‌هایش ندارم. شاید هم می‌خواهد جیغ بکشد. به طرفش حمله می‌کنم. با حرکت سریع دستم، چکش به پیشانی‌اش برخورد می‌کند. صدایی چندش‌آور و فواره‌ی خون. چیزی جز مقداری هوا از دهانش بیرون نمی‌آید. دارد می‌افتد. دست‌هایش را به‌سمت من بالا می‌آورد شاید برای اینکه به او رحم کنم یا شاید برای اینکه چکش را از دستم بگیرد. تلوتلو می‌خورد و می‌افتد. دوباره چکش را بر سرش فرود می‌آورم. این‌بار با نیروی بیشتر چون سرش پایین‌تر آمده و تسلط بیشتری نسبت به او دارم. دستم را بیشتر تاب می‌دهم. می‌خواهم کارش را تمام کنم. روی زانوهایش فروافتاده. نمی‌توانم صورتش را ببینم. به صورت روی زمین می‌افتد و بی‌حرکت می‌ماند. بالای سرش ایستاده‌ام و نفس‌نفس می‌زنم. از چکشِ توی دستم خون می‌چکد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
10 دقیقه
آغاز
19 دقیقه
فصل اول
14 دقیقه
فصل دوم
10 دقیقه
فصل سوم
18 دقیقه
فصل چهارم
16 دقیقه
فصل پنجم
19 دقیقه
فصل ششم
14 دقیقه
فصل هفتم
14 دقیقه
فصل هشتم
13 دقیقه
فصل نهم
15 دقیقه
فصل دهم
15 دقیقه
فصل یازدهم
8 دقیقه
فصل دوازدهم
14 دقیقه
فصل سیزدهم
16 دقیقه
فصل چهاردهم
16 دقیقه
فصل پانزدهم
25 دقیقه
فصل شانزدهم
13 دقیقه
فصل هفدهم
18 دقیقه
فصل هجدهم
14 دقیقه
فصل نوزدهم
19 دقیقه
فصل بیستم
22 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
20 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
21 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
15 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
14 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
11 دقیقه
فصل بیست‌وششم
12 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
15 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
9 دقیقه
فصل بیست‌ونهم
20 دقیقه
فصل سی‌ام
17 دقیقه
فصل سی‌ویکم
17 دقیقه
فصل سی‌ودوم
16 دقیقه
فصل سی‌وسوم
14 دقیقه
فصل سی‌وچهارم
14 دقیقه
فصل سی‌وپنجم
24 دقیقه
فصل سی‌وششم
12 دقیقه
فصل سی‌وهفتم
15 دقیقه
فصل سی‌وهشتم
16 دقیقه
فصل سی‌ونهم
7 دقیقه
فرجام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کسی که می‌شناسیم
نویسنده
مترجمعباس زارعی
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم

پريا رضايي
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
باسلام به کتابراه عزیز و تشکر از خانم بیرانوند با صدا و اجرای خوبشون
داستان بشدت معمایی و هیجانی بود و روندخوبی داشت و آدم اصلا احساس خستگی نمیکنه من که دوروزه ان رو گوش کردم هم موقع رانندگی و هم موقع کارای خونه واقعا ممنونم از کتابراه و تیم خوبشون که این امکان رو فراهم کردن برای کتابخوان هایی و
که مشغله زیادی دارن که بتونند به صورت شنیداری کتاب مطالعه کنند البته از اول معلوم نبود قاتل کیه در نهایت غافلگیر میشه آدم چون چینش پارتهای داستان خیلی عالی بود ولی من این قدر کتاب معمایی و فیلم در این رابطه‌ها دیدم و خوندم که همون اوایل حدس زدم که قتل رو چه کسی انجام داده به نظرم پدرها و مادرها در تربیت فرزندان نوجوانشون باید خیلی دقت کنند و هر حرکتشون باید بدونند زیر ذره بین انها است پایان کتاب البته کمی باز موند و در نهایت متوجه نشدم که داخل گوشی آماندا چی بود و آیا رابرت نقشی در قتل داشت یا نه نقشه بعدی رابرت چی بود؟ احتمالا نویسنده قسمت دومی برای داستانش بنویسه ولی واقعا کتاب جذابی بود و توصیه میکنم حتما بشنوید
ماندانا رستمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
با سلام خدمت کتابراه عزیز تشکر ویژه دارم از خانم مریم پاکزاد بابت اجرای زیبا و عالی ایشون. این رمان با توجه به دو رمان قبلی که از همین نویسنده گوش کردم خیلی جذاب‌تر و هیجان انگیزتر بود. رمان‌های صوتی برای ما خانم های کارمند که کارهای خانه هم باید انجام دهیم موقع رانندگی و کار خانه و یا ورزش کردن خیلی خیلی مفید است. چون من عاشق کتاب خواندن هستم ولی زیاد فرصتش را ندارم. ولی با توجه به فیلم و کتاب و سریال‌های زیادی که در این ژانر جنایی دیدم و خواندم اواخر کتاب فهمیدم قاتل کیست. کتاب تقریبا ناتمام ماند. شاید نویسنده قصد دارد قسمت دوم آنرا بنویسد. به علاقه مندان کتابهای پلیسی جنایی توصیه میکنم. کتاب خوبی بود نویسنده بیهوده و زیاد کشش نداده بود ولی انتقاد من نسبت به شخصیت پلیس‌های داستان است که خواننده اصلا با آن‌ها به خصوص پلیس خانم آشنایی تا آخر داستان پیدا نمی‌کند ممنون از شما
Fariba
۱۴۰۳/۱/۲۵
کتاب در قسمتهایی داستان نوجوانیه که در یکی از حومه های آرام و سرسبز نیویورک، دزدانه وارد خانه ی همسایه ها می شه و به کامپیوترشان سرک می کشه، از رازهای آن ها آگاه می شود و بعضی از اسرارشان را برملا می کند. در این میان جسد زنی از همسایگان کشف می شود و تنش ها به اوج خود می رسند. در این داستان فقط زن و شوهرها نیستند که حقیقت را به بازی میگیرن، بلکه همه ی اعضای خانواده چیزی را پنهان می کنند، و شما هرگز نمی توانید تصور کنید که چه کارهایی از آدم ها برمیاید... در فضایی پر از معما، تعلیق و هیجان نویسنده به عمق ذهن و درون شخصیت ها نفوذ می کنه و از انگیزه های آن ها پرده برمی دارد.. کتاب کاملا غیر قابل پیش بینی هست و مدام شما رو غافلگیر میکنه و محاسبات ذهنی شنونده رو به هم میریزه. مثل بقیه آثار نویسنده از نظر من عالی بود و مسلما مثل بقیه کارهای راوی دلنشین و با قدرت اجرا شده.
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
این نظر شخصی من در مورد این کتاب هست و سلیقه من ممکن هست با بقیه دوستان متفاوت باشه. کتاب رو خیلی دوست داشتم، جذابیت داشت، حوصله سر بر نبود و کشش داشت، البته‌ی قسمت هایی خیلی بد بود، شخصیت پردازی به صورتی بود که حس مد نظر نویسنده نسبت به هر شخصیت، خیلی خوب به مخاطب القا میشد. از کتاب های دیگه‌ای که از این نویسنده گوش کردم این اثر‌ی سر و گردن بالاتر بود، من "مهمان ناخوانده" و "زن همسایه" رو هم از شاری لاپنا خوندم، ولی این واقعا جذبم کرد. صداپیشگی خانم سحر بیرانوند بی نظیر بود، همین طور صداهای پیش زمینه، مثل صدای تلفن یا زنگ در یا تلویزیون، خیلی متفاوت تر و حرفه‌ای تر از گذشته، مخصوصا موسیقی، من خیلی لذت بردم، احساس میکنم ممکنه کتاب جلد دوم داشته باشه، پایانش این طوری بیان میکرد.
شعری اولیا
۱۴۰۳/۱/۳۱
داستان جذاب و جالبی بود. اگر به ماجراهای معمایی علاقمندید حتما بشنوید. مخصوصا با کیفیتی که کتابراه داستان را ارائه کرده واقعا شنیدنی است. صداها با کیفیت بالا ضبط شده‌اند و صداهای زمینه به جا و تاثیرگذار هستند. و البته خانم بیرانوند بسیار عالی صدا شخصیت‌های مختلف را اجرا می‌کنند. ممنونم از کتابراه. و اما از نظر داستان … موضوعات اجتماعی و تربیتی متعددی در داستان مطرح می‌شود و در کنار معمای قتل، سوالات تربیتی متعددی در ذهن شما ایجاد می‌شود که ارزشمند است. برای من بسیار جذاب بود که تا اواخر داستان نتوانستم جواب معما را حدس بزنم و با برملا شدن پاسخ اصلی قطعات داستان در ذهنم در جای خود قرار گرفت و این لذت بخش بود.
شکیبا
۱۴۰۳/۱/۲۷
داستان زنی که به طور معما گونه به قتل رسیده و جسدش در دریاچه پیدا شده و پلیس در پی کشف علت قتل و صد البته دنبال قاتل است اما معمای این قتل تمام ماجرا نیست. در پی بازرسی افرادی که در همسایگی زن زندگی می کنند پلیس متوجه می شود که هر کدام از افراد آن محل چه رازهای کثیفی که ندارن کتاب رو خیلی دوست چون داشتم عاشق داستان های جنایی معمایی هستم که تا آخرین لحظه مشخص نباشه قاتل کیه و مدام با ذهن آدم بازی کنه و دست آخر مشخص بشه قاتل کسیه که فکرش رو هم نمی کردی. بابت خوانش جذاب این کتاب هم بسیار سپاسگزارم
رزیتا طالبیان
۱۴۰۳/۲/۵
اول از همه از خانم بیرانوند بخاطر تسلط فراوانی که در گویندگی دارن تشکر می‌کنم. صدای گرم ایشون واقعا آدم رو ترغیب به گوش دادن میکنه، حتی جاهایی که به جای شخصیت‌های مختلف صدا رو تغییر میدن کاملا باور پذیر هست. به نظرم ایشون بسته به شخصیت معرفی شده افراد در داستان صداشون رو تنظیم می‌کنند و عالی هستن. این داستان هم بسیار سرگرم کننده و جذاب بود و آدم رو به دنبال خودش می‌کشید. خیلی دوستش داشتم چون تناقض و اغراق هم در این داستان دیده نمیشد و کاملا باور پذیر نوشته شده. سپاس از کتابراه
فراز فرنیا
۱۴۰۳/۲/۸
با سلام و تشکر از هنرمندان گرامی، رمان جذابی بود ترجمه روانی داشت و راوی مجرب با اجرای زیبایشان به کشش آن افزوده بودند. از بابت متن رمان اینکه واقعا در یک اجتماع کوچک اینهمه دورویی وپنهانکاری وخیانت وجود داشته باشد آنهم بین افرادی که با یکدیگر آشنایی دارند هم باعث تعجب وهم کمی دور از ذهنست. و آنها درمورد نوجوانان با اینکه ظاهرا خیلی به خانواده وابسته هستند ولی هر کدام بنوعی هنجار شکن ومتخلف هستند باعث ترس و نگرانی است. شنیدن آنرا پیشنهاد میکنم، خسته نباشید
Leila Arefi Arefi
۱۴۰۳/۱/۲۱
عاشق کتابای جنایی هستم و این کتاب هم به نظرم یکی از بهترینا هستش. داستان تو یه محله ساکت حومه شهر اتفاق میوفته که شروعش با ماجراجویی پسر نوجوونی هست که یواشکی به خونه همسایه ها میره و کامپیوترشون رو هک می کنه تا به رازهاشون دست پیدا کنه که در همین گیر و دار زن جوون یکی از همسایه ها گم میشه و چند رو روز بعد اتفاقی جسدش تو دریاچه نزدیک همین محله پیدا میکنن. به خاطر اینکه داستان اسپویل نشه و از هیجانش کم نشه بیشتر از این توضیح نمیدم.
Mehdi tanha
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
سلام من منتقد حرفه‌ای نیستم، فقط آنچه دریافت کردم را مینویسم،،، باشد که مقبول افتد... با اینکه شالوده داستان به چشم می‌آید و برایم جذابیتی نسبی داشته، اما معما‌سازی و پیچش داستانی که به وضوح از اهداف نویسنده است، به هیچ عنوان درنیامده و سردرگمی خاصی برایم ایجاد نکرد...
گذشته از معماهای داستان، و
این اثر به مقصدی که اراده‌اش را نموده‌اند نرسیده است، با اینحال، در برخی فصل‌ها توانست درسی بدهد هیجانی ایجاد کند...
تشکر
حسین سلیمی
۱۴۰۳/۱/۲۵
کتاب جالب بود اینکه تا آخر داستان نتونی معما رو حل کنی از جذابیت‌های این داستان به حساب میاد گویندگی بسیار عالی داشت نکته جالب توجه برای من این بود که آدمها و دوستان رو واقعا نمیشه شناخت شخصی که خودقانل بود با سیاستی که اعمال کرده بود با همسایگان خود معاشرت میکرد و امید داشت گناه کار کرده به گردن و دیگری بیافتد این گونه افراد ممکن در دوستان ما باشند بدون در نظر گرفتن وجدان ما را در گرفتاری رها کنند
دیانا دیانتی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
داستان کتاب در مورد اهالی یک محل است که با ورود زوج جدید در محله شان، مردان محل اختیار از کف می‌دهند و در این بین مطلع شدن بعضی خانم ها از احساسات همسرانشان داستان را به سمت و سویی بی نهایت جذاب می‌برد. شنیدن این کتاب را به علاقه مندان داستانهای مهیج جنایی و روانشناسی قویا پیشنهاد می‌کنم. خوانش به داستان توسط خانم بیرانوند جذابیت داستان بهترین شکل نشان داد. تمامی داستان های شاری لاپنا جذاب است. تمام کتاب هایش رو بشنوید.
m h
۱۴۰۳/۱/۱۰
زیبایی کتاب‌های جنایی به نظر من اینه که نشه آخرش رو حدس زد و این کتاب این خاصیت رو داشت البته من چون این ژانر رو دوست دارم حدس میزدم قاتل کیه اما خوب چیزی از جذابیت داستان کم نشد داستان راجع به زوجی هست که وارد محله جدید می‌شوند این کتاب به نظر من از دو کتاب دیگه این نویسنده قوی تر هست راوی هم کارش رو عالی انجام داد ممنون از تیم کتابراه
عسل
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
عالی بود کتابی با موضوع جنایی هیجانی معمایی با پایانی که نمی‌تونی حدس بزنی. در کل کتاب های شاری لاپنا جذابند قتل زن بسیار زیبایی در یک منطقه زیبا و کوچک تمامی اهالی اون جا را درگیر کرده و هر کس به دیگری مشکوک است. گویندگی موزیک و همه چیز عالی و حرفه‌ای انجام شده. پیشنهاد می‌کنم حتما گوش بدید. ممنون از کتابراه عزیز
لیوسا قاسمی
۱۴۰۳/۱/۱۰
وقتی دیدم این کتاب رو آوانامه صوتی کرده خوشحال شدم و تهیه‌اش کردم... ممنونم از خانم بیرانوند بابت صدای گرم و زیباشون فقط کاش شخصیت‌های مرد رو آقا گویندگی می‌کرد... داستان طوریه که واقعا آدم رو درگیر می‌کنه و در جایی که اصلا انتظارش رو نداری غافلگیر می‌شی... ممنونم از آوانامه و خانم بیرانوند عزیز
مشاهده همه نظرات 62

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم

برای دریافت کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.