معرفی و دانلود کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من

عکس جلد کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من
قیمت:
۱۰۹۲۰۰ 76440 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من

داستانی تریلر و جنایی از زن و شوهری که قتل را برای گذراندن اوقات فراغتشان انتخاب می‌کنند! کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من از سامانتا داونینگ، نامزد جایزه ادگار در سال 2020 بوده و با قصه مخوف خود لرزه به جانتان می‌اندازد. پس اگر در جستجویی رمانی هیجان‌انگیز، شوکه‌کننده و معمایی هستید این کتاب پرفروش را از دست ندهید.

درباره کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من

این کتاب یک داستان عاشقانه است، زندگی زن و شوهری معمولی که با درآمد بالا و دو بچه دوست‌داشتنی، روزهای شادی را می‌گذرانند. آن‌ها همدیگر را با عشق انتخاب کردند،‌ بعد بچه‌دار شدند، با همدیگر دعوا و سپس آشتی کردند، تاریک‌ترین رازها و بزرگترین رویاهایشان را به همدیگر گفتند و بعد، خیلی ساده خسته شدند! البته این روایتی آشنا و تکراری است، اما کتاب همسر دوست داشتنی من (My Lovely Wife) از سامانتا داونینگ برگ برنده‌اش را درست در همین نقطه رو می‌کند، جایی که این دو نفر برای حل مسائلشان نه به صحبت یا مشاور ازدواج، بلکه به یکی از فجیع‌ترین اعمال دنیا متوسل می‌شوند: قتل!

داستان از زبان مرد قصه روایت می‌شود که ما تا پایان، نام حقیقی او را کشف نمی‌کنیم. تماشای این تفریح بیمارگونه از نگاه فردی که مرتکب آن می‌شود شوکه‌کننده است، اما به درک درست مخاطب از ماهیت مشکلات روانی شخصیت‌ها کمک شایانی می‌کند. همچنین فلش‌بک‌هایی که راوی به دوران آشنایی با همسرش می‌زند باعث می‌شود همسرش ملیسنت را از چشم او ببینیم و گاهی مرعوب قدرت، جذابیت مرگبار و سلطه بی‌چون‌وچرای او شویم.

در فصل های ابتدای داستان، دلایلی که این زن و شوهر را از زندگی سالم و طبیعی دور کرده برای ما گنگ و مبهمند. اما با پیشرفت کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من، هربار تکه‌ای از گذشته آن‌ها را به دست می‌آوریم که فرایند شنیدن رمان را به حل معمایی هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند. زوج جوان و عاشق قصه چگونه به اینجا رسیدند؟ چه اتفاقی برای خانواده‌های آن‌ها افتاده؟ جنایات مشترک این زن و شوهر چه تاثیری بر فرزندان آن‌ها می‌گذارد؟ آیا دختر و پسر نوجوان این دو نیز بی‌رحمی و شقاوت پدر و مادرشان را به ارث برده‌اند؟

کتاب صوتی همسر دوست‌داشتنی من به لطف ماجرای متفاوت و روایت جذاب نویسنده این احساس را به شما می‌دهد که مانند کارآگاهی هوشیار، درحال بررسی یک پرونده قتل هستید و سعی دارید مدرکی برای اثبات جرم و در نهایت محکوم کردن متهم پیدا کنید. سامانتا داونینگ نیز با افشای سرنخ‌هایی در طول داستان کمک می‌کند تا پاسخ سوالات را پیدا کنید، اما هوشیار باشید، چون هیچ معمایی بدون یافتن آخرین قطعه کاملا حل نمی‌شود!

اقتباس‌های سینمایی از کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من

این رمان موفق و پرفروش که در سال 2019 منتشر شد، طرفداران بسیاری پیدا کرد و سبب مطرح شدن سامانتا داونینگ (Samantha Downing) به عنوان یک چهره موفق داستان‌نویسی در سال‌های اخیر گشت؛ تمام این موفقیت‌ها انگیزه‌ای شد تا نیکول کیدمن با همکاری استودیوی آمازون، فیلمی را به صورت مشترک بر اساس این کتاب تدوین نمایند. این اثر سینمایی که انتظار می‌رود همچون کتاب مرجع، فیلم‌نامه‌اش موفق باشد، این روزها در دست ساخت است.

افتخارات کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من

- نامزد جایزه ادبی ادگار سال 2020
- نامزد جایزه گودریدز در بخش رمان معمایی سال 2019
- حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های یو اس ای تودی و نیویورک تایمز
- نامزد جایزه ITW برای اولین اثر نویسنده در ژانر جنایی

نکوداشت‌های کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من

- حتی حرفه‌ای‌ترین خوانندگان رمان‌های جنایی و معمایی را شوکه خواهد کرد! (Real Simple)
- احتمالا در تمام طول روز شما نمی‌توانید دست از مطالعه این کتاب بردارید. (نشریه Woman's Day)
- اکتشافی تاریک و نگران‌کننده از فروپاشی یک خانواده. (واشنگتن پست)

خواندن کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر در جستجوی رمانی هستید که مبهوت‌تان کند، این کتاب برای شماست! تمامی علاقمندان رمان‌های معمایی خارجی که از خواندن روایت‌های کلیشه‌ای قتل و جنایت خسته شده‌اند، کتاب حاضر شگفت‌زده‌شان خواهد کرد.

در بخشی از کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من می‌شنویم

هنوز باور دارم که همه چیز از اول بد نبود. سه سال پیش، عصر شنبه در ماه اکتر با روری و جنا در حیاط جلویی بودم. هنوز آن قدر بچه بودند که بدون هیچ خجالتی می‌توانستند کنارم باشند. هر سه داشتیم خانه را برای هالووین تزئین می‌کردیم. هالووین تقریبا از جشن‌های مورد علاقه‌شان بود، اولین جشن مورد علاقه‌شان کریسمس بود. هر سال خانه را با دکور تار عنکبوت، عنکبوت، اسکلت و جادوگرهای ترسناک تزئین می‌کردیم. اگر توانایی تهیه روبات‌های عروسکی را داشتیم از آن‌ها هم حتما استفاده می‌کردیم.

ملیسنت از سرکار به خانه آمد. لباس محل کارش تنش بود، در راهروی جلویی ایستاد و خندان، از کارمان برای دکور خانه تعریف می‌کرد. بچه‌ها گفتند گرسنه‌اند، ملیسنت چشم غره‌ای الکی به بچه‌ها رفت و با لبخند گفت چند ساندویچ درست می‌کند.

فکر کنم آن روز همگی لبخند به لب داشتیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
60 دقیقه
بخش اول
85 دقیقه
بخش دوم
87 دقیقه
بخش سوم
90 دقیقه
بخش چهارم
89 دقیقه
بخش پنجم
78 دقیقه
بخش ششم
86 دقیقه
بخش هفتم
76 دقیقه
بخش هشتم
85 دقیقه
بخش نهم
85 دقیقه
بخش دهم
94 دقیقه
بخش یازدهم
76 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همسر دوست داشتنی من
نویسنده
مترجمزهرا ظریفکار
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۹۲۰۰ 76440 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من

àßßás ghi
۱۴۰۱/۵/۲۹
بسیار جالب بود اما پایان بندی کتاب شبیه سریال‌های ایرانی بود اگر خودمون رو جای بچه‌ها بزاریم اگر جای پسر خانواده باشیم و پدرمون رو یه فرد خیانتکار بدونیم یا جای دختر خانواده باشیم و مداوم ترس از یه قاتل داشته باشیم وقتی تمام شهر، پلیس‌ها، مادر و همه کشور میگن پدرمون قاتله ما هم باور میکنیم پدرمون و قاتل هستش بجای اینکه وقتی اونو توی خونه میبینیم ازش دفاع کنیم ازش فرار میکنیم و به سمت مادرمون میریم حتی اگر اسلحه توی دستش باشه بازم حق رو بهش میدیم و از مادرمون دفاع می‌کنیم ولی ما می‌بینیم بچه‌ها خیلی سریع به سمت پدرشون میرن و حتی دختر به مادر خودش چاقو هم میزنه و مادرشو میکشه. خود شخصیت اصلی تازه بعد از سالها زندگی با همسرش و یک هفته که شخصیت واقعی همسرشو دونسته تازه وقتی با همسرش حرف میزنه می‌فهمه که مرگ خواهر همسرش تقصیر همسرش بوده بعد چطور بچه‌ها که از هیچی خبر ندارن به سمت پدرشون میان و مادرشون رو یه قاتل میبینن که بهش چاقو بزنن از طرفی کشتن یه آدم سخت هست چه برسه واسه یه دختر بچه که بخواد مادرشو بکشه که میشه گفت غیر ممکن به نظر میاد. بجز همه اینها خیلی راحت رفع اتهام میشه در حالتی که هزار سند هست که نشون میده گناهکاره در کتاب میگه چون آزمایش دی ان‌ای نشون داده تمام عرق‌ها واسه یه زمان هست تبرعه میشه اگر خودمون رو جای پلیس بزاریم یه فردی که تمام تمام شواهد بر علیه‌اش هست و همسرش رو هم کشته (چون خودش گفت دسته چاقو رو پاک کرده و جای دست خودش رو چاقو بوده)، می‌گفتیم حتما عرق خودش رو در یک زمان در جایی جمع کرده و اونارو پخش کرده تا همه رو بندازه گردن همسرش و الآنم اونو کشته و نیست که از خودش دفاع کنه. بهتر بود نویسنده با دلایل منطقی و بدون حذف ملیسنت فرد رو تبرعه میکرد.
سجادعسگری
۱۴۰۲/۴/۲۳
یک ستاره بخاطر پایان داستان کم کردم. این داستان همه چیزش بجز پایان بندی عالیه از همون شروع داستان کاملا جذب میشید و مثل خیلی از داستان‌ها لازم نیس چند فصل بره جلو تا کم‌کم جذبتون کنه. داستان یه خانواده به ظاهر خوشبخت و به شدت منظم و مقرراتی رو شاهدیم ولی در باطن پر از رمز و راز و جنایت. ساختار و چه داستان ایده کلی خیلی خوبه از لحاظ روانشناسی و چه از لحاظ جنایی و معمایی ولی یه سری چیزا سطح داستان رو آوردن پایین مثلا زنی که تا این حد مشکل روانی داره که ترغیبش میکنه تا این حد دست ب جنایت بزنه چطور میتونه ۱۷ سال یه زندکی همراه با بچه رو با بهترین شکل در ظاهر اداره کنه و نشون نده چطور میشه براحتی اینهمه بگیر و ببند و ملاقات قبل از قتل داشت و هیچ دوربین یا شاهدی متوجه نشه از این قبیل مسائل در داستان زیاد هست که به همین دومورد اکتفا میکنم و اما پایان که به نظرم خیلی سطحی به سرانجام رسید شوهر قاتله و در چندتا از قتل‌های همسرش شریک جرم بوده چرا باید در پایان تبرعه بشه همون قدر که زن مقصر بوده شوهرش هم بوده از مجموع داستان لذت بردم بجز پایانش و بخاطر همین تو ذهنم پایان دلخواه خودمو نوشتم که تو این پایان بعد از آخرین دیدار میلیسن و شوهرش بچه‌ها همه‌ی حرفای پدر و مادرشون رو از پشت در میشنون و بعد از ورودشون ب اتاق شاهد درگیری پدر و مادرشون میشن که تو اون درگیری پدر و مادرشون همدیگه رو میکشن و بعد از مرگشون وقایع بصورت کامل برای عموم فاش میشه. گویندگی آقای رضوانی هم که مثل همیشه خیلی خوب بود. سپاس
M R
۱۴۰۱/۶/۱۸
داستان جنایی-روانشناسی جالبی بود، با حوصله و دقت نگارش شده و تمام وقایع مرتب و مرتبط است. داستان از تلاش مردی ظاهرا ناشنوا برای ارتباط برقرارکردن با دختران جوان آغاز میشود و در ادامه ورق کاملا برمیگردد و با مردی آشنا میشویم که با شخصیت ابتدای داستان کاملا متفاوت است. او وخانواده‌اش ظاهرا بطور درگیر تصادفی اتفاقات وحشتناک ودلخراشی میشوند که تا انتها ادامه دارد. جدا از سبک معمایی و البته جنایی کتاب بخش روانشناسانه داستان بسیار چشمگیر و قابل تامل است. در هرفصل وقایع عادی و روزمره زندگی این خانواده به نحوی روایت میشود که روابط انسانی و خانوادگی قهرمان داستان با اطرافیانش کاملا آنالیز و قابل درک میشود، هرچند در جای جای داستان قهرمانان داستان رفتارهای عجیب و غیرقابل باوری انجام میدهند که باعث میشود خواننده یا شنونده نتواند بطور عمیق با آن‌ها همذات پنداری کند. تنها نقطه ضعف داستان به عقیده من پایان آن است که گرچه تقریبا قابل قبول وراضی کننده است اما خیلی مختصر ومفید جمع میشود و برخلاف داستان که مفصل و پر از جزئیات روایت میشود پایان آن کوتاه و فاقد نتیجه گیری‌های منطقی ست. روی هم رفته برای علاقه مندان به داستانهای جنایی و روانشناسی داستان جذاب و قابل قبولی است. در انتها از گوینده کتاب صوتی که جذابیت و گیرایی داستان با صدای گرم شان صدچندان شده است کمال تشکر را دارم.
Mahsjan
۱۴۰۱/۶/۱۶
کتاب داستانه زن و شوهری است که هردو بخاطر روزمرگی‌های زندگی به قتل‌های سریالی پناه برده‌اند.... اینجوری که مرد داستان به خانم‌ها نزدیک می‌شود و سپس با همسرش زن‌ها را به قتل می‌رسانند و اتفاقاتی که بین این زوج پیش می‌یاد....
من کتاب دوست داشتم... از اون کتاب‌ها بود که کلی آدرنالین تو بدنم ترشح کرد
البته پایان داستان از وسط هاش قابل حدس بود ولی این از کشش داستان کم نمی‌کرد. همچنین به نظرم کتاب جدا از ژانر وحشت زمینه‌های روانشناسی هم داشت از نوع کودکی این دونفر تا اتفاقاتی که اکنون می‌افته
ادامه صحبت هام شاید شامل اسپویل باشه: مرد داستان در خانواده‌ای منفعل و سرد بزرگ شده و کل کودکی‌اش در جست و جو محبت و جلب نظر افرادی است که دوست دارد و پس از رفع نشدن این نیاز در خانواده، پدر و مادر خود را رها و سپس ازدواجی که همچنان در تکاپو جلب نظر همسری را دارد که گویی کنترل کل خانواده در دست او است. زنی که رگه‌های ضد اجتماعی و سادیسم دارد و هیچ گونه احساس هم دردی در او شکل نگرفته ولی در نقش قربانی مسیر خود را طی می‌کند
دو شخصیت خطرناک کنار هم باعث به وجود آمدن قتل‌هایی وحشتناک شده و در نتیجه کتابی به اسم همسر دوست داشتنی من
ماندانا رستمی
۱۴۰۲/۳/۴
با سلام خدمت کتابراه عزیز و همه دست اندر کاران آن.
من کتاب همسر دوست داشتنی من را دوست نداشتم. به خاطر موضوع بسیار خشن و دردناک آن و اینکه چطور یک انسان می‌تواند اینقدر قصی القلب باشد در حالیکه مادر هست و زندگی عادی دارد. البته تا آخر گوش کردم و دو سوم آخر کتاب بسیار هیجان انگیز میشد.
ولی خیلی
توضیحات اضافه و کسل کننده داشت.
اجرای گوینده را هم برعکس تمام کتاب‌هایی که تا الان گوش کردم و راضی بودم خیلی دوست نداشتم.
آخر خیلی از جملات را با لحن خیلی بی تفاوت و بی حالت بیان می‌کردند. مثل باشه، آره و.... که لحن جالبی نبود. امیدوارم کتاب‌های بعدی را بهتر اجرا کنند.
کتاب خشکسالی پرونده هری کبر و بیمار خاموش را توصیه میکنم. خیلی عالی هستند
بهناز زیورعالم
۱۴۰۱/۵/۴
خوانش آقای تایماز رضوانی شنیدن داستان رو چند صد برابر لذت بخش تر میکنه...
جمله آخر داستان واقعا آدم رو شوکه میکنه و به فکر فرو میبره.... شاید میخواسته شخصیت جدیدی برای خودش درست کنه در حالی که تو این شخصیت بخشی از ملیسنت هم باشه...
شاید به این کار عادت کرده؛ اما دلم نمیخواد این رو باور کنم چون
به نظرم در حالی که یک زندگی جدید در جایی جدید و زیر نظر روانکاو شروع کردن رو نمیشه راحت خراب کرد... هر چند که این احتمال رو میشه داد که نویسنده میخواهد این رو بفهمونه که زندگی در کنار یک فرد روانی، روان آدم رو واقعا از بین میبره......
Mozhgan
۱۴۰۲/۸/۷
داستان در مورد جنایات زن و شوهری بود که درظاهر عاشق همدیگر بودند و فرزندانی که نمی‌دانستند چه پدرو مادر خطرناکی دارند. پدر و مادری که اختلالات روانی شدید داشتند و از شکنجه آدمها لذت میبردند در صورتی که بهترین پدر و مادر برای فرزندانشان بود یا حداقل این گونه وانمود میکردند. انسانها همیشه درگیر بدی‌ اتفاقات‌ هستند که در کودکی رخ می‌دهد و آن‌ها را در بزرگسالی‌ دچار بیماریهای روانی می‌کند و مانند زن ‌و شوهری‌ که در این داستان روانی هستند و جنایت می‌کنند و خود را مستحق می‌دانند. راوی کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من صدای گرم و زیبایی‌داشتند. تشکر میکنم.
کامران بلوریان
۱۴۰۲/۱/۱
ابتدا باید عرض کنم که سیر تکاملی داستان بسیار موزون و البته در سر مرز بود چون یک جوری پیش میرفت که تا میومدی احساس خستگی کنی ناگهان یک اتفاق خواننده رو از جا بلند میکرد و دنبال داستان میکشوندعلاوه بر اینکه داستانی کاملا جنایی و رازآلود بود درون خودش نکات آموزشی بسیاری رو خیلی ریز بهت گوشزد میکرد در حتی مورد تربیت کودکانو در پایان اینکه خوانش بسیار حرفه‌ای و زیبای جناب رضوانی خودش تأثیر بسیاری در جذب خواننده و کشش داستان داشت با تشکر از کتابراه
شیوز جمالی
۱۴۰۱/۹/۲۲
کتاب از هر نظر یک کتاب متوسط بود. گوش دادن بهش حس خوبی به من میداد ولی مطمئنا کتابی نیست که دو سال بعد حتی یاد بیاید که خوانده ام. من این کتاب رو برای مواقعی که تمرکز کافی ندارید و دنبال چیزی برای گوش کردن می‌گردید، توصیه می‌کنم. خوانش کتاب هم بد نبود ولی یه جاهایی انگار روایتگر برداشت شخصیش رو به لحن شخصیت‌ها اضافه می‌کرد که اصلا به نظرم جالب نبود.
خدیجه پوریا
۱۴۰۱/۵/۲۴
با سلام و خدا قوت به تیم عالی کتابراه.. با تشکر از استاد رضوانی برای خوانش و اجرای قوی و گیراشون.. کتاب جذاب و هیجان انگیزیه.. واقن به قول بقیه دوستان جمله آخر یه شوک محسوب میشه.. فضای داستان یجوریه که آدم دوس داره بقیه داستان رو بخونه.. کسانی که به داستانهای جنایی علاقه دارن میتونن رو این داستان حساب کنن.. در نهایت منم این کتاب رو پیشنهاد میکنم
عسل
۱۴۰۱/۵/۱۰
داستانی جنایی با انتهایی غیر قابل باور و غیر قابل پیش بینی...
با خواندن کتاب پی به این می‌بریم که نباید به هر کسی اعتماد کرد چون ممکن است شخص مقابل ظاهرا مهربان و عالی باشد اما در نهان روحی درنده خو داشته باشد. چقدر ترسناک است وقتی این بعد وجودی انسان طغیان کند از حیوان وحشی تر میشود
bahar ashkani
۱۴۰۲/۵/۳۱
کتاب تا حدود کمی جنایی معمایی هست تا فصل ۵۳ واقعا یکنواخت و کسل کننده بود اما از فصل ۵۳ به بعد داستان خیلی جالب میشه و پایانش یکم عجیب غریبه اگه در طول روز همراه با کارهای روزمره بخواید چیزی گوش بدید ابن کتاب خوبه اما کتابی نیست که بعنوان داستان جنایی جذبتون کنه و با تمرکز گوش کنید
ژیلما
۱۴۰۱/۷/۲۲
روند داستان بد نبود، اما آخرش عین فیلم هندی شد مشکل اساسی این بود که در طول داستان مرد خانواده طوری مسائل رو توصیف میکرد انگار کاملا بی گناه بود یا شاید طرز بیان راوی همیچین حسی رو القا میکرد به هر حال از نظر من نسبت به سایر کتابهای ژانر جنایی که خونده بودم ضعیف بود
سارا حمزه لو
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
اول از همه از جناب تایماز رضوانی تشکر میکنم که اینقدر دلنشین این کتاب روایت کردن و امیدوارم بی وقفه کتاب روایت کنن و گلو درد نداشته باشن.... و اما کتاب... بینظیره نوشتن از دیدگاه یک قاتل که همسرش و خانواده خودش اینقدر دوست داره و..... عالی بود.
نیره هندی
۱۴۰۱/۱۰/۸
واااای هرچه از خوانش فوق العاده‌ی آقای رضوانی بگم کم گفتم خوانش که چه عرض کنم انگار نمایشنامه خوانی کردن و صد چندان به مهیج بودن داستان اضافه کردن و تا حالا هر چه کتاب با گویندگی ایشون گوش دادم خیلی به دلم نشسته و برام جالب بوده از ایشان ممنون
مشاهده همه نظرات 94

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من

برای دریافت کتاب صوتی همسر دوست داشتنی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.