معرفی و دانلود کتاب او این بازی را شروع کرد

عکس جلد کتاب او این بازی را شروع کرد
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب او این بازی را شروع کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب او این بازی را شروع کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب او این بازی را شروع کرد

سفری که صرفا برای انحصار وراثت آغاز شد، در نهایت پرده از یک راز وحشت‌انگیز خانوادگی برداشت! کتاب او این بازی را شروع کرد به قلم سامانتا داونینگ داستان جذاب و معمایی سه جوان را روایت می‌کند که برای عمل کردن به وصیت پدربزرگ‌شان، وارد ورطه‌ای هولناک می‌شوند. این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های یو اس ای تودی به شمار می‌آید.

درباره کتاب او این بازی را شروع کرد:

از ذهن پیچیده و خلاق سامانتا داونینگ، نویسنده رمان «همسر دوست‌داشتنی من»، اکنون شاهد داستان جدیدی به نام او این بازی را شروع کرد (He started it) هستیم.

پدربزرگ مرده است...

ثروت افسانه‌ای او سبب شد تا نوه‌هایش که سال‌ها به دلایلی با هم قهر بودند، برای تقسیم ارث و میراث مجددا یکدیگر را ببینند. بث، پورشیا و ادی مورگان، دو خواهر و یک برادر هستند که مدت‌ها ارتباطی با یکدیگر نداشتند. آ‌ن‌ها هنگامی که از مرگ پدربزرگ اطلاع می‌یابند، برای وصیت کردن به آخرین خواستۀ او راهی سفری با خانواده‌هایشان می‌شوند. تنها یک انگیزه بزرگ و وسوسه‌کننده وجود داشت که آن‌ها را به این سفر خانوادگی وادارد و آن کسب ثروتی بادآورده بود!

سفر نه چندان دلچسبی در ایالت‌های دور و دراز آمریکا برای این خانواده آغاز شده بود. هیچ یکی از اعضا علاقه‌ای به ادامه سفر نداشتند و همگی‌شان دلیلی قانع‌کننده برای دوری از وضعیت موجود داشتند. آن‌ها چه رازی را از یکدیگر پنهان می‌کردند؟

فضای رازآلود و پرتنشی که میان این شخصیت‌ها روایت می‌شود با افزوده شدن عنصر مبهمی به داستان جذاب‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. کامیونت سیاه‌رنگی که راننده آن مردی میان‌سال و مشکوک است، سایه به سایه این خانواده را تعقیب می‌کند...

تعدد شخصیت‌ها در رمان او این بازی را شروع کرد، شما را شاید ابتدا کمی گیج کند، اما حضور همه‌ی آن‌ها در پیشبرد داستان و رسیدن به آن پایان غیرقابل‌باور نقش مهمی دارد.

نکوداشت‌های کتاب او این بازی را شروع کرد:

- کتابی خلاقانه و هوشمند که بسیار جذاب و میخکوب‌کننده است. با خواندن این کتاب دیگر نگاه‌تان به سفرهای خانوادگی هرگز مثل قبل نخواهد بود! (لیسا گارنز، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)
- سامانتا داونینگ، داستانی پیچیده از مضمامین دروغ، طمع، حرص و خیانت خلق کرده است که پایان آن شما را شگفت‌زده می‌کند. (ماری کوبیکا)
- به محض این که شروع به خواندن این رمان می‌کنید، هرگز نخواهید توانست آن را زمین بگذارید. احتیاط! این کتاب اعتیاد آور است! (آلیس فینی)
- بهترین رمانی که علاقمندان داستان‌های جنایی می‌توانند بخوانند! حوادث خون‌باری که حتی به مخیله‌تان هم خطور نمی‌کند! (فهرست کتاب)

خواندن کتاب او این بازی را شروع کرد به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به خواندن تریلرهای معمایی جذاب و نفس‌گیر علاقمندید خواندن این کتاب را از دست ندهید. همچنین این رمان برای تمامی دوستداران داستان‌های بلند آمریکایی می‌تواند لذت‌بخش باشد.

با سامانتا داونینگ بیشتر آشنا شویم:

او داستان‌نویس خلاق آمریکایی است که تاکنون افتخارات متعددی را در زمینه داستان‌نویسی به دست آورده. از جمله برترین آثار سامانتا داونینگ (Samantha Downing) می‌توان به همسر دوست‌داشتنی من اشاره کرد که مورد اقتباس یک فیلم سینمایی قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه itw و ادگار شد.

در بخشی از کتاب او این بازی را شروع کرد می‌خوانیم:

قبل از اینکه مادربزرگ مریض شود عادت داشتیم هر سال روز تولدش ناهار را بیرون بخوریم. مادرم می‌گفت فقط دخترها. همگی لباس می‌پوشیدیم، کلاه‌های بزرگی مثل کلاه‌های مخصوص کلیسا بر سر می‌گذاشتیم و حتی دستکش‌های توری می‌پوشیدیم. اوایل از این کار متنفر بودم چون تنها کاری که انجام می‌دادیم این بود که زیر آفتاب دور هم بنشینیم و در حین اینکه مادربزرگ صحبت می‌کند ساندویچ‌های کوچک بخوریم. مادرم می‌گفت «امروز روز اونه.» بعد از چند سال من هم کم‌کم شروع کردم به گفتن همان حرف.

نمی‌دانم کی نظرم تغییر کرد. فقط به‌خاطر دارم که داستان‌های مادربزرگ واقعاً جذاب بودند برای همین هم دیگر از اینکه وانمود کنم جذاب نیستند دست برداشتم.

آخرین تولدی که داشتیم مربوط می‌شود به بیش از یک سال پیش، درست قبل از اینکه دکتر بگوید مادربزرگ مریض است. من این پیراهن سبز روشن را پوشیدم با کلاهی بزرگ که با آن همخوانی داشته باشد. لباس خاصی بود، مثل همان که مادربزرگ می‌پوشید. حالا می‌فهمم. آن‌موقع فکر می‌کردم همه‌مان لباس‌ خوب و شیک می‌پوشیم و به خودمان می‌رسیم. مادربزرگ این کار را نکرد. او نفر اصلی آن مراسم بود.

من جریان را نمی‌دانستم تا وقتی‌که فهمیدم همۀ آن چیزهای خوبی که مادربزرگ درمورد پدربزرگ می‌گفت دروغند. وقتی حقیقت آشکار شد مادربزرگ دیگر کلاه و لباس‌های زیبا نپوشیده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب او این بازی را شروع کرد
نویسنده
مترجمزهرا جهانفریان
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات406
زبانفارسی
شابک978-622-235163-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب او این بازی را شروع کرد

Elaheh Tabatabaee
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
به نظرم کتاب جالبی نبود خانواده‌ای ضد اجتماع وشرور بدون پیش زمینه ودلیلی مشخص و منطقی مثلاً کاری که که قهرمان داستان ومادرش انجام دادن با دلائلی مبهم بود و احمقانه به نظر میرسد و سرانجام داستان هم مشخص نشد.
الهام. ت
۱۴۰۰/۸/۲۳
من اصلا نفهمیدم هدف نویسنده از این داستان چی بود هیچ هیجانی نداشت بیشتر کتاب تکرار مکررات بود
لیلا شیرازی
۱۴۰۰/۶/۲۰
خیلی خوب بود. تا آخر داستان هیجان و رمزگشایی ادامه داشت. فقط پایان باز رمان خیلی توی ذوق می‌زند.
mohammad amin dehmollaei
۱۴۰۱/۷/۲۱
نخرید که مفتشم گرونه، اصلا سروته نداشت، چی بود اصلا؟
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب او این بازی را شروع کرد

برای دریافت کتاب او این بازی را شروع کرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.