معرفی و دانلود کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید

عکس جلد کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید
قیمت:
78000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید

کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید رمانی معمایی به قلم لیام کالانان، نویسنده‌ی محبوب اهل آمریکاست. در این اثرِ پرفروشِ ملی، شنونده‌ی داستان زندگی زنی خواهید بود که در جست‌وجوی همسر گمشده‌اش به پاریس، پایتخت فرهنگ و هنر عزیمت می‌کند، و در آنجا درگیر سلسله‌ای از وقایع مرموز و عجیب می‌شود.

درباره کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید:

«هفته‌ای یک بار مردی را تعقیب می‌کنم که شوهرم نیست»...

رمان کتابفروشی نویسندگان فقید (Paris by the Book) با جمله‌ی عجیب و تکان‌دهنده‌ی فوق آغاز می‌شود. گوینده‌ی این جمله که تا پایان اثر نقش راوی ماجراها را بر عهده دارد، زنی‌ست حدوداً چهل ساله که در جست‌وجوی همسر خود، به شهر پاریس عزیمت می‌کند. ماجرا از این قرار است که رابرت، همسر راوی، ناگهان و بدون باقی گذاشتن هیچ ردی از خود غیبش می‌زند و هیچ تلاشی هم برای مطلع ساختن خانواده‌اش از وضعیتی که دارد نمی‌کند. در پی این ماجرا، همسر او دست فرزندانش را می‌گیرد و به قصد اقامت در پاریس، جایی که گمان می‌کند شوهرش را در آن خواهد یافت، محل زندگی‌اش را ترک می‌کند.

آیا او نقشه‌ای برای پیدا کردن همسرش دارد؟ راستش را بخواهید، نه! با این حال، نیرویی غریزی به پیش می‌راندش. چرا که باور دارد همسرش (که نویسنده‌ای‌ست چیره‌دست) دلیلی موجه برای ترک کردن او و بچه‌هایشان دارد. باری، راوی داستان در پاریس برای گذران زندگی مجبور به کار کردن در یک کتابفروشی کوچک می‌شود؛ جایی که در آن برخلاف انتظارش، به سرنخ‌هایی مهم درباره‌ی سرنوشت شوهر خود برمی‌خورد...

کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید در سال 2018 به انتشار رسید و خیلی زود به اثری محبوب و پرطرفدار بدل شد. این رمان هم تحسین منتقدین سخت‌گیر را برانگیخت، هم به دل مخاطبین عام نشست. قصه‌ای که لیام کالانان (Liam Callanan) برایمان روایت کرده در عین رمزآلودی، از ظرافتی زیبا و شاعرانه برخوردار است؛ ظرافتی که تا حد زیادی ناشی از زبان شاعرانه و لطیفِ راوی داستان است. سخن کوتاه: کتابفروشی نویسندگان فقید انتخابی مناسب برای تمام سلیقه‌های ادبی‌ست.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید:

- نثر لیام کالانان توأمان بازیگوش و برخوردار از جدیت است. (Milwaukee Journal)
- رمانی جذاب که باعث شد به شهر پاریس عشق بورزم! (Jane Hamilton)
- کتابفروشی نویسندگان فقید اثری اعتیادآور است! (Michigan Daily)

کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به ادبیات روز جهان و دوست‌داران آثار رمزآلود و معمایی، مخاطبین اصلی کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید از لیام کالانان‌اند.

با لیام کالانان‌ بیشتر آشنا شویم:

لیام کالانان‌ داستان‌نویس و استاد دانشگاهِ اهل آمریکاست. او در واشنگتن دی. سی به دنیا آمده و در لس آنجلس بزرگ شده است. از میان آثار منتشرشده از وی، می‌توان به سه عنوان پیش رو اشاره کرد: «اطلس ابر»، «همه‌ی مقدسین» و «کتابفروشی نویسندگان فقید». همچنین باید اضافه کرد که در کارنامه‌ی این نویسنده افتخارات و جوایزی (از جمله جایزه‌ی مطبوعاتی George W. Hunt) قابل اعتنا نیز دیده می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید می‌شنویم:

یک بار، و فقط یک بار، بالاخره اتفاق افتاد. مردی که در تعقیبش بودم متوجه شد. این اتفاق وقتی افتاد که تازه شش ماه بود که ما به اینجا آمده بودیم. زمان زیادی نیست؛ اما آنقدر بود که من تغییر کنم. پاریس هم عوض شده بود. با وجود این باید می‌دانستم. می‌دانستم، از همان اول می‌دانستم که دردسر درست می‌شود. چون صورتش خیلی شبیه شوهرم بود.

همان موها، همان عینک، همان لبخند. او به زنی که کنار فروشگاه اپل ایستاده بود لبخند زد. فروشگاهی که زیر موزه‌ی لوور بود و به اندازه‌ی موزه، محبوب و شلوغ، و لب‌هایی که وقت لبخند زدن کج می‌شد. همان چیزی بود که نظر مرا به خود جلب کرد. من هرگز همزاد شوهرم را ندیده بودم، تا اینکه بالاخره دیدم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
پیش‌درآمد
46 دقیقه
یک
51 دقیقه
دو
46 دقیقه
سه
32 دقیقه
چهار
28 دقیقه
پنج
47 دقیقه
شش
33 دقیقه
هفت
44 دقیقه
هشت
35 دقیقه
نه
39 دقیقه
ده
30 دقیقه
یازده
31 دقیقه
دوازده
39 دقیقه
سیزده
50 دقیقه
چهارده
31 دقیقه
پانزده
36 دقیقه
شانزده
28 دقیقه
هفده
29 دقیقه
هجده
24 دقیقه
نوزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید
نویسنده
مترجمنیما فرحی
راویمتین بختی
ناشر چاپینشر ثالث
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
78000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید

مریم دولت ابادی
۱۴۰۱/۸/۱۷
چقدر صدای راوی دلنشین و مناسب هست، امیدوارم کتاب‌های بیشتری را با صدای ایشون بشنویم، کتاب این پیغام رو میرسونه که چطور شونه خالی کردن از مسیولیت‌ها میتونه زندگی ادم‌های اطرافمون رو تحت تاثیر قرار بده و اونها رو کل مدت درگیر کنه
رویا +
۱۴۰۱/۵/۲۱
روایتش جذاب تر از خط داستان بود. زندگی مگر موش و گربه بازیه؟ به نظر من که داستان بی مسئولیتی یک نفر و جبران بی مسئولیتی او توسط همسرش بود.
پگاه امامی
۱۴۰۱/۳/۲۱
کتابی با فضای آمریکایی که خط داستانی جالب و نویی داشت و البته راوی هم با صدای دلنشین و لحن مناسب بسیار به فضاسازی داستان کمک کرده بود
sharare samimi
۱۴۰۲/۲/۲۰
یکی از کسل کننده‌ترین کتابهایی بود که خوندم. شنیدن این کتاب رو هرگز توصیه نمیکنم
نیلو مزارعی
۱۴۰۱/۳/۲۰
خوانشگر عالی بود و داستان خسته کننده
maryam barazesh
۱۴۰۲/۹/۲۱
لحن و صدای راوی عالی اما داستان ملال‌آور…
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۱/۹/۲۸
اگر روایت خانم متین بختی نبود تا انتها گوش نمیکردم
Sanaz Darbandi
۱۴۰۱/۵/۹
رمانی جذاب و گیرا در مورد زندگی عجیب یک نویسنده
صدف زند
۱۴۰۱/۱۱/۹
یه کتاب واقعا گیرا😍
Armaghan N
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
روند داستان، بسیار کند و ملال آور!
دیانا دیانتی
۱۴۰۱/۸/۱۶
کتابی بدون هیچ هیجانی.
نازنین موذنی
۱۴۰۱/۳/۷
قشنگ گیرا بود کتابش، راوی هم عالی
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید

برای دریافت کتاب صوتی کتابفروشی نویسندگان فقید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.