معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان

عکس جلد کتاب صوتی هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان

راجر کارترایت در کتاب صوتی هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان، کارآفرینی را هم‌چون یک هنر به صورت جامع و کامل شرح می‌دهد و سپس آن را در اقتصاد دنیای امروز بررسی می‌کند. هم‌چنین نمونه‌هایی از مهارت‌ها و تاکتیک‌های موفق‌ترین اشخاص جهان در این حوزه را به شما ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر کارآفرینی:

سرفصل‌های کتاب صوتی هنر کارآفرینی (The Entrepreneurial Individual) حاوی ویژگی‌ها و مهارت‌های لازم برای کارآفرینی است. قدمت کارآفرینی به زمانی برمی‌گردد که انسان تجارت را آغاز کرد و در هر دوره تاریخی فرصت‌های جدیدی برای کارآفرینان ایجاد شد. دوره اصلی کارآفرینی در آمریکا به دنبال جنگ داخلی شروع شد و همچنان ادامه دارد. کارآفرینان الزاما مخترعان یا مکتشفان نیستند، اما در واقع نقش تسهیلی بسزایی ایفا می‌کنند.

کارآفرینی درباره حرکت به جلو و نوآوری است. کارآفرینان باید دائم در حال خشنود ساختن و راضی نگه داشتن مشتریانشان باشند و تمام پرسنل آن‌ها، صرف نظر از ساده بودن شغلشان، در پروسه کارآفرینی دارای اهمیت هستند. کارآفرینی به‌طور صحیح یک فعالیت تجاری محسوب می‌شود و بسیاری از ریشه‌های آن روان‌شناختی است. شرایط کارآفرینی شاید در زندگی کاری هر شخصی پیش بیاید؛ ویژگی اصلی کارآفرینان، اراده‌ی آن‌ها برای موفقیت و عوامل انگیزشی است که بیشتر مرتبط با کامیابی و شهرت است تا دستاوردهای مادی.

این کتاب صوتی بهترین و کوتاه‌ترین مسیر برای کسب مهارت‌ها و تاکتیک‌های کارآفرینی را به شما ارائه می‌کند. مهارت‌هایی که موفق‌ترین کارآفرینان جهان از آن‌ها بهره بردند و حاوی تمام خصوصیات کارآفرینی، برخورداری از بینش و تعهد، ریسک پذیر بودن و تمرکز است. شما در این کتاب نمونه‌ها و آموزه‌های بسیاری از بعضی از موفق‌ترین کارآفرینان دنیا، مانند ریچارد برانسون، کن بوگاس و کوک لنگ بنگ و ایده‌هایی از هوشمندترین متفکران جهان مانند استفن کوی، پیتر دراکر و تام پترز می‌آموزید.

درباره‌ی کارآفرینان اولیه:

بسیاری از کارآفرینی‌های اولیه در زمینه تجارت بود. از وقتی که گروه‌ها، سپس ملل مختلف شروع به کشف کره زمین کردند، شروع به برقراری ارتباط با دیگر گروه‌های انسانی کردند. ضمن اینکه جنگ‌ها و کشورگشایی‌ها نیز بین اقوام دیده می‌شد، سیستم پولی و سیستم تبادل نیز به منظور تسهیل تجارت توسعه یافت. هر چه جوامع از شهرک‌های کوچک به شهرهای بزرگ‌تر گسترش پیدا کردند، انسان‌ها شروع به استفاده بیشتر از اقلام لوکس کردند. جوامع اولیه شروع به تقسیم‌بندی‌هایی بر اساس گروه‌های شغلی مختلف کردند. این تقسیم‌بندی‌ها شامل حاکمان، تاجران، صنعتگران، دانشمندان، سوداگران و گروهی از مشاغل دیگر بود.

در قرون وسطی این تقسیم‌بندی‌ها کاملا تعریف شده بودند. اصنافی به طور ناگهانی در سرتاسر اروپا بین قرون دوازده و چهارده شکل گرفتند که هر کدام دربرگیرنده اعضای حرفه‌ای خاص بوده و به حمایت از اعضای آن حرفه اختصاص داده شده بودند. این اصناف روش پیچیده‌ای برای حمایت از اعضا و همچنین تضمین ارائه خدمات برتر از جانب اعضا به مشتریان به حساب می‌آمدند. آن‌ها در واقع هم به نوعی اتحادیه صنفی اولیه بوده و هم ناظر کیفیت، به علاوه، فرصت‌های عالی نیز برای کسانی که رویکرد کارآفرینی به کسب و کار داشتند، ارائه می‌دادند.

راجر کارترایت را بیشتر بشناسیم:

راجر کارترایت (roger cartwright) مشاور و متخصص در رفتار سازمانی، مدیریت، مراقبت از مشتری و گردشگری است که در سال 1948 چشم به جهان گشوده است. او نویسنده‌ی کتاب‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف است و در حال حاضر مسئولیت اجرای برنامه‌های مدیریت توسعه در ایالات متحده، اروپا و هند را بر عهده دارد.

در بخشی از کتاب صوتی هنر کارآفرینی می‌شنویم:

او در سال 1909 در شهر وین متولد شد و پس از انتشار نظریه‌های اولیه‌اش در سال 1939 در تفکر سازمانی و مدیریتی قدرتی بزرگ به حساب می‌آمد. دراکر در تمام زندگی‌اش از فرصت‌های خلاقانه تجارت تقدیر و استقبال کرده است. ایده‌های وی به شکل‌گیری گسترش چشمگیر صنعت آمریکا در دوره بعد از جنگ جهانی دوم کمک کرده و تفکر جهانی درباره تجارت را تحت تاثیر قرار داده است.

دراکر بر این باور است که اگر چه پیش‌بینی آینده خیلی دشوار نیست، اما در واقع بیهوده است. بسیاری از پیشگویان، پیش‌بینی‌های بسیار دقیقی انجام می‌دهند. آن‌ها در از پیش تعیین کردن برخی مسائل موفق هستند، اما همیشه الزاما نکات مهم را بیان نمی‌کنند. برای دراکر، تغییرات اساسی که کسی آن‌ها را پیش‌بینی نکرده بود یا توان پیش‌بینی آن را نداشت اهمیت بیشتری دارند، این‌ها اغلب مسائلی هستند که فرد کارآفرین قادر به استفاده از آن به نفع خودش است. او بر این باور است که افراد و سازمان‌ها نمی‌توانند برای آینده تصمیم‌گیری کنند. تصمیم‌ها تعهداتی برای اقدامات هستند و اقدامات همیشه در زمان حال روی می‌دهند. اما به هر حال اقدامات تنها راه برای ساختن آینده هستند. به مدیران بابت اثربخش بودن مزد می‌دهند و این کار را تنها با تامل در موقعیت‌های زمان حال و با بهره‌برداری از تغییراتی که تا به حال اتفاق افتاده است انجام می‌دهند. قادر ساختن مدیران امروز برای فراتر رفتن از این فردای متفاوت، هدف دراکر در کتاب مدیریت در زمانه‌ی دگرگونی‌های بزرگ (1995) است.

ممکن است همیشه درک مطالب دراکر ساده نباشد، اما خواندن آن‌ها همیشه یکی از چالش‌برانگیزترین کارهاست و کارآفرینان و سازمان‌هایشان بر اساس همین چالش‌هایی که او عنوان کرده است (باتوجه به تجربه عظیمی که پشت گفته‌های دراکر نهفته است) پیشرفت خواهند کرد. خودزندگی‌نامه دراکر با نام ماجراهای یک مشاهده‌گر (او را می‌توان همه چیز نامید به‌جز تماشاگر!) انعکاسی است بر زندگی وی و کسانی که در آن مدت با آن‌ها آشنا شده بود.

در سال 1985، وی با نوشتن کتاب نوآوری و کارآفرینی توجه‌اش را معطوف نوآوری کرد و در آن درباره اعمال نظم و انضباط در کارآفرینی و نوآوری به روشی مشابه روش ساختاری ژاپنی‌ها برای بازسازی سال‌های پس از 1945 اشاره می‌کند. گاهی اوقات سخت‌ترین چیزی که یک کارآفرین باید به‌دست آورد انضباط است؛ با این‌حال، بنا بر استدلال‌های دراکر، بسیاری از ایده‌های فوق‌العاده نه تنها مستلزم خلاقیت، دید ورویا، انگیزه و تعهد هستند، بلکه برای رسیدن به بازار و موفقیت به انضباط نیز نیاز دارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
فصل اول
27 دقیقه
فصل دوم
30 دقیقه
فصل سوم
20 دقیقه
فصل چهارم
47 دقیقه
فصل پنجم
52 دقیقه
فصل ششم
32 دقیقه
فصل هفتم
13 دقیقه
فصل هشتم
18 دقیقه
فصل نهم
10 دقیقه
فصل دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان
نویسنده
مترجمزینب السادات خارقانی
راویمحسن خدری
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان

آتنا صمدی
۱۴۰۲/۸/۱۴
خوانش خواننده خیلی سر در گم کننده ست تقریبا متوجه مفهوم جمله‌ها نمیشیم کتاب به نظر خوب میاد اما مفاهیمش با این خوانش انتقال داده نمیشه
مرجان امیریان
۱۴۰۲/۵/۷
عااااالی بود
من کار جدید شروع کردم واقعا کمک کرد
اصغر امینی
۱۴۰۰/۷/۵
مطلاب خوب و مفیدی داره👍
mahmoud mohammadi
۱۴۰۰/۲/۳۱
نوع خواندن متن اصلا مناسب نیست سر درد گرفتم
عرفان علاقبندیان
۱۳۹۹/۱۲/۹
خیلی عالیه این کتاب بی نظیره👌
Sina Salem
۱۴۰۰/۹/۳۰
کتاب بسیار خوبی بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان

برای دریافت کتاب صوتی هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.