معرفی و دانلود کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

عکس جلد کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی اثر دارن هاردی، شما را برای یک سفر هیجان‌انگیز بر قطار کارآفرینی آماده می‌کند و شیوه‌های مفیدی جهت موفقیت در کسب و کار ارائه می‌دهد. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و راوی نو تولید شده است.

کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی (The Entrepreneur Roller Coaster) در سال 2015 در آمریکا منتشر شد و پس از مدت زمان کمی به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در حیطه‌ی کارآفرینی و کسب و کار تبدیل شد. هم‌چنین توسط نشریه‌های بسیار ارزشمند و مهمی مانند نیویورک تایمز به عنوان بهترین و درخشان‌ترین کتاب‌های این زمینه در سال‌های اخیر معرفی شد.

دارن هاردی (ِDarren Hardy) در این اثر ابتدا دلایلی که باعث به وجود آمدن شکست در کسب و کارها می‌شود را بیان می‌کند و سپس راه‌های عملی و کاربردی برای عبور از این شکست‌ها ارائه می‌کند. پس از شنیدن این اثر درمی‌یابیم که موضوعاتی از قبیل ثروت و سرمایه، محل کسب و کار، اعتبار شخصی، مدیریت و رقبا هیچ ارتباطی با پیروزی در کسب و کار ندارد. او عقیده دارد که دلایل شکست ماهیت خارجی ندارد و از درون فرد کارآفرین سرچشمه می‌گیرد.

این کتاب صوتی آموزش‌های کاربردی و مفیدی به شما منتقل می‌کند و تمامی فاکتورهای مؤثر در شکست 66 درصدی کسب و کارها را مانند مین‌های جنگی خنثی می‌کند. آموزش‌هایی از قبیل از بین بردن ترس از آینده، شک و تردید و رهایی از تجربیات و آموزه‌های تلخ گذشته، توسعه مهارت‌های فردی، انگیزه و...

اگر در رویاها و ذهن خود کسب وکاری برای خود دارید، اما از ناشناخته‌ها و مسیر پرفراز و نشیب آن می‌ترسید و نمی‌دانید چه چیزهایی در انتظار شماست و برای روبه‌رو شدن با آن‌ها باید چه کاری انجام دهید. اگر به عنوان یک کارآفرین مشغول به فعالیت هستید اما می‌خواهید مطمئن شوید که در راه درست موفقیت قدم بر می‌دارید. این کتاب برای شماست و برای همه کسانی است که رویای رسیدن به تجارتی شخصی را در سر می‌پرورانند.

دارن هاردی مشاور و سخنران آمریکایی در حوزه موفقیت و بهبود فردی و نویسنده کتاب‌های پرفروش نیورک تایمز است. او تا سال 2015 ناشر یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا به نام مجله موفقیت بوده است. مجله موفقیت این امکان را برای او فراهم کرد تا با مدیران مشهور، کارآفرینان برجسته و قهرمانان برتر مصاحبه داشته باشد و همین امر موجب شد تا پرده از راز موفقیت آن‌ها بردارد. دارن هاردی کسی است که در سن 18 سالگی تجارت خود را شروع کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر مبدل شد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ شخصی خود راهکارها و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش تجربه کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها کتاب اثر مرکب است.

در قسمتی از کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی می‌شنویم:

از کنار هر یک از ترن‌های هوایی در هر یک از شهربازی‌های جهان که عبور کنید کافی است به چپ یا راست صف سر بچرخانید تا با چنین صحنه‌ای مواجه شوید: کودکی نگران که پشتش را به یک تخته مدرج چسبانده است. هر یک از خطوطی که روی این تخته کشیده شده‌اند یک اینچ را نشان می‌دهند و در میان آن‌ها یک خط از همه مهم‌تر است: خطی که حداقل قد لازم برای سوار شدن را مشخص می‌کند.

بچه‌ها برای اینکه قدشان به آن خط برسد هر کاری می‌کنند: صاف می‌ایستند. نفسشان را حبس می‌کنند. توی کفششان روزنامه می‌گذارند. موهایشان را پُف می‌دهند. هر کاری می‌کنند تا شاید نیم اینچ به قد آن‌ها اضافه شود. کشیده و پُف کرده منتظر رای نهایی می‌ماند، آیا قدش به اندازه لازم رسیده است؟ آیا بدنش می‌تواند از پیچ و خم‌ها و سقوط‌ها و صعودهایی که باعث ایجاد جیغ‌های پشت‌سرش شده‌اند جان سالم به در برد؟ آیا سوار ترن شدن برای او امن است؟

راستش را بخواهید سفر کارآفرینی شما نیز دقیقاً در همین نقطه شروع می‌شود، در همان لحظه پیش از شیرجه زدن، وقتی که دارید با نگرانی به این فکر می‌کنید که آیا از این سفر جان به در خواهید برد یا خیر؛ و گرچه احتمالاً هیچ مسئولی آنجا نخواهد بود که اگر قدتان نرسید شما را راه ندهد، ولی باز هم ملزوماتی برای سوار شدن وجود دارد. ولی آنچه برای ورود به این سفر پرهیجان لازم است، قد بلند نیست. عشق است.

فرانکلین پی. جونز درست گفته: «عشق چیزی است که به حرکت در این جهان ارزش می‌دهد». عشق چنان عنصری حیاتی است که اگر عاشق این مسیر نیستید، بهتر است اصلاً سوار نشوید. ستارگان موسیقی راک این موضوع را می‌دانند. بزرگان تجارت این موضوع را می‌دانند. همه افراد موفقی که تا به حال در رسانه‌ها، روی صحنه، یا در لوح فشرده همراه مجله Success با آن‌ها مصاحبه شده است نیز این را می‌دانند: اولین و مهم‌ترین عامل برای ایجاد کسب‌وکاری موفق این است که عاشق آن باشید. ولی دلیل اهمیت بالای عشق چیست؟ و چطور می‌شود پیدایش کرد؟ سفر از اینجا آغاز می‌شود. اولین و مهمترین عاملی که برای ایجاد کسب‌وکار موفق نیاز دارید یک چیز است: عاشق آن باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
34 دقیقه
مقدمه: باجه بلیت‌فروشی: سوار شویم یا نه؟!
69 دقیقه
فصل اول: حداقل قد لازم برای سوار شدن
57 دقیقه
فصل دوم: کمربند ایمنی خود را ببندید
82 دقیقه
فصل سوم: سوخت موتور
67 دقیقه
فصل چهارم: پر کردن صندلی‌های خالی
65 دقیقه
فصل پنجم: سواری در صندلی جلو
66 دقیقه
فصل ششم: سرعت دادن به کارها
43 دقیقه
فصل هفتم: دست‌ها بالا
53 دقیقه
فصل هشتم: به دوربین لبخند بزنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی
نویسنده
مترجمکمال سخدری، سروش صفدریان، امیررضا محمودی
راویارشیا شریعتی
ناشر چاپیانتشارات پندار پارس
ناشر صوتی راوی نو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

امیر رضا اصلی
۱۴۰۱/۲/۲۵
سلام
من برای اولین بار توصیه به خواندن این کتاب را از یکی از دوستانم شنیدم و برای شروع یک کسب و کار این کتاب را از کتاب را خریداری کردم و شروع به گوش دادن آن کردم باید اعتراف کنم که در ابتدا چندان تمایلی به خواندن و یا گوش دادن آن نداشتم احساس میکردم یه چیزی معمولی شبیه بقیه چیز هاست خوشحالم که و
این احساس این فکر را کنار گذاشتم و شروع به گوش دادن آن کردم تعجب کردم که چگونه کامل آن را از اول تا آخر در عرض چند ساعت به طور مداوم گوش دادن کتاب در رابطه با داستان زندگی فردی است که تصویر آن را بر روی جلد می‌بینید چه فردی موفق بوده نیرو باشد در این کتاب به جای داده نکات بسیاری از زندگی خود دوستان و همکارانش را بیان کرده موفقیت‌ها و شکست هایش و گفته توصیه‌ها و نکات مهمی را ذکر کرده جالب است که خود این نوشتار هم یک ماجرای خاص بیان شده و داستان به وجود آمدن این کتاب هم میشه در ماهیت همین کتاب دارد شگفت آور است که بدانیم در این ماجرا چه چیزهایی نهفته است با تشکر از اپلیکیشن کتابراه منظور صوتی کردن این کتاب.
امیدوارم از شنیدن این کتاب لذت ببرید که اینطور بود.
توصیه می‌کنم نسخه نمونه این کتاب را اگر اطمینانی به شن دارید در وهله‌ی اول گوش کنید خیلی جالب است ولی من که می‌خوام کسب و کار را شروع می‌کنم خیلی مفید بوده امیدوارم برای شما هم چنان میشه این کتاب رو گوش کنید که در زمینه کسب و کار باشد و چه در زمینه زندگی شخصی مفید واقع شود.
حبیب لعل کامیابی
۱۳۹۸/۷/۱۷
آدم رو واقعا متحول میکنه این یه جادوی کسب ثروت است با کتابهای که از دارن هاردی خوندم فهمیدم ما خودمون خدای هستیم که هر چیزی که فکرش رو بکنی و یا در رویا داشته باشی رو میتونی به دست بیاری ما خودمون خالق تمام چیزهای هستیم که نیاز داریم ولی همه این رو نمیدونن ثروت و قدرت و موفقیت در اختیار عده خواصی و نیست در اختیار تمام انسانهاست فقط باید بخواهی داشته باشی خداوند خواست و انجام شد انسان خواست و انجام شد کمی ایمان داشتن به خود خدایمان ما رو به انجام هر کار غیرممکن قادر میسازد ایمان مثل روز تولدت که انتظار بهترین‌ها رو داری باید هر روز تولدت باشد تا هر روز بهترینها رو داشته باشی وقتی اشرف مخلوقات هستیم یعنی اشرف قدرت یعنی اشرف ثروت یعنی اشرف مهربانی یعنی اشرف بخشندگی یعنی اشرف هر چیزی که فکرش را بکنی
niloofar Islamnezhad
۱۴۰۱/۱/۱۰
جالبه بدونید این کتاب همان ترن هوایی هست که وقتی ان را مطالعه کردید و خواستید از ان پیاده شوید، دیگر همان ادم قبلی نخواهید بود. در واقع شما یک فرد جدید با توانمندی‌های جدید هستید. مواردی که در این کتاب بر تغییر ذهنیت شما تلاش می‌شود شامل ترس از اینده، شک و تردید و رهایی از تجربیات و اموزه‌های تلخ و گذشته است، ضمن اینکه هشدار می‌دهد، شما را بعضا حمایت کرده در مواردی همچون توسعه مهارت‌های فردی، انگیزه اموزش‌های کاربردی را به شما انتقال می‌دهد. با خواندن این کتاب شما فرصت بهره گیری از اموزه‌های ارزنده نویسنده، سخنران و مشاور امریکایی دارن هاردی را خواهید داشت. با توجه به نقش پر رنگ کارافرینی در استقلال مالی و زمانی می‌توان این کتاب را راهنمایی جامع به همراه گام‌های عملیاتی عنوان کرد که نیاز هر کارافرین و جوینده دانش کارافرینی دانست.
M. Saidi
۱۳۹۹/۳/۲
این کتاب رو بسیار دوست داشتم و چندین مرتبه اون رو گوش کردم، کتاب ارزشمندی برای افرادی هست که می‌خواهند تغییری در حوزه کسب و کارشان ایجاد کنند. چون درن هاردی در جایگاهی هست که دلایل موفقیت انسان‌های بسیاری رو بررسی کرده بهتر از هرکس دیگری می‌تونه راهنمای موفقیت شغلی باشه. صدای گوینده هم خوب بود، و و فراز نشیب احساس داشت. اگر تازه با «درن هاردی» آشنا شدید پیشنهاد می‌کنم اول کتاب اثر مرکب رو از این نویسنده بخونید.
آریو شمس
۱۳۹۸/۱۱/۳
اثر مرکب زندگی منو تغییر داد و این ترن هوایی به این تغییر داره مسیر میده...
دارن هاردی اوعجوبه است
با تشکر از جناب آقای ارشیا شریعتی (گوینده) با این لحن بیان شیوا
مشکلی که بنظرم آمد مدت زمان طولانی سکشن‌ها هست
امیدوارم در نسخه‌های آتی هر فصل به دو یا بیشتر تقسیم گردد
هم به لحاظ حجم دانلود و سرعت هم از لحاظ اینکه گاها دست بخوره فایل بره اول سخت میشه فهمید تا کجا شنیده بودی
محمد خیری نیا
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
یک کتاب بینظیر در حوزه یه کسب و کار وشور واشتیاق فردی که از بهترین وباارزشترین توصیه‌ها وراهکارهای موجود روز دنیای کسب و کار استفاده شده واین کتاب می‌تواند یک ذهنیت قوی وباهوش را در شما شکل دهد که لازمه‌ی یک زندگی لوکس ولاکچری که همه لایق آن هستیم را به ما بدهد به شرط این که با تمام وجود به آن آن ایمان داشته باشیم وتوصیه‌های را درزندگی واقعی خود به کار گیریم، به امید یک زندگی رویایی.
ممنون از دست اندرکاران کتابراه
مهدی صیدی زاد
۱۳۹۹/۱/۱
عاشق کار باشیم، انگیزه قوی بیابیم، سخت کار کنیم، به دیگران گوش نکنیم و راهی که اعتقاد داریم ادامه دهیم، به شکست عادت داشته باشیم، ترس زاییده ذهنه، یاری دهنده مشتری باشید، بررسی ذهنیت مشتری نسبت به ما، ٩٠٪؜ شرکت فروشه، راه‌های تقویت فروش، انتخاب صحیح استخدام، اموزش رهبری و عوامل حیاتی و در اخر شخصی باشید که دوست دارید در آینده باشید
نرگس .ن
۱۴۰۰/۴/۲۰
من هم ب همراه نویسنده سوار بر ترن هوایی شدم و بسیار لذت بردم از، شنیدنش.. اطلاعات مفید و کاربردی در این کتاب هستش. نکته جالبی ک داره اینکه علاوه بر تجربیات خوده نویسنده ک در اختیار ما میزاره ما را با انسان‌های بزرگ و سرمایه دارن موفق آشنا میکنه و کلید طلایی موفقیتشان را باز گو میکند ک واقعا آدم را ب فکر وامیدارد. بسیار سپاسگزارم از کتابراه برای این هدیه زیبا و دوست داشتنی
کمال صالحی
۱۳۹۹/۵/۲۷
سلام. باتشکرازتمامی دست اندرکارانی که درنشروگسترش دانش زحمت می‌کشن. واقعا دست مریضا. بله همونطورکه گفتن دارن هاردی یک اعجوبه اس من هرسال قبل شروع سال جدیدقبل ازهربرنامه ریزی یکبارکتاب دارن هاردی رو مرور می‌کنم وبعدبرنامه سالیانه‌ام رو می‌چینم. واین کتاب‌اش هم به نظرمثل اثرمرکب پرنقش هستش...
باارزوی بهترینها برای تمامی کسانی که برای سعادت بشرتلاش می‌کنند....
شهرام ...
۱۳۹۸/۵/۲
دارن هاردی دارای زاویه دید فوق العاده‌ای نسبت به چگونی موفق شدن هست و کتابهاش میتونه مثل نقشه گنج باشه برای افرادی که واقعا به دنبال تغییر زندگیشون هستن
Behnam Golpour
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
دارن هاردی که بینظیره و آثارش بسیار ارزشمند ه
اثر مرکب را خوندیم؟ اگر نخواندین حتما مطالعه بفرمایید و
این کتاب هم طبق معمول آثار ایشان، خیلی تاثیر مثبت و خوبی براتون خواهد داشت
قطعا پس از پایان کتاب حس خیلی خوبی براتون بوجود میاره
و کلی هم نکات خوب و عالی فرا میگیرید
موفق باشید 🌹
با سپاس از زحمات تهیه کنندگان گرامی
p r
۱۳۹۹/۳/۶
سلام کتابهای که تاکنون از دارن هاردی خوندم اثرمرکب است بسیار عالی بود به خیلی‌ها هم معرفی کردم بنطرم کتابهای از این قبیل باید همیشه توی کتابخونه باشه و مادام مرور بشه حیف اکتفا به یکدفعه بشه واقعا دست شما درد نکنه بابت تهیه کتابهای صوتی و در دسترس خداقوت همیشه تندرست و موفق باشید🙏🙏🙏🙏
سید مهران حسینی
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
از زحمتی که برای ساخت این کتاب صوتی صورت گرفته ممنونم، انتشار محتوی بزرگترین و زیباترین رسالتیست که در این زمان میتوان افتخار انجامش را داشت، احسنت به روح نازنینتان و سپاس از اینکه در این دوران پر از نیاز به مطالعه و پیشرفت، کنارمانید، سپاسگزارم، سپاسگزارم، سپاسگزارم
فرید عرب
۱۳۹۸/۶/۱۸
کتاب مفیدی بود و شامل نکات خواندی و شاید فراموش شده در پس دغدغه‌های روزانه زندگیمان بود. یکی از بهترین جملات کتاب این بود سعی کن در بدترین لحظه زندگیت بهترینِ خودت باشی.
من مطالعه این کتاب را برای دوستان کارآفرین مفید میدانم شاید دوباره این کتاب را مطالعه کنم.
سیده حمیده اسدی
۱۳۹۹/۳/۱۵
آیا بزرگتر شدن چیزی را بهتر میکنه. آرامش خوشبختی ابدی است. ممنون از شما به خاطر صوتی کردن کتابهای عالی دارن هاردی. زندانی ملزومات جاه طلبی نشویم. بزرگ تر وقتی بهتر است که لبخند به لبتان بیاورد. و سفرتان رو پر از لذت کند. باید کار درست را انجام دهیم.
مشاهده همه نظرات 192

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

برای دریافت کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.