معرفی و دانلود کتاب صوتی هکتارها الماس: فرصت‌های روزمره ما

عکس جلد کتاب صوتی هکتارها الماس: فرصت‌های روزمره ما
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هکتارها الماس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هکتارها الماس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هکتارها الماس: فرصت‌های روزمره ما

راسل اچ. کانول در کتاب صوتی هکتارها الماس به شما نشان می‌دهد که خوشبختی در سرزمین‌های دور و خیالی نیست؛ بلکه در کنار شما قرار دارد. این اثر شگفت‌انگیز که در قالب داستان روایت می‌شود، می‌تواند الهام‌بخش شما برای یافتن زندگی مطلوب‌تر قرار بگیرد.

درباره کتاب صوتی هکتارها الماس:

تا به حال کسی به شما گفته که راز خوشبختی و موفقیت است؟ درباره‌ی محبوبیت، موقعیت شغلی و یا شهرت چطور؟ اما آیا این‌ها می‌توانند آن نوع رضایتی که همه آرزوی آن را دارند، فراهم کنند؟ پاسخ شما در کتاب صوتی هکتارها الماس (Acres of diamonds) قرار دارد. این اثر برجسته مجموعه‌ای از سخنرانی‌های راسل اچ. کانول (Russell Conwell) است که طی سال‌ها بارها و بارها تکرار شده و الهام‌بخش بسیاری از انسان‌ها در سرتاسر جهان قرار گرفته است. او اثر خود را با روایت داستانی واقعی از یک مرد پیر عرب که در سفری به سوی نینوا با او هم‌‌نشین شده روایت می‌کند. واقعی بودن این داستان باعث می‌شود بیش از پیش به کارآ بودن آن واقف شویم و بتوانیم از آن به‌مثابه‌ی الگویی برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت استفاده کنیم.

راسل اچ. کانول در خلال این داستان به ما نشان می‌دهد که چگونه موفقیت یک ایده‌ی معنوی است. او به این فلسفه معتقد بود که همه‌ی چیزهای خوب می‌توانند تحقق یابند. تنها کافی‌‌ست آن‌ها را با تمام وجود خود بخواهید. این کتاب همچون زمینی از الماس است که می‌تواند شما را ثروتمند سازد. سرزندگی، امید و شور است که از این سخنرانی فوران می‌کند. نثر ساده و روان کتاب و هم‌چنین صدای گرم راوی باعث می‌شود نتوانید پیش از به پایان رسیدن اثر آن را کنار بگذارید.

جیم ران، نویسنده کتاب «دوازده ستون موفقیت»، بر این عقیده است که این اثر از چنان قدرتی برخوردار است که همه باید حداقل یک بار آن را در زندگی خود مطالعه کنند. نسخه‌ی چاپی هکتارها الماس اولین بار در سال 2010 منتشر شد و مورد استقبال گسترده‌ی مخاطبان کتاب‌های خودیاری قرار گرفت. با گوش سپردن با این اثر می‌توانید دیدگاه جدیدی درباره‌ی دیدن ثروت‌های اطرافتان پیدا کنید.

کتاب صوتی هکتارها الماس مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودسازی و موفقیت علاقه‌مند هستید، از مطالعه‌ی این اثر غافل نشوید.

با راسل اچ. کانول بیشتر آشنا شویم:

او را با عناوینی همچون‌ وکیل، واعظ، متفکر، مدرس و دیپلمات می‌شناسند. راسل اچ. کانول همچنین بنیانگذار و کشیش معبد باپتیست، یکی از بزرگترین کلیساهای پروتستان در آمریکا در زمان خود بود. سخنرانی معروفی او، هکتارها الماس، به افراد بی‌شماری کمک کرد تا به معنای ثروت واقعی و چگونگی دستیابی به آن دست یابند.

در بخشی از کتاب صوتی هکتارها الماس می‌شنویم:

برای نجات از غرق شدن در خواب غفلتی که سال‌ها تو اون دست و پا می‌زدم، بیش از چند صد دلار پرداخت شد. درست نیست که اینطوری صحبت کنم چون خودخواهانه به‌نظر می‌رسه. اما اونقدر بزرگ شدم که به خاطرش مورد عفو قرار بگیرم.

من باید به هم‌نوعانم کمک می‌کردم. که سعی‌ام رو هم کردم و به‌نظرم همه باید این کارو بکنن و از خوشحالی و رضایت حاصل از اون بهره‌مند بشن. مردی که وقتی به خونه می‌ره این احساس رو داره که انگار دزدی کرده و یا این که کسی رو از آنچه که حقش بوده محروم کرده. پس آسایش نداره. صبح خسته از خواب بیدار می‌شه و روز بعد با وجدانی ناراحت به سرکار برمی‌گرده. اون اصلاً انسان موفقی نیست در حالی که می‌تونسته میلیاردها درآمد داشته باشه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
پیش گفتار
43 دقیقه
هکتارها الماس - بخش اول
41 دقیقه
هکتارها الماس - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هکتارها الماس: فرصت‌های روزمره ما
نویسنده
مترجمخاطره باقری
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هکتارها الماس

مهوش مولودی
۱۴۰۲/۱۲/۴
خیلی خوبه انگیزشی فوق العاده. کوتاه وپر معنی. صدای گوینده پر قدرت ومتمرکزه. نکات خیلی ریزی رو میگه که فقط کسانی که تفکرشون قویه مطلبو میگیرن
محمد معتمدی
۱۴۰۲/۸/۸
کیف کردم، مثل نصایح یک پدربزرگ با تجربه ولی کاردان و معتبر بود برای من، عالی هستید
Faraj Hoseini
۱۴۰۳/۱/۵
کتابی بسیار جذاب که درقالب داستان درس های آموزنده زندگی در آن نهفته است.
روح اله جهان بین
۱۴۰۳/۱/۲
کتابی بسیار مفید و ارزشمند در جهت تغییر نظرات منفی در مورد ثروت و کسب ثروت
Aboozar Dehdar
۱۴۰۲/۴/۹
کتابی که جیم ران معرفی کنه نمیتونه عالی نباشه
فاطمه منفرد
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
خیلی ابتدایی و بچه گونه بود
هاشم مالکی
۱۴۰۱/۱/۱۱
خوب ولی کوتاه است
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هکتارها الماس

برای دریافت کتاب صوتی هکتارها الماس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.