معرفی و دانلود کتاب صوتی کلید موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی کلید موفقیت
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلید موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلید موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلید موفقیت

راسل اچ. کانول در کتاب صوتی کلید موفقیت فلسفهٔ خاص خود برای زندگی را از طریق روایت حکایت‌های الهام‌بخشی بازگو کرده است. با شنیدن این کتاب می‌توانید از ایده‌های درخشان نویسنده برای محقق کردن رؤیاهایتان بهره‌مند شوید.

درباره کتاب صوتی کلید موفقیت:

تابه‌حال بادقت رویدادهای زندگی روزمره‌تان را مشاهده کرده‌اید؟ مثلاً یک روز خود را زیر نظر داشته‌اید و رفتارهایتان را مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار داده‌اید؟ راسل اچ. کانول عقیده دارد یکی از بهترین دانشگاه‌ها برای بهتر کردن زندگی هر انسانی، مشاهدهٔ جزئیات زندگی روزمره است. او در کتاب کلید موفقیت (The Key to Success) به شما می‌گوید شخصی که به زمان و مکان آگاه باشد، زندگی بسیار بهتری نسبت به بقیه خواهد داشت.

با شنیدن این کتاب ممکن است احساسات و هیجانات شما برانگیخته شود؛ چراکه نویسنده شما را به‌دقت کردن در چشم‌هایتان، آناتومی قلبتان و مطالعه دقیق ناخن‌های انگشتتان وامی‌دارد. با انجام این کارها است که می‌توانید به خرد بزرگ و ثروت همیشگی دست پیدا کنید. نویسنده به این نکتهٔ مهم اشاره می‌کند که اگر بتوانید پیام‌های پنهان در رویدادهای اطرافتان را دریافت کنید، به کلید موفقیت دست پیدا خواهید کرد.

حکایت‌های کوتاه و الهام‌بخشی که در کتاب صوتی کلید موفقیت روایت می‌شوند، می‌توانند شما را به سراسر دنیا ببرد و با آموزه‌های پنهان خود شما را از مهم‌ترین رویدادهای زندگی‌تان آگاه کنند. کافی است بتوانید با طبیعت، انسان و حیوانات ارتباطی دوستانه برقرار کنید و از رازهای هم‌زیستی آگاهی پیدا کنید. آن زمان است که خورشید و نور به شما خدمت و آب نیز از شما اطاعت می‌کند.

کتاب صوتی کلید موفقیت مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزهٔ روان‌شناسی و خودسازی علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی کلید موفقیت می‌تواند برایتان مفید باشد.

با راسل اچ. کانول بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده، وکیل، واعظ، متفکر، مدرس و دیپلمات در سال 1843 و در ماساچوست به دنیا آمد. او بنیان‌گذار و کشیش معبد باپتیست، یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای پروتستان در آمریکا در زمان خود به شمار می‌آمد. سخنرانی معروف او، هکتارها الماس، به افراد بی‌شماری کمک کرد تا به معنای ثروت واقعی و چگونگی دستیابی به آن دست یابند.

راسل اچ. کانول (Russell H. Conwell) همچنین بنیان‌گذار و اولین رئیس دانشگاه تمپل در فیلادلفیا به شمار می‌آید. از دیگر کتاب‌های وی می‌توان به «هکتارها الماس»، «نیروی اراده» و «بهبود کارایی شخصی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی کلید موفقیت می‌شنویم:

علم نشان داده که روحیه و وضعیت انواع زندگی حیوانات، خیلی تحت‌تأثیر تغذیهٔ اون‌هاست. پرفسور ویرچو در آلمان دو بچه‌گربهٔ کوچیک گرفت و با دو نوع غذای متفاوت اون‌ها رو تغذیه کرد. اما در محیط کسانی از اونا نگهداری کرد. پس از سه ماه وارد شد و انگشتش رو روی یکی از اون دو بچه‌ گربهٔ کوچیک گذاشت و گربه پشتش رو بالا کشید و سیخ کرد و چنگ زد و دست اونو خونین کرد. وحشی بود.

انگشتش رو روی بچه‌گربهٔ دیگه گذاشت که نوع دیگه‌ای تغذیه شده بود و بچه گربه خودش رو به انگشت مالید و با ملوسی تمام حیوانی خانگی خرخر کرد. چه تفاوتی بین بچه گربه بود؟ جز غذایی که خورده بودن، هیچ فرقی با هم نداشتن. حالا میتونم درک کنم چرا بعضی از مردها قسم میخورن و بعضی زن‌ها چنگ میزنن!

دلیلش نوع تغذیهٔ اون‌هاست. دانشگاه‌های دنیا در حال تأسیس دانشکده‌های علوم محلی، باهدف آموزش افراد برای درک شیمی هضم غذا و شیمی آشپزی‌ان. آه نیاز مبرمی به آشپزی‌های بهتر وجود داره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
پیشگفتار
18 دقیقه
فصل اول: مشاهده، کلید موفقیت
19 دقیقه
فصل دوم: رهبران واقعی چه کسانی هستند؟
14 دقیقه
فصل سوم: تسلط بر نیروهای طبیعی
23 دقیقه
فصل چهارم: انسان چه کسی را باید دوست بدارد؟
12 دقیقه
فصل پنجم: نیاز به سخنوران
15 دقیقه
فصل ششم: تاثیر زن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلید موفقیت
نویسنده
مترجمهانیه چوپانی
راویکرامت رودساز
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلید موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلید موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی کلید موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.