معرفی و دانلود کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت

عکس جلد کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت
قیمت:
۱۳۲۰۰۰ 92400 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت

آندژی ساپکوفسکی در دومین کتاب از مجموعه‌ی فانتزی و پرطرفدار حماسه‌ ویچر، یعنی کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت ماجراها و داستان مبارزات این شخصیت‌های خیالی را پی می‌گیرد. در این قسمت نیز شاهد شجاعت‌ها و نبرد «گرالت» با هیولاهای هولناک و نجات مردم هستیم که با بیانی پرکشش و نفس‌گیر روایت خواهند شد. دریافت جایزه‌ی Tähtifantasia در سال 2012 از افتخارات این رمان تخیلی به شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت

برای انسان‌هایی که هیچ نسبت و ارتباطی با دنیای ویچرها ندارند، آن‌ها موجوداتی شرور و بدخواه هستند و دوری از این موجودات برای حفظ جان خود ضرورت دارد. موجودات خارق‌العاده‌ای که در محلی اسرارآمیز سکونت دارند و به سبب وردهای جادویی و قدرت‌های فراطبیعی خود، برای دیگر موجودات این جهان خطرناک هستند. البته هر کسی که با طرز زندگی و خلق‌و‌خوی ویچرها کمی آشنا باشد، نظری کاملاً متفاوت خواهد داشت. برای آشنایی با اسرار زندگی و مبارزات ویچرها، شنیدن کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت (Sword of Destiny)، به قلم آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) انتخابی ایده‌آل خواهد بود.

بار دیگر سرزمین ویچرها هدف حملات دشمن قرار گرفته. البته نه دشمنانی معمولی! هیولاهای شیطانی که با ویران کردن زمین و حمله به افراد بی‌گناه، قصد دارند شرارت‌های خود را در تمام جهان گسترش دهند. گرالت که در جنگ‌جویی و جنگاوری زبانزد خاص و عام شده و بی‌رحمی و مهارتش در نابودی دشمنان مثال‌زدنی‌ست، با همراهی گروهی از افراد، شامل «دورف»، یک شوالیه، «دندلایون» و «ینفر» ساحر به جنگ با دشمنان ناشناس می‌رود.

کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت در شش بخش مجزا به وقایعی می‌پردازد که در ارتباط با یکدیگر قرار می‌گیرند. همچنین هر یک از شخصیت‌های اصلی داستان در همین بخش‌های شش‌گانه به مخاطب معرفی می‌شوند. در خوانش فصول و شناسایی شخصیت‌های این مجلد بسیار دقت کنید. به این خاطر که اطلاعات و نکات این قسمت از مجموعه کتاب‌های حماسه‌ی ویچر، در درک رخدادها و شناخت قهرمان‌های مجلدهای بعدی به یاری‌تان خواهند آمد. نخستین چاپ داستانی که پیش رو دارید به سال 1992 برمی‌گردد و از آن زمان تا امروز توانسته توجه عاشقان ژانر تخیلی را به خود جلب کند. گفتنی‌ست کتاب حاضر در حقیقت دنباله‌ای‌ست برای کتاب «آخرین آرزو»، مجلد نخست مجموعه‌ی حماسه ویچر.

امیرحسین خداکرمی برگردان کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: شمشیر سرنوشت را به عهده داشته و نشر کتابسرای تندیس نیز انتشار نسخه‌ی متنی آن را به انجام رسانده است. نشر صوتی آوانامه این کتاب گویا را با خوانش جمعی از گویندگان، از جمله: آرمان سلطان‌زاده، سحر بیرانوند، مریم پاک‌ذات، آزاده زادمهر و ماهتینار احمدی در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های حماسه ویچر

مجموعه‌ی حاضر در هشت جلد و به قلم آندژی ساپکوفسکی به رشته‌ی تحریر درآمده‌ و از پرطرفدارترین کتاب‌های تخیلی و فانتزی در سرتاسر دنیا به شمار می‌آید. مجموعه‌ی حماسه ویچر (The Witcher) تاکنون در بیش از هشتاد کشور منتشر و به بیست زبان ترجمه شده است.

در این سری کتاب‌ها، به داستان سرزمینی رازآلود و پهناور که «قاره» نامیده می‌شود گوش می‌سپاریم؛ سرزمینی که خون‌آشام‌ها و اهریمنان آن را تسخیر کرده‌اند. شخصیت اصلی داستان یک شکارچی با قدرت‌های غیرعادی به نام «گرالت ریویایی» است. او در داستان به شکل یک قهرمان و منجی شخصیت‌پردازی شده و با توانایی‌های فراطبیعی خود، مردمان را از دست اهریمن‌ها نجات می‌دهد. گفتنی‌ست آندژی ساپکوفسکی هنگام نگارش مجموعه کتاب‌های حماسه ویچر به‌شدت تحت تأثیر اسطوره‌های پاگانیسم اسلاو بوده است. عناوین جلدهای این مجموعه به ترتیب عبارتند از:

1- آخرین آرزو 2- شمشیر سرنوشت 3- خون الف‌ها 4- زمان خواری 5-غسل آتش 6- برج پرستو 7- بانوی دریاچه 8- فصل طوفان‌ها.

جوایز و افتخارات مجموعه کتاب‌های حماسه ویچر

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز
  • ترجمه‌‌شده به بیش از بیست زبان
  • بهترین کتاب‌ فانتزی سایت آمازون

نکوداشت‌های مجموعه کتاب‌های حماسه‌ ویچر

  • لذت‌بخش و متقاعدکننده! حتماً باید کتاب‌های ویچر را بخوانید، زیرا مملو از تمام عناصری هستند که شما را از همان صفحه‌ی اول عاشق داستان‌های فانتزی می‌کنند. (Hypable)

  • یکی از بهترین و جالب‌ترین مجموعه کتاب‌های فانتزی که تاکنون خوانده‌ام. (Nerds of a Feather)

  • برداشتی تازه از ژانر فانتزی! (Foundation)

  • من خواندن این کتاب‌ها را به طرفداران داستان‌های حماسی توصیه می‌کنم. (SF Book Reviews)

جوایز و افتخارات کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت

  • جایزه‌ی Premio Ignotus در سال 2004
  • جایزه‌ی Tähtifantasia در سال 2012

اقتباس فرهنگی و سینمایی از کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت

تاکنون دو مجموعه‌ی تلویزیونی با الهام از رمان ویچر - کتاب اول: شمشیر سرنوشت تولید شده‌اند. اقتباس سریال ویچر (The Witcher) از بخش دوم کتاب حاضر (یک تکه یخ) یک نمونه از این موارد به شمار می‌آید. همچنین از محتوای بخش پنجم (شمشیر سرنوشت) در ساخت یکی از اپیزودهای فیلم ویچر بهره گرفته شده.

رمان حاضر الهام‌بخش نمایش‌های نتفلیکس و همین‌طور بازی‌های ویدیویی نیز بوده است.

کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان داستان‌های فانتزی و رمان‌های تخیلی را به شنیدن کتاب صوتی ویچر - کتاب اول: شمشیر سرنوشت دعوت می‌کنیم.

با آندژی ساپکوفسکی بیشتر آشنا شویم

آندژی ساپکوفسکی (1948) نویسنده‌ی مشهور لهستانی‌ست که شهرت و محبوبیت خود را عمدتاً به سبب مجموعه کتاب‌های حماسه ویچر کسب کرده. البته پیش از آنکه قدم به دنیای داستان‌نویسی بگذارد، چندی به‌عنوان نماینده‌ی ارشد فروش، در یک شرکت تجاری به فعالیت می‌پرداخت. ساپکوفسکی توانسته تاکنون جوایز متعددی را به پاس فعالیت‌های ادبی خود دریافت کند، از جمله: «جایزه‌ی انجمن علمی تخیلی اروپا»، «پاسپورت پولیتکی»، «گلوریا آرتیس»، «جایزه‌ی ایگنوتوس» و «جایزه‌ی افسانه‌ی دیوید گیمل».

در بخشی از کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت می‌شنویم

اولین جنازه را حوالی ظهر پیدا کرد. کم پیش می‌آمد که ویچر از دیدن مرگ اجسادی که وضعیت فجیعی داشتند تحت تأثیر قرار بگیرد و معمولاً با بی‌تفاوتی آن‌ها را نگاه می‌کرد. اما این بار بی‌تفاوت نبود.

جسد یک پسربچه‌ی تقریباً پانزده‌ساله بود. پسرک به پشت، با پاهایی جدا از هم، روی زمین افتاده بود و حالت وحشت در چهره‌اش منجمد شده بود. با وجود این، گرالت می‌دانست که او مرگی آنی داشته و احتمالاً خودش هم نفهمیده که مرگ چه زمانی به سراغش آمده. چون تیر درست وارد چشمش شده بود و تا اعماق جمجمه‌اش فرو رفته و از پشت بیرون زده بود.

تنه‌ی زردرنگ تیر که در انتهایش پرهای قرقاول قرار داشتند، از میان علف‌ها بیرون زده بود.

گرالت نگاهی به اطراف انداخت و خیلی سریع و آسان، چیزی که دنبالش بود را پیدا کرد. شش قدم پشت جسد، تیری دیگر دقیقاً شبیه تیر اول در تنه‌ی کاجی فرو رفته بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
بخش اول: مرز ممکن‌ها - فصل یک
21 دقیقه
بخش اول: مرز ممکن‌ها - فصل دو
29 دقیقه
بخش اول: مرز ممکن‌ها - فصل سه
21 دقیقه
بخش اول: مرز ممکن‌ها - فصل چهار
8 دقیقه
بخش اول: مرز ممکن‌ها - فصل پنج
40 دقیقه
بخش اول: مرز ممکن‌ها - فصل شش
33 دقیقه
بخش اول: مرز ممکن‌ها - فصل هفت
48 دقیقه
بخش اول: مرز ممکن‌ها - فصل هشت
6 دقیقه
بخش دوم: یک تکه یخ - فصل یک
16 دقیقه
بخش دوم: یک تکه یخ - فصل دو
24 دقیقه
بخش دوم: یک تکه یخ - فصل سه
21 دقیقه
بخش دوم: یک تکه یخ - فصل چهار
20 دقیقه
بخش دوم: یک تکه یخ - فصل پنج
8 دقیقه
بخش دوم: یک تکه یخ - فصل شش
8 دقیقه
بخش دوم: یک تکه یخ - فصل هفت
4 دقیقه
بخش دوم: یک تکه یخ - فصل هشت
13 دقیقه
بخش دوم: یک تکه یخ - فصل نه
58 دقیقه
بخش سوم: آتش جاوید - فصل یک
26 دقیقه
بخش سوم: آتش جاوید - فصل دو
22 دقیقه
بخش سوم: آتش جاوید - فصل سه
30 دقیقه
بخش سوم: آتش جاوید - فصل چهار
13 دقیقه
بخش چهارم: فداکاری کوچک - فصل یک
12 دقیقه
بخش چهارم: فداکاری کوچک - فصل دو
33 دقیقه
بخش چهارم: فداکاری کوچک - فصل سه
10 دقیقه
بخش چهارم: فداکاری کوچک - فصل چهار
27 دقیقه
بخش چهارم: فداکاری کوچک - فصل پنج
23 دقیقه
بخش چهارم: فداکاری کوچک - فصل شش
21 دقیقه
بخش چهارم: فداکاری کوچک - فصل هفت
18 دقیقه
بخش چهارم: فداکاری کوچک - فصل هشت
7 دقیقه
بخش چهارم: فداکاری کوچک - فصل نه
6 دقیقه
بخش چهارم: فداکاری کوچک - فصل ده
25 دقیقه
بخش پنجم: شمشیر سرنوشت - فصل یک
29 دقیقه
بخش پنجم: شمشیر سرنوشت - فصل دو
19 دقیقه
بخش پنجم: شمشیر سرنوشت - فصل سه
6 دقیقه
بخش پنجم: شمشیر سرنوشت - فصل چهار
32 دقیقه
بخش پنجم: شمشیر سرنوشت - فصل پنج
40 دقیقه
بخش پنجم: شمشیر سرنوشت - فصل شش
31 دقیقه
بخش پنجم: شمشیر سرنوشت - فصل هفت
8 دقیقه
بخش پنجم: شمشیر سرنوشت - فصل هشت
20 دقیقه
بخش ششم: چیزی بیشتر - فصل یک
2 دقیقه
بخش ششم: چیزی بیشتر - فصل دو
8 دقیقه
بخش ششم: چیزی بیشتر - فصل سه
38 دقیقه
بخش ششم: چیزی بیشتر - فصل چهار
18 دقیقه
بخش ششم: چیزی بیشتر - فصل پنج
10 دقیقه
بخش ششم: چیزی بیشتر - فصل شش
13 دقیقه
بخش ششم: چیزی بیشتر - فصل هفت
20 دقیقه
بخش ششم: چیزی بیشتر - فصل هشت
9 دقیقه
بخش ششم: چیزی بیشتر - فصل نه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت
نویسنده
مترجمامیرحسین خداکرمی
راویآرمان سلطان زاده، سحر بیرانوند، مریم پاک ذات، آزاده رادمهر، ماهتینار احمدی
ناشر چاپیانتشارات کتابسرای تندیس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۳۲۰۰۰ 92400 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت

Mahboubeh
۱۴۰۲/۵/۱۶
کتاب صوتی ویچر جلد دوم، در ادامه جلد اول هست. البته یک داستان واحد رو دنبال نمی‌کنه بلکه مجموعه‌ای از چند داستان هست که محوریت اصلی اون روی ویچر یا همون گرالت ریویایی قرار داره. جهش یافته‌ای که کارش حفاظت از جون انسان‌ها با کشتن هیولاهاست. بیشتر این جلد و جلد قبلی برای آشنایی خواننده با شخصیت ویچر و آماده سازی اون برای شروع قصه اصلی در جلدهای بعدی هست و باید خواننده اونها رو بخونه تا فضای داستان دستش بیاد و بدونه گرالت کی بوده و چرا این کار رو می‌کنه. داستانی سراسر هیجان و شنیدنی که با صدای راویان ماهر خیلی جذاب شده. درسته فضای داستان و کلا ژانرش تخیلی و فانتزی هست ولی واقعا برای منی که به این نوع داستان‌ها علاقه دارم، خیلی جذابه و منتظرم تا جلدهای بعدی هم سریعتر نسخه صوتیش آماده بشه و بیاد. بخش قابل توجهی از داستان در مورد رابطه ینیفر ساحره قدرتمند و ویچر هست و یک جورایی هم در مورد سیری هست. نوه یکی از قدرتمندترین ملکه‌ها و کسی که متأسفانه اتفاقات خوبی برای خودش و گشورش نمی‌افتهسیری شاهزاده کوچولویی هست که طبق پیش گویی سرنوشتش با گرالت به هم گره خورده و البته تا آخر کتاب ویچر سعی داره منکر این قضیه بشه به دلایلی که خودش بارها تو کتاب میاره. شاعر و خواننده مشهور هم از دوستان ویچر هست و در بخش‌هایی از داستان هم در مورد او نوشته شده و ماجراهایی رو می‌شنویم که ایشون هم هست. داستان ویچر یه جورایی من رو به فضای فیلم‌هایی مثل ارباب حلقه‌ها و هری پاتر می‌بره. البته تفاوت‌های زیادی با هم دارن و ویچر واقعا جذابه. پیشنهاد می‌کنم اگر به این مدل داستان‌ها علاقه دارین، حتما ویچر رو تهیه کنید. ممنون از ناشر، مترجم و راویان کاربلد این کتاب زیبا
رؤیا
۱۴۰۲/۹/۲۰
دیروز تمومش کردم. مثل جلد قبلش اجرای گویندگان عالی بود. و داستان‌های ویچر هم جذابیت‌های خودشو داشت. فقط ایکاش یه جاهایی تو ترجمه داستان یکم بیشتر سانسور می‌کردند. منظورم اینه که من این ور داشتم می‌شنیدم خجالت می‌کشیدم و وسه همین مسئله نمی‌تونم به هر کسی پیشنهادش کنم. حتی روم نشد یکی تا قسمت هاشو رو برای برادرم بزارم بشنوه. دقیقا همین مشکل رو با جلد اول کتاب هم داشتم. از طرفی یه چیز خیلی اعصاب خورد کنی که داشت، که البته نه تقصیر گویندگان هست و نه مترجم، این بود که هی می‌گفتند (پناه بر خدایان) و میرفت رو مخم و حس بدی بهم میداد و هی می‌گفتم استغفرالله. به غیر از این‌ها یادم نمیاد ایرادی دیده باشم. و خب برای من که عاشق تخیل کردن و داستان‌های فانتزی هستم واقعا جالب بود.
امیر ذبیحی
۱۴۰۲/۴/۴
کتاب قشنگیه
البته باید ابتدا جلد اولش رو خونده باشید
پیوستگی و سیر کلی داستان رو در این جلد بیشتر دوست داشتم تا جلد اول
ولی کلا یک مقداری تکراریه دیگه یه سری هیولا هستن که باید کشته شدن
ضمن اینکه لااقل برای من تصویر پردازی نبرد آنقدرها خوب و بی نقص انجام نشده که بشه دقیق جلوی چشم آورد
من یک جلد دیگه به نویسنده فرصت میدم جذبم کنه وگرنه دیگه جلدهای بعدی رو ادامه نمیدم
Black
۱۴۰۲/۲/۲۴
واقعا لذت بردم
چندسال پیش چند قسمت اول سریال ویچر رو دیدمو کاملا ازش ناامید شدم... برای همین شک داشتم این کتاب رو بخرم
ولی الان بعد از تمام کردن دوجلد کاملا به دنیای ویچر علاقمند شدم و این عقیده‌ام که فیلمها و سریال‌های اقتباس شده در کنار کتاب هاشون عددی نیستن محکم تر شد.
سعید خراسانی
۱۴۰۲/۳/۱۲
عالی بود، درسته در فضای تخیلی داستان اتفاق میفته ولی اجرا اینقدر زیبا و گیراست که انسان احساس میکنه داستان‌ها واقعی است و احساس بسیار نزدیکی با گرالت خواهی داشت، امیدوارم هرچه زودتر بقیه جلدهای دیگر کتاب هم زودتر تبدیل به صوتی شود و بسیار تشکر و تقدیر از استاد سلطان زاده
Edwin Nayebnajar
۱۴۰۲/۴/۹
در این کتاب ویچر به عنوان انسانی که بخاطر شغلش و وظایفی که داره مجبوره خودشو بی احساس نشون بده در حالی که به شدت انسانی احساساتی و عاشقه و راوی با لحن زیبا و فراز و فرودهای کاملا حرفه‌ای این خصوصیت رو نشون میده
مهدی امیری
۱۴۰۲/۶/۱۶
از بهترین رمان‌های سبک فانتزی است که به نظر من اگر کسی باشه که علا۱قه به سبک جنایی مانند آثار آرتور کانن دویل و ژرژ سیمون و اگا کریستی و... علاقه دارید حتما این رمان رو دنبال کنید چون ذهنتون رو باز میکنه.
احسان صیاد
۱۴۰۲/۳/۲۹
زمین تا آسمان با سریال و فیلمش فرق داره و کتابش‌ی چیز دیگست البته حیف جلد سوم ب بعد گروه اقای سلطان زاده نیست و ارزششو کمی پایین اورده
سعید طوری
۱۴۰۲/۳/۱۶
رمان ویچر فقط با صدای شما دوستان عزیز جالبو جذاب شده بی صبرانه منتظر انتشار کتاب سوم با صدای دل نشینتان هستم
مسعود مومنی
۱۴۰۲/۳/۲۲
صداها خیلی رو کاراکترها نشسته بود
متاسفانه جلد سوم با صداهای دیگه هستو به دل نمیشینه
Daniel Hosenpour
۱۴۰۲/۹/۴
بسیار حماسی و زیبا بود امیدوارم کتاب‌های بعدی هم زود از بیاین
Mehdi
۱۴۰۲/۸/۲۱
بسیار عالی بود اگر به داستان‌های فانتزی علاقه دارید یکی از بهترینهاست
اسدالله افشار
۱۴۰۲/۷/۲۷
کتاب که در آن سرتاسر شگفتی است داستان اصلی تازه از صفحه ۳۸۱ همین کتاب شروع میشه
mohammad babaei
۱۴۰۲/۶/۸
کتاب قشنگیه در ژانر فانتزی. دوسش داشتم. خوانش هم بسیار عالی و زیبا
عباس دانشی
۱۴۰۲/۵/۴
واقعا لذت بردم، کشش داستان به طوری هست که آدم جذب خودش میکنه
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت

برای دریافت کتاب صوتی ویچر - کتاب دوم: شمشیر سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.