معرفی و دانلود کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری

عکس جلد کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری
قیمت:
۱۰۱۴۰۰ 70980 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری

کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری راز سرنوشت سیری را آشکار می‌کند! آندژی ساپکوفسکی در این اثر از یک پیش‌بینی قدیمی پرده برمی‌دارد که آتش جنگ نیلفگارد را شعله‌ور کرده و فرزندخوانده‌ی گرالت را در معرض خطری بزرگ قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری

افراد کمی می‌توانند ادعا کنند سیری، وارث تاج و تخت سینترا را می‌شناسند. دخترکی با موهای کنفی رنگ که در دربار ملکه کلنته تربیت شد و توسط ویچرهای کائرمورهن آموزش دید. او قدرت جادویی‌اش را تحت سرپرستی ینفر پرورش داد و در این زمان از حمایت گرالت ویچر برخوردار بود، با این حال حتی اگر لحظه‌ای تصور کنیم سیری خوشبخت و شاد بود در اشتباهیم. کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری (The Time of Contempt) فرصتی است برای شناخت بیشتر این اعجوبه‌ی زمان، اثری تحسین‌برانگیز نوشته‌ی آندژی ساپکوفسکی.

آن‌هایی که داستان‌های ویچر را دنبال می‌کنند احتمالا از اهمیت یک دختر نوجوان در تعجبند. چرا وجود سیری تا این حد در دنیای ویچر مهم است؟ کدام انگیزه پادشاهان و ملکه‌ها را چنین برای یافتن او حریص کرده؟ به چه دلیل هزاران سرباز در جستجوی نوه‌ی کلنته تمام قلمروها را زیرپا می‌گذارند؟

در این قسمت از مجموعه‌ی فانتزی و جذاب حماسه‌ی ویچر متوجه می‌شویم یک پیش‌بینی باستانی الفی بر سرنوشت سیری سایه انداخته. او که فرزند خون مهتر است، قدرت نابودی یا آبادانی تمام قاره را در دست دارد اما از توانایی عجیبش بی‌اطلاع است. گرالت، نگهبان بی‌گناهان و حامی نیازمندان سعی می‌کند دخترخوانده‌اش را از این سرنوشت محتوم دور نگهدارد، به همین دلیل او را به دستان ینفر می‌سپارد. ساحره نیز تصمیم می‌گیرد دختر را به مدرسه‌ی جادوگری بفرستد؛ سیری اما غرق در خیالات متفاوتی است.

فرزند موعود کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری هیچ علاقه‌ای به فرمانروایی، تحصیل در کنار ساحره‌ها یا پرداختن به جادو ندارد. او که عمیقا توانایی‌هایی گرالت را تحسین می‌کند، می‌خواهد مانند او به مبارزی علیه نیروهای شر تبدیل شود. سیری خواهان یک زندگی عادی است، البته با مقداری مبارزه علیه هیولاها! اما تمام این‌ها در صورتی تحقق می‌پذیرد که او قبل از هر چیز زنده بماند... .

درباره مجموعه حماسه‌ی ویچر

مجموعه حاضر در هشت جلد و به قلم آندژی ساپکوفسکی به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند و از پرطرفدارترین کتاب‌های تخیلی و فانتزی در سرتاسر دنیا به شمار می‌آیند. مجموعه حماسه ویچر تا کنون در بیش از هشتاد کشور منتشر و به بیست زبان ترجمه شده است.

در مجموعه ویچر (The Witcher) به داستان سرزمینی رازآلود و پهناور که «قاره» نامیده می‌شود گوش می‌سپاریم؛ سرزمینی که خون‌آشام‌ها و اهریمنان آن را تسخیر کرده‌اند. شخصیت اصلی داستان یک شکارچی با قدرت‌های غیرعادی به نام «گرالت ریویایی» است. او در داستان به شکل یک قهرمان و منجی شخصیت‌پردازی شده و با توانایی‌های فراطبیعی خود، مردمان را از دست اهریمن‌ها نجات می‌دهد. گفتنی‌ست آندژی ساپکوفسکی هنگام نگارش مجموعه کتاب‌های حماسه ویچر به شدت تحت تأثیر اسطوره‌های پاگانیسم اسلاو بوده است. عناوین جلدهای این مجموعه به ترتیب عبارتند از:

1- آخرین آرزو 2- شمشیر سرنوشت 3- خون الف‌ها 4- زمان خواری 5-غسل آتش 6- برج پرستو 7- بانوی دریاچه 8- فصل طوفان‌ها

اقتباس از مجموعه کتاب حماسه‌ی ویچر

داستان ماجراجویانه و تخیلی گرالت از ابتدا توجه استودیوهای بازی بسیاری را به خود جلب کرد. اولین نسخه بازی در سال 2007 توسط CD Projekt منتشر شد که استقبالی جهان را به دنبال داشت. با پیشرفت تکنولوژی طراحی بازی، به مرور شخصیت‌ها و ماجراهای بیشتری به بازی ویچر اضافه شدند و گرالت را به یکی از محبوب‌ترین قهرمان‌های این دنیا تبدیل کردند. قسمت دوم: قاتلین پادشاه و قسمت سوم: وایلد هانت (شکار وحشیانه) به ترتیب در سال 2011 و 2015 منتشر شدند.

بازی ویچر چندین بار جایزه بهترین بازی سال را دریافت کرده و نام آن در میان بهترین بازی‌های ساخته شده تاریخ قرار دارد. همچنین جالب است بدانید که آهنگسازی این مجموعه را ارکستر دولتی براندنبورگ (ایالتی در آلمان) به عهده داشته است.

بعد از موفقیت تجاری سری بازی ویچر، نتفلیکس حق اقتباس تلویوزیونی آن را خریداری کرد. انتخاب هنری کویل برای نقش گرالت (بازیگر نقش سوپرمن از 2013 تا 2017) کنجکاوی افکار عمومی را برانگیخت و باعث شد اقبال دوباره به این مجموعه داستان فانتزی روی بیاورد و مرزهای شهرت ویچر را گسترش دهد.

اولین فصل سریال در سال 2019 پخش شد و نتفلیکس وعده داد که فصل دوم به زودی منتشر می‌شود. اما به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا، فرایند تولید به تعویق افتاد و فصل دوم، در اواخر سال 2021 به نمایش در آمد. گفتنی است که سریال ویچر یکی از مورد انتظارترین آثار نتفلکیس در سال‌های اخیر بوده و نقش مهمی در محبوبیت جهانی کتاب‌های ساپکوفسکی ایفا کرده است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی حماسه‌ی ویچر

- این داستانی است که نمی‌توانید آن را زمین بگذارید. (BuzzFeed News)
- یکی از بهترین مجموعه‌های تخیلی که تا امروز خوانده‌ام. (Nerds of a Feather)
- لذت‌بخش، قوی و صریح با تخیلی بدون مرز! در واقع هر چیزی که از یک دنیای فانتزی انتظار دارید. (Hypable)
- آندژی ساپکوفسکی افسانه‌های قدیمی را تحویل گرفته و با ابتکار به شکلی جدید به شما تحویل می‌دهد. این اثر برداشتی تازه از ژانر فانتزی است. (Foundation)

کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری مناسب چه کسانی است؟

اگر از داستان‌های فانتزی که رنگ‌وبوی حماسی دارند لذت می‌برید یا به افسانه‌های اروپای شرقی علاقه دارید، این کتاب صوتی جذاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با آندژی ساپکوفسکی بیشتر آشنا شویم

آندری ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) 21 ژوئن سال 1948 چشم به جهان گشود. این نویسنده‌ی لهستانی عمده‌ی شهرت خود را مدیون مجموعه‌ کتاب‌های ویچر است. او پیش از آن که به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به عنوان نماینده‌ی ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود. او تاکنون برنده جوایز متعددی شده که در ادامه به نام برخی از آن‌ها اشاره شده است:

- جایزهٔ یانوس آ. زادل
- پاسپورت پولیتکی
- گلوریا آرتیس
- جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی
- جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل
- جایزهٔ ایگنوتوس
- جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا

در بخشی از کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری می‌شنویم

مباشری، نفس‌نفس‌زنان و عرق‌ریزان، خود را به‌زحمت از میان گروهی که دور میز جمع شده بودند بیرون کشید و گفت: «شنیدید، قربان؟ یه پیغام‌رسان از میدان نبرد رسیده! ما پیروز شدیم! در نبرد برنده شدیم! پیروزی! این روز ماست، روز ما! دشمن رو شکست دادیم، اونا رو به خاک کشوندیم!» اورتسن با اخم گفت: «سکوت کن. سرم از داد و فریادهات دو تکه شد. آره، شنیدم، شنیدم. دشمن رو شکست دادیم. این روز ماست، زمین ما و پیروزی ما. چه معرکه.

ناظران و مباشرها ساکت شدند و در بهت به مافوق‌شان نگاه کردند: شما خوشحال نیستید، جناب خزانه‌دار؟

- چرا که هستم؛ اما می‌تونم این کار رو در سکوت انجام بدم.

مباشرها ساکت بودند و به یکدیگر نگاه می‌کردند. اورتسن با خود فکر کرد: توله‌های جوون. چلغوزهای جوون هیجان‌زده. البته، تعجبی هم نداره. به خاطر خدایان، اونجا، روی تپه، حتی منو کوهورن و الن تراهه مطمئنا و حتی ژنرال بریبنت ریش خاکستری، دارن فریاد می‌زنن، ‌ از شادی بالا و پایین می‌پرن و با زدن به پشت همدیگه تبریک می‌گن. پیروزی! این روز ماست! اما روز چه کس دیگه‌ای ممکن بود باشه؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
زمان خواری - قسمت اول
63 دقیقه
زمان خواری - قسمت دوم
26 دقیقه
زمان خواری - قسمت سوم
100 دقیقه
زمان خواری - قسمت چهارم
55 دقیقه
زمان خواری - قسمت پنجم
74 دقیقه
زمان خواری - قسمت ششم
60 دقیقه
زمان خواری - قسمت هفتم
61 دقیقه
زمان خواری - قسمت هشتم
37 دقیقه
زمان خواری - قسمت نهم
36 دقیقه
زمان خواری - قسمت دهم
57 دقیقه
زمان خواری - قسمت یازدهم
50 دقیقه
زمان خواری - قسمت دوازدهم
46 دقیقه
زمان خواری - قسمت سیزدهم
50 دقیقه
زمان خواری - قسمت چهاردهم
45 دقیقه
زمان خواری - قسمت پانزدهم
28 دقیقه
زمان خواری - قسمت شانزدهم
61 دقیقه
زمان خواری - قسمت هفدهم
40 دقیقه
زمان خواری - قسمت هجدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری
نویسنده
مترجمسینا طاوسی مسرور، بهناز حسینی
راویمحمود هادی زاده
ناشر چاپیانتشارات آذرباد
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۱۴۰۰ 70980 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری

Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب جذابی هست مخصوصا در این جلد داستان حالت منسجمی به خودش گرفته در عین حال که اتفاقات با ریتم مناسبی جلو می‌ره (روند ماجرا‌ها نه تند هست که گیج کننده و غیر قابل درک باشه نه کند و خسته کننده هست) ولی نسبت به منشأ نیروی سیرلا بی توجه هست که منو آزار میده و گاهی حوصله سر بر میشه اسامی و تعداد زیاد و کاراکتر‌ها هست که اگر بی دقت گوش بدیم گیج کننده میشه گاهی داستان‌های کوچکی وارد خط اصلی داستان میشه که بنظرم بی مورد خسته کننده هست ولی اجرای گویند عالی هست و برخی اشکال‌های خط داستانی جبران می‌کنه شخصیت ویچر با سر سختی که داره عاشق یک زن جادو گر شده که بنظرم این همه کوتاه آمدن جلو ینیفر از گرالت بعید هست سیرلا هم نسبت به سن و شخصیتی که در اول کتاب ازش ارایه شد خیلی سرسختی بیشتری نشون داد که کمی دور از ذهن بود در کل من از خریدنش راضی هستم
وحید شریفی
۱۴۰۲/۴/۲۲
این قسمت یکم کند پیش میره بیشتررر کتاب، سیری به تنهایی هست که بنظرم زیاااادی جزیات و فرارش و اینارو طولانی کرده و ینفر و گرالد خیلیییییی کمرنگ شدن، خب کتاب سانسور زیاد داره و اینکه یکم اسم شخصیت‌ها زیاد میشه . در کل قشنگ هست خیلی چیزها مشخص میشه و پیشنهاد میشه. فقط کاش همه با یک صدای مرد گوینده نبود
با تشکر از کتابراه
Farid rezaei
۱۴۰۲/۲/۶
اسم این کتاب خیلی به داستانش میخوره. همچنان جذاب، همچنان خوانش زیبا ولی همراه با غلطهایی گاه به گاه.
یه مشکلی هم من با اپلیکیشن کتابراه دارم، برخی مواقع که باز میکنم، وقتی می‌خوام باز استارت کنم زمانش رو گم می‌کنه و از جایی پرت پلی میشه. که کاش اصلاح بشه.
صالح تحتا
۱۴۰۲/۳/۲۹
سلام اگه فرار بود من تهیه کننده باشم از چند گوینده زن هم استفاده می‌کردم صدر صد خیلی بهتر وجذابتر بود من تعجب میکنم بیشتر کارکترهای این کتاب زنها هستن ولی همه رو بچه زن مرد را یه گوینده اجرا میکنه که شنوده از داستان دور می‌کنه
yasser najafee
۱۴۰۱/۸/۱۳
من این مجموعه رو دو سال پیش به صورت فیزیکی گرفتم دو تا کتاب اول رو خوندم ولی به دلیل مشغله زیاد نشد ادامه بدم ممنون بابت زحمات تون الان راحت هنگام کار هم می‌تونم گوش بدم دمتون گرم منتظر جلد پنجم هم هستم 🙏🙏
sona haghighat
۱۴۰۲/۷/۲۸
واقعا کتاب خیلی هیجان انگیز و جالبی پر از داستان‌های جالب به اندازه سریالش خوب. ولی احتمالا داستان سریالش عوض می‌کنن. صدای راوی هم به داستان هیجان بیشتری بخشیده
هومن محمودی
۱۴۰۲/۷/۲
یکی دیگر از داستانهای زیبای ویچر. صحنه‌ها و فضای داستان شما را به رویاپردازی مجبور می‌کند و همواره خود را در میان شخصیتهای داستان می‌یابید. کتاب ترجمه روان و صداگذاری عالی دارد. ‌
پریناز امینی
۱۴۰۲/۳/۲۲
حماسه ویچر بینظیر حتما سریالش هم ببینید، درسته راوی صدای چند نفر را صحبت می‌کنن ولی کارشون عالی و خسته نباشید ایشالله بزودی همه جلدها بصورت صوتی پخش بشن ممنونم.
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
یعنی روایت داستان به همراه تن صدای شخصیت‌های داستان خیلی خیلی شنیدن داستان رو جذاب میکنه...
البته از خیلی بیشتر...
واقعا اگر از زحماتتون تشکر نشه بی انصافیه!!!! -
The Man Hunter
۱۴۰۱/۱۰/۸
بینهایت این کتاب رو دوست دارم صدای گوینده و داستان کاملا همخوانی داره و اصلا خسته نمیشی از گوش دادن بهش... داستان هیجان انگیز و بسیار عالی
Sheyda bavarhazh
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
داستان فانتزی جالبی هست اما خیلی اسم و شخصیت داره ادم گیج میشه کی ساحره بود کی پادشاه بود کی قاتل بود کی جاسوس
Soroush Fathi
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کتاب با صدای آقای هادی زاده عالیه. اما نقدی که وارد هست این هست که چرا کل کتاب باید با یک صدا باشه؟ مثلا صدای زن ها
سعید ملکی
۱۴۰۲/۴/۵
داستان جذاب، سیاسی و توسعه یافته که ذهن شخص رو برای اتفاقات جذاب‌تر آماده می‌کند.
متاسفانه ترجمه افتضاح است.
ع .حسینی
۱۴۰۱/۹/۱۴
جالب بود من فیلم قسمت‌های قبل را دیده بودم برای همین این صوت برام جالب بود و تصویر ذهنی خوبی بهم داد ممنون
حسین
۱۴۰۲/۱۱/۴
عالی بود بیشتر پیرامون وضعیت سیری داستان سیر میکند
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری

برای دریافت کتاب صوتی حماسه‌ی ویچر - جلد چهارم: زمان خواری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.