معرفی و دانلود کتاب صوتی پادشاه ریش بلند

عکس جلد کتاب صوتی پادشاه ریش بلند
قیمت:
4500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پادشاه ریش بلند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پادشاه ریش بلند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پادشاه ریش بلند

کتاب صوتی پادشاه ریش بلند اثر برادران گریم، درباره‌ی شاهزاده خانم زیبا و مغروری است که هیچ فردی را به همسری نمی‌پذیرفت و همه‌ی خواستگارانش را مورد تمسخر قرار می‌داد.

یک روز پادشاه جشن بزرگی را تدارک دید و همه‌ی اشراف‌زادگان را از دور و نزدیک به قصرش دعوت کرد. حتی شاهزادگان خوش‌­تیپ و خوش‌قیافه نیز در جشن حضور داشتند، آن‌ها خبردار صف­ کشیدند و به ­ترتیب درجه­‌شان ایستاده بودند.

اول پادشاه وارد شد، بعد ملکه و سپس همراهانش. آخرین نفر دختر پادشاه بود؛ او همه‌ی شوالیه­‌ها را دید و از هرکدامشان یک ایراد گرفت و هیچ مردی را مناسب خودش نمی‌دانست. یکی چاق، یکی خیلی بلند و لاغر و شوالیه‌ی دیگر هم قد کوتاه. خلاصه او در برابر هر کسی یک چیزی می‌گفت و این موضوع باعث شد تا پدرش بسیار عصبانی شود. پادشاه گفت: دیگر هیچ­‌کاری نمی‌توانم برایت انجام بدهم، دفعه‌ی بعد باید با هر مردی که به قصرِ من مراجعه کرد، ازدواج بکنی…

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
پادشاه ریش بلند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پادشاه ریش بلند
نویسنده
مترجممحمد طالشیان
راویحدیث عرب عامری، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پادشاه ریش بلند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پادشاه ریش بلند

برای دریافت کتاب صوتی پادشاه ریش بلند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.