معرفی و دانلود کتاب صوتی تجسم خلاق

عکس جلد کتاب صوتی تجسم خلاق
قیمت:
۶۷۰۰۰ 46900 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تجسم خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تجسم خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تجسم خلاق

شاکتی گواین در کتاب صوتی تجسم خلاق، به شما می‌آموزد که چگونه از قوه تخیل خود و عباراتی تاکیدی استفاده کنید تا شاهد تحولات مثبت در زندگی خود باشید. در واقع نویسنده در این اثر پرفروش، با کمک تمرین‌هایی شما را به یک رشد درونی می‌رساند تا هر زمینه‌ای به موفقیت و شادکامی برسید.

درباره کتاب صوتی تجسم خلاق:

برای آنکه به رشد شخصی برسید باید تمرین‌ها و مراقبه‌هایی را انجام دهید. این کار نیز به تنهایی صورت نمی‌گیرد و نیاز است که به منبعی خوب دسترسی داشته باشید تا روند یادگیری‌تان مناسب باشد. کتاب صوتی تجسم خلاق (Creative Visualization‏) یکی از آثاری است که در این مسیر شما را همراهی می‌کند.

مفهوم تجسم خلاق به این معناست که باید به گونه‌ای از تصاویر و تخیلات ذهنی خود استفاده کنید که تغییراتی مثبت در زندگی‌تان ایجاد کند. در حقیقت هر لحظه تجسم خلاق در زندگی روزمره‌تان به کار برده می‌شود؛ چرا که این روش همان توانایی طبیعی تخیل و انرژی خلاق اصلی کائنات است که بی‌وقفه و بدون آگاهی از وجودش، از آن بهره می‌گیرید و موضوعی تازه نیست.

شما با استفاده از این راهنما می‌توانید قوه تخیل‌تان را قوی‌‌تر کنید و چیزی را تصور کنید که واقعا می‌خواهید آن را داشته باشید. همچنین در کنار خواستن آرزوهایتان، باید الگو و انرژی‌های منفی را از ذهن‌تان پاک کنید تا بتوانید به عزت نفس، انرژی بالا، آرامش عمیق و اعتماد به نفس برسید.

با شنیدن کتاب صوتی تجسم خلاق و عمل به راهکارهایش، می‌توانید در زمینه‌های مالی، هنری، ورزشی، سلامتی و روابط زندگی‌تان به موفقیت برسید. این کتاب تاکنون بیش از شش میلیون نسخه در جهان فروش داشته و به همه مخاطبان خود آموخته که بتوانند بر زندگی شخصی خود تسلط کافی داشته باشند.

البته یادتان نرود که این کتاب زندگی شما را یک شبه عوض نمی‌کند؛ یا با نشستن در خانه و تجسم خودتان در یک زندگی رویایی، شرایط‌تان به سرعت متحول نمی‌شود. تغییر در روند زندگی‌تان نیازمند زمان است و این اثر آرام آرام شما را آماده می‌کند تا در مسیر آرزوهایتان قدم بردارید.

شاکتی گواین را بیشتر بشناسیم:

شاکتی گواین (Shakti Gawain) یکی از نویسندگان توسعه شخصی و انگیزشی به شمار می‌رود که تاکنون کتاب‌هایش بیش از 10 میلیون نسخه فروش رفته و به 30 زبان دنیا نیز ترجمه شده‌ است.

او در اواسط دهه 1970 میلادی در رشته هنرهای زیبا و رقص از دانشگاه کالیفرنیا فارغ التحصیل شد. در حال حاضر بهترین و شناخته شده‌ترین اثر او کتاب تجسم خلاق است که با گذشت 40 سال از نگارش آن، همچنان پرفروش به حساب می‌‌آید.

گواین به عنوان نویسنده و معلم، در بیست و پنج سال گذشته از طریق سمینارها و کتاب‌هایش به هزاران نفر در ایجاد آگاهی، تعادل و یکپارچگی درون‌شان کمک کرده و به شهرتی جهانی رسیده است.

همچنین شاکتی دوستدار محیط زیست است و اعتقاد دارد که با آگاهی بیشتر نسبت به زندگی روزمره، می‌توانیم یاد بگیریم که در سیاره خود با تعادل زندگی کنیم.

کتاب صوتی تجسم خلاق به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید به توسعه و رشد شخصی برسید و نیاز به راهنمایی دارید که مسیر را برایتان روشن‌تر کند، این کتاب برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی تجسم خلاق می‌شنویم:

مهم‌ترین عوامل تجسم خلاق، جملات تاکیدی هستند؛ تاکید کردن به معنای استوار و محکم کردن است. یک عبارت تاکیدی جمله‌ای مثبت و قوی است که پیشاپیش از وقوع آن امر خبر می‌دهد. شیوه‌ی محکم و استوار کردن آن چیزی است که تصورش را می‌کنید.

اکثر ما از حقیقت گفت‌وگوی درونی مداوم و جاری در ذهن‌مان مطلع هستیم. ذهن ما مدام در حال تحلیل و بررسی مسائل با خودش است و درباره زندگی، عالم وجود، احساسات، مشکلات و اطرافیان تفسیری بی‌پایان دارد.

کلمات و نیاتی که در ذهن‌مان جریان دارد، بسیار مهم و قابل توجه هستند. با اینکه اغلب به طور غریزی از روند افکارمان مطلع نیستیم اما تحلیل ذهن‌مان براساس تجربه‌مان از واقعیت است. تفسیر ذهنی احساسات و برداشت‌های ما بر روی زندگی‌مان تاثیر می‌گذارد و به آن رنگ و بو می‌بخشد و همین اشکال فکری هستند که درنهایت وقایع زندگی ما را جذب می‌کنند و می‌آفرینند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
متن پشت جلد
6 دقیقه
مقدمه ناشر
5 دقیقه
مقدمه‌ای برای چاپ مجدد
3 دقیقه
نامه‌ای برای شنوندگان
18 دقیقه
بخش اول: اصول تجسم خلاق
16 دقیقه
تمرین ساده تجسم خلاق
9 دقیقه
چهار مرحله اساسی برای تجسم خلاق موثر است
17 دقیقه
عبارات تاکیدی
8 دقیقه
یک تناقض معنوی
13 دقیقه
بخش دوم: کاربرد تجسم خلاق
15 دقیقه
اتصال با ضمیر برتر
11 دقیقه
موفقیت
12 دقیقه
پذیرفتن خیر و صلاح خود
9 دقیقه
ریزش و تراوش
17 دقیقه
شفا دادن
9 دقیقه
بخش سوم: مدیتیشن و عبارات تاکیدی
12 دقیقه
آفرینش خلوتگاه خود
15 دقیقه
مدیتیشن شفابخش
20 دقیقه
نیایش
9 دقیقه
بخش چهارم: تکنیک‌های خاص
20 دقیقه
شفاف سازی یا پالایش
5 دقیقه
نوشتن عبارات تاکیدی
18 دقیقه
تعیین هدف
14 دقیقه
صحنه دلخواه
12 دقیقه
سلامتی و زیبایی
14 دقیقه
تجسم خلاق به صورت گروهی
7 دقیقه
بخش پنجم: خلاق زیستن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تجسم خلاق
نویسنده
مترجممژگان مقتدری
راویشهره روحی، هوتن شاطری پور
ناشر چاپیانتشارات کتاب کیمیا
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۷۰۰۰ 46900 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تجسم خلاق

iraj rahmani
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
سلام بهترین کتابی که میشه در ابتدای قانون جذب باید مطالعه کرد تجسم خلاقه و کتاب صوتی شم هم عالی تر صدای گوینده خوب و تاثیر گذار هم تجسم و هم جملات تاکیدی کاملا روشن گفته میشه چندین وچند بار گوش دادم تمریناتش را دارم انجام میدم به دوستانی که از قانون جذب نتیجه نمیگیرن یا نمیدونن از کجا باید شروع کنن پیشنهاد میدم حتما این کتاب را گوش بدن مطمئنم حتما کمک شون میکنه در بیشترین کتاب‌های خودیاری از این کتاب نامبرده شده یا از جملات ش استفاده شده است
از کتابراه هم ممنون
فاطمه احمدی
۱۴۰۰/۷/۱۷
ترجمه و محتوای کتاب که عالیه بماند.. صدای راوی بسیار تاثیر گذار و جذاب هست. طوری که تمرکز کاملا روی مطالب قرار میگیره. هیچ وقت نمی‌تونستم کتاب صوتی گوش بدم. ولی صدای این بانوی راوی انقد تاثیرگذار و گیراس که منو علاقه مند به کتاب صوتی کرد. لطفا اگر اسم و فامیلیشون رو میدونید بم بگید که بازم ازش کتاب صوتی گوش کنم. ممنون ازتون.. پاینده باشید
حمید رضا
۱۴۰۰/۳/۱۴
کتاب خوبیه اما راهکار موفقیت اموزش ذهنیت منفی و‌تبدیل به ذهنیت درسته تا بتونیم ذهنیت در راستای اهداف موفق تر عمل کنه کسی با ذهن مثبت چیزی نشده اقدام مهمه اما اینقدر با روی ذهنیت کار کرد که جلوی یک سری کارهاتون نگیره چون پتانسیل رشد‌دارید اما ذهنیت میگه نه
ذهنیت مناسب
تعیین هدف واضح
اقدام و اقدام و اقدام
صنم صارمی
۱۴۰۰/۲/۳
کتابیه که یک بار دیگه به ما یاد آوری میکنه داریم باقدرت تجسم زندگی می‌کنیم چه ارادی و چه غیر ارادی. در رابطه با جملات تاکیدی هم اشاره‌ای شده. من که کلا کتابهای عصر نویین رو دوست دارم. هر کتابی که کمک کنه ما تغییرات مثبتی تو زندگیمون داشته باشیم عالی و قابل تقدیره.
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۴/۲۴
زندگى عینى و روزمره ى هر انسانى زاییده و دنباله ى دنیایى است که ابتدا در قوه ى تجسم ما شکل مى گیرد و سپس به صورت اتفاق، در زندگى ما ظهور مى کند. با در دست گرفتن قدرت تجسم و به خلاقیت رساندن آن، بى شک زندگى ما دستخوش تغییر و تحول خواهد شد.
الناز حامد صابری
۱۴۰۰/۱/۲
کتاب در رابطه با قدرت تجسم ذهن هست و بیشتر به مفاهیم تئوری میپردازد. کتاب بیشتر دانشی است تا مهارتی. ولی من خوشم اومد و راضی‌ام از گوش کردن بهش. توصیه میکنم تهیه کنید. هر چه بکارید همان را درو میکنید🌱
سنا فلاح
۱۴۰۱/۱۱/۵
حتما گوش بدید واقعا قشنگه💛
اگه دنبال یه کتاب عالی هستید این کتاب بهترین گزینست♥️😍
و جمع بندی عالی داشت
میتونید در مطالعه روزانتون فرارش بدید
واقعا بهتون پیشنهادش میکنم
دم نویسنده گرم
Arian Flh
۱۴۰۱/۴/۳
من نسخه چاپی این کتاب چاپ 1394 دارم اینکه بعضی جاها حذف شده و یا کاملا عوض شده مثلا جایی مثالی در مورد روابط میزنه که در این نسخه با موضوع شغل عوض شده که جالب نیست و به نظرم این نکات تو ذوق میزنه
عبدالحکیم تلاشان
۱۴۰۰/۱۱/۴
تجسم از قویترین تمرینات قانون جذب است که فقط کسی می‌تواند آن را درک کند که استفاده کرده است.
من چند ماه قبل برای استخدامی خود این تمرین را انجام دادم و الان کارمند بانکم. پیشنهاد میکنم در این زمینه به استادی برسید.
نرگس کاوه
۱۴۰۲/۸/۸
کتابی هست که از نظر مدیتیشن تکنیکهایی یاد میده که خیلی مفیده ومن ازشون استفاده کردم واینکه با صدای گوینده ارتباط خوبی برقرار کردم ونکته‌ی خوب دیگرش فصلهای کوتاه اون بود که باعث میشد بهتر تمرکز کنم.
مریم مهدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
واقعا به این نتیجه رسیدم که دسته بندی کتاب‌های موفقیت هیچ حرف جدیدی ندارن، همشون تکرار چهار اثر اسکاول شین هستن، همونو خوب بخونید انگار همه رو خوندین
mehdi man
۱۴۰۰/۲/۲۴
این همون کتاب معروف تجسم خلاقه
به محض تموم کردن کتاب فعلیم این رو شروع میکنم.
عباسمنش هم اینو برای تجسم خلاق توصیه کرده بود.
😊♥️☕🎧
F .... M
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کتاب خوبی هستش... و صدای گوینده کتاب نیز بسیار دلنشین هستش.... من چون کتاب صوتی گوش نیکنم، واقعا صدای گوینده و تاثیری که میذاره، بسیار برام مهمه.....
Manochehr Rahimi
۱۴۰۰/۵/۱۹
فوقالعاده هست واقعا ادم لذت میبره از خوندنش و هر چی بیشتر گوش میدیم بیشتر احساس قدرت میکنیم. گوینده واقعا به نحو احسن کلمات را انتقال میده.
آرزو محمد
۱۴۰۲/۴/۱۸
کتاب خیلی خوبیه و خیلی راهکارها و تمرینهای خوبی داره که بتونیم رویاهامونو به واقعیت تبدیل کنیم و در مسیر مثبت و درست قدم برداریم
مشاهده همه نظرات 64

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تجسم خلاق

برای دریافت کتاب صوتی تجسم خلاق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.