معرفی و دانلود کتاب صوتی چشمان تاریکی

عکس جلد کتاب صوتی چشمان تاریکی
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چشمان تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چشمان تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چشمان تاریکی

کتاب صوتی چشمان تاریکی نوشته‌ی دین کونتز، رمانی دلهره‌آور، عجیب و شنیدنی درباره‌ی افرادی است که بدون هیچ دلیلی از بین می‌روند. داستان این کتاب شباهت بسیاری به ماجرای شیوع ویروس کرونا دارد.

درباره‌ کتاب صوتی چشمان تاریکی:

کتاب صوتی چشمان تاریکی (The Eyes of Darkness)، به روایت داستانی مملو از هیجان و غیرقابل‌باور می‌پردازد. داستانی که حدود 40 سال پیش به نگارش درآمده است و حالا با سپری شدن چهار دهه مجددا و به خاطر شباهتی که با موضوع همه‌گیری ویروس کرونا دارد، سر زبان‌ها افتاده است. ماجرای این کتاب درباره‌ی ویروس مرگباری با عنوان «ووهان=400» است که به صورت سلاحی بیولوژیک مورد استفاده قرار گرفته است.

شباهت‌های رویدادهای کنونی (شیوع ویروس کرونا) و این رمان که در سال 1981 چاپ شده، به حدی است که همگان را حیرت‌زده کرده؛ با این حال ماجرای کتاب از جهت‌هایی هم با واقعیت کرونا فرق دارد؛ به عنوان نمونه در این کتاب صوتی، آمار جان‌باختگان از میان مبتلایان به ویروس «ووهان 400» صد درصد است؛ در حالیکه مبتلایان به کرونا شانس بیشتری برای بهبود دارند و تنها حدود دو درصد از آن‌ها می‌میرند. مهم‌ترین تشابه این کتاب با ویروس کرونا، مبدا شیوع ویروس یعنی شهر ووهان است.

خلاصه‌ی داستان کتاب صوتی چشمان تاریکی:

چشمان تاریکی به روایت زندگی مادری می‌پردازد که فرزندش را به همراه عده‌ای به سفر می‌فرستد. رهبر این گروه تاکنون بارها این سفرها را بدون ‌خطر به اتمام رسانده است. اما این‌بار رهبر گروه و تمام بچه‌هایی که در این سفر همراه او بودند، بدون هیچ دلیل و توضیحی نابود می‌شوند. مادر به این ماجرا مشکوک است اما تصمیم می‌گیرد که با این شرایط کنار بیاید. مدتی بعد پیغام‌های عجیب و غریبی دریافت می‌کند و درمی‌یابد که بیماری تنفسی تازه‌ای به سرعت در سراسر دنیا فراگیر شده که در برابر کلیه درمان‌های شناخته شده مقاوم است. تمام این‌ها برای او یک پرسش به وجود می‌آورد: آیا ممکن است پسرش هنوز زنده باشد؟

شنیدن کتاب صوتی چشمان تاریکی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

این کتاب صوتی دربردارنده‌ی داستانی است که شما را مجذوب خود می‌کند. اگر به رمان‌های جنایی، ترسناک و علمی - تخیلی علاقه دارید، شنیدن این اثر به شما پیشنهاد می‌شود.

دین کونتز را بیشتر بشناسیم:

دین کونتز (Dean Koontz) در سال 1945 در پنسیلوانیا چشم به جهان گشود. کونتز به نگارش رمان‌های هیجان‌انگیز و حیرت‌آور شهرت دارد. او سال آخر دانشگاه را سپری می‌کرد که برنده‌ی مسابقه‌ی داستان خیالی Atlantic Monthly شد. همین موضوع موجب شد که به نویسندگی به صورت حرفه‌ای روی بیاورد. کتاب‌های او تا به امروز به 38 زبان زنده‌ی جهان ترجمه شده و بیش از 500 میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته است. 14 رمان از او در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌ است.

در بخشی از کتاب صوتی چشمان تاریکی می‌شنویم:

تینا از اینکه دنی فهمیده بود آن‌ها مشکل دارند، ناراحت بود، اما نمی‌خواست مشکلاتش را با او در میان بگذارد. چه می‌توانست بگوید؟ «دنی‌جان نگران چیزهایی که شنیدی نباش. پدر دچار بحران هویت شده. مثل یک الاغ رفتار می‌کند، اما بالاخره می‌گذرد...»

تینا هیچ حرفی با دنی نمی‌زد، مشکلاتش با مایکل را برای او توضیح نمی‌داد. فکر می‌کرد مشکل آن‌ها موقتی است و بالاخره حل می‌شود. او آن موقع هنوز مایکل را دوست داشت و امیدوار بود دوباره زندگی خوبی داشته باشند. شش ماه بعد او و مایکل از هم جدا شدند و پنج ماه بعد هم طلاق گرفتند.

تینا در آن نیمه شب باید به جستجوی خود ادامه می‌داد. جستجو برای سارقی که به نظر می‌رسید مانند شب‌های دیگر خیالی بوده است. در اتاق دنی را باز کرد. چراغ را روشن کرد و یک گام به عقب برداشت. هیچ‌کس آنجا نبود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
25 دقیقه
قسمت اول
12 دقیقه
قسمت دوم
16 دقیقه
قسمت سوم
8 دقیقه
قسمت چهارم
12 دقیقه
قسمت پنجم
5 دقیقه
قسمت ششم
9 دقیقه
قسمت هفتم
11 دقیقه
قسمت هشتم
3 دقیقه
قسمت نهم
10 دقیقه
قسمت دهم
32 دقیقه
قسمت یازدهم
20 دقیقه
قسمت دوازدهم
31 دقیقه
قسمت سیزدهم
11 دقیقه
قسمت چهاردهم
31 دقیقه
قسمت پانزدهم
9 دقیقه
قسمت شانزدهم
7 دقیقه
قسمت هفدهم
17 دقیقه
قسمت هجدهم
14 دقیقه
قسمت نوزدهم
19 دقیقه
قسمت بیستم
28 دقیقه
قسمت بیست و یکم
17 دقیقه
قسمت بیست و دوم
8 دقیقه
قسمت بیست و سوم
26 دقیقه
قسمت بیست و چهارم
7 دقیقه
قسمت بیست و پنجم
10 دقیقه
قسمت بیست و ششم
23 دقیقه
قسمت بیست و هفتم
11 دقیقه
قسمت بیست و هشتم
8 دقیقه
قسمت بیست و نهم
7 دقیقه
قسمت سی‌ام
22 دقیقه
قسمت سی و یکم
5 دقیقه
قسمت سی و دوم
5 دقیقه
قسمت سی و سوم
8 دقیقه
قسمت سی و چهارم
6 دقیقه
قسمت سی و پنجم
10 دقیقه
قسمت سی و ششم
15 دقیقه
قسمت سی و هفتم
10 دقیقه
قسمت سی و هشتم
15 دقیقه
قسمت سی و نهم
13 دقیقه
قسمت چهلم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چشمان تاریکی
نویسنده
مترجمناهید هاشمیان
راویمریم محبوب
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چشمان تاریکی

مهدی کامکار
۱۴۰۰/۶/۲۷
با سلام.
به نظر من در کل کتاب خوبی هست. در مقایسه با سایر اثار در ژانر مشابه جزو بهترین هاست خصوصا که اجرای عالی در کنار موسیقی متن به جا، کتاب صوتی رو در حد یک نمایشنامه صوتی ارتقا داده. داستان طوریه که شوق ادامه ماجرا رودر شما زنده نگه میداره و البته توصیف بسیار عالی موقعیت‌ها باعث میشه شما رو
صحنه فیلمهای تخیلی پلیسی هالیوودی تجسم کنید تجسمی که به وسعت قدرت تخیل شما میتونه متنوع و وسیع باشه. در کل ارزش خرید و وقت گذاشتن رو داره. خصوصا که پایان بدی نداره و با اوضاع امروزه انتشار کرونا هماهنگی داره. من جذابیتش رو بالا تر از زن کابین ده و دریاچه متروک و در حد داستان چشمهایت ارزیابیش میکنم. با تشکر از ناشر و کتاب راه
سجادعسگری
۱۴۰۲/۲/۱۶
یک رمان فوق العاده هیجان انگیز در سبک فانتزی و متافیزیکی بود که در طول داستان یک لحظه ازش نمیتونید غافل بشید دقیقا مثل یک فیلم هیجان انگیز و معمایی که نمیتونی ازش چشم برداری. خانم محبوب عالی و بدون نقص کتاب رو خوانش کردن و تونستن اوج هیجان رو با اجرای بی نقصشون ب شنونده القا کنن. اگر به ژانر تخیلی آمیخته با معما و هیجان علاقه دارید این اثر یکی از خوبای این ژانر هستش. متاسفانه معمایی که پشت این رمان نهفته س یک واقعیت تلخ در دنیای ماست بیشتر بخوام توضیح بدم اسپویل میشه پس تا همین جا کافیه. سپاس.
حسین سلیمی
۱۴۰۲/۹/۱۹
کتاب فوق العاده‌ای بود تو این کتاب درس عشق یک مادر بالاترین درسی بود که گرفتم زندگی بود بالا و پایین زیاد داره و این عشق و دوست داشتن هست که همیشه یاعث میشه ادمها چشمشون رو خیلی از خطرات ببندند و فداکاری کنند تو این داستان هیجان انگیز شخصیت‌های کینه توز همیشه بدترین راه رو انتخاب میکنند و فکر قدرت میکنند مطلق هستند در صورتی که همیشه موفق نمیشوند شاید قسمتهای از داستان غیر واقعی بنظر بیاد اما هدف اصلی نویسنده کاملا مشخص بود تشکر از گوینده و کتابراه
Pariya Fathali
۱۴۰۱/۱۱/۳
واقعا لذت بردم
من یه روزه این کتاب رو تموم کردم. خیلی هیجان انگیز بود
ژانرش ترسناک میخورد باشه اما موضوع به طور کلی تغییر کرد
کاش اینده دنی هم بهش پرداخته میشد. برا من خیلی جذاب بود بدونم
علیرضا خلج
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
با شنیدن این رمان یاد فیلمهای دهه هفتاد و هشتاد هالیوودی افتادم که قهرمان که اینجا یک مادره با دست خالی یک سرویس عظیم امنیتی را شکست میده.
گوینده عالیه و در کل برای یکبار شنیدن رمان خوبیه
هاله صبوری
۱۳۹۹/۱۰/۲
کتاب بسیار جالبی بود. صدای گوینده هم بسیار خوب بود. تقریبا مثل نمایشنامه‌های رادیویی اجرا می‌کرد. موضوع کتاب هم بسیار جذاب بود و آدم دلش میخواست تا کتاب تموم نشده کنارش نذاره.
زینب زمانی
۱۴۰۱/۱/۵
بسیار عجیب و شگفت آور بود …چهل سال قبل داستانی در مورد ویروسی انسان ساز نوشته شود. هر چند روند داستان یه جورایی تم تخیلی داشت اما کشش خیلی زیادی داشت برای ادامه دادن.
Shayan .br
۱۳۹۹/۵/۲۸
واقعا کتاب بسیار خوبی در زمینه کتاب‌های ترسناک می‌باشد و شما را به همان موقعیت هدایت می‌کند
Mohammad Hakim
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
امتیاز خود کتاب 4 ولی با صدای گوینده و جلوه‌های صوتی محشرش 5 بهش میدم. روند داستانی کتاب طوری است که دلت میخواهد تمام مدت بشینی ببینی آخرش چی میشه
مرتضی موسوی
۱۴۰۰/۸/۹
٩فصل و گوش دادم اما نتونستم ارتباط برقرار کنم، خیلی از این شاخه به او شاخه میپرید، موضوع خاصی و دنبال نمیکرد، در کل توصیه میکنم پولتون رو دور نریزید
Narin Fm
۱۴۰۰/۷/۱
به نظرم خوده رمان و موضوعش جالب بود فقط‌ای کاش گوینده فقط یک نفر نبود چون صدای شخصیت‌ها به شدت نزدیک به هم بود و یکم از باورپذیری ماجرا کم میکرد:)
مهرداد مصطفوی
۱۴۰۲/۸/۲۱
کتاب خوبی بود سه مقدار قدیمی بود ولی کتاب خیلی خوبی بود زیاد ربطی به کرونا نداشت و اینش خیلی خوب بود فقط یه گوشه یه این قضیه میزد
Mirza
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
ضعیف واقعا
اگه بخوام از نقطه مثبتش بگم شروع خوبش و گوینده‌ی خوبش بود وگرنه
از وسط داستان تا خود پایان جزو یک داستان کسل کننده نبود
Fatemeh Al 74
۱۳۹۹/۵/۲۸
نمونه‌اش رو گوش دادم به نظر کتاب خوبیه برای اونایی که مثل من عاشق ژانر ترسناکن مناسبه😍
Faraz Panahi
۱۳۹۹/۸/۲۸
خیلی عالی بود نحوه نوشتش جوری بود که اونجا رو برای ما تداعی میکند و انگار اونجا هستیم
مشاهده همه نظرات 46

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چشمان تاریکی

برای دریافت کتاب صوتی چشمان تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.