معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم

عکس جلد کتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم

جولیانا ترادل در کتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم داستان دختر کوچولویی به نام جولیا را تعریف می‌کند که با بیشتر حیوان‌های جنگلِ نزدیک خانه‌شان دوست است و باهاشان خوش می‌گذراند، منتها خیلی دوست دارد که یک خرس هم به جمع دوست‌هایش اضافه شود. اینطور دیگر برای خوشحال بودن هیچ چیز کم نخواهد داشت!

موضوع کتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم چیست؟

جولیا، دختر کوچولوی بامزه و شیرین‌زبانِ داستان ما، تقریباً با تمام حیوانات جنگل دوست است. از جمله اسکاتیِ سنجاب، ابیگلِ موش کور، و فریدای خرگوش. او بیشتر وقتش را به بازی و خنده با همین دوستان جنگلی‌اش می‌گذراند. در این بین اما جای خالی چیزی را حس می‌کند. می‌پرسید چه چیزی؟ راستش... اوووم...، خب، جای خالی یک بغل خرسی را! بله؟ باور نمی‌کنید؟ فکر نمی‌کنید جولیا جرئت دوستی با یک خرس و بغل کردنش را داشته باشد؟ خب، راستش اینطور نیست. او نه تنها جرئت این کار را دارد، بلکه حسابی هم برایش مشتاق است. آنقدر که هر فکری را که به ذهنتان برسد، برای جلب توجه خرس جنگل امتحان کرده؛ از جمله، پیشکش کردن عسل که خوراک محبوب این حیوان گنده بک است. ولی فایده‌ای نداشته که نداشته. آخر، خرس داستان ما برخلاف دیگر خرس‌ها زیاد به فکر غذای جسمش نیست؛ به جایش تا دلتان بخواهد نگرانِ غذای روحش است. بله؛ منظورمان این است که به جای غذا و خوردنی، دنبال کتاب می‌گردد! باور می‌کنید؟! خرس کتابخوان دیگر نوبر است. نیست؟ ولی به هر حال همین است که هست. جولیا اگر می‌خواهد دوستیِ خرس را به دست بیاورد، باید با کتاب سراغش برود...

جولیانا ترادل (Juliana Léveillé-Trudel) در داستان صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم (How to Catch a Bear Who Loves to Read) ضمن تعریفِ قصه‌ای هیجان‌انگیز و مفرح که خلاصه‌ی آن را در بالا خواندید، اهمیت و ضرورت مطالعه کتاب را نیز به مخاطبین خردسال خود گوشزد می‌کند.

کتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم مناسب چه کسانی است؟

داستان حاضر برای کودکان 3 تا 8 سال نوشته و خوانده شده است.

در بخشی از کتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم می‌شنویم:

بعد از چند لحظه، جولیا با یک گره توی درخت مواجه شد. اون سعی کرد تا گره رو دور بزنه اما موفق نشد و حتی اسکاتی هم نمی­‌دونست که چطوری باید از اون قسمت رد بشن. جولیا تمام قدرتی رو که داشت جمع کرد، تا جایی که می­‌تونست شاخه­‌ها رو کنار زد و بالاخره موفق شد تا از اونجا رد بشه. وقتی به نوک درخت رسید، در حالی که از نفس افتاده بود از خستگی روی شاخه‌ها دراز کشید.

ناگهان اسکاتی گفت: "جولیا اونجا رو ببین!"

جولیا به سمتی که اسکاتی اشاره کرده بود نگاهی انداخت و خونه­ درختی­‌هایی رو دید که میون برگ­‌ها ساخته شده بود. درِ خونه نیمه باز بود. ناگهان قلب جولیا شروع به تپش کرد و قدمی به جلو برداشت.

"من همینجا منتظرت می‌­مونم. اگر بهم احتیاج داشتی صدام کن؛ زود و تند و سریع خودم رو می­‌رسونم"

جولیا به سمت خونه رفت و به آرومی در زد اما کسی جواب نداد. اون دوباره در زد اما این دفعه کمی بلندتر. باز هم کسی جوابی نداد. یواشکی از لای در به داخل خونه خیره شد و از چیزی که دید، شگفت زده شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم
نویسنده
مترجمنشاط عزیزی
راوینرگس داغمه چی، امیرحسین صداقتی، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم

برای دریافت کتاب صوتی چطور یک خرس کتابخون رو پیدا کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.