معرفی و دانلود کتاب صوتی چوپانی

عکس جلد کتاب صوتی چوپانی
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چوپانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چوپانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چوپانی

کتاب صوتی چوپانی نوشته‌ی آندره الکسیس، اولین رمان از یک مجموعه‌ی پنج‌گانه است که هر یک به بررسی مفاهیمی نظیر ایمان، منزلت، عشق، نفرت و قدرت می‌پردازد. محوریت داستان این رمان نیز درباره ایمان به پروردگار است و کشیشی جوان به نام «پننت» باید از پس تردیدهای درونی خود بربیاید. این کتاب موفق شد در سال 2014 نامزد جایزه راجرز رایترز شود.

درباره کتاب صوتی چوپانی:

اثری شگفت‌انگیز و دلنشین درباره ایمان و اعتقادات کشیشی مسیحی که در پی اتفاقاتی، دچار بحرانی عمیق می‌شود و باید میزان باور و ایمان خود را به خداوند اثبات نماید. کتاب چوپانی (Pastoral) که تا سال‌ها توسط هیچ ناشری به چاپ نمی‌رسید، سرانجام در سال 2014 منتشر شد.

نام این رمان از سمفونی ششم بتهوون الهام گرفته شده است که به سمفونی چوپانی یا پاستورال نیز شهرت دارد. درواقع سبک پاستورال در ادبیات، موسیقی، تئاتر و نقاشی استفاده می‌شود و مظاهر طبیعت و زندگی روستایی را بازتاب می‌دهد.

آلکسیس در کتاب چوپانی، داستان کشیش جوانی به نام کریستوفر پننت را تعریف می‌کند که از زندگی شهری خسته شده و برای اولین مأموریت تبلیغ خود به روستای کوچک بارو منتقل می‌شود. او در این روستا با سرایدر پیری به نام لوتر زندگی می‌کند که گذشته‌ی عجیب و پرابهامی دارد و شایعه‌های زیادی درباره‌ی او بر سر زبان‌هاست؛ با این حال کشیش حضور لوتر را در کلیسا می‌پذیرد.

کشیش پننت در روزهای اول حضورش در روستای بارو فکر می‌کند مردم آنجا کم‌حرف و سرد هستند، ولی به مرور مردم به او اعتماد می‌کنند و کشیش را می‌پذیرند. پننت هم از حضور در این روستای کوچک و آرام راضی است. اما اتفاقاتی در طی داستان برای او و سایر ساکنان شهرک بارو رخ می‌دهد که ایمان این کشیش جوان مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

کتاب صوتی چوپانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر ادبیات کشور کانادا برایتان جذابیت دارد و می‌خواهید روایتی متفاوت درباره زندگی انسان‌ها بشنوید، این رمان را از دست ندهید.

آندره الکسیس را بیشتر بشناسیم:

روزنامه مونترال کانادا درباره نویسنده برجسته کانادایی، آندره الکسیس (André Alexis) می‌گوید: «از زمان اولین رمانش با نام دوران کودکی، مشخص شد که الکسیس یکی از متمایزترین و دقیق‌ترین نویسندگانی‌ست که سبک نوشتاری‌اش در بالاترین حد خود است.»

درواقع او توانست با نوشتن اولین رمان خود برنده جایزه کتاب در کانادا و جایزه کتاب تریلیوم شود و در لیست کوتاه جایزه گیلر قرار بگیرد. همچنین الکسیس برای رمان تحسین شده پانزده سگ، موفق شد نامزد نهایی جایزه کتاب تورنتو و برنده جایزه گیلر شود.

از دیگر آثار این نویسنده برجسته می‌توان به این عناوین اشاره کرد: «پناهگاه، زیبایی و اندوه، اینگرید‌وگرگ و پانزده سگ»

در بخشی از کتاب صوتی چوپانی می‌شنویم:

روز بارو به پایان رسید و شهر به روال سابق تابستان‌هایش برگشت. مردم برای رفتن به تعطیلات خودشان را آماده می‌کردند و چشم به راه آخرهفته‌ها و رفتن به گادریچ بودند.

رابیمیرز معتقد بود با هر دو زنی که عاشقانه دوست‌شان داشت، کاملا صادقانه و شفاف برخورد کرده و خُشالی به همراه دوستانش مشغول کار بر روی مزرعه بود و نمی‌دانست که برای مراسم ازدواجش باید جین را دعوت کند یا نه.

روز بارو خوب برگزار شد. او وقتش را با الیزابت گذراند که گرچه رفتارش آنقدرها صمیمانه نبود اما به نظر می‌رسید که دیگر رنجشی از او به دل ندارد و حتی یکی دوبار هم دست رابی را گرفت. ناراحت کننده بود که الیزابت دیگر به رابی اجازه نمی‌داد که هیچ ارتباط صمیمانه‌ای را با او برقرار کند و حتی بوسه‌هایش هم خالی از احساس و جهت رفع تکلیف بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
36 دقیقه
فصل اول - بخش یک
37 دقیقه
فصل اول - بخش دو
30 دقیقه
فصل دوم - بخش یک
27 دقیقه
فصل دوم - بخش دو
28 دقیقه
فصل دوم - بخش سه
38 دقیقه
فصل سوم - بخش یک
22 دقیقه
فصل سوم - بخش دو
34 دقیقه
فصل سوم - بخش سه
28 دقیقه
فصل چهارم - بخش یک
33 دقیقه
فصل چهارم - بخش دو
29 دقیقه
فصل چهارم - بخش سه
62 دقیقه
فصل چهارم - بخش چهار
15 دقیقه
فصل چهارم - بخش پنج
15 دقیقه
فصل پنجم - بخش یک
12 دقیقه
فصل پنجم - بخش دو
16 دقیقه
فصل پنجم - بخش سه
31 دقیقه
فصل پنجم - بخش چهار
23 دقیقه
فصل پنجم - بخش پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چوپانی
نویسنده
مترجمنجمه برومندی
راویبهروز سمامی
ناشر صوتینشر هنر پارینه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چوپانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چوپانی

برای دریافت کتاب صوتی چوپانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.