معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم
قیمت:
۸۷,۱۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم

تمام امور و مسائل پراکنده‌ای که در زندگی روزمره با آن‌ها مواجه می‌شویم، درواقع ارتباط مشخصی با هم دارند. این معنای تفکر سیستمی است. کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم، اثر شهاب بیرانوند و خداداد بیرانوند، ابزارهای تقویت این نوع تفکر که در زندگی و موفقیت‌های مختلف ما تأثیر مثبتی دارد را ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم

تفکر کردن تنها به یک شیوه محدود نمی‌شود و ما انواع مختلفی از تفکر را در اختیار داریم. یکی از انواع تفکر، تفکر سیستمی است. کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم، به نویسندگی دکتر شهاب بیرانوند و دکتر خداداد بیرانوند، ویژگی‌های این نوع تفکر را شرح می‌دهد. تفکر سیستمی به نوعی از تفکر اطلاق می‌شود که همه‌چیز را در پیوستگی و ارتباط با هم می‌بیند.

اگر سیستمی بیندیشیم، قادر خواهیم بود وقایع و مشکلات احتمالی را پیش از وقوعشان پیش‌بینی کنیم. چراکه در این تفکر به‌جای در نظر گرفتن عوامل مختلف به‌عنوان پدیده‌هایی بی‌ارتباط و جدای از هم، همه‌چیز را در پیوستگی با هم در نظر می‌گیریم. کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم به ما می‌آموزد که تأثیر و تأثرات اجزا و عناصر مختلف بر روی هم را در نظر بگیریم. به این طریق ما فردی خواهیم بود که به کوچک‌ترین تغییرات سرنوشت‌سازی حساس است.

اگر جهان و تَک‌تَک عناصر و اتفاقاتی که در آن می‌افتد را مجموعه‌ای درهم‌تنیده و سیستمی بدانیم که اجزایش روابط مقابلی با هم دارند، آن‌گاه در صورت وقوع هرگونه مشکلی راهکارهای بسیار مؤثرتری در اختیار خواهیم داشت. شهاب بیرانوند و خداداد بیرانوند در کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم به ما کمک خواهند کرد که در زندگی روزمره، روابط شخصی و اجتماعی خود موفق‌تر عمل کنیم.

کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم را شرکت چاپ و نشر بازرگانی با صدای مینا علیپوری منتشر کرده است.

کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌هایی با موضوع برنامه‌ریزی استراتژیک و برنامه‌ریزی راهبردی علاقه دارند، مخاطبان کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم هستند.

با نویسندگان کتاب چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم بیشتر آشنا شویم

دکتر شهاب بیرانوند، متولد سال 1355، از نویسندگان حوزه‌ی بازاریابی و موفقیت در کسب‌وکار است. از کتاب‌هایی که او در تألیفشان مشارکت کرده است می‌توان به این چند مورد اشاره کرد: «اکسیر انگیزه»، «بازاریابی شبکه‌ای با رویکردی نوین و عملیاتی» و «چگونه کسب‌وکار خود را توسعه دهیم».

خداداد بیرانوند، متولد سال 1354، نویسنده‌ی کتاب‌هایی در حوزه‌ی مدیریت و موفقیت است. «مدیریت فرهنگی و حکمرانی خوب سازمانی» از کتاب‌های منتشرشده‌ی اوست.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم می‌شنویم

می‌گویند کسانی که از تاریخ عبرت نگیرند، محکوم به تکرار آن هستند. همین را می‌توان در مورد تفکر سیستمی نیز اظهار کرد. حذف یک رهبر از قدرت بدون پرداختن به تغییر سیستمی که در هنگام حکومت آن وجود داشت، تنها به این معناست که همان الگوها همچنان تکرار می‌شوند و رهبری بسیار مشابه برای پُر کردن این جایگاه به عرصه قدم خواهد گذاشت...

انسان‌ها اسیر چهارچوب‌های ذهنی و خودساخته‌ای هستند که جزئی از وجود آن‌ها شده است. از همین‌رو، پذیرش تفکر سیستمی و نهادینه شدن این رویکرد نو دشوار خواهد بود. در تفکر سیستمی، استفاده از فکر و ذهن بیش از به‌کارگیری چشم به‌عنوان ابزار دیدن ضرورت دارد....

نباید شرایط محیطی را سرزنش کرد. انسان‌ها جملگی تمایل دارند مشکلات خود یا سیستم مورد مطالعه را به محیط نسبت دهند. این نوع نگرش موجب می‌شود هیچ‌گاه نتوانیم اقدام به حل مسائل نمائیم. تمرکز بر وقایع، فقط در مورد وقایع منفی نیست؛ بلکه وقایع مثبت را نیز شامل می‌گردد. دگرگونی شرکت‌ها، هرچند درنهایت به دستاوردهای بزرگ رسیده باشند، حاصل یک حمله یا یک ضربه نیست. بلکه این موضوع گام‌به‌گام به‌وجود می‌آید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
شناسنامه - مقدمه
23 دقیقه
فصل اول - موج‌های متفاوت نظریه‌ی سیستم‌های اجتماعی
18 دقیقه
فصل دوم - تفکر سیستمی چیست؟
8 دقیقه
فصل سوم - عناصر تفکر سیستمی
15 دقیقه
فصل چهارم - انواع تفکر
8 دقیقه
فصل پنجم - نحوه‌ی تغییر از الگوهای تفکر خطی به تفکر سیستمی
6 دقیقه
فصل ششم - تفکر سیستمی و مفاهیم و ابزارهای طراحی سیستمی
10 دقیقه
فصل هفتم - درک رفتار سیستم
7 دقیقه
فصل هشتم - خطاهای سیستم
9 دقیقه
فصل نهم - سیستم‌های درحال افول
5 دقیقه
فصل دهم - تشدید
6 دقیقه
فصل یازدهم - چرا ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند؟
11 دقیقه
فصل دوازدهم - تفکر سیستمی در روابط
14 دقیقه
فصل سیزدهم - نکات کلیدی تفکر سیستمی
14 دقیقه
فصل چهاردهم - تغییر الگوهای ذهنی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم
نویسنده،
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم

Shutzfell
۱۴۰۲/۳/۲۴
محتوای کتاب بسیار عالی و کاربردی هست ولی گویندگی ضعیف و موسیقی پس زمینه که در تمام مدت کتاب پخش میشه باعث از دست رفتن تمرکز و عدم درک درست مطالب میشه و باید دو یا سه بار کتاب رو گوش بدید تا متوجه بشید
پیشنهاد میکنم از ناشر دیگه‌ای خرید کنید یا نسخه متنی رو تهیه کنید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.