معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم
قیمت:
۱۰۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم

شهاب بیرانوند، ماهان مندگاری شریف آباد و فاطمه عینعلی در کتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم، مفهوم طرح کسب‌وکار را معرفی می‌کنند و نشان می‌دهند چگونه با تدوین یک طرح مناسب می‌توان کسب‌وکار را توسعه بخشید. دستورالعمل‌ها و ابزارهای متعددی که در این کتاب آورده شده‌اند، کمک زیادی به رونق دادن کسب‌وکار شما خواهند کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم

بسیاری از سازمان‌ها یا شرکت‌های اقتصادی کوچک و بزرگ، برای فعالیت‌های تولیدی، تجاری و خدماتی خود دست به تدوین یک طرح کسب‌وکار می‌زنند تا بتوانند میزان موفقیت خود در گذشته را ارزیابی کنند و تصمیم‌گیری‌های بهتر و دقیق‌تری در آینده داشته باشند. طرح کسب‌وکار، با در نظر گرفتن ظرفیت‌های شرکت در تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، سرمایه و منابع مالی نوشته می‌شود تا بتواند راهنمای شرکت برای رسیدن به اهدافش باشد. کتاب چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم که توسط شهاب بیرانوند، ماهان مندگاری شریف آباد و فاطمه عینعلی نوشته شده، با معرفی این مفهوم، اصول و مراحل تدوین یک طرح کسب‌وکار مناسب و جذاب را معرفی می‌کند.

در مواردی که شرکتی به‌دنبال متقاعد ساختن سرمایه‌گذاران و وام‌دهندگان برای تأمین مالی است یا می‌خواهد شرکا و افراد کلیدی را به خود جذب کند، به نوشتن طرح کسب‌وکاری می‌پردازد که در عین سادگی و جذاب بودن، جامعیت مناسب را نیز داشته باشد و نقشه‌ی راهی برای راه‌اندازی و رشد کسب‌وکار ارائه دهد. از طرف دیگر، تدوین یک طرح کسب‌وکار، بهترین فرصت برای پی بردن به نقاط ضعف و قوت ایده‌ها و برنامه‌های آینده‌ی شرکت است و یک طرح کسب‌وکار مناسب می‌تواند فرصت‌ها و چالش‌های نادیده‌گرفته‌شده‌ی احتمالی را برای شرکت ترسیم کند.

کتاب چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم پس از معرفی و نشان دادن ویژگی‌های یک طرح کسب‌وکار مناسب، به اهمیت تحقیقات مقدماتی و مدل‌های کسب‌وکار می‌پردازد. نویسندگان کتاب در ادامه، با بررسی مثال‌های فراوان، نحوه‌ی نوشتن و ارائه‌ی یک طرح کسب‌وکار مناسب را ارائه می‌کنند و نشان می‌دهند چگونه می‌توان یک طرح را برای ذی‌نفعان، جذاب، و برای کارآفرینان، مطلوب کرد.

این کتاب توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده و نسخه‌ی صوتی آن را همین انتشارات به گویندگی مائده سرشوقی تهیه کرده است.

کتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال این هستید که کسب‌وکار خود را رونق دهید و بتوانید شرکای تجاری و سرمایه‌گذاران بیشتری پیدا کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم می‌شنویم

پیش‌نویس سوم طرح، باید شامل پیش‌بینی‌های مالی واقع‌بینانه بر اساس برنامه‌های مشخص‌شده در طرح باشد. به‌عنوان بخشی از این تمرین باید پیش‌بینی می‌کردید که برای راه‌اندازی کسب‌وکار و اجرای آن در پنج سال اول، چه مبلغی نیاز دارید. این مرحله از توسعه بر وظایف زیر متمرکز است.

اهداف میان‌مدت و بلندمدت کسب‌وکارتان را تعیین کنید: زیرا با آنچه می‌خواهید از آن به دست آورید، مرتبط هستند. کارآفرینان باید تصمیمات لازم را اتخاذ کنند تا سرمایه‌گذاری‌های‌شان برای آن‌ها مطلوب باشد. این کار، شامل انتخاب انواع مناسب گزینه‌های تأمین مالی است.

بر اساس اهدافی که برای کسب‌وکار خود در نظر گرفته‌اید و میزان تأمین مالی مورد نیاز خود، مطلوب‌ترین منابع تأمین مالی برای سرمایه‌گذاری خود را شناسایی کنید: یک طرح کسب‌وکار ایده‌آل، از این نظر واقع‌بینانه است که می‌تواند اجرا شود. برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که نتایج کسب‌وکار پیش‌بینی‌شده را برای کارآفرین مطلوب کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: تدوین طرح کسب‌وکار
25 دقیقه
فصل دوم: تحقیقات مقدماتی
9 دقیقه
فصل سوم: مدل‌های کسب‌وکار
27 دقیقه
فصل چهارم: پیش‌نویس اولیه‌ی طرح کسب‌وکار - قسمت اول
26 دقیقه
فصل چهارم: پیش‌نویس اولیه‌ی طرح کسب‌وکار - قسمت دوم
5 دقیقه
فصل پنجم: واقع‌بینانه ساختن طرح کسب‌وکار
9 دقیقه
فصل ششم: جذاب کردن برای ذی‌نفعان و مطلوب کردن آن برای کارآفرینان
3 دقیقه
فصل هفتم: اتمام طرح کسب‌وکار
4 دقیقه
فصل هشتم: ارائه‌ی طرح کسب‌وکار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم
نویسنده، ،
راویمائده سرشوقی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.