معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم

جان گری، نویسندهٔ کتاب مشهور مردان مریخی و زنان ونوسی، در کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم، نکاتی دربارهٔ مردان مطرح کرده که آگاهی از آن‌ها، در جهت بهبود کیفیت روابط زناشویی و عاشقانه، ضروری است.

درباره کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم:

شاید در میان اطرافیان خود دیده باشید زوج‌هایی را که با وجود عشق و علاقه زیادی که به یکدیگر دارند، اختلافات آن‌ها نیز هر روز بیشتر می‌شود. گاهی اوقات این اختلاف‌ها به حدی شدت می‌یابند که موجب جدایی آن‌ها می‌شود. به نظر شما دلیل این مشکلات چیست؟ زمانی که دو نفر یکدیگر را دوست دارند و به هم عشق می‌ورزند، چه چیزی باعث بروز مشکل در رابطه آن‌ها می‌شود؟

دکتر جان گری عقیده دارد چیزی که مشکلات زناشویی را به وجود می‌آورد، کمبود محبت و علاقه نیست؛ بلکه باورهای اشتباهی است که زن و مرد نسبت به یکدیگر دارند. او همچنین معتقد است شرط لازم و اصلی و برای شکل‌گیری یک رابطه خوب، عشق است. اما چیزی که آن را تداوم می‌بخشد درک و احترام متقابل است. تنها با شناخت صحیح از روحیات و شخصیت طرف مقابل است که می‌توان به این درک و احترام دست‌ یافت.

کتاب چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم (Men are from Mars understanding the man in your life) مهم‌ترین نکات درباره مردان را به شما آموزش می‌دهد. مردان با شنیدن این کتاب می‌توانند به خودشناسی بهتری دست یابند و این موضوع کیفیت روابط آن‌ها با دیگران را نیز افزایش می‌دهد. چراکه با شناخت خود، خواسته‌ها و رفتارها نیز بهتر مدیریت می‌شوند.

زنان با شنیدن این کتاب می‌توانند شریک زندگی خود را بهتر بشناسند و رفتارهای درخور و سازنده را با او پیش بگیرند. هدف نویسنده به‌طورکلی از نوشتن این کتاب کمک‌کردن به زوج‌ها است. به‌ویژه زوج‌هایی که سوءتفاهم‌ها موجب خاموشی آتش عشق آن‌ها شده است و این سوء‌تفاهم‌ها نتیجهٔ عدم شناخت روحیات کامل از یکدیگر در زندگی مشترک است.

این کتاب منبع بسیار خوبی برای ارتباط بین زن و مرد و شناخت مردان است؛ مسائلی که به‌ظاهر کوچک و پیش‌پاافتاده به نظر می‌آیند، ولی می‌توانند عاملی برای بروز مشکلات بزرگ در زندگی مشترک شوند. با غلبه بر چالش‌های موجود در هر رابطه‌ای می‌توانید به همراه یار خود در مسیر عشق رشد کنید.

این کتاب به‌عنوان یک راهنمای ارزشمند برای شما عمل می‌کند و از طریق آن می‌توانید بیاموزید که با مرد زندگی خود رابطه عمیق‌تری داشته باشید. مسائلی که در این کتاب مطرح می‌شوند شما را با روحیات مردان آشنا می‌سازد و می‌توانید دلیل بسیاری از رفتارهای همسر خود را از طریق این شناخت متوجه شوید و او را بهتر درک کنید.

کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم مناسب چه کسانی است؟

مردان و زنانی که به دنبال آموزه‌هایی برای ارتقای سطح زندگی مشترکشان هستند، مخاطبین اصلی این کتاب به شمار می‌روند.

با جان گری بیشتر آشنا شویم:

این سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی در سال 1951 در تگزاس متولد شد و در جوانی به رشته‌ی علم هوش خلاق روی آورد. زمانی که جان گری (John Gray) 18 سال داشت در یک جلسه‌ با نام مراقبه‌ی متعالی شرکت کرد و همین موضوع باعث شد مسیر زندگی خود را تغییر دهد. او 9 سال دستیار شخصی ماهاریشی ماهش یوگی شد و به کمک این استاد بزرگ خود را از لحاظ معنوی تقویت نمود. این نویسنده در سال 2002 با انتشار کتاب «مردان مریخی زنان ونوسی» به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و برای مدت‌ها با این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت.

از میان سایر آثار جان گری می‌توان به «بچه‌ها بهشتی‌اند»، «راه موفقیت» و «اختلافات زن و شوهری» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم می‌شنویم:

این یک باور اسطوره‌ای است که می‌گوید مردان فقط خواهان یک چیز هستند و آن رابطه جنسی است. اما واقعیت این است که آن‌ها درواقع خواهان عشق هستند و تنها راهی که به وسیله‌ی آن می‌توانند عشقشان را ابراز کنند، رابطه‌ی جنسی است. زمانی که زن به داشتن رابطه‌ی جنسی اشتیاق نشان می‌دهد، این پیام را به مرد می‌رساند که پذیرای اوست و به مرد اعتماد دارد. این حس برای مرد بسیار اهمیت دارد. زیرا وقتی از او قدردانی می‌شود و مورد اعتماد قرار می‌گیرد، احساس قدرت و مورد حمایت بودن می‌کند.

وقتی زنی با ناز و عشوه به خواسته‌های مرد پاسخ می‌دهد، برای مرد هیجان‌انگیز است. زیرا او همیشه در جستجوی فرصتی برای خشنود کردن زن است. زنان اغلب درک نمی‌کنند که مردان می‌توانند قبل از اینکه بدانند آیا تمایلی به ایجاد یک رابطه دارند یا نه خواهان ارتباط جنسی باشند. اگر زن در حال و هوای برقراری ارتباط جنسی نباشد، مرد اغلب دچار بدفهمی می‌شود و احساس طرد شدگی می‌کند. زن می‌تواند با ظرافت برقراری ارتباط به همسرش نشان دهد که از ارتباط جنسی لذت می‌برد و این موجب رفع احساس طردشدگی در مرد و حس امنیت بیشتر در او می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
بخش یک: میل مرد به پیشرفت
5 دقیقه
بخش دو: درک مرد درون غار
3 دقیقه
بخش سه: کنار آمدن با تنش
6 دقیقه
بخش چهار: مردان و رابطه جنسی
8 دقیقه
بخش پنج: شوالیه در زره درخشان
5 دقیقه
بخش شش: زمانی که مرد نیاز به تشویق دارد
6 دقیقه
بخش هفت: زمانی که زن و مرد صحبت می‌کنند
3 دقیقه
بخش هشت: زمانی که مرد غمگین و ناراحت است
3 دقیقه
بخش نه: وقتی زن می‌خواهد مرد را تغییر دهد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم
نویسنده
مترجمالهام آرام نیا، شمس الدین حسینی
راویدلارام شکوهی
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم

فاطمه سادات عباسی
۱۴۰۲/۱۱/۹
کتابی که باعث شد من به درک و فهم تفاوت بین زن و مرد برسم و به شدت توصیه میکنم بخونید و روابط خودتون رو سالم پیش ببرید، بسیار مفید و کمک کننده هستش
Elika NZ
۱۴۰۲/۱/۲۷
خوانش گوینده سلیس و جذاب شاید نکاتی گفته میشد که اکثریت بهش آگاهیماما واقعا یادآوری و شنیدنشون خالی از لطف نیست و واقعا کتاب مفید و کاربردی هست.
ماندانا عطایی
۱۴۰۱/۴/۱۵
یک خلاصه‌ی کوچکی از کتاب مردهای مریخی وزنان ونوسی است مطلب بیشتری نسبت به اون کتاب ندارد
مهر در پاییز
۱۴۰۰/۶/۲۶
صدای گوینده بد نبود ولی متن کتاب خیلی جالب نبود... به شدت سطحی
مریم خسروی
۱۴۰۱/۸/۱۶
این کتاب شبیه کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی بود وعالی بود
ریحانه تیل
۱۴۰۱/۵/۲۶
خیلی سطحی وگوینده مطالب رو خیلی کش میدهد
فاطیما جهرمی
۱۴۰۱/۵/۲۳
صدای گوینده عالی،،، اما خیلی خلاصه و سطحی بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه مرد زندگی‌ام را درک کنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.