معرفی و دانلود کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص

عکس جلد کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص
قیمت:
94000 تومان - 9.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص

یک بیوگرافی جذاب و شنیدنی از یکی از موفق‌ترین سرمربیان فوتبال جهان. رابرت بیزلی در کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص روایتی سرشار از ناگفته‌ها درباره‌ی زندگی شخصی و حرفه‌ای این چهره‌ی سرشناس ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص

رابرت بیزلی، روزنامه‌نگار انگلیسی، در کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص (Jose Mourinho: Up Close and Personal) روایت منحصربه‌فردی را از زندگی یکی از شاخص‌ترین و شناخته‌شده‌ترین چهره‌های جهان در اختیار شما قرار می‌دهد. روایتی که از سال 2004 آغاز می‌شود، زمانی که تیم مورینیو منچستریونایتد را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. از آن زمان بود که نویسنده‌ی این کتاب صوتی، رابرت بیزلی، درصدد آن برآمد تا از هم‌نشینی با مورینیو و کوله‌بار تجربه‌های فوق‌العاده‌اش، چه در سطح حرفه‌ای و چه در ساحت شخصی بهره بگیرد و روایت مفصلی را از آن در اختیار ما بگذارد. دوستی بیزلی با مورینیو که در اولین حضور این سرمربی برتر جهانی در چلسی آغاز شد، تا به امروز نیز ادامه دارد.

رابرت بیزلی در این کتاب صوتی فاش می‌کند که مورینیو تا چه حد به سرمربیگری انگلیس نزدیک شده است و تلاش تاتنهام برای ضمانت کردن او تا چه میزان بوده است. او اطلاعاتی جنجالی را درمورد بیزاری مورینیو از آرسن ونگر، و حقایق پشت پرده‌ی این بیزاری فاش می‌کند. سپس در ادامه ماجراهایی جذاب را پیرامون بازیکنانی که مورینیو خریده است، و کسانی که به‌شدت آن‌ها را می‌خواسته اما موفق به جذبشان نشده می‌شنوید. و همچنین داستان‌هایی شگفت‌انگیز درباره‌ی ابعاد گوناگون زندگی مردی که به آن لقب «آقای خاص» را داده‌اند: ژوزه مورینیو.

ژوزه مورینیو بدون شک یکی از کاریزماتیک‌ترین و جنجالی‌ترین شخصیت‌های امروزی فوتبال جهان است. این سرمربی چیره‌دست در زمان فعالیت حرفه‌اش به‌ندرت از صدر جدول‌ها دور بوده است و البته که حواشی بسیاری پیرامون زندگی شخصی و شغلی او در جریان است که کمیت آن دست‌کمی از موفقیت‌هایش ندارد. چه بسا همین نکته است که او را در انظار عمومی به چهره‌‌ای جذاب و کاویدنی تبدیل کرده است.

مورینیو که در برخی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان از جمله پورتو، چلسی، اینترمیلان، رئال مادرید و منچستریونایتد کار کرده است، می‌داند که در مواقع استراتژیک و بحرانی باید دقیقاً چه رفتاری از خود نشان دهد. اما نحوه‌ی رفتار او در بزنگاه‌ها و جلوی دوربین رسانه‌ها شمایل واقعی ژوزه مورینیو را به ما نشان می‌دهد یا برخورد او در قبال تماشاگران؟

با شنیدن این کتاب صوتی با ژوزه مورینیو از نزدیک و رویارو آشنا می‌شوید. همچنین ضمن کنکاش در عملکرد ذهن این مدیر مشهور و رهبر جهانی، روایت‌های پشت‌پرده‌ای را از نقل و انتقالات در بزرگترین باشگاه‌های بازی می‌شنوید. افشای داستان‌های ناگفته درباره‌ی استخدام در انگلیس و تاتنهام و روابط گاه پر فراز و نشیب مورینیو با افرادی مانند رومن آبراموویچ و رافائل بنیتز، و علت این که چرا او همیشه خانواده و دوستانش را به فوتبال ترجیح می‌دهد، و بسیاری مطالب شنیدنی دیگر که از ژوزه مورینیو نمی‌دانید؛ همه و همه را می‌توانید در کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص بشنوید.

این اثر به همت نشر صوتی آوانامه و انتشارات کتاب کوله‌پشتی منتشر شده است و ترجمه‌ی امیرحسین فاضلی مقدم را از آن با صدای سلمان ظاهری می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص

  • نویسنده‌ی این کتاب، رابرت بیزلی، جزئیات حیرت‌انگیزی را از مکالمات خصوصی مورینیو فاش می‌کند. (میل آنلاین)
  • یک اثر بحث‌انگیز! (Times)
  • کتاب بیزلی بینشی ارزشمند و متوازن از مورینیو است! (Newsweek)

کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به فوتبال و مطالعه پیرامون زندگی چهره‌های سرشناس این رشته‌‌ی ورزشی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با رابرت بیزلی بیشتر آشنا شویم

رابرت بیزلی (Robert Beasley) یک نویسنده و روزنامه‌نگار ورزشی با 30 سال تجربه و سابقه‌‌ای درخشان است که دو دهه‌ی اخیر زندگی‌ حرفه‌ای‌اش را در دو روزنامه‌ی پرفروش بریتانیا گذرانده است: سان و پیش از آن، نیوز ورلد. او اکنون شرکت رسانه‌ای خود را اداره می‌کند و در حال برنامه‌ریزی برای مجموعه‌ای از کتاب‌ها درمورد برخی از بزرگترین چهره‌های ورزشی است.

در بخشی از کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص می‌شنویم

این احساس همیشه وجود داشت که مورینیو به دنبال بازگشت به اسپانیا یا انگلیس است. جایی که پول و قدرت واقعی وجود دارد. البته همین که او با دو تیم خارج از این حیطه توانسته به قهرمانی در اروپا برسد، عملکردی شگفت‌انگیز است. اما اسپانیا جایی بود که بارسلونا و گواردیولا در آن حضور داشتند و انتخاب مورینیو نیز رئال مادرید بود. بارسلونا تحت نظر گواردیولا در فوتبال اسپانیا حکمرانی می‌کرد. موضوعی که موجب عصبانیت پرز، مدیر رئال مادرید شده بود. بعد از پیروزی اینتر، مورینیو در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا، این تصور به وجود آمده بود که ژوزه کسی است که می‌تواند بارسلونای گواردیولا را به‌ زیر بکشد.

پرز و رئال مادرید مصمم بودند تا مورینیو را به برنابئو بیاورند و به سلطه‌ی بارسا پایان دهند. تلاش‌های آنان نتیجه داد و در تابستان 2010 مورینیو هدایت رئال مادرید را پذیرفت. مورینیو در اولین فصل حضورش در رئال مادرید، شروع خوبی در لالیگا داشت. آن‌ها در 12 هفته‌ی ابتدایی لیگ به 10 برد رسیدند و فقط مقابل لوانته و مایورکا با تساوی بدون گل متوقف شدند. پیش از اولین ال‌کلاسیکوی فصل در 29 نوامبر، رئال مادرید با یک امتیاز برتری نسبت به بارسلونا در صدر جدول حضور داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
50 دقیقه
بخش اول
37 دقیقه
بخش دوم
37 دقیقه
بخش سوم
32 دقیقه
بخش چهارم
36 دقیقه
بخش پنجم
41 دقیقه
بخش ششم
36 دقیقه
بخش هفتم
44 دقیقه
بخش هشتم
28 دقیقه
بخش نهم
37 دقیقه
بخش دهم
30 دقیقه
بخش یازدهم
25 دقیقه
بخش دوازدهم
25 دقیقه
بخش سیزدهم
30 دقیقه
بخش چهاردهم
24 دقیقه
بخش پانزدهم
39 دقیقه
بخش شانزدهم
39 دقیقه
بخش هفدهم
27 دقیقه
بخش هجدهم
28 دقیقه
بخش نوزدهم
43 دقیقه
بخش بیستم
26 دقیقه
بخش بیست‌ویکم
24 دقیقه
بخش بیست‌ودوم
34 دقیقه
بخش بیست‌وسوم
32 دقیقه
بخش بیست‌وچهارم
11 دقیقه
بخش بیست‌وپنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص
نویسنده
مترجمامیرحسین فاضلی مقدم
راویسلمان ظاهری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
94000 ت - 9.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص

کاربر mir
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
سلام خوب بود فقط بسیار کم بود و من انتظار بیشتری داشتم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص

برای دریافت کتاب صوتی ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.