معرفی و دانلود کتاب ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص

عکس جلد کتاب ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص
قیمت:
۷۷۵۰۰ ۴۶,۵۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص

رابرت بیزلی به واسطه‌ی دوستی‌اش با مورینیو، در کتاب ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص، از اتفاقات پشت پرده‌ای که در دوران حرفه‌ای مورینیو اتفاق افتاده است سخن می‌گوید.

از آنجایی‌که بیزلی خود هوادار چلسی است، بیشتر تمرکز کتاب ژوزه مورینیو (Jose Mourinho: Up Close and Personal)، روی دوران فعالیت مورینیو در چلسی صورت گرفته است. اما امیرحسین فاضلی مقدم هنگام ترجمه‌ی کتاب، بخش‌هایی از مقاله‌های مایکل کاکس و جاناتان ویلسون دو روزنامه‌نگار برجسته انگلیسی اضافه کرده است تا محتوای کتاب توازن بهتری پیدا کند.

نقل‌قول‌های خواندنی از ژوزه مورینیو (José Mourinho):

- واضح است که تا پایان دوران حرفه‌ای‌ام، هدایت بارسلونا را بر عهده نخواهم گرفت. (بعد از پیروزی 3-2 مقابل بارسلونا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان 2010)
- ممکن است حتی یک گاو وسط زمین بگذارید تا درون چمن راه برود و این‌گونه وقت بازی را تلف کنید. (در واکنش به وقت تلف کردن نیوکاسل در بازی مقابل چلسی)
- اگر باشگاه چلسی تصمیم به برکناری من بگیرد، من میلیونر می‌شوم و ظرف مدت چند ماه، باشگاه جدیدی را برای خودم پیدا خواهم کرد. (درباره آینده‌اش در باشگاه چلسی)
- من دیگر سرمربی چلسی نیستم، بنابراین نیازی نیست از آن‌ها دفاع کنم، پس فکر می‌کنم حقیقت است اگر بگویم که دروگبا خوب تمارض می‌کند. (در واکنش به تمارضِ دروگبا)
- من یک سرمربی هستم، من هری پاتر نیستم. او جادو می‌کند ولی در واقعیت، جادویی وجود ندارد. سِحر تخیلی است و فوتبال یک‌چیز واقعی. (بعد از تساوی بدون گل مقابل مایورکا در اولین بازی روی نیمکت رئال مادرید)

رابرت بیزلی را بیشتر بشناسیم:

رابرت بیزلی (Robert Beasley) روزنامه‌نگار انگلیسی، اواخر سپتامبر 2016 کتابی با نام نزدیک و شخصی منتشر کرد که روایت‌گر دوران حرفه‌ای ژوزه مورینیو سرمربی موفق پرتغالی است. بیزلی 22 سال در دو روزنامه معروف و پرفروش انگلیس فعالیت کرد. او که یک هوادار چلسی است‌ جزء معدود روزنامه‌نگارهایی بود که با مورینیو رابطه خوبی داشت.

در بخشی از کتاب ژوزه مورینیو می‌خوانیم:

مشکلات ژوزه از همان روز نخست فصل 2016-2015 لیگ برتر آغاز شد. تساوی 2-2 در خانه در بازی ابتدایی فصل مقابل سوانزی خیلی هم نتیجه بدی نبود، به‌ خصوص که میزبان از دقیقه 52 با اخراج کورتوا، د ه‌نفره کار را دنبال کرد. اما مسئله‌ی مهم، مشاجره مورینیو با اوا کارنیرو، پزشک تیم، بود که تیتر روزنامه‌ها و صفحات ورزشی را به خود اختصاص داد.

اتفاق زمانی رقم خورد که کارنیرو و جان فیرن، فیزیوتراپ تیم، در دقایق آخر بازی با سوانزی به درون زمین دویدند تا بالای سر هازارد مصدوم حاضر شوند، این کار موجب عصبانیت مورینیو شد چرا که هازارد باید برای لحظاتی هم که شده از زمین بیرون می‌آمد و تیمش با نه نفر مقابل سوانزی کار را ادامه می‌داد. ژوزه بر سر کادر پزشکی‌اش فریاد کشید و نارضایتی‌اش را در کنفرانس خبری بعد از بازی نیز بیان کرد و آن دو را بی‌تجربه و بی‌دقت عنوان داد. چندی بعد هم مانع حضور آن دو روی نیمکت تیم در روزهای مسابقه شد.

اما سر و صداهای رسانه‌ها بابت آن اتفاقات خاموش نشد. کارنیرو هم به شغلش برنگشت و در عوض علیه مورینیو و باشگاه شکایت کرد. مورینیو هم حاضر به عذرخواهی و قبول اشتباهش نشد، در عوض کار دیگری کرد. ژوزه ایمیلش را عوض کرد و این کارش، اوضاع را برای من سخت‌تر از قبل کرد. بعد از کنار گذاشته شدن از مسئولیت پوشش رسانه‌ای روزانه باشگاه چلسی، حالا تنها راهم برای ارتباط با مورینیو، زدن زنگ خانه‌ی ژوزه بود. حالا این خط ارتباطی با مورینیو قطع شده بود و واقعاً زمانی بدتر از آن موقع برای وقوع چنین اتفاقی وجود نداشت.

ژوزه هم روزهای بدی را پشت سر می‌گذاشت، به جز ماجرای کارنیرو، اوضاع در لیگ برتر هم بحرانی شده بود.

فهرست مطالب کتاب

سخن آغازین
مقدمه
فوتبالیست ناکام، مترجم توانا
تیمی رؤیایی بدون ستاره
حکمرانی در انگلیس
گلِ خیالی
اشلی کول
قهرمانی دوباره
جنیفر
آماده برای مبارزه
چهارگانه
مسابقه
برمی‌گردم!
انگلیس
بارسلونا
تاتنهام
برترین عنوان
خداحافظ زلاتان
ملاقات دوباره
فتح نیوکمپ و برنابئو
ال کلاسیکو
رؤیای بربادرفته
اتوبوس پارک کردن!
مأموریت مخفی
پسری خاص
کریستیانو رونالدو
خبری مهم
پول را نشانم دهید!
ماجرای پپ
روزهای خوب
مُهره‌ی سوخته
قوای تهاجمی
وین رونی
ماجرای عجیب
یک از پنج
اسب کوچک
لغزش در گام آخر
کاستا
فِرانکی
برنامه جهانی غذا
آسیب
زنگ خطر
دیگ جوشان
رفتار توهین‌آمیز
مدال‌ها، یادبودها و خاطره‌ها
روزِ بازی
شکست دادنِ ونگر
کسی اینجا تو را نمی‌خواهد!
عدم‌توجه کافی
شهرت و ثروت
در خانه
نزدیک و شخصی
جاده جدایی
رؤیایی دیرینه، الدترافورد
انتقام از چلسی
سه‌گانه
نقل‌قول‌های خواندنی
آمار و ارقام
آلبوم تصاویر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص
نویسنده
مترجمامیرحسین فاضلی مقدم
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات443
زبانفارسی
شابک978-600-461-029-2
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۷۵۰۰ ۴۶,۵۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص

سعید اوجاقی
۱۳۹۹/۱/۱۲
سلام دمتون گرم کتابراه👍👍توی دسته بندی اپلیکیشن جای کتابهای ورزشی خیلی خالیه لطفا کتاب‌های مربیان فوتبال رو بیشتر کنید صوتی باشه ک خیلی عالیه میشه مطمن باشید فروشش هم بیشتر میشه کتاب‌های فرگوسن و....
یوسف پویامنش
۱۴۰۰/۱/۱۱
گرچه خیلی فوتبالی نیستم ولی علاقه زیادی به آدمهای خاص دارم دقیقا مثل آقای خاص، پپ گواردیولا و الکس فرگوسن. با خواندن این کتاب تفاوت آدمهای خاص با معمولی را درک میکنید.
حمید افیونی زاده اصفهانی
۱۳۹۹/۱/۱۰
قطعا مطالعه تجربیات آقای خاص و دیگر مربیان بزرگ مثل سرالکس فرگوسن قدرت مدیریت و رهبری وتجربیاک این افراد بسیار ثمربخش است.
مصطفی آهنگری
۱۳۹۹/۱/۹
دیدگاه و زندگی نامه یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال بخودی خود جذابه.. چه برسه مربوط به خاصترین مربی دنیا باشه
محمد صادق ملیانی
۱۴۰۲/۱/۲۱
اگر کسی بخواد زندگی حرفه‌ای و مخصوصا ورزشی مورینیوی کبیر بخونه کتاب عالی هست ولی خیلی کم به جنب‌های شخصی مورینیو پرداخته شده بود...
ممنونم
Abasmatin
۱۴۰۲/۳/۳۰
جالب و خوب بود بنظرم زیادی فوتبالی هست و اینگونه نیست که همه اقشار خوششون بیاد و سر در بیارن شاید...
امیر ذبحی
۱۳۹۹/۱/۸
اثری جذاب و خواندنی در مورد اقای خاص پشیمون نمیشید از خوندنش
دیاکو حیدری
۱۳۹۹/۱/۳۱
شخصیتی بزرگ و واقعا خاص البته کتابی مختص فوتبالی ها
hamid reza maleki
۱۳۹۹/۱/۱۳
مردی جاه طلب و درس‌های زیادی به آدم می‌ده.
Shahab Masoumi
۱۳۹۹/۱/۱۰
گاش نسخه صوتی هم منتشر کنید
رضا استادی
۱۳۹۹/۱۱/۲
بنظرم خیلی دقیق و زیرکانه رفتارهای مورینیو رو برسی کرده
سید امیر پیرمحمدی
۱۳۹۹/۲/۱
کتابی مفید برای مربیان جوان
ارش نژادرحیم
۱۳۹۹/۱/۱۴
کتاب اقای خاص رو باید حتما خوند
رامین اصغری
۱۴۰۰/۱/۱۳
هم ژوزه جذابه و هم کتابش
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص

برای دریافت کتاب ژوزه مورینیو: رهبری به سبک آقای خاص و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.