معرفی و دانلود کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای موفقیت متمرکز در دنیای پریشان

عکس جلد کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای موفقیت متمرکز در دنیای پریشان
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای موفقیت متمرکز در دنیای پریشان

در دنیایی که سرعت حرف اول را می‌زند، چگونه فعالیت‌های خود را در کمترین زمان و البته با بالاترین کیفیت انجام دهیم؟ پاسخ این سوال را کال نیوپورت در کتاب صوتی کار عمیق برایتان برایتان آماده کرده. برای اینکه بتوانید چندین فعالیت را به‌طور همزمان انجام دهید بدون اینکه حتی ذره‌ای از قدرت تمرکز شما کاسته شود، کافی است راه‌حل‌های این کتاب پرفروش وال‌استریت را به کار بگیرید.

درباره‌ی کتاب صوتی کار عمیق

چه مدیریت یک شرکت بزرگ را به عهده داشته باشید، چه معلم یک کلاس پرجمعیت باشید، و چه یک مادر خانه‌دار که باید امور خانه و فرزندانتان را کنترل کند، حتما می‌دانید بدون سرعت عمل بالا، به بسیاری از برنامه‌های بلندمدت یا کوتاه‌مدت خود نمی‌رسید. خب، خوشبخانه ما در عصر تکنولوژی به سر می‌بریم و حضور فناوری‌های گوناگون باعث شده هم فاصله‌ها کاهش پیدا کنند و هم امکان انجام چند کار را به‌طور همزمان داشته باشیم. پس سرعت بالا چندان هم دور از دسترس نیست اما نکته‌ی مهم این است که چطور زمان کارهایمان را کاهش بدهیم اما از کاهش کیفیت کارها جلوگیری کنیم؟ باید بگوییم «تمرکز» برگ برنده‌ی شماست! با شنیدن کتاب صوتی کار عمیق (Deep Work)، نوشته‌ی کال نیوپورت (Cal Newport) می‌آموزید که قدرت تمرکز خود را همواره در بالاترین سطح نگه‌دارید.

در هر شغل و سمتی که هستید یا هر هدفی که دارید، باور داشته باشید که با کار عمیق و حواس متمرکز به یکی از بزرگان و موفق‌ترین‌های حوزه خود بدل می‌شوید. کمترین هزینه‌ی زمانی و در مقابل بیشترین بازده اقتصادی، علمی و... آن‌چیزی است که برای رشد در حرفه‌ی خود بدان نیاز دارید. به کمک کتاب صوتی کار عمیق می‌آموزید که پیوسته در حال یادگیری باشید؛ چرا؟ چون دنیای اطرافتان مدام در حال تغییر است. گوشی موبایلی که تا ده سال پیش از آن استفاده می‌کردید امروزه دیگر به یک اسباب‌بازی شبیه است. خیلی از تکنولوژ‌هایی که در زمان خود ترقی بزرگی به حساب می‌آمدند، در حال حاضر فقط خنده‌دار هستند! برای اینکه بتوانید گام‌به‌گام با تحولات جهان همراه باشید باید همواره اطلاعات خود را به‌روز کنید. البته اگر هدف شما اقتصادی و تجاری است و نگران کسب‌و‌کار خود هستید، بیش از همه به آموختن نیاز دارید. فروشگاه‌های آنلاین و خریدهای مجازی در سال‌های اخیر به فروشندگان و تولیدکنندگان محصولات ثابت کرده‌اند که روش‌های نوین بازاریابی تا چه حد در مقابل بازاریابی سنتی قدرتمند هستند.

کال نیوپورت در اثر خود از تجربیات واقعی و مستنداتی برایتان می‌گوید که دیدگاه شما را نسبت به شبکه‌ی پیچیده‌ی روابط و فعالیت‌های تجاری دگرگون می‌کند. اینجا هیچ محدودیتی وجود ندارد! هم راز پیروزی شرکت‌های بزرگ دیجیتالی را می‌شنوید و هم به داستان موفقیت خبرگزاری‌های مطرح دنیا پی می‌برید. اصولاً تمرکز عمیق و فعالیت مفید و پربازده در تمام حیطه‌ها قوانین یکسانی دارند که می‌توانید آن‌ها را متناسب با کار و هدف خود استفاده کنید.

خبر خوب اینکه کتاب حاضر، به‌سرعت پس از انتشار آن در صدر پرفروش‌های آمازون، وال‌استریت و نیویورک تایمز قرار گرفت که البته عجیب هم نیست. راهکارهای کتاب صوتی کار عمیق همان گمشده‌هایی هستند که در دنیای شلوغ امروزی به آن نیاز دارید. با کنار گذاشتن هرآنچه حواس شما را پراکنده می‌کند و انجام تمریناتی که قوای ذهنی شما را متمرکز خواهد کرد، از پیشگامان حرفه‌ی خود باشید.

انتشارات آتیسا اثر حاضر را با برگردان مرضیه کیانی به چاپ رسانده و نشر صوتی رمانو نیز آن را با صدای امیررضا علی‌زاده منتشر کرده است.

افتخارات کتاب صوتی کار عمیق

  • پرفروش‌ترین کتاب تجاری از دیدگاه ژورنال وال‌استریت
  • بهترین کتاب تجاری از سوی آمازون در ژانویه‌ی 2016

نکوداشت‌های کتاب صوتی کار عمیق

  • کتاب کار عمیق از آثار مورد علاقه‌ی من است. این کتاب جداً زندگی مرا دگرگون کرد. باور دارم که برای شما هم به این شکل خواهد بود. (برت مک کی، نویسنده)
  • کتاب کار عمیق شما را برای پرورش تمرکزتان متقادعد کرده و گام‌های عملی فوری برای به‌کارگیری آن در زندگی به شما پیشنهاد می‌کند. (آدام ام. گرانت، نویسنده)
  • کتاب جدید و هیجان‌انگیز کال نیوپورت، راهنمایی است که به شما کمک می‌کند در هر محیطی، بدون حواس‌پرتی به یادگیری سریع و عملکرد قوی برسید. این کتاب را به چشم یک ابزار کاربردی ببینید و برنامه‌ی عملی خود را با آن آغاز کنید. (دانیل اچ. پینک، نویسنده)
  • کال نیوپورت آگاهانه‌ترین و شگفت‌انگیزترین مجموعه از پیشنهادات کاربردی را ارائه می‌دهد که من برای بازیابی توانایی ذهنی خود از آن استفاده کرده‌ام. (متیو بی. کرافورد، نویسنده)
  • کال نیوپورت با نگارش این کتاب، به جایگاهی استثنایی در قلمرو نویسندگان خودیاری رسیده است. (نیویورک تایمز)

کتاب صوتی کار عمیق برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان کتاب‌های روانشناسی، به‌ویژه حوزه‌های خودیاری، خودسازی و موفقیت شخصی و کاری با شنیدن کتاب صوتی کار عمیق، نکته‌ها و راهکارهای مفیدی خواهند آموخت.

با کال نیوپورت بیشتر آشنا شویم

کالوین سی. نیوپورت، متولد سال 1982، نویسنده‌ی آمریکایی و استاد رشته‌ی علوم کامپیوتر در دانشگاه جورج تاون است. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز آثار برجسته‌ای از جمله کتاب‌های «آن‌قدر خوب که نتوانند نادیده‌ات بگیرند»، «چگونه دانشجوی حرفه‌ای باشیم؟» و «مینیمالیسم دیجیتال» را به نگارش درآورده است. حضور در برنامه‌های تلویزیونی و انتشار پادکست‌های انگیزشی نیز از دیگر فعالیت‌های کال نیوپورت به شمار می‌آید.

در بخشی از کتاب صوتی کار عمیق می‌شنویم

وقتی به روز انتخابات سال 2012 نزدیک می‌شدیم، ترافیک در وب‌سایت نیویورک‌ تایمز به اوج خود رسید که البته در خلال رویدادهای مهم ملی این روندی معمولی است؛ اما این دفعه تفاوتی وجود داشت. این‌بار حجم به‌طرز نامتناسب وسیعی از این ترافیک که بیش از هفتاد درصد آن را گزارش‌ها تشکیل می‌دادند، تنها بر نقطه‌ای واحد در دامنه‌ای آن‌چنان گسترده معطوف بود. این نقطه‌ی مشخص داستان خبری تکان‌دهنده‌ای در صفحه‌ی اول یا حتی گزارشی تفسیری از یکی از جستارنویسان برنده‌ی جایزه‌ی پولیترز نبود، بلکه وبلاگی مربوط به آمار بازی‌های بیسبال متعلق به نیت سیلور بود که اکنون به پیشگوی انتخابات بدل شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
43 دقیقه
مقدمه
63 دقیقه
بخش اول: پنداره‌ها - فصل یک: کار عمیق ارزشمند است
52 دقیقه
بخش اول - فصل دو: کار عمیق کمیاب است
47 دقیقه
بخش اول - فصل سه: کار عمیق معنادار است
45 دقیقه
بخش دوم: قوانین - قانون یک: ژرف‌گونه فکر کنید - قسمت اول
50 دقیقه
بخش دوم - قانون یک - قسمت دو
47 دقیقه
بخش دوم - قانون یک - قسمت سه
58 دقیقه
بخش دوم - قانون دوم: از ملال استقبال کنید
46 دقیقه
بخش دوم - قانون سوم: رسانه‌های اجتماعی
32 دقیقه
بخش دوم - قانون اقلیت‌های پرمنفعت
47 دقیقه
بخش دوم - قانون چهارم: کارهای سطحی
45 دقیقه
بخش دوم - تا ساعت سه و پنج دقیقه‌
15 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کار عمیق: قوانینی برای موفقیت متمرکز در دنیای پریشان
نویسنده
مترجممرضیه کیانی
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کار عمیق

ابراهیم شیرزادی
۱۴۰۲/۸/۲۰
کتاب به صورتی هست که میاد و میگه افراد با شرایط متفاوت هر کدوم چه ترفندی رو اجرا کردن برای انجام کارها به صورت عمیق ولی برای من خیلی خسته کننده بود به نظرم اگه خلاصه‌اش رو پیدا کنید خیلی بهتره
سارا صراف کیا
۱۴۰۲/۷/۲۴
کتابی بسیار عالی و جذاب بود و کمک کننده در این که چطور افراد موفق کار عمیق رو در زندگی کاری شون لحاظ میکردند.
حمید
۱۴۰۲/۳/۳۰
گوینده صدای خوبی داشت
و کتاب هم از بهترین کتاب‌ها تو زمینه تمرکز و بازهی هست
توصیه میشه👌
abolfazl barati
۱۴۰۳/۱/۱
کتاب مفیدیه. ارزش خوندن داره
Iman Sharifi
۱۴۰۱/۱۱/۲
از ضروریات شنیدنی برای همه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کار عمیق

برای دریافت کتاب صوتی کار عمیق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.