معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم

کتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم (میکروکتاب) نوشته‌ی تینا سیلیگ، دربردارنده‌ی مجموعه‌ای از داستان‌های جذاب از جهان واقعی کارآفرینی است که به شما می‌آموزد چگونه سبک زندگی خود را دگرگون کنید.

درباره‌ی میکروکتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم:

تینا سیلیگ (Tina Seelig) با ارائه داستان‌هایی جذاب از دنیای واقعی کارآفرینی در این کتاب، به شما اطمینان می‌دهد که چگونه همه چیز دست‌یافتنی است و جهان مملو از فرصت‌هایی است که منتظر نشسته‌اند تا آن‌ها را کشف کنید.

میکروکتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم (What I Wish I Knew When I Was 20) اثری در زمینه‌ی کارآفرینی و خلاقیت است که آموزه‌های باارزش و کاربردی را با بیانی جذاب برای شما به نمایش می‌گذارد. تینا سیلیگ در این کتاب پرفروش و محبوب داستان یک چالش را برای شما روایت می‌کند و سپس به شما نشان می‌دهد چگونه با دیدی موشکافانه و دقیق، می‌توانید در زندگی روزمره مشکلات‌تان را به فرصت‌هایی طلایی تبدیل کنید.

تینا سیلیگ در زمان تدریس یکی از دروس کارآفرینی در دانشگاه استنفورد از دانشجویان می‌پرسد که اگر پنج دلار به آن‌ها بدهد و فقط 120 دقیقه زمان برای افزایش این سرمایه در اختیارشان بگذارد، چه کار می‌کنند.

اگر از شما نیز چنین سوالی شود، چه پاسخ می‌دهید؟ برای افزایش سرمایه‌ای که در اختیارتان گذاشته‌اند چه می‌کنید؟ نویسنده این کتاب فصل‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده که شما به چالش کشیده شوید و خودتان و جهان اطراف‌تان را با دیدی جدیدتر ببینید.

تینا سیلیگ را بیشتر بشناسیم:

تینا سیلیگ استاد دانشگاه و نویسنده‌ای مطرح و برجسته است که مدرک دکترای خود را از دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه استنفورد کسب کرده است. او همچنین در برنامه‌ی سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیزِ فناوریِ استنفورد که به نوعی قطب کارآفرینی در دانشکده‌ی مهندسی دانشگاه استنفورد به شمار می‌آید، مدیر اجرایی است. علاوه بر این‌ها سیلیگ در دانشگاه استنفورد مشغول تدریس دوره‌های آموزشی درباره‌ی کارآفرینی و نوآوری است.

شنیدن میکروکتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تینا سیلیگ این میکروکتاب صوتی را برای تمام جوانانی که به تازگی می‌خواهند در دنیای اجتماعی قدم بگذارند و وارد جهان پر فراز و نشیب کسب و کار شوند، نوشته است.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم می‌شنویم:

‌یکی از چالش‌های بزرگ زندگی این است که تشخیص دهید چه زمانی باید کاری را رها کرد و چه زمانی برای حل مشکل تلاش کنید؟

درست است که هر چه انرژی و زمان بیشتری روی پروژه‌ای صرف کنید، احتمال موفقیت بیشتری دارد، اما گاهی هرچقدر تلاش می‌کنید، به نتیجه‌ای نمی‌رسید. به نظر من منطقی‌ترین پاسخ این است که به صدای قلب‌تان گوش کنید و با خودتان روراست باشید. آیا واقعا می‌توانید سختی‌ها را تحمل کنید؟ یا ترجیح می‌دهید مسیر جدیدی را شروع کنید؟

از هر تصمیمی‌ که گرفتید مطمئن شوید و آن را در بهترین زمان انجام دهید. مثلا یکی از دوستان من دستیاری داشت که با اینکه بسیار فعال و خوب بود، ناگهان دقیقا در هفته آخر تحویل پروژه‌ای بزرگ آن‌ها را ترک کرد و کار وحشتناکی را به کل تیم وارد کرد. او با این کارش تمام سابقه خوب خودش را از بین برد. گاهی اوقات، اگر به جای ترک‌ کردن‌ کار‌، در شرایط دشوار بمانید، پاداش بسیار بزرگی دریافت خواهید کرد. یک مثال عالی در این زمینه، دبی استرلینگ، بنیان‌گذار گلدی‌باکس است که برای دختر‌بچه‌ها اسباب‌بازی‌های مرتبط با رشته راه و ساختمان تولید ‌می‌کند تا در یادگیری مهندسی به آن‌ها کمک کند.

چیزی که الهام‌بخش او شد، دیده نشدن توانایی مهندسی خودش به عنوان یک دختر بود. او توانست در کیک‌استارز، یک میلیون دلار سرمایه‌اولیه به دست آورد. همه چیز خیلی خوب پیش می‌رفت تا اینکه برخی از قطعات به خوبی باهم چفت نشدند و مشتریان شروع به شکایت کردند. مشکل بسیار بزرگ‌تر از تصور دبی بود اما او تصمیم گرفت این مشکل را حل کند و اعتماد از دست رفته مشتریانش را بدست آورد.

آن‌ها از طرف یکی از شخصیت‌های داستانی در بازی گلدی، نامه‌ای شخصی به ‌هر‌کودک فرستادند که توضیح ‌می‌داد آن‌ها هم اگر مهندس شوند ممکن است در‌کار‌شان به مشکل برخورد کنند اما نباید تسلیم شوند. همچنین نقشه‌های مهندسی بلوک‌های قدیمی ‌و جدید را در اختیار بچه‌ها گذاشتند. بنابراین آن‌ها‌ این شکست را به فرصتی ارزشمند برای کسب اعتماد و حمایت بیشتر برای شرکت و محصول‌شان تبدیل‌ کردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول: یکی بخر، دوتا ببر
10 دقیقه
فصل دوم: سیرک وارونه
10 دقیقه
فصل سوم: یا لباس شنا یا مرگ
8 دقیقه
فصل چهارم: لطفا کیف پولتان را در بیاورید
8 دقیقه
فصل پنجم: چاشنی اسرار آ‌میز سیلیکون‌ولی
9 دقیقه
فصل ششم: تلاطم پیش‌رو
5 دقیقه
فصل هفتم: به هیچ وجه! مهندسی مال دخترهاست
9 دقیقه
فصل هشتم: تبدیل لیموناد به هلیکوپتر
5 دقیقه
فصل نهم: زرنگ هستید یا درستکار‌؟
3 دقیقه
فصل دهم: هدف را دور تیر نقاشی کنید
6 دقیقه
فصل یازدهم: این هم در امتحان ‌می‌آید؟
8 دقیقه
فصل دوازدهم: یافته‌های تجربی
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم
نویسنده
راوینسترن نجاران
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم

علیرضا رضایی
۱۳۹۹/۶/۱۰
سلام. کتاب کاش وقتی ۲۰ سالم بود، نوش دارویی است قبل از مرگ سهراب. اگر چه برای سهراب‌هایی هم که خواسته و ناخواسته به هر درجه‌ای از مسمومیت عدم خلاقیت دچار شده‌اند ولی عزم راسخ برای احیای زندگی مادی توام با لذت و افتخار و آرامش دارند، سم زدائی بسیار موثری است. این کتاب را به نوحوانان، جوانان، و همه و میانسالان مخصوصا معلمان دبیران و اساتید دانشگاهها در همه رشته‌های درسی برای ارائه راهنمایی و تدریس در کلاسهای خودشان و حتی استفاده در زندگی شخصیشان پیشنهاد می‌کنم.
زهرا صادقی نژاد
۱۴۰۱/۷/۱۶
عالی 👍🏻👌🏻😍 حتماً بخونین باعث میشه دیدتون از جهان بیرونی به خودتون معطوف بشه که شما با قدرت درونی, با ایده‌ها و خلاقیت‌های ذهنیتون میتونین‌ی کاریو شروع کنین و به موفقیت برسین فارغ از شرایط جامعه و نداشتن پشتوانه و وضع اقتصادی و این قبیل باور‌های محدود کننده ک انگیزه، اراده و امید رو از انسان میگیره...
Mamaj
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کتاب خوبی بود ولی به نظرم با توجه به صحبتهای نویسنده ایشان در اصل معلم یا استاد هستند و بخش زیادی از کتاب حول پروژه‌هایی که برای دانشجویانشون تعریف کردند میگشت بیشتر کتاب یک گزارش بود از کلاسها و تجربیات شخصیشون برای من که ان پروژه‌های تیمی رو سر کلاس انجام ندادم کتاب خیلی کاربردی نبود.
علیرضا صالحی
۱۳۹۹/۹/۱۳
سلام
میخواستم بگم یک برنامه عالی باعث شده یک کتاب که به این عالی هست رو براتون ویس درست کنه بزارن براتون با این قیمت ناچیز با 5تومن نمیشه دوتا کپی گرفت واقعا ارزش خرید نداره؟
واقعا درنگ نکنید و گوش کنید و پا به دنیای جدیدی بذارید
یاعلی
میترا نوبهاری
۱۴۰۰/۱/۱۲
این کتاب عالی است و هرگز برای مطالعه و یادگرفتن نکات ان دیر نیست. من کتاب را مطالعه کردم و چون از حوصله فرزند نوجوانم خارج بود میکرو کتاب را برای دخترم گرفتم. تذکرات و نکات خوب و بجایی برای نوجوانان و جوانان دارد که در تعیین مسیر شغلی اینده انها تاثیر می‌گذارد.
M N
۱۳۹۹/۶/۱۸
کتاب بدی نبود کلی گویی کرد و بدیهیات رو گفت
فکر کنم بهتر باشه اول کتاب اصلی رو بخونیم و بعد برای مرورش این میکرو کتاب رو گوش بدیم
و البته از راوی حرفه‌ای ش هم بی انصافیه اگه چیزی نگیم بسیار روان و دلنشین روایت کردند
بیدگلی
۱۴۰۱/۸/۱۴
پیشنهاد میکنم به نسخه‌ی کامل مراجعه شه و این صوت خلاصه است البته مناسب افرادی که زمان بسیار کمی دارند اما در هر صورت کتاب کامل را پیشنهاد میکنم.
نتیجه اثر این کتاب خلاقیت, کارآفرینی و گسترش نگرش هست و قابل ارزش👌
aline
۱۴۰۱/۵/۵
کلا میکروکتاب‌های سبکتو خیلی مفیدن و چکیده کتاب‌ها رو در حداقلی تریم زمان ممکن در اختیارتون قرار میدن. به نظرم اگر وقتتون محدود هست میتونید از این خلاصه کتاب‌ها استفاده کنید. همچنین محتوای کتاب هم جالب و مفید بود
نسرین ناصح
۱۴۰۱/۹/۲۴
میکرو کتاب، ایده‌ی جالبیه. خلاصه و مفید. ولی باید خودت هم وقت بذاری و به شنیده‌ها فکر کنی و عمل کنی.. در کل برای زمانهای خالی و کم، خوبه.
متشکرم از عوامل این کار.
راوی هم خیلی خوب.
Ziba Dadashian
۱۴۰۱/۷/۲
کتابه خوبی بود واسه تصمیم گیری و انتخابهایی که میتونی داشته باشه. یه جور راهنمایی. در کل ازش خیلی استفاده کردم. ممنون از کتابراه بابت این همه تنوع کتاب و مفید🙏
نرگس ظهیری
۱۴۰۱/۶/۲۶
کتاب مفیدی است خواندن آن را به همه و فارغ از سن و سال توصیه میکنم. فقط در نظر داشته باشید که این مجموعه میکرو کتاب است یعنی خلاصه‌ای از کتاب.
ف ه
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
کتاب مفیدیه. مطالب به روز و ایده‌های جالبی داره. برای کسانی که درس کارآفرینی میخونند یا این رشته رو تدریس میکنن میتونه مفید باشه
Reyhan Maleki
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
این کتاب در دوازده فصل که زمان هر کدام به طور متوسط حدود هشت دقیقه است، نکات کاربردی خوبی رو ارائه میکنه. امیدوارم براتون مفید باشه
M K
۱۴۰۰/۱۱/۳
این کتاب بسیار عالی، جالب و هیجان انگیز و البته با نکات ریز و مهم بسیار است. حتما آن را برای پیشرفت شخصی خود تهیه کنید.
Mahdi G
۱۳۹۹/۹/۱۰
واقعا مطالب خیلی خوبی رو بیان میکنه
و همونجور ک از اسمش معلومه هرکسی باید تو بیست سالگی این نکات رو بدونه
مشاهده همه نظرات 66

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کاش وقتی 20 سالم بود ‌می‌دانستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.