معرفی و دانلود کتاب صوتی کاملا خودت باش: آنچه را که خداوند برای شما طلب کرده، کشف کنید

عکس جلد کتاب صوتی کاملا خودت باش: آنچه را که خداوند برای شما طلب کرده، کشف کنید
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاملا خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کاملا خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کاملا خودت باش: آنچه را که خداوند برای شما طلب کرده، کشف کنید

کتاب صوتی کاملا خودت باش به فرصت‌ها و موانعی می‌پردازد که هنگام پاسخ دادن به سؤال‌های بزرگ زندگی با آن‌ها مواجه می‌شویم: «من کیستم؟ برای چه اینجا هستم؟ قرار است با زندگی‌ام چه‌کار کنم؟» متیو کلی در این کتاب متحول‌کننده به شما نشان می‌دهد که چگونه در دنیایی که هر لحظه دچار تغییر و دگرگونی است، خوشبختی پایدار را پیدا کنیم.

درباره‌ی کتاب صوتی کاملا خودت باش

متیو کلی (Matthew Kelly) در کتاب صوتی کاملاً خودت باش (Perfectly Yourself) از مفهومی تحت عنوان «رؤیاهای خداوند» سخن می‌گوید. او که در زمره‌ی مسیحیان باایمان قرار دارد، در سال‌های نوجوانی در ایمان خود دچار تردید و تزلزل شد. یکی از دوستان خانوادگی از او خواست تا روزانه ده دقیقه را در کلیسا صرف بازنگری و تعمّق در معنویات کند. و چنین شد که متیو کلی ایمان خود را احیا کرد و رشته‌های اتصال خود را با خداوند از نو رج زد. در همین تعمق و احیاگری بود که متیو به مفهوم رؤیاهای خداوند رسید. او بر این عقیده است که خداوند از خلق هر یک از ما هدفی والا و بلندمرتبه در نظر دارد که آن را در گوهر وجود ما نهفته است و وظیفه‌ی ما در زندگی این است که به آن هدف جامه‌ی عمل بپوشانیم و رؤیای خداوند را محقق کنیم.

همه‌ی ما میل و نیاز سیری‌ناپذیری به رشد و پیشرفت داریم: هر ساله میلیون‌ها نفر از ما کتاب‌های مختلف را مطالعه می‌کنیم، در کارگاه‌های آموزشی گوناگون شرکت می‌کنیم، رژیم غذایی می‌گیریم تا وزنمان را کم و زیاد کنیم یا به یک سبک زندگی سالم دست یابیم، روابط خود را بهبود می‌بخشیم، بدهی‌هایمان را تسویه می‌کنیم، می‌کوشیم تا به استقلال مالی برسیم، تلاش می‌کنیم تا به روشنگری معنوی دست پیدا کنیم، والدین یا همسر خوبی باشیم و... این فهرست پایانی ندارد. ما مشتاق پیشرفت هستیم. و با این حال، بسیاری از ما در رسیدن به دگرگونی‌هایی که می‌خواهیم شکست می‌خوریم. اما سؤال اینجاست: چرا؟ متیو کلی در این کتاب صوتی پاسخ می‌دهد.

اگر در رژیم غذایی‌تان شکست خورده‌اید، اگر بابت وقایعی که در جهان اطرافتان در حال وقوع است در معرض فروپاشی روانی قرار دارید، اگر مشغول مداوای زخم ناشی از پایان یک رابطه هستید، این کتاب برای شما نوشته شده است. متیو کلی به شما می‌آموزد که چگونه بین پذیرش خود و تلاش برای محقق کردن رؤیاهای خداوند در نقطه‌ی تعادل بایستید، از خلال شکست‌ها سر بلند کنید، خاک تنتان را بتکانید و با نفسی تازه‌تر به دویدن برای رسیدن به اهدافتان ادامه دهید.

نشر صوتی موج کتاب، ترجمه‌ی منیژه شیخ جوادی (بهزاد) را از این اثر برگزیده و آن را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر کرده است.

کتاب صوتی کاملا خودت باش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مدام در حال شکست خوردن هستید و برنامه‌ریزی‌هایتان برای رسیدن به اهدافی که دارید، زیر سایه‌ی کاهلی یا بی‌انگیزگی به محاق می‌روند، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با متیو کلی بیشتر آشنا شویم

این سخنران انگیزشی و مشاور کسب‌وکار در سال 1973 در استرالیا چشم به جهان گشود. نام متیو کلی در میان شرکای مؤسس شرکت مشاوره‌ی مدیریت فلوید به چشم می‌خورد. او همچنین بنیاد خیره‌ای را به نام خودش راه‌اندازی کرده است. متیو کلی از 19 سالگی شروع به سخنرانی کرد، زمانی که هنوز در کالج مشغول تحصیل بود. یکی از معلمان کالج سخنرانی‌های او را ضبط نمود و سپس نوارهای سخنرانی متیو را برای سایر دانشجویان علاقه‌مند منتشر کرد. کتاب‌های او به 25 زبان ترجمه شده‌اند و 12 عنوان از آن‌ها در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و USA Today قرار گرفته‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی کاملا خودت باش می‌شنویم

دیر یا زود همه‌ی ما وارد مرحله‌ای از زندگی می‌شویم که به خود می‌گوییم یک جای کار لنگ است. در بعضی‌ها این اتفاق در دوران جوانی می‌افتد و در گروهی هم در سنین بالاتر. شرایط متفاوت این احساس را در افراد مختلف زنده می‌کند اما لنگی کار با شرایط ارتباطی ندارد؛ تنها نوری بر آن می‌افکند. این‌ها تنها علائم بیماری‌اند. این علائم برونی‌اند اما بیماری در درون ماست. اما ما چه می‌گوییم؟ «این من نیستم.» یا «این کسی نیست که می‌خواستم باشم.» یا «خودم را دوست ندارم.» یا «با خودم راحت نیستم.» یا «من که هستم و برای چه اینجا هستم؟» و یا «به‌راستی مفهوم زندگی چیست؟ زیرا اگر فقط همین است که...» همه‌ی این‌ها پرسش‌هایی خوب و معتبرند. گاهی زمانی که احساس می‌کنید یک جای کار لنگ است اشتباه می‌کنید. هیچ جای کار لنگ نیست و عملاً همه چیز روبه‌راه است. کاملاً روبه‌راه، سالم و طبیعی. چنین لحظاتی که دچار تردید می‌شویم، بخشی از جریان پختگی و ورود به دنیای یک بزرگسالی سالم است. این‌ها سؤالات بزرگی هستند. اگر هرگز شهامت پرسیدن چنین سؤالاتی را نداشتید، یک جای کار لنگ بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
فصل یک: آیا شما پیشرفت می‌کنید؟ - قسمت اول
17 دقیقه
فصل یک: آیا شما پیشرفت می‌کنید؟ - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل یک: آیا شما پیشرفت می‌کنید؟ - قسمت سوم
19 دقیقه
فصل یک: آیا شما پیشرفت می‌کنید؟ - قسمت چهارم
17 دقیقه
فصل دوم: کاملاً ناکامل - قسمت اول
16 دقیقه
فصل دوم: کاملاً ناکامل - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل دوم: کاملاً ناکامل - قسمت سوم
23 دقیقه
فصل دوم: کاملاً ناکامل - قسمت چهارم
13 دقیقه
فصل سوم: نگاهی به آینده - قسمت اول
19 دقیقه
فصل سوم: نگاهی به آینده - قسمت دوم
16 دقیقه
فصل سوم: نگاهی به آینده - قسمت سوم
18 دقیقه
فصل سوم: نگاهی به آینده - قسمت چهارم
23 دقیقه
فصل چهارم: 86400 ساعت - قسمت اول
14 دقیقه
فصل چهارم: 86400 ساعت - قسمت دوم
16 دقیقه
فصل چهارم: 86400 ساعت - قسمت سوم
23 دقیقه
فصل پنجم: شما چه چیز را باور دارید؟ - قسمت اول
24 دقیقه
فصل پنجم: شما چه چیز را باور دارید؟ - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل ششم: ماورای لذت آنی - قسمت اول
16 دقیقه
فصل ششم: ماورای لذت آنی - قسمت دوم
18 دقیقه
فصل ششم: ماورای لذت آنی - قسمت سوم
21 دقیقه
فصل هفتم: فشار را از روی دوشتان بردارید - قسمت اول
14 دقیقه
فصل هفتم: فشار را از روی دوشتان بردارید - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل هفتم: فشار را از روی دوشتان بردارید - قسمت سوم
15 دقیقه
فصل هشتم: رسالت شما چیست؟ - قسمت اول
15 دقیقه
فصل هشتم: رسالت شما چیست؟ - قسمت دوم
17 دقیقه
فصل هشتم: رسالت شما چیست؟ - قسمت سوم
14 دقیقه
فصل هشتم: رسالت شما چیست؟ - قسمت چهارم
19 دقیقه
فصل نهم: چرا نگرانید؟ - قسمت اول
14 دقیقه
فصل نهم: چرا نگرانید؟ - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل نهم: چرا نگرانید؟ - قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کاملا خودت باش: آنچه را که خداوند برای شما طلب کرده، کشف کنید
نویسنده
مترجممنیژه شیخ جوادی
راویمحمد نظری
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کاملا خودت باش

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۳/۸
با درود فراوان خدمت کتاب دوستان گرامی. برای این کتاب نمیشه واقعا در چند سطر توضیحات نوشت چون واقعا شاهکار بود. فوق العاده ست این اثر که نویسنده‌ای با اندیشه‌های ناب و ساده که به راحتی می‌تونه با خواننده ارتباط شفافی برقرار کنه چون همه‌ی این مفاهیم و نکات را در زندگی یا باهاشون برخورد داشته ایم و یا حسشون کرده ایم. در اینجا به صورتی سلیس نکات مهمی را اشاره دارند که می‌تونه به داشتن یک زندگی بسیار ساده ولی پر از لذت کمک شایانی بکند و به راحتی می‌تونیم تغییرات اساسی را چه در خودمان چه در زندگیمان اجرایی کنیم. ترجمه‌ی بسیار عالی و خوانش راوی و انتخاب موسیقی از این کتاب به نظر بنده یک اثر خارق‌العاده ساخته‌اند که دوست داری باز هم مرورش کنی. توصیه می‌کنم حتما شما هم گوش دهید و یا مطالعه فرمایید. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب عالی.
Sanaz Jalali
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بسیار کتاب عالی‌ای بود، واقعا لذت بردم بسیار ساده نکات با ارزشی رو به انسان یاداوری میکنه، صدای گوینده و موسیقی عالی بود و کاملا هماهنگ با محتوای کتاب داردممنونم از همه کسانی که باعث شدندتا این کتاب در دسترس همگان باشد
مهدی انصاری
۱۴۰۲/۲/۱۰
این کتاب به آرامی و دلپذیری خاصی زندگی و شخصیت شما رو تغیر میده و از شما انسان کامل تری میسازه... پیشنهاد میکنم حتما و حتما مطالعه بفرمایید.
اسماعیل مهرپرور
۱۴۰۲/۶/۲۴
از اسم کتاب مشخصه که همه چی تمام است بی نظیره لذت بردم از گفته‌های عالی در این کتاب صوتی خیلی حالم عالیه ممنون هستم از شما
محمدرضا کریمی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
واقعیت زندگی ساده تر از اون هست که بخوایم مثل معما بهش نگاه کنیم.. اجازه دهیم ساده‌ترین پاسخ ما را هدایت کند.
سجاد چگنی
۱۴۰۲/۶/۲۰
کتاب رو گوش دادم آدم رو با خودش روبرو میکنه
فاطمه رضایی رمی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
بسیار عالی و مطالب کاملا کاربردی متناسب با جامعه ما
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کاملا خودت باش

برای دریافت کتاب صوتی کاملا خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.